- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Die fluiten hun eigen spits uit die de Uefacup voor ze heeft gewonnen, nee dan ben je lekker bezig...
Klopt, dat is evengoed kansloos.
Maar Seedorf heeft te veel voor Ajax betekent om uit te fluiten. Als hij nou naar Feyenoord was gegaan kon ik me er wel iets bij voorstellen, maar als hij zichzelf gewoon kan verbeteren moet je hem dat gewoon gunnen, leeftijd doet niet terzake.
Als ik zie hoe Redondo laatst bij Real Madrid werd onthaald toen hij er met Milan kwam spelen. Fan-tas-tisch gewoon. Dat soort clubs verdienen het om op zo'n niveau te spelen.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Jij snapt er dus he-le-maal niets van...
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Van mij hadden ze met 0-3 mogen verliezen, al was het alleen maar om die kneuzen van nep-supporters die hun eigen Amsterdamse speler gaan zitten uitfluiten. Wat een stelletje dwazen, ik ben geen Feyenoorder maar deze stakkers mogen niet eens in de schaduw staan van het legioen.
Het legioen... Laat me niet lachen. Het feyenoord-publiek is het meest overschatte publiek van nederland. Overal hoor je: wat een sfeer daar in de Kuip... Nou, heb t vaak genoeg meegemaakt, sfeer is niet echt geweldig. Als we het toch over een fantastisch publiek hebben, kijk dan maar eens naar Utrecht.
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Eens, ik ga ook liever naar Utrecht maar in de Kuip is het ook altijd goed toeven hoor. Ik snap niet hoe je er bij komt dat daar geen sfeer is.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar Seedorf heeft te veel voor Ajax betekent om uit te fluiten. Als hij nou naar Feyenoord was gegaan kon ik me er wel iets bij voorstellen, maar als hij zichzelf gewoon kan verbeteren moet je hem dat gewoon gunnen, leeftijd doet niet terzake.
Zoveel heeft hij niet voor Ajax betekend en verbeteren? Ja financieel, misschien, hij ging naar Sampdoria, weet je nog? Was Italiaanse middenmoot destijds, niet echt een sportieve verbetering als je van de CL-winnaar komt. Maar Seedorf vond geld belangrijker dan respect voor de club die hem opleidde (en zonder die opleiding had hij nu niet bij megaclub Milan gespeeld).
Als Barcelona in Amsterdam speelt krijgen Kluivert en Reiziger en zo ook aplaus hoor, Seedorf is gewoon niet populair. Als van Gaal of van Basten of een andere oud-ajacied op het scherm in de Arena verschijnt gaat het publiek ook juichen.
En respect voor Real Madrid, dat met een miljoenenschuld gewoon maar door blijft kopen en zo de europacup wint, nee, dat vind ik te makkelijk. Het wordt tijd voor een nieuwe regelgeving, waardoor alleen financieel gezonde clubs mee mogen doen aan de CL, dan kunnen die Italianen en Spanjaarden het wel schudden.
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
waar gaat dit topic nou over, voetbal of films?
Films per week: een stuk of vijf tot tien, hangt er van af.
Voetbal per week: gemiddeld een live-wedstrijd, kan ook niets zijn als er geen bal aan is. Ik verwacht meer van Juve-Barca dan van Ajax gister!
Volgende week Bekervoetbal: dinsdag Utrecht-PSV
woensdag Feyenoord-Ajax
Veel plezier dus!
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
euh mensen mag ik jullie er op wijzen dat dit een filmsite is en geen voetbalsite. Dus als jullie willen zagen over welke ploeg het beste is vraag ik jullie vriendelijk om dit op een daarvoor bestemd forum te doen. Dank u voor uw aandacht!
Wat zijn die MM'ers toch hardleers he?
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Eén topic over voetbal moet toch kunnen, het blijft toch de belangrijkste bijzaak. Volgens mij maakt Cruijff gisteren die vergelijking tussen Seedorf en Redondo, een schande. Redondo de begaafde teamspeler met een fabuleuze techniek en inzet en Seedorf met z'n misplaatste arrogantie, ego-tripperij en onfunctionele techniek met altijd de kwaliteit om op het verkeerde moment de verkeerde oplosing te kiezen.
