• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.599 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.167 gebruikers
  • 9.382.330 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

nee,Roda schrijft zich nooit in voor de intertoto.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dus als Utrecht wint kan Roda zich zoiezo niet meer voor Europees Voetbal plaatsten.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

feyenoord wint zoiezo van utrecht.

*kuch* zei ik dat echt?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

denk ut ook ja.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

denk het toch niet,utrecht wil veel liever de beker winnen dan feyenoord,voor utrecht staan er 2 dingen op het spel de beker en europees voetbal,voor feyenoord alleen de beker.

en de knvb heeft nog iets goed te maken aan utrecht van vorig jaar(die buitenspelgoal)

de knvb is namelijk een grote corrupte bende.

en feyenoord heeft een waardeloze trainer.Dat ze hem toch naar schalke laten vertrekken.!

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

roda schreef:

denk het toch niet,utrecht wil veel liever de beker winnen dan feyenoord,voor utrecht staan er 2 dingen op het spel de beker en europees voetbal,voor feyenoord alleen de beker.

en de knvb heeft nog iets goed te maken aan utrecht van vorig jaar(die buitenspelgoal)

en feyenoord heeft een waardeloze trainer.Dat ze hem toch naar schalke laten vertrekken.!

Ik ben overtuigd, Utrecht gaat winnen vanavond

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

god alstublieft niet,ik beloof ik zal weer eens naar de kerk gaan.

laat FEYENOORD WINNEN a.u.b

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

Dit vind ik eigenlijk onzin. Ik denk dat feyenoord een minstens zo groot belang heeft bij het winnen van de beker. Ze hebben dit jaar nog geen prijs gewonnen en zijn dit volgens mij verplicht naar de supporters. En aangezien Feyenoord financieel wel wat kan gebruiken komt het geld(al is het niet veel) ook wel goed van pas. En ik denk ook niet dat de (KNVB)scheidsrechter nu voor Utrecht gaat fluiten omdat ze dan juist beschuldigt worden.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

RODA JC wordt altijd bezeikt door de knvb direct of indirect.

als je een roda supporter was geweest dacht je er net zo over.

trouwens daar hoef je helemaal geen supporter voor te zijn,als gewone bezoeker van wedstrijden van roda valt dat ook op.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik ga inderdaad bijna nooit naar een wedstrijd van Roda, maar kijk wel elke week Studio Sport. Daar is me dat nog nooit opgevallen. Kan je misschien eens een paar voorbeelden geven???

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

roda schreef:

...

toch knap dat een waardeloze trainer vorig jaar de enige Europese prijs (UEFA cup)met een nederlandse club sinds jaren heeft weten te pakken... (voor de goede orde: ik ben geen f-noord fan)

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

roda schreef:

Hier word ik echt simpel van.

Daar kan Feijenoord toch helemaal niets aan doen. Ik hoop ook dat Utrecht wint maar denk dat de Rotterdammers na afloop de cup omhoog kunnen houden.

en feyenoord heeft een waardeloze trainer.
En dat zegt iemand die fan is van een team met Wiljan Vloet aan t roer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

en feyenoord heeft een waardeloze trainer.
En dat zegt iemand die fan is van een team met Wiljan Vloet aan t roer. [/quote]

Helemaal mee eens. Maar hoe kun je Bert van Marwijk een slechte trainer noemen? Bij Fortuna heeft hij het zeker niet slecht gedaan en bij Feyenoord al helemaal niet, hij wint er zelfs de UEFA-cup mee! (en ook maar even voor de duidelijkheid, ik ben geen feyenoord-fan).

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

EmDee schreef:

iemand die fan is van een team met Wiljan Vloet aan t roer.

nou wat is er mis met wiljan vloet?

die man werkt dag en nacht aan roda,hij is niet alleen trainer/coach maar ook technisch directuer.

alleen omdat hij niet op nivo gevoetbald heeft wil niet zeggen dat hij een slechte trainer is.

johan derksen en de nos geven een fout beeld van wiljan vloet weer,die gaan nooit naar trainingen en wedstrijden kijken,nou ik wel,hij geeft goede trainingen en hij is zeer fanatiek en de spelers zijn zeer tevreden over hem,en de supporters ook ,ook al heeft hij geen europees voetbal gehaald,maar dat lag meer aan de mentaliteit van de spelers dan aan hem.

verder is het een zeer sympathieke man.

kijkend naar de nos geeft een fout beeld van roda ,daarom zijn wij ook de minst geliefde club van nederland,en natuurlijk ook het feit dat roda helaas gevestigd is in kerkrade,de stad die iedereen verafschuwt vanwege dat walgelijke duitse accent.

er komen trouwens maar een kleine 10% uit kerkrade naar roda kijken, de rest komt uit andere delen van limburg,en natuurlijk hebben wij ook vele supporters uit duitsland en belgie.

maar ik support niet voor kerkrade ik support roda,en nou hoop ik dat roda zich eens wat meer met limburg wil identificeren dan met kerkrade want op deze manier kan deze club nooit groeien en komt het ook nooit van dat duitse imago af.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

trouwens het is niet alleen kerkrade wat men in holland verafschuwt het is ook de hele provincie limburg,wij hebben er eigenlijk nooit bijgehoord,wij worden altijd gezien als een apart deel dat niet weet te kiezen of ze nou bij duitsland of belgie willen horen.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

yosemite44 jij bent het hier toch ook mee eens of niet?

