- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
b]Noodles schreef:[/b]
[ja? en waar baseer je dat op? Ga je naar alle wedstrijden van roda,
ja ik ga naar alle wedstijden!!
jij komt verdomme uit landgraaf,je zal zeker weer zo'n succes supporter zijn van ajax,psv of feyenoord!
ben je al eens in het roda stadion geweest?
ik erger me ook constant aan de sfeer bij roda,komt door die ouwe zeikerds uit kerkrade!
maar is nog altijd 500 keer beter als bij psv,daar hoor je alleen als psv scoort,boeren!!daarna is het weer muisstil.
maar ik hou op met ergeren.want ik erger me al iedere dag kapot op het werk.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
en trouwens ik ben niet de enigste die zich ergert,kijk maar eens op fanproject.nl of op westsideultras.nl.en vooral naar uitspraken van ene pieter baan,dat is namelijk mijn broer.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
b]Noodles schreef:[/b]
[ja? en waar baseer je dat op? Ga je naar alle wedstrijden van roda,
ja ik ga naar alle wedstijden!!
jij komt verdomme uit landgraaf,
Ja, en? Het feit dat ik uit Landgraaf kom, wil dat dan zeggen dat ik voor die Duitsers moet zijn???
Als je dit topic goed doorleest lees je vanzelf waar ik voor ben: Idd voor een club die SUCCES heeft. Ben echter géén succes-supporter zoals jij aangeeft. Bezoek denk ik meer wedstrijden in een seizoen van mijn club dan jij met roda (ik: competitie + beker + europese wedstrijden, jij: competitie + beker
).
Ja, 11 april jongsleden weer mijn 'jaarlijkse' bezoek aan de CIRCUS-TENT.
maar is nog altijd 500 keer beter als bij psv,daar hoor je alleen als psv scoort,boeren!!daarna is het weer muisstil.
Laten we het zo zeggen, de sfeer in het Philips-stadion is zeer slecht (heeft vele redenen, die ik nu niet allemaal ga aangeven), maar die bij roda is echt niet beter. Trouwens de sfeer bij uitwedstrijden is bij psv véél beter dan bij roda (zag toevallig met hoeveel man jullie in A'dam waren; was niet echt denderend te noemen).
Zou ik ook doen als ik jou was...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
doen we een beetje rustig roda? anders zoek ja maar een echt voetbalforum
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
trouwens noodles,bezoek je ook alle oefenwedstrijden in binnen en buitenland?
denk het niet .
ik ga wel naar alle oefenwedstrijden van amateurclub tot topclub,in binnen-en buitenland.
sorry jordy,dit was het laatste over deze discussie,die eindeloos zou door blijven gaan.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
yosemite44 ga je ook morgen naar roda jc-rkc?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
w18 jep
normaal sta ik meer in het midden, maar was met familie deze keer. jij?
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
ik zit altijd op zuid z16, dat is precies in het midden.
de live-band in de kickoff was ook goed,over de wedstrjd, roda heeft verdiend gewonnen maar europees voetbal is nog ver weg,daarvoor snap ik niet dat iedereen 'wij gaan europa in'aan het zingen waren.
maar ja, donderdag naar feyenoord ik ga er heen,jij ook?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
nee ben meer casual fan. heb vroeger wel vaker een seizoenskaart gehad (op kaalhei') en in de tijd ook naar al die geweldige europacup wedstrijden geweest (monaco, benfica, sredets sofia, metallin chakiv).
maar ga nu nog maar af en toe. dit seizoen 7 keer ofzo (plus chelsea en werder in de voorbereiding) en vorig jaar nog minder (toen zat ik in het buitenland).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Niet alleen bij studio voetbal, maar overal hoor je dat Ajax dit seizoen geen prijs heeft gewonnen. Dit klopt toch niet? Ajax heeft de Johan Cruijf schaal gewonnen en dat is toch na de competitie en de amstel cup de derde prijs in het Nederlandse voetbal! Ik moest het effe kwijt gewoon.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
De Johan Cruijff Schaal die ze hebben gewonnen is van vorig seizoen. Ook al is het de opening geweest van t huidige seizoen.
Voor dit seizoen zal t gaan tussen PSV en (Utrecht of Feijenoord)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik heb nooit geweten dat dat geldt als een prijs voor het seizoen ervoor zeg maar... is toch raar vin ik!?!?!
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
De Johan Cruijff Schaal die ze hebben gewonnen is van vorig seizoen. Ook al is het de opening geweest van t huidige seizoen.
en toch hoort deze prijs bij dit seizoen. als je bijv. een lijst krijgt van alle gewonnen prijzen, zal deze echt bij het seizoen 2002/2003 vermeld worden. is wat krom idd, maar ja.
bovendien is de plaatsing voor (voorronde) C.L. een grotere 'prijs' dan het winnen van de amstel cup, evenals de topprestatie in de CL. En natuurlijk de winst in het amsterdam-tournament 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
als feyenoord zondag maar de beker wint,degene die naar de finale toegaan moedig a.u.b feyenoord aan.
en niet zo als donderdag toen was het muisstil.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
als feyenoord zondag maar de beker wint,degene die naar de finale toegaan moedig a.u.b feyenoord aan.
en niet zo als donderdag toen was het muisstil.
Helemaal niets, olé, olé
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
De Johan Cruijfschaal is altijde de eerste prijs van het seizoen, dus wel degelijk van dit seizoen!
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
bovendien is de plaatsing voor (voorronde) C.L. een grotere 'prijs' dan het winnen van de amstel cup, evenals de topprestatie in de CL.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Dacht dat jij voor Roda was 
als je het voetbal een beetje volgt,dan weet je waarom ik zondag voor feyenoord ben.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Succes morgen Roda, lullig voor je dat wij (NEC
) jullie naar de 6de plaats hebben gekickt
.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
ah joh roda, anders kunnen jullie toch altijd nog aan de inter-toto meedoen. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Heeft Roda zich wel ingeschreven voor de intertoto?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.