• 15.849 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.208 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Je hoort ook niemand over de PSV supporters die gisteren één voor één riepen dat 'het volgende week dan wel gaat gebeuren' (wat het kampioensschap betreft). Nu zullen ze daar ongetwijfeld ook gelijk in hebben, ik denk het zelf ook, maar als dit door een supporter van Ajax wordt gezegd (in een soortgelijke situatie), wordt diegene meteen arrogant genoemd. Hoezo haat en nijd? Tijd om in de spiegels te kijken, zeker na wat er gisteren in Groningen gebeurd is. Degene met die creatieve shirtjes waren het snelst weg (afgaande op wat een Groningen-supporter ergens op internet postte).

In het Limburgs Dagblad van vandaag stond bovendien nog een schrijnend stukje over de situatie van gisteren. Naar het schijnt zijn er nog 'supporters' van Groningen het veld over gerend om het Ajax-vak te beledigen. Volgens de verslaggever ter plekke hadden ze er grote lol in en achteraf ook nog de mond van vol van hun geniale daad.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Quido schreef:

Vind overigens dat iedereen niet zo moet zeuren, in Engeland is een dergelijk programma normaal.

In Engeland kunnen de meeste clubs ook drie A-elftallen opstellen.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Phoenix schreef:

Was dat altijd met dat geweldige commentaar van Smeets? Als klein jochie had ik nooit iets met basketbal totdat ik eens een samenvatting op de achtergrond hoorde met het bevlogen geratel van die kerel. Toen klonk het opeens als een geweldige sport .

. nee, was op Eurosport geloof ik.

Ik vond (en vind) Smeets persoonlijk super irritant bij NBA-commentaar, ook al weet hij veel.

[Smeets-mode]

en kijk!!!! daar komt die gekke Olajuwon weer! 2 man opzij en dan....

(Olajuwon maakt lay-up) senk you ferrie much!

[Smeets-mode]

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hoe herkenbaar! Vooral dat brakke Engels. Zelf vind ik het echt geweldig. Het enthousiasme dat er afstraalt, heerlijk.

Kan me ergens ver weg ook levendige beschrijvingen van Shaq's dunks herinneren . Maar het is te lang geleden om echt te weten hoe dat ging.

Is er niet ergens een leuk youtube-filmpje van zo'n verslag oid?

otherfool

• 18530 berichten
  • 3403 stemmen

kos schreef:

[Smeets-mode]

en kijk!!!! daar komt die gekke Olajuwon weer! 2 man opzij en dan....

(Olajuwon maakt lay-up) senk you ferrie much!

[Smeets-mode]

Dzjust nets! Ze meelman olways dieliffers! En natuurlijk zijn odes aan Rik Smits. Dat waren nog eens tijden...

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

otherfool schreef:

Ze meelman olways dieliffers!

.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3871 stemmen

Quido schreef:

Je hoort ook niemand over de PSV supporters die gisteren één voor één riepen dat 'het volgende week dan wel gaat gebeuren' (wat het kampioensschap betreft). Nu zullen ze daar ongetwijfeld ook gelijk in hebben, ik denk het zelf ook, maar als dit door een supporter van Ajax wordt gezegd (in een soortgelijke situatie), wordt diegene meteen arrogant genoemd. Hoezo haat en nijd?

Wat een onzin. Als Ajax met nog twee wedstrijden te spelen zes punten los staat en zegt dat ze kampioen gaan worden zal niemand de ajaxcieden voor arrogant bestempelen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3871 stemmen

Quido schreef:

Oh nee? De meeste van dePSV'ers die gisteren geïnterviewd werden noemden het toch ook allemaal even. Vind overigens dat iedereen niet zo moet zeuren, in Engeland is een dergelijk programma normaal.

Sef noemde het even ja. Overigens kon ik me dat ook wel voorstellen want PSV speelde tegen Twente zeker niet slecht maar door de pers werd weer eens net gedaan of Twente PSV compleet had weggespeeld. Gelukkig is er dan nog altijd Van Halst die het allemaal wat beter kan duiden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de wielerliefhebbers: niet vergeten; morgen woensdag op één, rechtstreekse uitzending om 15u15 van de semi-klassieker, de 96ste Scheldeprijs ( 1.BC)

http://www.scheldeprijs.be/

timbo_

• 13116 berichten
  • 3871 stemmen

Maar een matig deelnemersveld vond ik. Vijf pro tour ploegjes maar. Bijzonder teleurstellend. Maar waarschijnlijk zal Mc Ewen er blij mee zijn want die kan die eindelijk zijn eerste zege van het jaar binnenhalen. Al denk ik dat zijn top toch echt geweest is en dat ook hier Cavendish of Brown eerder zal winnen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Nieuws van het transfer front:

El-Ahmadi naar Feyenoord voor 5 jaar.

Arsenal wil Gomes voor 15 miljoen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ben echt benieuwd of Gomez weg gaat.

Als het aan hem lag niet.

Kijken hoe hij reageert met deze getallen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

"Pfff, veel te weinig" moeten ze bij PSV zeggen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

15 miljoen is best veel voor een doelman.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Respekked schreef:

15 miljoen is best veel voor een doelman.

