• 15.866 nieuwsartikelen
  • 178.583 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.162 gebruikers
  • 9.381.707 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

Macmanus schreef:

(effe pesten)

Maar Ajax is ook gewoon de beste ploeg van Nederland

Jij pest maar Kan me er niet meer druk over maken. Het stoort natuurlijk wel dat de NOS in 't verleden vaak onredelijk bezig is geweest. Ik refereer alleen al ff aan 't feit dat het afscheid van Bobby Haarms (assistent-trainer) zeer uitgebreid op tv kwam en dat van Nilis (wereldvoetballer) heel miniem...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Noodles schreef:

Ik refereer alleen al ff aan 't feit dat het afscheid van Bobby Haarms (assistent-trainer) zeer uitgebreid op tv kwam en dat van Nilis (wereldvoetballer) heel miniem...

Zo gek vind ik dat niet. Haarms is AJAX en Nilis is één goede speler van PSV geweest.

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

EmDee schreef:

(quote)
Zo gek vind ik dat niet. Haarms is AJAX en Nilis is één goede speler van PSV geweest.

Tja, als de materiaalman ajax IS, is het wel heel erg gesteld met de club...

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

[b]EmDee schreef: Zo gek vind ik dat niet. Haarms is AJAX en Nilis is één goede speler van PSV geweest.

Kom op hey. Dat ze aandacht aan Haarms schenken ok, die man was 25 jaar assistent en heeft vele prijzen gewonnen. Maar dat ie meer aandacht krijgt bij zijn afscheid dan een speler als Nilis, gaat mijn pet te boven. De voetballiefhebber heeft toch meer met Nilis dan met Haarms?? (en als je niet genoten hebt van Nilis, dan ben je absoluut géén liefhebber...)

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

iedere club verdiend evenveel aandacht te krijgen van de media .over een wedstrijd als ajax - psv blijven ze maar analyseren ,op gegeven moment begint het te vervelen.studio sport zelf,daarna ook nog eens studio voetbal en de dag erna nog eens bij voetbalinsite+alle kranten.

alle supporters van alle clubs behalve f.noord,ajax en psv de medewerkers van de nos gijzelen aub. mischien lost dat wat op.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Laat één ding ff duidelijk zijn: ik ben geen AJAX-supporter (neig altijd meer naar PSV maar ik blijf een Tukker ).

Ik heb ook genoten van de weergaloze Nilis maar zoals jezelf al aangeeft heeft Haarms al een levenlang gewerkt voor AJAX terwijl Nilis (sorry) slechts een speler is die weer vertrekt. Hier wordt altijd maar een klein stukje aan besteed.

Met uitzondering van Van Basten in Milan (ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk).

DAt de media vaak pro-AJAX is, kan ik me ook mateloos aan ergeren. Ik kon vorige week woensdag Evert ten Napel wel schieten.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

wie ze neer moeten schieten dat is die jeroen grueter bah....wat is dat een misselijke vent

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

roda schreef:

over een wedstrijd als ajax - psv blijven ze maar analyseren ,op gegeven moment begint het te vervelen.studio sport zelf,daarna ook nog eens studio voetbal en de dag erna nog eens bij voetbalinsite+alle kranten.

wat een bullshit dit zeg... Lijkt me ook wel logisch dat zulke wedstrijden geanalyseerd worden. Met de 3 topclubs bereik je nu eenmaal het meeste publiek etc. (of wou jij dat men over rjc-rbc oid ging zitten lullen ipv ajax-psv

) Daar komt nog bij: juist over deze wedstrijd die jij aanhaald werd dit jaar helemaal niet veel geanalyseerd (ajax verloor namelijk).

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

EmDee schreef:

Laat één ding ff duidelijk zijn: ik ben geen AJAX-supporter (neig altijd meer naar PSV maar ik blijf een Tukker ).

Met uitzondering van Van Basten in Milan (ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk).

Inderdaad ja, fantastisch. Met een huilende Capello en een uitzinnig San Siro.

Evert ten Napel wel schieten.

