- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
wat wil dat nou zeggen? dan zou het italiaans elftal ook niet kunnen voetballen...
en met christiano, sergio, soetaers, (een fitte) sonko, addo, anastasiou hebben ze zeker kwaliteit.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Ik kan niet naar een film van hem kijken acteren kan hij wel maar er naar kunnen kijken ho maar.
Loopt lekker die zin! (Y)
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
en met christiano, sergio, soetaers, (een fitte) sonko, addo, anastasiou hebben ze zeker kwaliteit.
Afgezien van Soetaers en Anastasiou zijn het gewoon middelmatige eredivisiespelers hoor.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Jazeker!
Jij krijgt van mij de LOGICA-AWARD.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
En ik neem hem met trots in ontvangst.
Ik wil mijn vriendin bedanken, Michelle Rodriguez zonder jou dad ik dit nooit gered. David Fincher deze is voor jou! Brad Pitt bedankt voor je motivering, en mijn school bedankt mij zo goed nederlands te kunnen leren.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
sorry hoor,maar van alleen kijken naar de nos kun je geen oordeel geven over roda jc.
en jullie vergeten sonkaya die is verreweg
de beste rechtsback van nederland en belgie!!
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Mr-Fan, als jij De Niro een goede acteur vind, maar niet naar hem kan kijken, dan neem ik daaruit op dat jij hem ronduit LELIJK vind?
in dat geval...is dit wellicht meer jou type?
De man in kwestie..Dolphje 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
de beste rechtsback van nederland en belgie!!
denk dat 90% van het roda publiek het daar niet mee eens is... vloet in ieder geval ook niet.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En ik neem hem met trots in ontvangst.
Ik wil mijn vriendin bedanken, Michelle Rodriguez zonder jou dad ik dit nooit gered. David Fincher deze is voor jou! Brad Pitt bedankt voor je motivering, en mijn school bedankt mij zo goed nederlands te kunnen leren.
lol! 
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Neem je wel op tijd je medicijnen in roda?
Ja idd Zavo, slaat werkelijk helemaal nergens op wat die roda uitkraamt.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
Hmm, ik wilde een bericht van ramon quoten, maar ik kan hem niet meer vinden ;?
Het is idd jalouzie, ajax is qua statistiek veruit de beste nederlandse ploeg (niet nodig om er op te reageren, gezien de prijzenlijst) allertijden en een van de beste van europa.
Dit roept jalouzie op. Het feit dat ajax altijd het best gepresteerd heeft roept afkeer op. Als ze dan weer een keer feest vieren, is dat arogantie???
Ik wilde meer uitleg geven over de misplaatste afkeer tegen ajax, maar de wedstrijd begint...
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
vloet weet wel degelijk dat sonkaya beter is dan senden,maar sonkaya s instelling tijdens trainingen en zijn grote mond,geven vloet geen keus om dan toch maar senden op te stellen.als sonkaya wil,is tie binnen 2,3 jaar in engeland te bewonderen bij chelsea of liverpool bijvoorbeeld.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
een andere discussie .wat de denken van de maffia voetbalbond kut.nvb!
de knvb doet er alles aan om roda jc te naaien.hoop dat bin laden binnenkort een bom op zeist gooit!
Ga er maar niet op in... Tsjonge jonge...
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
DeNiro is zeker niet lelijk. Alleen ja, hij heeft gewoon iets waardoor ik niet naar zijn films kan kijken. Misschien zijn uitstraling ik weet het niet.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
sorry hoor,maar van alleen kijken naar de nos kun je geen oordeel geven over roda jc.
Nee, en dan kan jij oordelen over die andere clubs? En hoor eens op over dat geziek van jou tegen de NOS en de KNVB. Ik weet het, het zijn ook niet mijn 'vrienden' maar jij gedraagt je echt als een CALIMERO!!!
Hahahahahaha, laat me niet lachen. Kan zo vijf betere opnoemen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
hehehe Jordy, heb je zoveel moeite gedaan om al die voetbalopmerkingen hiernaartoe te verplaatsen gaan ze hier weer over films beginnen, ik heb medelijden met je 
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Afgezien van Soetaers en Anastasiou zijn het gewoon middelmatige eredivisiespelers hoor.
En dat ze die twee bij Anderlecht niet nodig hadden ... sukkels (Anderlecht bedoel ik)
Zo iemand als Tom Soetaers, zo lopen ze niet dik in België ...
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
En ja hoor ... ik ben voor Anderlecht als ze Europees spelen, al ben ik een Westvlaming (provincie van Club Brugge) 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
aangezien het topic "huilen" in het algemeen heet: in de laatste minuut verliezen in San Siro, das huilen 
Verdomme waar was die Pasanen de hele tijd mee bezig, alle 3 de goals had hij kunnen voorkomen.
1e Goal
Één van de belangrijkste dingen voor een verdediger is het 'man en bal zien', maar nee hoor Pasanen let alleen op de bal (2e helft identiek moment, maar zonder gevolgen).
2e Goal
Veel te weifelend optreden van Pasanen en een mislukte sliding (met zijn goede been).
Natuurlijk was O'Brien ook bepaald niet een hoogvlieger.
3e Goal
Waar wil die naar toe, hij loopt als een oud wijf naar Inzaghi toe, in de laatste minuut van de wedstrijd!!!!!! Hij moet met z'n kop/been naar die bal toevliegen zodat Inzaghi niet kan schieten, maar hij houdt zich juist in.
M. Rodriguez Fan
-
- 256 berichten
- 0 stemmen
Fouten maakt iedereen. Jammer hoor dat Ajax niet verder is. :evil
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Leedvermaak is voor de dommen.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Ik dacht dat je Pulp Fiction ging kijken, wat doe je dan nog hier 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Pitbull:
Bij 3e goal gleed Chivu weg en die dekte dus Inzaghi. Door deze ongelukkige actie van Chivu kon Pasanen niet tijdig reageren.
Kijk nog maar eens goed en zie dat Inzaghi profiteerde van de uitglijder van Chivu.
'Shit happens, clean it with Ajax'
T.O.
-
- 2419 berichten
- 2797 stemmen
Zullen we nu met zn allen maar voor Real zijn? Hun 2e doelpunt was echt te mooi 
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Zullen we nu met zn allen maar voor Real zijn? Hun 2e doelpunt was echt te mooi 
Ronaldo is back!!!...............hopelijk dat ie het volhoudt in deze vorm.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
als je ook een rodafan was ,zou je het wel
begrijpen.
Nee, ook al was ik roda-fan, dan begrijp ik je nog totaal niet; heb er ook nog nooit iets over gehoord/gelezen van andere roda-fans.
In jullie stadion is doorgaans niet veel te horen 
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
en niet over de sfeer in het stadion,dat is trouwens nog altijd stukken beter dan bij psv en ajax en willem 2 enz.alleen f.noord,twente,utrecht hebben een betere sfeer.
Ja? en waar baseer je dat op? Ga je naar alle wedstrijden van roda, Roda? Dus roda is de 4e club qua sfeer??? Beweer je dat Roda
Zal ik je vlug uit de droom helpen; de sfeer is ook bij roda simpelweg bar en bar slecht en echt niet beter als de clubs die jij aanhaalt.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Helemaal met Kos eens, maarja dat is de speelstijl van roda altijd al geweest. Een beetje op zijn Duits: veel werken, oppertunistisch de ballen erin pompen en counteren maar. Overigens hebben ze wel de perfecte trainer gekozen met die Vloet
En maar volhouden dat ze zo aanvallend spelen... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.