Redondo is samen met Zidane de beste voetballer ter wereld.
FeZ
-
- 460 berichten
- 3176 stemmen
Van 1992? tot en met 1996 volgde ik alles van Ajax. Met als hoogtepunt 1995 champions league, toen bijna heel oranje daar speelde
. Nu volg ik alleen nog maar champions league, als Ajax mee doet en af en toe zie ik oranje spelen.
Goed, nou over mijn filmkijkerij: elke dag eentje denk ik. Helaas heb ik nu ff geen werk, dus kan ik ook niet alle films kopen die ik zou willen hebben.
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Seedorf met z'n misplaatste arrogantie, ego-tripperij en onfunctionele techniek met altijd de kwaliteit om op het verkeerde moment de verkeerde oplosing te kiezen.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Van 1992? tot en met 1996 volgde ik alles van Ajax. Met als hoogtepunt 1995 champions league, toen bijna heel oranje daar speelde
. Nu volg ik alleen nog maar champions league, als Ajax mee doet en af en toe zie ik oranje spelen.
Typisch geval van een NEP-supporter dus...
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Eens, ik ga ook liever naar Utrecht maar in de Kuip is het ook altijd goed toeven hoor. Ik snap niet hoe je er bij komt dat daar geen sfeer is.
Zeg niet dat ik graag naar Utrecht ga (kom er eens per jaar, soms, zoals dit jaar 2
), maar daar is gewoon altijd sfeer. Ook als het team achterstaat blijven ze doorzingen en in uitwedstrijden idem dito (heb t meegmaakt dat ze een nulletje of 4-5 achterstonden en gewoon bleven zingen.
En ik zeg ook niet dat er in de Kuip nooit sfeer is (ook hier kom ik eens per jaar, zoals op de 18e mei, ff het kampioenschap vieren
), maar het is gewoon zo overtrokken. Feyenoord wordt door velen gezien als een club waar altijd een uitstekende "sfeer" hangt, maar dit is iig niet mijn ervaring. Verder dan Hand in hand komen ze meestal niet en als het ff tegenzit met resultaten dan is het ook bij feyenoord (nnet als bij 99% van de clubs) een sfeerloze boel.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Dit ben ik nu wel met je eens Kos
; Seedorf is ook een hele goede speler, die helaas niet altijd de waardering krijgt in Nederland. Overigens zijn het idd 2 totaal verschillende typen voetballers.
T.O.
-
- 2419 berichten
- 2797 stemmen
2 a 3 per week ofzo...ik vraag me af hoeveel mensen er meer films zijn gaan kijken sinds ze vaste bezoeker van deze site zijn...
Ik ben het trouwens wel eens met Neo dat je niet moet gaan juichen voor Ajax als je Feyenoord-supporter bent, dit gebeurt alleen in Nederland. In Barcelona gaan ze toch ook niet voor Real juichen als die de CL winnen? Om maar niet te spreken van Rangers en Celtic 
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Waar gaat dit topic eigenlijk over?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Waar gaat dit topic eigenlijk over?
FeZ
-
- 460 berichten
- 3176 stemmen
Typisch geval van een NEP-supporter dus...
Zei ik dat ik een supporter was? In 1992-1996 wel, toen deed ik zelf ook aan voetbal. Nu vind ik er weinig aan en dus kijk ik bijna nooit, behalve als ik bij iemand anders ben die persé wil kijken, doe ik er niet over. Capisce?
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Als ik het voor school niet te druk heb lukt het me om één film per dag te kijken met in het weekend (vrijdag ook meegerekend) zo'n twee tot 3 filmpjes per dag. Als ik het wel druk heb voor school (wat me helaas steeds vaker overkomt) kik ik eingelijk alleen in het weekend en kom ik niet verder dan zo'n 5 films per week.