Evert is kut. En Grueter is naar mijn mening, in tegenstelling tot wat roda zegt, een talent die nog even het voordeel van de twijfel krijgt.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

Brooklyn schreef:

(quote)

De ranglijst toont iets anders aan

de prestaties in de champions leaque niet

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

jeroen grueter is een ajax supporter.

die is altijd zo negatief over roda,en het ergste is hij krijgt 9 van de 10 wedstijden van roda toegewezen om commentaar te geven.

als grueter commentaar geeft bij een champions league of wk wedstrijd schakel ik over naar de vrt 1.

in belgie spreken ze met meer waardering over roda jc ,we zijn daar populairder dan in nederland heb ik het idee .

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

mister blonde schreef:

(quote)

de prestaties in de champions leaque niet

Het ging over Nederland toch?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

roda schreef:

in belgie spreken ze met meer waardering over roda jc ,we zijn daar populairder dan in nederland heb ik het idee .

Maar in België besteden ze ook meer tijd aan Anderlecht en Brugge dan (ik noem maar wat) Lommel of Westerlo.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

in belgie is het net zo erg als hier daar krijgen ook alleen maar anderlecht ,genk en brugge de aandacht.maar als ze over roda praten is dat met waardering.maar het zijn vooral supporters uit belgie die naar roda komen ,we hebben zelfs een paar fanclubs daar. supporters van kv mechelen,genk

,lommel en anderlecht bezoeken regelmatig wedstrijden van roda jc.

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

roda schreef:

jeroen grueter is een ajax supporter.

Dat zijn ze vrijwel allemaal...

die is altijd zo negatief over roda,en het ergste is hij krijgt 9 van de 10 wedstijden van roda toegewezen om commentaar te geven..

Hij staat nog ergens onderaan de pikorde bij de NOS, logisch dus dat ie vaker de "mindere" wedstrijden krijgt.

Niet vreemd, met een half Belgisch elftal.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Dit topic blijft volgens mij van naam veranderen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Oh ?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

duh!

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

M. Rodriguez Fan schreef:

.....Vanavond lekker Pulp Fiction kijken...

Wanneer: vanavond om 20.45 uur

Waar: San Siro te Milaan

Wat: AC Milan - AFC AJAX (0-0)

Inzet: plaats 1/2 finale Champions League

M. Rodriguez Fan

• 256 berichten
  • 0 stemmen

Zo rond 10 uur, en hopen dat AC Milan wint natuurlijk. En als dan PF nog super is dan kan me avond niet meer stuk.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ga in Italie wonen dan.......

M. Rodriguez Fan

• 256 berichten
  • 0 stemmen

Nee dan kan ik niet meer naar de o zo mooie rotterdamse kuip.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Kom op man. Het gaat nu niet om de competitie. Als een Nederlandse club internationaal speelt dan schaar je je toch daarachter....wat is dat nou voor onzin?!

M. Rodriguez Fan

• 256 berichten
  • 0 stemmen

Niet als die nederlandse club Ajax is, ik ben ook spaans mag i kdan ook niet hopen dat Barcelona onderuit gaat deze week. Ik ben ook niet voor het nederlandse elftal maar voor het spaanse, het nederlandse elftal wel als 2e natuurlijk.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

vind ik ook... ben ajax fan maar als feyenoord voor de europese supercub tegen real madrid speelt (om maar eens wat te noemen) hoop ik dat feyenoord wint!

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

het valt mij op dat Rodriguezfan al veel belachelijke posts heeft vandaag ...

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ok als je spaans bent kan ik me er nog wat bij voorstellen dat je wilt dat barca verliest, dat ligt anders... gezien weer gister "catalonia is not spain"

M. Rodriguez Fan

• 256 berichten
  • 0 stemmen

Tonyvdb schreef:

het valt mij op dat Rodriguezfan al veel belachelijke posts heeft vandaag ...

Vind jij, dat mag je vinden maar ben jij om te oordelen over wat belachelijk is of niet. En noem maar wat belachelijke posts op tony. Ik vind jou top 10 belachelijk maar dat is mijn mening.

M. Rodriguez Fan

• 256 berichten
  • 0 stemmen

Ja, heb ik bij elke NL club wel maar bij Ajax kan ik dat gewoon niet hebben. Bij PSV support ik elke NL club maar bij ajax kan ik niet.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

M Rodriguez fan schreef.....Niet als die nederlandse club NL ben, etc etc..

Ben blij dat dat ook weer opgehelderd is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.