- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Dank je voor je begrip maar bij Ajax heb ik het gewoon niet. Zal ik ook nooit hebben en ik vind dat het al onverdiend is dat ze zover zijn gekomen en als het goed gaat die ajax-arrogantie BAH.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Vind jij, dat mag je vinden maar ben jij om te oordelen over wat belachelijk is of niet. En noem maar wat belachelijke posts op tony. Ik vind jou top 10 belachelijk maar dat is mijn mening.
herlees eens je eigen posts, je zit zowat iedereen en alles af te zeiken ...
Trouwens deze voetbaldiscussie is naar aanleiding van de thuismatch van Ajax twee weken geleden al zeer uitgebreid gevoerd geweest op MM ...
PS : ook daarover ben ik het heel erg oneens met jou
Veel plezier toch vanavond met de Berlusconi-boys !
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Noem eens een paar personen die ik afzeik. En op welke manier ik dat doe, en hoe komt het dat i kdaar nog geen waarschuwing voor heb gehad, verklaar je nader, ook wat recente situaties melden s.v.p.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Als die nl club ajax is. Sorry ramon voor mijn slechte taalgebruik.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
een andere discussie .wat de denken van de maffia voetbalbond kut.nvb!
door een griepje van nac,moeten 3 wedstijden van roda uitgesteld worden.
rjc-groningen naar een dinsdag,voetbal hoort in het weekend.doordeweek kun je nooit lang blijven ,aangezien je de dag erna moet werken.zwol-rjc en rjc-rbc ook naar een doordeweekse dag,bah..
competitievervalsing!!!
de knvb doet er alles aan om roda jc te naaien.hoop dat bin laden binnenkort een bom op zeist gooit!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Ik vind jou top 10 belachelijk maar dat is mijn mening.
zo! die mag je in je zak steken tony!
een weergaloos tegenargument 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Neem je wel op tijd je medicijnen in roda?
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
zo! die mag je in je zak steken tony!
een weergaloos tegenargument 
ja, die zat wel, heb ik niets van terug ...
Die Top 10 van me zuigt big time !
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
als je ook een rodafan was ,zou je het wel
begrijpen.
trouwens, ik heb me nog ingehouden moet je maar eens in het stadion horen.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
nou nou nou, wat roepen ze daar dan?
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
ik heb het over het ergeren en schelden over de knvb en de nos.
en niet over de sfeer in het stadion,dat is trouwens nog altijd stukken beter dan bij psv en ajax en willem 2 enz.alleen f.noord,twente,utrecht hebben een betere sfeer.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
en nac (in positieve zin). anyway, ze moeten niet zeuren nu er een wedstrijd uitgesteld is. als je thuis niet kan winnen van excelsior (en rbc toch?) dan ligt het echt aan je zelf als je geen europees voetbal haalt, hoe graag ik het ook zie gebeuren...
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
niet 1 maar 3!!!
en tuurlijk ligt het ook aan hun zelf.
en vooral aan hun wedstrijdmentaliteit.
de voetballende kwaliteiten hebben ze,ze hebben meer kwaliteit dan rkc,nec,utrecht,nac,heerenveen,az,twente en de rest ondere de verschrikkelijke top???3.
heb jij een seizoenkaart?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
nee dat niet maar ik ga wel geregeld... (al jaren)
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
<b>IK</b> vind je top 10 miet echt goed nee. Ik vind die belachelijk samengesteld net als jij mijn posts belachelijk vind.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Wat is er zo belachelijk aan die top 10?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3704 stemmen
Dank je voor je begrip maar bij Ajax heb ik het gewoon niet. Zal ik ook nooit hebben en ik vind dat het al onverdiend is dat ze zover zijn gekomen en als het goed gaat die ajax-arrogantie BAH.
ik ruik hier jaloezie 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Je zult 't best goed bedoelen Rodriguez, maar ik word er een beetje moe van. Je hebt nog geen enkele film uit Tony's Top 10 gezien!?? Je zet jezelf voor schut met zulke posts.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Wat ik belachelijk vind:
* Mijn posts belachelijk
* The Godfather part II boven The Godfather Part I
* Amelie in je top 10 (die discussie hebben we al gehad)
* Lawrence Of ARabia in je top 10
(Een mening geven is subjectief dus whats the deal)
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
ik vond deel II anders ook beter dan deel I...
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Ramon, omdat ik er niet op gestemd heb kan ik ze nog wel gezien hebben. Heb er 1tje niet gezien. maar daar heb ik ook niks over gezegd.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Yosemite, ja snap ik maar de eerste is wel de Grondlegger, en Marlon Brando blijft voor mij de enige echte Godfather, en ik hou niet van het werk van Deniro.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Wat ik belachelijk vind:
* Mijn posts belachelijk
* The Godfather part II boven The Godfather Part I
* Amelie in je top 10 (die discussie hebben we al gehad)
* Lawrence Of ARabia in je top 10
(Een mening geven is subjectief dus whats the deal)
Zulke rare dingen zijn dit niet, integendeel!
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Yosemite, ja snap ik maar de eerste is wel de Grondlegger, en Marlon Brando blijft voor mij de enige echte Godfather, en ik hou niet van het werk van Deniro.
matig acteur inderdaad 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
dat schelden over die top 10 hoort hier niet thuis!!
dit gaat over voetbal.
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
ze hebben meer kwaliteit dan rkc,nec,utrecht,nac,heerenveen,az,twente en de rest ondere de verschrikkelijke top???3.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Nee ik zie ook wel dat hij goed kan acteren maar als hi jerin speelt heb ik gewoon geen zin om te kijken hij trekt me niet zo. Maar ik geef toe ik kraakte zijn top 10 af omdat mijn posts afgekraakt werden, heb op zich niks aan te merken op zijn top 10 was alleen maar wraak actie. Dus bij deze trek ik me in die post terug. Alleen amelie vond ik niks maar niet iedereen kan dat vinden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Waarom stem je dan niet? Vingerkramp? En waarom kun je De Niro niet luchten of zien? Is zijn neus te krom? Is zijn buik te dik? Acteert ie net zo krom als Dolph Lundgren? Allemaal loze kreten.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Ramon dat is geoordeel van jou. Als ik gewoon niet hou van DeNiro heb ik dat gewoon, en dan niet komen met dat het loze kreten zijn want voor mij niet voor jou misschien, maar niet voor mij. Ik kan niet naar een film van hem kijken acteren kan hij wel maar er naar kunnen kijken ho maar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.