(tenminste als je een echte limburger bent)

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Wat loop je nou zielig te doen man! Ik ken helemaal geen mensen die een hekel hebben aan Roda, en de paar mensen die op Limburg lopen te zeiken zijn vooral in de Randstad en Groningen gevestigd, en zelfs daar valt het wel mee. Ik snap ook niet hoe je er bij komt dat de NOS een negatief beeld van jullie weergeeft. Wat hadden wij destijds dan niet moeten zeggen bij NEC (lelijk stadion, lelijk shirt, lelijke supporters ) en weet ik veel wat nog meer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

RODA JC wordt altijd bezeikt door de knvb direct of indirect.

als je een roda supporter was geweest dacht je er net zo over.

trouwens daar hoef je helemaal geen supporter voor te zijn,als gewone bezoeker van wedstrijden van roda valt dat ook op.

Zeg Roda, zou je misschien een paar voorbeelden kunnen geven, want het is mij nooit opgevallen dat Roda JC benadeeld wordt.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

roda schreef:

trouwens het is niet alleen kerkrade wat men in holland verafschuwt het is ook de hele provincie limburg,wij hebben er eigenlijk nooit bijgehoord,wij worden altijd gezien als een apart deel dat niet weet te kiezen of ze nou bij duitsland of belgie willen horen.

ik merk het niet zo. tuurlijk worden er wel eens grappen gemaakt (vanwege het accent meestal), maar dat doen wij ook over tukkers en 'hollanders'. en zelfs al zijn het geen grappen.. so what? ik heb al heel wat van de wereld gezien en al vaker in het buitenland gewoond (bij new york en in barcelona), maar zuid-limburg is nog steeds mijn ideale plek om te wonen. niet voor niets bleek ook uit een anwb enquete dat buitenlandse toeristen maastricht de mooiste stad van nederland vinden. er is dus geen enkele reden waarom ik me minderwaardig zou moeten vinden als limburger, integendeel.

aaanyway, mensen die zeiken over limbos, friezen, belgen en duitsers vind ik zielig. ik heb namelijk een hekel aan nationalisme/overdreven chauvinisme.

deze tekst van sportfreunde stiller verwoordt dat goed.

Sportfreunde Stiller - International

Weltweit der große Traum, sich die große weite Welt anzuschaun.

Weltweit hofft man und liebt nicht nur sein Idol.

Symphatie ist nur begrenzt durch Nord- und Südpol.

Weltweit das große Ziel: Ein Platz im internationalen Geschäft und an der Sonne.

Was ich sagen will: ob in der Politik, der Wirtschaft und im Sport erfüllt das Denken nur seinen Zweck - Denken wir uns die Grenzen weg!

International! International ist somit sofort auf einmal nicht nur mehr ein Wort!

International! International ist somit sofort auf einmal nicht nur mehr ein Wort!

Weltweit sind wir uns fremd und kommen wir uns nah.

Weltweit geben wir das letzte Hemd, um nicht allein und un nah zu sein.

Weltweit sprechen wir zwar verschiedene Sprachen, doch in allen kann man lachen.

Leider haben sich weltweit so manche noch nicht von nationaler Ideologie befreit.

Dabei ist unser Leben längst:

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Quido schreef:

En ik denk ook niet dat de (KNVB)scheidsrechter nu voor Utrecht gaat fluiten .....

Bij het zien van de beelden heb ik daar dus mijn twijfels over.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Zeg dat wel!

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Eén ding is zeker: F-noord wint NIET de beker

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Niet fluiten voor een 100% penalty en een 100% goal afkeuren. Triest inderdaad.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

2x Kuijt die doorbrak en ondersteboven wordt getrokken, geen rood geven voor de aanslag van van Hooijdonk... zo kunnen we nog wel effe doorgaan... bovendien het staat 4-1

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kappeuter schreef:

Niet fluiten voor een 100% penalty en een 100% goal afkeuren. Triest inderdaad.

Die kans waaruit de afgekeurde goal viel had al nooit mogen komen. Want die aanval kwam voort uit de situatie waarbij Kuijt bijna van zijn shirt werd beroofd door De Nooijer. Dus dat klopt eigenlijk niet. Maar over die pingel ben ik het met je eens, het was een 100% penalty. Maar in de eerste helft werd Kuijt (geloof ik) een vrije doortocht naar het doel onterecht onthouden, want het was geen buitenspel.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Zucht.. 't schijnt wel héél erg moeilijk te zijn voor een scheids om eens niet op te vallen en eens niet minstens 5 volkomen foute beslissingen in een wedstrijd te nemen

Mensen als Bossen en Luinge... ga alsjeblieft het verkeer regelen ofzo

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

Het enige wat ik te zeggen heb over bv de scheids:

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Helemaal eens met de reacties hierboven. Waarom moet een scheids van deze overdreven verkeerde beslissingen nemen !? Kijk gewoon naar de herhaling en neem bij twijfel daarna een beslissing, waarom doen ze dat niet.... mag niet van de knvb...... ouderwetse grijze mannetjes zijn het.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het enige wat ik er over te zeggen heb is: (met de stem van Nelson uit de Simpsons) 'Ha ha!'

(niet dat ik het Utrecht zo erg gun, maar het was kiezen uit twee kwaden)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Phooze schreef:

Helemaal eens met de reacties hierboven. Waarom moet een scheids van deze overdreven verkeerde beslissingen nemen !? Kijk gewoon naar de herhaling en neem bij twijfel daarna een beslissing, waarom doen ze dat niet.... mag niet van de knvb...... ouderwetse grijze mannetjes zijn het.

Jij bent dus vóór het beoordelen met een camera. Maar ik denk dat als men dat gaat doen dat het voetbal dan een groot deel van haar charme verliest. een mens maakt fouten, een speler net zo goed als een scheidsrechter. Maar in deze gevallen die in de vorige reacties zijn beschreven hadden de grensrechters toch wel van zich kunnen doen spreken?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.