• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.554 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.327 acteurs
  • 199.158 gebruikers
  • 9.381.565 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

What da fock is er geen voetbal op BBC? Mis ik een BBC ofzo?

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb het vermoeden dat ik nog een uur moet wachten, andere tijdzone?

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ten 1e, ik postte vandaag geen standen dus het gaat niet over mij.

Ten 2e vind ik dat je dan geen onderscheid moet maken. Geen voetbalstanden, geen wielrennerstanden. Niet iedereen keek vanmiddag wielrennen en had vanavond in samenvatting het wel willen zien.

En ik zie wel meer debiele posts hier, dus als ik Huntelaar een fenomeen vind dan zeg ik dat en valt dat verre van buiten de toon hier.

Deze post van jou is nutteloos, als je er 1 wilt specificeren.

Ik heb geen zin om deze non-discussie te voeren. Het is overduidelijk dat niet iedereen betaald voor live-voetbal. Wielrennen kan gewoon live bekenen worden dus lijkt het mij duidelijk dat dat hier wel genoemd kan worden. Het maakt mij overegens vrij weinig uit als er uitslagen worden genoemd, ik bekijk ze vaak zelf ook al, alleen kan ik het heel goed begrijpen als mensen er moeite mee hebben. Hopelijk let je er daarom beter op!

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

speedy23 schreef:

Dan denk ik dat wij een verschillende koers gezien hebben. En ik weet dat ik vanaf de eerste tot en met de laatste minuut gezien heb.

Ligt dan aan de commentators. Ducrot en Smeets zeiden van niet. Ik zag Flecha overigens ook niet op de grond liggen (en hij reed vlak na 'de val' best een stuk voor Pozatto), maar goed, ik was er niet bij.

stinissen (crew films & series)

• 23466 berichten
  • 76966 stemmen

23.30 uur op BBC 1

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

23.30 uur op BBC 1

kusje en een knuffel voor het bevestigen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Ligt dan aan de commentators. Ducrot en Smeets zeiden van niet. Ik zag Flecha overigens ook niet op de grond liggen (en hij reed vlak na 'de val' best een stuk voor Pozatto), maar goed, ik was er niet bij.

En ik heb deze ochtend nog in de nieuwsbeelden van de VRT van gisteren beiden op de grond zien liggen.

Maar wat betreft de presentatie van de klassiekers: Smeets en Ducrot mogen jullie hebben hoor. In heb er vorige week, tijdens de Ronde van Vlaanderen 25 minuten naar geluisterd en zo'n makke en zielloze presentatie heb ik nog nooit gehoord.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

kos schreef:

Zondagmorgen?

Yep ik kijk Match of the Day nooit op zaterdagavond maar de herhaling op zondagmorgen rond een uur of half negen, negen uur Nederlandse tijd.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4898 stemmen

Manchester United overklast Arsenal! Cristiano Ronaldo bewijst maar weer eens de beste te zijn!

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Leland Palmer schreef:

Manchester United overklast Arsenal!

Nou, dat viel nogal mee...

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4898 stemmen

kos schreef:

(quote)
Nou, dat viel nogal mee...

Ja weet ik maar ik mag graag een beetje té enthousiast zijn als het over mijn favoriete ploeg gaat.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ik heb het live gezien en het was helemaal het omgekeerde. En Ronaldo heeft overigens weinig tot niets laten zien. Het was gewoon stom Arsenal, zoals de laatste 3 weken wel vaker..

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4898 stemmen

Arsenal was inderdaad beter, maar toen ze de openingstreffer maakten was het wel over. Daarna is Man. Utd oppermachtig geweest. Voor Ronaldo was het niet één van de opvallende wedstrijden, maar hij bewijst toch bijna elke keer weer dat er op dit moment geen betere speler is wat mij betreft...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Nja dat zal dan wel aan onze gekleurde brillen liggen, maar ik heb nog zeker 4 of 5 enorme kansen voor Arsenal gezien, dus zo oppermachtig was United niet.

En dat Ronaldo erg goed is, ontken ik ook niet. Hij heeft het gisteren alleen niet laten zien. Wel goede pingel natuurlijk, maar dat kunnen er meer.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4898 stemmen

Ach, het maak ook niks uit. Manchester United word toch wel kampioen

DieGo

• 5808 berichten
  • 2366 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

En ik heb deze ochtend nog in de nieuwsbeelden van de VRT van gisteren beiden op de grond zien liggen.

Maar wat betreft de presentatie van de klassiekers: Smeets en Ducrot mogen jullie hebben hoor. In heb er vorige week, tijdens de Ronde van Vlaanderen 25 minuten naar geluisterd en zo'n makke en zielloze presentatie heb ik nog nooit gehoord.

Maarten Ducrot is een held!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Eén van de beste links aller tijden .

