• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.586 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.162 gebruikers
  • 9.381.754 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ga uit van een 0 - 3 voor Ajax...

Deze wedstrijd gaat niet meer gevoetbald worden, denk ik. De hele tribune achter de goal is ontruimd, veel stoelen zijn verbrand, rommel langs het veld, supporters op het veld en te veel smog om nog te kunnen voetballen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zelden gezien dit.....de rook klaart wat op, er schijnen zon 10 personen afgevoerd te zijn met wonden e.d...

De KNVB lijkt toch straks te willen spelen...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik kan het me haast niet voorstellen in verband met de smog etc. En waar willen ze alle supporters laten waarvan het stoeltje is afgebrand? Toch hoop ik dat de wedstrijd doorgaat al vrees ik het ergste.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Waarom ben ik in godsnaam feyenoord fan.. Wat een zieligheid 3-0 achter tegen willem II, ongelofelijk.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Ze gaan toch weer ballen zo te horen.. Heb trouwens het begin gemist, hoe begon die brand nu?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

WC rollen op het veld...tot iemand die dingen in fik zette...

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Levert dat zoveel rook/troep/paniek op? Coaches willen niet, maar KNVB zal wel drukken dus we gaan zo beginnen denk ik.

PSV staat achter dus het kan zomaar nog een belangrijke wedstrijd worden.

edit: het gaat NIET door. Sjonge...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als die rollen in de fik gaan en oa gras en andere materialen raken....
Als je de smog gaat...tsss

PS:

Twente 0-1 voor bij PSV! Heerlijk! Wie weet komt alles nog goed!

Dus...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Groningen-Ajax definitief afgelast vanwege de gezondheid. Terecht.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

PSV - Twente is terecht in een 1-1 gelijkspel geeindigd. Het is nog rete spannend daar bovenin, waar het als volgt uitziet na de 33e speelronde;

1 PSV 33 69
2 AJA 32 63
3 NAC 33 63
4 TWE 33 59
5 HEE 33 57

6 FEY 33 57

Groningen - Ajax is overigens afgelast.

Feyenoord 3-1 verloren van Willem II. Heerenveen 4-2 verloren van Sparta, na 0-2 voor te hebben gestaan.

Onderin zit het er als volgt uit;

14 HER 33 32
15 WIL 33 31

16 GRA 33 30
17 EXC 33 27
18 VVV 33 26

Allesbeslissende speelronde volgende week.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ik dacht dat dit niet de bedoeling was..

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3569 stemmen

Tom Boonen wint voor de tweede maal in zijn carrière Parijs - Roubaix

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

Wat een ellende toch weer. Kunnen mensen nu niet echt gewoon een zondag allemaal hun mond houden en mensen lekker het voetbal laten kijken zonder dat ze uitslagen weten. Maar ja zal volgende week wel weer gebeuren.

Dan waarvoor ik toch even het forum op kwam. Gefeliciteerd aan onze Belgische vrienden. Tom Boonen was ijzersterk en de terechte winnaar. Wel ontzettend jammer van Flecha. Bijzondere vermelding ook nog voor Martijn Maaskant. Vierde als 24jarige. Bijzonder knap.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

He, en ik had weer niet willen weten dat Tom Boonen gewonnen had...nu heb je mijn sportavond helemaal verpest...

Das precies hetzelfde.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

The Oceanic Six schreef:

He, en ik had weer niet willen weten dat Tom Boonen gewonnen had...nu heb je mijn sportavond helemaal verpest...

Das precies hetzelfde.

Dat is regelrechte onzin. Want de winst van Boonen is live op voor iedereen toegankelijke tv gekomen. Het voetbal zit achter de decoder. Als je dat verschil echter niet ziet houdt het op. Verder maak ik de regels niet, maar houd me er tenminste wel aan.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Das precies hetzelfde.

Wat is echt je probleem, de regels zijn toch gewoon overduidelijk aan je uitgelegd? Waarom ben jij zó gekrengt dat je er altijd over door moet zeveren? Sommige gebruikers willen de uitslagen gewoon niet weten (alhoewel dat ook best lastig wordt als je naar Parijs Roubaix wilt kijken). Daarbij voegt je commentaar vaak helemaal niets toe aan één of andere discussie. Wat heb ik er bijvoorbeeld aan om vorige week van je te horen dat 'Huntelaar een fenomeen is' omdat hij blijkbaar een hatrick heeft gescoord? Nutteloos commentaar!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Arghh, het valt niet mee om Feyenoord en Arsenal supporter te zijn. 50 minuten lang speelt Arsenal Manchester redelijk weg, mooie goal van Adebayor en dan wéér een penalty tegen ongeveer direct na de 0-1. Prachtige vrije trap van Hargreaves en weer een mislukt seizoen..

