- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik hoop het, niets tegen De Koning, maar Nijenhuis heeft medaillekansen, De Koning niet.
Ik hoop t eigenlijk ook wel.
Tegenwoordig heb je met al die verschillende ploegen (met hun eigen sponsorbelangen) al veel eerder discussie daar over.
In de oude situatie (kernploeg) waren Wennemars en Nijenhuis na het NK al meteen aangewezen.
Maar de keuze DE Koning/Nijenhuis vergelijk ik met bv Ajax 1 dat wordt uitgeschakeld en Ajax 2 dat doorgaat. Ajax 1 wordt daarna doodleuk ingezet de volgende ronde.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Of nog betere vergelijking:
Ian Thorpe die toch naar de 400m vrij op de OS mag, ondanks een valse start bij de NK.
Een andere Australiër die zich wel had geplaatst trok zich terug, met als voorwendsel dat hij zich op de andere afstanden wilde richten - dat kan de Koning dan weer niet.
Blijft jammer, zeker op de 1000m is Nijenhuis een echte topper. Kunnen we niet één van de vrouwen terugtrekken en dan een extra plaatsje bij de mannen?
Maar wat was die Wennemars gebrand trouwens, hopen dat 'ie het nog een weekje vast kan houden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hoop eigenlijk dat Van Velde het een keer wordt, maar hij zal weer 4de worden. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Erben heeft zich ondertussen ook al in de discussie De Koning?Nijenhuis gestort.
Hij zou het echt vreemd vinden als het zou gebeuren omdat die skate-off dan voor niets zou zijn.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het ook gek vinden.
Ben je sprinter de Koning, train je je jarenlang het leplazerus, kun je met een beetje geluk (hoewel op de been blijven ook gewoon techniek is) naar een WK en zou je dan zogenaamd ziek/geblesseerd zijn.
Nijenhuis wordt gewoon geconfronteerd met de harde wetten van de sport, hoe jammer het voor hem ook is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een geweldig NBA seizoen is dit aan het worden, van rampzalig naar droomseizoen.
De Chicago Bulls die de laatste 6 jaar bekend staat als de slechtste ploeg van de NBA, die alleen succes heeft gekent met Michael Jordan, verrast zelfs mij, fan in hart en nieren maar ook vriend en vijand.
Door dit seizoen te beginnen met een kansloos 0 - 9 record hebben ze het om weten te buigen naar 17-18 en daardoor hebben ze eindelijk een voorlopige playoff plek. Hoe komt dit team nu zo goed?
Laten we beginnen de trouwe spelers te eren die een Bull wouden blijven ondanks de slechte resultaten: Eddy Curry en Tyson Chandler. De sophomore Kirk Hinrich heeft zich ontpopt tot een geweldige guard met een positief schotpercentage. En dan heb je nog de geweldige rookies Ben Gordon, Luol Deng en Andres Nocioni. De Bulls weten nu al 18 wedstrijden de tegenstander onder de 100 punten te houden en hebben nu met recht de titel "best Defensive team". Misschien wordt dit weer een top basketbal jaar zonder de benodige 'topspelers'.
I Love this game!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met tennis gaat ook wel lekker
Tatiana Golovin heeft de tweede ronde gehaalt 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ben je sprinter de Koning, train je je jarenlang het leplazerus, kun je met een beetje geluk (hoewel op de been blijven ook gewoon techniek is) naar een WK en zou je dan zogenaamd ziek/geblesseerd zijn.
Ik zou ook gewoon meedoen als ik hem was, hadden die anderen maar niet moeten vallen, maar het is wel jammer voor het toernooi.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Maar ook voor bv de sponsor. Die De Koning rijdt echt zijn rondjes in de marge volgende week.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord haalt Nick Hofs en Zweedse rechtsback
Feyenoord heeft zich opnieuw versterkt. De Rotterdammers haalden Nick Hofs voortijdig naar De Kuip en contracteerden de Zweedse back Alexander Östlund. Voorts hoopt de club Cory Gibbs te kunnen presenteren.
Östlund komt per direct over van Hammarby. De twaalfvoudig international tekende een contract voor 4,5 seizoen bij Feyenoord en zou aanstaande zondag zijn debuut al kunnen maken, als Vitesse op bezoek komt in De Kuip. De 26-jarige Zweedse international is afkomstig van Hammarby IF. Tijdens Euro 2004 kwam hij één wedstrijd in actie, tegen Nederland moest hij vooral Arjen Robben hinderlijk voor de voeten lopen.