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

Leland Palmer schreef:

Voor Ronaldo was het niet één van de opvallende wedstrijden, maar hij bewijst toch bijna elke keer weer dat er op dit moment geen betere speler is wat mij betreft...

Ronaldo is een zeer matige speler. Hij is alleen bezig met mooie acties, die 75% van de keer mislukken. Ja leuk, hij geeft een hakje of speelt de tegenstander door de benen, maar hij raakt wel elke keer de bal kwijt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

DieGo schreef:

Maarten Ducrot is een held!

* "Wat gebeurt hier, joh?"

* "Met alle respect.."

* "Wat gaan we nou krijgen? "

* "Nou jij weer"

Als in zulke doorsnee zinnen al genialiteit gezocht wordt....

De wiki-maker heeft zeker 10 minuten z'n hoofd tussen de deur gehad.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2366 stemmen

Je zoekt ze ook wel uit...

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Inderdaad, er staan echt geweldige tussen. Ik zit altijd te genieten van z'n absurde uitspraken, een absolute aanwinst in de sportverslaggeving.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Ronaldo is een zeer matige speler. Hij is alleen bezig met mooie acties, die 75% van de keer mislukken. Ja leuk, hij geeft een hakje of speelt de tegenstander door de benen, maar hij raakt wel elke keer de bal kwijt.

Jij hebt het over de pre-WK2006-Ronaldo toen Scolari heel Portugal aan het irriteren hielp. Het is nog steeds een etterbakje maar zijn efficiëntie (of was het nou effectiviteit) is inmiddels stukken verbeterd.

Daarbij, áls hem 1 of 2 keer per wedstrijd lukt wat hij wilt, wat tegenwoordig meestal zo is, dan wint Man. U. de pot gewoon.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ik heb sinds gisteravond een hekel aan Sef Vergoossen, die nep-gentleman. Hij schoffeerde zijn collega coach Koster omdat die op de radio zijn frustratie uitsprak over de consequenties van de brand in Euroborg, nl dat Ajax nu de laatste 2 wedstrijden kort op elkaar moet spelen. In reactie daarop, maakte 'gentleman Sef' Koster belachelijk waarbij hij opmerkte dat PSV al sinds januari zo'n vol programma heeft en bijna dat Koster niet zo moet zeuren. Ik vind dat echt onbegrijpelijk en bovendien oncollegiaal/onsportief.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

Ik vind het eigenlijk wel logisch. Dat gehuil altijd over die zogenaamde zware programma's. PSV speelt iedere week twee keer en niemand bij PSV die erover klaagt. Dan heb je Koster en nog erger Van Gaal die altijd iets in het programma zoeken wat hun niet aanstaat. Goed bezig Sef

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Ik wil nba op tv, als het kan live..

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4898 stemmen

Knisper schreef:

(quote)

Oei, daar sla je toch een grote plank mis. Ronaldo was een speler die vooral veel mooie acties maakte zonder al te veel rendement, maar als je hem tegenwoordig nog volgt kan ik het me niet voorstellen dat je zo'n post plaatst. Naar mijn mening zeker de beste van de wereld op dit moment. Prachtige acties die nu wel lukken, veel goals en hij is echt superbelangrijk voor Manchester United. Weet bijna zeker dat hij wereldspeler van het jaar word overigens. Alle critici spreken vol lof over hem...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

PSV speelt iedere week twee keer en niemand bij PSV die erover klaagt.

Oh nee? De meeste van dePSV'ers die gisteren geïnterviewd werden noemden het toch ook allemaal even. Vind overigens dat iedereen niet zo moet zeuren, in Engeland is een dergelijk programma normaal.

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Baksteen schreef:

Ik wil nba op tv, als het kan live..

Ja!

net als vroeger.

Als ik er nog aan denk, gewoon heerlijk die Trailblazers - Bulls finales live op TV.

(afbeelding) .

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Oh nee? De meeste van dePSV'ers die gisteren geïnterviewd werden noemden het toch ook allemaal even. Vind overigens dat iedereen niet zo moet zeuren, in Engeland is een dergelijk programma normaal.

Inderdaad, allen is het wel een beetje appels met peren van Sef en kornuiten. De Europese wedstrijden van PSV zijn zelfs onderdeel van een totaal andere competitie. Dat zou door de meesten sowieso gaaf gevonden moeten worden, mi heel erg itt een inhaalwedstrijd tgv hele nare gebeurtenissen... Toch?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja!

net als vroeger.

Als ik er nog aan denk, gewoon heerlijk die Trailblazers - Bulls finales live op TV.

(afbeelding) .

Was dat altijd met dat geweldige commentaar van Smeets? Als klein jochie had ik nooit iets met basketbal totdat ik eens een samenvatting op de achtergrond hoorde met het bevlogen geratel van die kerel. Toen klonk het opeens als een geweldige sport .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.