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Fijne uitvinding trouwens dat Sopcast!

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Please zeg me of Arsenal Man u nog een keer wordt uitgezonden ?!!

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

timbo_ schreef:

Wel ontzettend jammer van Flecha.

Ik heb het niet gezien en begreep dat hij achterop was geraakt, maar wat is er precies gebeurd?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Een val, een beetje onduidelijk hoe en wat. Pozzato lag er ook bij. Na een lange achtervolging hebben ze beiden terug aansluiting gevonden, maar toen ze even daarna terug doortrokken waren ze allebei niet mee. Flecha hing nog even samen met Guesdon en nog eentje op een tiental seconden maar ze kregen het gat op de kopgroep met Boonen en co niet dicht...

Nuja, vallen net voor het Bos is natuurlijk dodelijk. Die achtervolging betaal je natuurlijk, als je al terug weet te komen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

eRCee schreef:

Ik heb het niet gezien en begreep dat hij achterop was geraakt, maar wat is er precies gebeurd?

Pal voor bos van Wallers reed Flecha volgens mij lek. Reed mede dankzij Posthuma terug na een achtervolging van 40 kilometer. Maar ja had zoveel energie gekost dat het al gespeeld was.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

cinema. schreef:

Please zeg me of Arsenal Man u nog een keer wordt uitgezonden ?!!

Vanavond op de BBC. Match of the Day. Geniaal programma trouwens maakt de zondagmorgen bijzonder leuk. Zal wel een ruime samenvatting zijn verwacht ik. Begint meestal rond een uur of elf 's avonds.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Danke, danke!!

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Zondagmorgen?

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Heb 't even dubbel geschekt, maar vanaf 10:20 begint dus het programma Match of the Day 2 waar de wedstrijden Liverpool - Blackburn en Arsenal - Man United uitgebreid worden laten zien en besproken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

MXO schreef:

(quote)

Wat is echt je probleem, de regels zijn toch gewoon overduidelijk aan je uitgelegd? Waarom ben jij zó gekrengt dat je er altijd over door moet zeveren? Sommige gebruikers willen de uitslagen gewoon niet weten (alhoewel dat ook best lastig wordt als je naar Parijs Roubaix wilt kijken). Daarbij voegt je commentaar vaak helemaal niets toe aan één of andere discussie. Wat heb ik er bijvoorbeeld aan om vorige week van je te horen dat 'Huntelaar een fenomeen is' omdat hij blijkbaar een hatrick heeft gescoord? Nutteloos commentaar!

Ten 1e, ik postte vandaag geen standen dus het gaat niet over mij.

Ten 2e vind ik dat je dan geen onderscheid moet maken. Geen voetbalstanden, geen wielrennerstanden. Niet iedereen keek vanmiddag wielrennen en had vanavond in samenvatting het wel willen zien.

En ik zie wel meer debiele posts hier, dus als ik Huntelaar een fenomeen vind dan zeg ik dat en valt dat verre van buiten de toon hier.

Deze post van jou is nutteloos, als je er 1 wilt specificeren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Pal voor bos van Wallers reed Flecha volgens mij lek. Reed mede dankzij Posthuma terug na een achtervolging van 40 kilometer. Maar ja had zoveel energie gekost dat het al gespeeld was.

Neen. Een val. Net op hetzelfde ogenblik als Pozzato. Ze kwamen 30 kilometer verder beiden nog één voor één terug, maar de veer was gebroken. Pozzato had een zware kwetsuur aan de rechterdij en elleboog.

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

Flecha reed trouwens wel lek. Het gebeurde alleen op hetzelfde moment dat Pozatto viel.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

Flecha reed trouwens wel lek. Het gebeurde alleen op hetzelfde moment dat Pozatto viel.

Dan denk ik dat wij een verschillende koers gezien hebben. En ik weet dat ik vanaf de eerste tot en met de laatste minuut gezien heb.

Vlak voor het Bos van Arenberg gingen onder andere Juan Antonio Flecha en Filippo Pozzato tegen de vlakte. Alle andere favorieten overleefden het Bos van Arenberg en Wallers goed. Op 73 km van de aankomst werden de vluchters gegrepen en kwamen ook Pozzato en Flecha opnieuw aansluiten.

Bron: wielernieuws.be (onder andere)

Drie vluchters, waaronder onze landgenoot Jan Kuyckx, pakten uit met een lange vlucht in een supersnelle Parijs-Roubaix. De koers brak open vlak voor het beruchte Bos van Arenberg. Schaduwfavorieten Flecha en Pozzato gingen tegen de grond en moesten alles uit de kast halen om terug tot bij de groep der favorieten te geraken.

Bron: Het Belang van Limburg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.