In vakanties is dit aantal altijd wel erg groot en dan kom ik wel eens aan de 15 films per week. Dus ik wacht weer met smart op de volgende vakantie, waa ik er misschien ook weer een filmmarathon tegenaan kan gooien.
En wat voetbal bereft ben ik al jarenlang supporter van Ajax. In de top jaren (Champions Leagu en Wereld beker winst) en in de mindere jaren onder Westerhof, Wouters en Adriaanse. Helaas zie ik weinig wedstrijden 'live', omdat ik aan de andere kant van het land woon. Om toch nog een beetje voetbal te zien heb ik een seizoenkaart van De Graafschap, wat ik ook al weer een paar jaar intesief volg. Nou maar hopen dat ze erin blijven, wat De Graafschap in de Toto Divisie zou niet erg leuk zijn voor het voetbal in het oosten. Dan hebben we alleen NEC nog maar in de Ere divisie. 
T.O.
-
- 2419 berichten
- 2797 stemmen
Dan hebben we alleen NEC nog maar in de Ere divisie. 
Dat zou voor een jaartje toch mooi zijn. Daarna moet Vitesse voor derby-redenen toch weer terugkomen. Al banjeren ze maar een beetje rond de nacompetitieplaatsen 
De Graafschap moet gewoon niet zo prutsen 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik (Roda-fan) was in t stadion en roda werd zwaar benadrukt door sceids Van Hulten ! Over de hele wedstrijd was Roda stukken beter.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
heb je nog tijd, om naar het stadion te gaan dan als je zo´n 5 tot zeven films kijkt 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
roda word altijd benadeeld door die debielen van de knvb.zoals tegen heerenveen,1 buitenspelgoal en een bal niet over de doellijn.krijg er gewoon de schijt van.hetzelfde geldt voor die lui van de nos,
er zijn maar 3 clubs in dit land volgens de nos.het woord roda krijgen ze niet over hun lippen.zelfs vorig jaar toen roda tegen ac milan speelde hoorde je niks.maar ik hou op want dan begin ik me weer te ergeren beter bewaren voor de volgende wedstrijden.
110% antie NOS!!!
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Schade deutschland, alles ist vorbei. Was er afgelopen vrijdag; jaja in het uitvak wel te verstaan. Triest gewoon die speaker, na een doelpunt van rjc: "stand geworden 1-0 door een doelpunt van Anastasiou". Hiermee wordt 't dus: Rodaaaaa (dan publiek: éééén), psvééééé (publiek: nulllll), speakerzegt dan: bitte, waarna publiek zegt: danke.
Dat jullie vrienden waren met Aken, dat wisten we, maar dat jullie nu alles uit Duitsland regelrecht kopieeren...triest. Net als die mechelen supporters die vooraf nog vol trots werden aangekondigd door jullie gastheer en vervolgens wat relletjes veroorzaken op de eigen tribune
Één ding was wel geslaagd: de wave die na 10 x proberen eindelijk leek te lukken, en tegelijkertijd scoorde kezza
.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
hetzelfde geldt voor die lui van de nos,
er zijn maar 3 clubs in dit land volgens de nos.het woord roda krijgen ze niet over hun lippen.
Deels heb je gelijk, maar dat er meer aandacht naar de grote drie gaat is logisch. Waarbij er bij de NOS natuurlijk van deze drie ook weer de meeste aandacht naar Ajax uitgaat. Maar dat is al jaren bekend, dus ik zou me er niet druk over maken verder.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3704 stemmen
(effe pesten)
Maar Ajax is ook gewoon de beste ploeg van Nederland 
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Ik (Roda-fan) was in t stadion en roda werd zwaar benadrukt door sceids Van Hulten ! Over de hele wedstrijd was Roda stukken beter.
Deze post was me even ontschoten. Eerste helft was roda beter (nee eigenlijk feller), toegegeven. Na rust was psv duidelijk beter, alhoewel ze 2 keer goed weg kwamen met die bal van de lijn. Daarentegen kon het ook zomaar 2-5 zijn geworden, gezien de kansen en ruimte van psv.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
De ranglijst toont iets anders aan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.