Voor Nick Hofs kan zondag een zeer speciale dag worden, want de kleine Arnhemmer kan dan zijn debuut als Feyenoorder maken tegen de club waar hij werd opgeleid: Vitesse. Hofs tekende in december een contract bij de Rotterdamse club, maar zou aanvankelijk het seizoen afmaken in Arnhem. Na het vertrek van Thomas Buffel besloot Feyenoord echter anders en liet de middenvelder meteen komen. Voor een bedrag van naar verluidt tweehonderdduizend euro liet Vitesse de 21-jarige speler gaan. Woensdag traint de jeugdinternational voor het eerst mee met de ploeg van coach Ruud Gullit.
Feyenoord hoopt ook nog Cory Gibbs. De Amerikaanse centrale verdediger trainde de laatste weken op proef mee met de selectie van coach Ruud Gullit. De 24-jarige international deed dat naar tevredenheid van de technische staf. De Amerikaan kwam al tot een akkoord over een contract voor anderhalf seizoen, maar Feyenoord moet nog tot overeenstemming komen met de MLS.
In de winterstop heeft coach Gullit zes nieuwe spelers aangetrokken: Östlund, Hofs, Gibbs, Edwin de Graaf, Ivan Bandalovski en André Bahia. Drie spelers verdwenen: Thomas Buffel, Chong-Gug Song en Ramon van Haaren
Bron: VI.nl
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar ook voor bv de sponsor. Die De Koning rijdt echt zijn rondjes in de marge volgende week.
Dat valt ook wel weer mee, top 10 moet mogelijk zijn, zeker top 15.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Een beetje sponsor had wat commentaar over het selectiebeleid in de media losgelaten, en had nu al meer 'airplay' gehad dan hij met dat hele WK-sprint van Nijenhuis had kunnen krijgen 
Maar eh... ik denk dat de sponsor de Koning niet alleen betaald om de Kraantje Lek cup te schaatsen, maar omdat hij iets in de Koning ziet. Misschien is dit toernooi wel net de drempel die de Koning nodig heeft...
(al denk ik het niet, eigenlijk)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Is dat niet in de marge dan?
Vind ik niet, 'subtop' zou ik zeggen, als hij top 10 haalt. In de marge vind ik als je 30ste wordt van de 40 of zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een ongelofelijk basketbal seizoen. Van jaren door helse seizoenen mee te maken sinds het vertrek van Jordan, wordt ik nu rijkelijk beloond. The Bulls gaan door met hun reemergement door voor de tweede keer dit seizoen de Detroit Pistons in Detroit te verslaan, 100 - 89. En nu al 25 wedstrijden hun opponent onder de 100 gehouden, nu mogen ze zich the best all defensive team of all times noemen 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Vind ik niet, 'subtop' zou ik zeggen, als hij top 10 haalt. In de marge vind ik als je 30ste wordt van de 40 of zo.
Hij staat nu 24e van de 30...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Is niet best, idd. Ik ging er van uit dat hij wel z'n persoonlijke records zou verbeteren op de snelste baan te wereld. Vooral z'n 1000 ging volledig de mist in.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, de Chicago Bulls spelen ronduit imposant!
Ondertussen heeft Federer nog steeds geen set afgestaan bij de Australian Open. Ik verwacht echter wel wat tegengas van Agassi, zijn volgende tegenstander. Agassi won van Joakim Johanson die aan 51 aces in 4 sets niet genoeg had...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Agassi - Federer lijkt mij ook een finale waardig.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Agassi is goed in vorm, maar ik zie hem niet winnen van Roddick of Safin of Hewitt, eigenlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, de Chicago Bulls spelen ronduit imposant!
You can say that again 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Voetbalberichten verwijderd, pas na Studio Sport plaatsen ivm spoilers
.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Voetbalberichten verwijderd, pas na Studio Sport plaatsen ivm spoilers
.
Deze regel moet je binnenkort weer aanpassen waarschijnlijk. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vond Angelos vrij sterk spelen vandaag. Erg sterke invalbeurt van Babel trouwens (en van Gluscevic
).
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ik zapte net binnen toen vitesse 1-1 maakte tegen feyenoord, vannacht maar ff de 'herhaling van de samenvatting' van Ajax kijken, ff lekker genieten.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
En Wennemars is weer wereldkampioen geworden. Hulde! 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
eheheheh hoera, ehehehehehe joepie, emememememem Yes! Wat een pracht vent.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Voor de laatste keer terugkomen op de kwestie De Koning/Nijenhuis:
Door de valpartij van Gerard en de trainingsrondjes van Jaques mag Nederland volgend jaar nog maar 3 deelnemers afvaardigen naar het WK
Slimme zet KNSB!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.