Zeer veel zelfs.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4897 stemmen

Dan heb je het prijskaartje van Buffon nog niet gezien toen ie naar Juve ging

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

als ze kampioen worden (waarschijnlijk wel) dan blijft ie, anders gaat de strik erom heen.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Voor Gomes is 15 mln. natuurlijk niks.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

mensen raken een beetje de realiteit kwijt, 15 mln. is niet niks, en voor een keeper is het helemaal overdreven, hoe goed hij ook is. daar zou de FIFA (bobo clubje) is wat aan moeten doen, aan die belachelijke prijzen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Natuurlijk is 15 miljoen belachelijk veel geld, maar in de voetballerij is het nu eenmaal een schijntje. En Gomes is wel meer dan een schijntje waard.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

combi schreef:

mensen raken een beetje de realiteit kwijt, 15 mln. is niet niks, en voor een keeper is het helemaal overdreven, hoe goed hij ook is.

Wat een onzin, net alsof een keeper minder belangrijk is dan een spits.

Gomes pakt gewoon punten voor je. Bovendien zijn er in Engeland dat soort bedragen betaald voor heel wat mindere keepers.

En Buffon voor maar liefst 32 miljoen pond. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Wat een onzin, net alsof een keeper minder belangrijk is dan een spits.

Gomes pakt gewoon punten voor je. Bovendien zijn er in Engeland dat soort bedragen betaald voor heel wat mindere keepers.

En Buffon voor maar liefst 32 miljoen pond. .

een keeper is zeker minder belangrijk dan een scorende spits, hoewel gomes natuurlijk wel extreem veel punten heeft gepakt de laatste jaren bij PSV en dat geeft de verdediging ook weer rust en dat slaat weer over op het hele team, maar wie zegt dat hij zo blijft keepen, of alle topclubs zijn aan het slapen, of zijn toch niet helemaal zeker van hun zaak. 4de keus bij het nationale team van Brazilie.

en die 32 miljoen pond heb Juve echt niet uit eigen zak betaald, daar zit veel meer achter wat we nooit zullen weten, behalve dat heel italie gek met hem was, dus een beetje merchandise heb je al een groot gedeelte terug verdiend, net zoals ze dat bij real al jaren doen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Naja Henry kostte Barca ook 'maar' 18 miljoen euro, dan vind ik die 15 voor Gomes helemaal geen onaardig bedrag.

Maar goed, het is ook maar een gerucht uit de Spits. Het wordt niet eens op vi. genoemd, pas dan zijn dingen al een stuk aannemelijker.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Respekked schreef:

Naja Henry kostte Barca ook 'maar' 18 miljoen euro, dan vind ik die 15 voor Gomes helemaal geen onaardig bedrag.

Maar goed, het is ook maar een gerucht uit de Spits. Het wordt niet eens op vi. genoemd, pas dan zijn dingen al een stuk aannemelijker.

Dat had waarschijnlijk te maken met het matige laatste seizoen van Henry bij Arsenal en gezien zijn leeftijd. Gomes zit nu echter in zijn prime.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Karim El Ahmadi mag zich vanaf 1 juli Feyenoorder noemen. De Rotterdamse club en FC Twente kwamen woensdag tot een vergelijk, zodat de 23-jarige middenvelder binnenkort zijn handtekening zal zetten onder een vijfjarige verbintenis.

www.vi.nl

En nu is het officieel

Erg blij met deze versterking. Nu Sulejmani nog met Verbeek mee en hopelijk hebben we dan volgend seizoen eindelijk wat te juichen.

otherfool

• 18530 berichten
  • 3403 stemmen

Groningen - Ajax is een wel erg slappe wedstrijd. Groningen mist teveel spelers om te overtuigen en Ajax lijkt totaal niet voor de titel te spelen. Hopelijk wat vuurwerk in de 2e helft....

otherfool

• 18530 berichten
  • 3403 stemmen

Het was in ieder geval wat beter. Ajax al counterend naar de betere kansen en dus terechte overwinning. Maar ik wil nooit meer iets horen over een verdedigend PSV want Ajax was me toch weer lekker aan het handballen...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? If you can't beat them, buy them?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3871 stemmen

Ajax had na rust een paar keer flink mazzel. Dacht in die periode ook dat PSV vanavond kampioen ging worden. Helaas toch nog 2-1 en toen was de wedstrijd ook gespeeld. Jammer maar nu worden we het zondag hoop ik tenminste

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Het is jammer dat Groningen vol voor de aanval ging. Hierdoor werd de wedstrijd wel leuker, maar hierdoor kwamen er ook grote kansen voor Ajax. Slechte dekkingsfouten achterin (hoe kon Suarez zó vrij staan). Het is jammer dat Groningen geen vuist meer kon maken na de 1-2. Dan PSV toch gewoon zondag kampioen!

Respekked schreef:

Volgens mij gaat VI nooit in op geruchten omdat ze daar in het verleden wel eens problemen mee hebben gehad. Daarom zie je dit soort berichten op VI niet zo vaak verschijnen. Er zal dus ook nog geen bod bij PSV liggen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.