• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dat klopt niet. De regel is: 2 + het aantal bij de eerste 16 (maximaal 4). Nederland had Wennemars en Bos bij de eerste 16, dus volgend jaar gewoon 2+2=4 deelnemers.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Naomi Watts schreef:

Door dit seizoen te beginnen met een kansloos 0 - 9 record hebben ze het om weten te buigen naar 17-18 en daardoor hebben ze eindelijk een voorlopige playoff plek.

Dat is natuurlijk wel heel prematuur. Het seizoen heeft 82 reguliere wedstrijden en ze zitten nu pas op 38. Een lange weg te gaan dus nog.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Iemand vannacht de Superbowl-finale gekeken? Het was een hele aardige wedstrijd. Toch altijd wel weer leuk om te zien, hoe die Amerikanen er weer zo'n show van weten te maken.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

1e helft heb ik gezien. Ik heb het helemaal opgenomen, dus ik zal de rest vanavond zien. 3e opeenvolgende keer dat ik het gezien heb, en tja, veel veranderd er niet over die 3 jaar. Groot spectakel, dat wel natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weer geen Miami Dolphins

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

petey schreef:

Dat is natuurlijk wel heel prematuur. Het seizoen heeft 82 reguliere wedstrijden en ze zitten nu pas op 38. Een lange weg te gaan dus nog.

Dat wel maar als je de Bulls al jaren volgt en al jaren support is wat optimisme wel op zijn plaats.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weer geen Miami Dolphins

Maar Torres heeft Barca genekt, dus het weekend was toch nog geslaagd .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja inderdaad

Atletico weer 3 punten en we laten die !#$ catalanen puntloos . Real pak die titel maar.

Fernando 'El Nino' Torres was weer geniaal.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Wat is er mis met Barca?

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Superbowl:

Ik had het de Eagles wel gegund, maar ja, geheel volgens de verwachtingen weten de Patriots dan de druk op de ketel te houden.

Ik vond het, net als de recentelijke Superbowls een beetje te rommelig.

Wat dat betreft maken de Patriots daar optimaal gebruik van, vanwege hun ervaring.

Kijk eens naar hun eerste titel, toen tegen de Rams. Warner en Faulk van de Rams, beide een vrij goed seizoen gedraaid. In de Superbowl lukte niks. Faulk kwam niet eens vooruit. Patriots winnen met een fieldgoal terwijl de klok afloopt.

Twee jaar later tegen de Panthers ook al. De Panthers, de onervaren underdogs. Hun QB Delhomme had driekwart wedstrijd last van de kriebels. Ook niks lukte bij hem. Wederom een fieldgoal verschil, maar mediocer, al doet scorebordjournalistiek anders vermoeden.

Ik vind het maar een saaie ploeg, de Patriots, met weinig flair. Maar dat is ook meteen hun 'gimmick'. We hebben geen superstars, we zijn een collectief....whatever.

Om nog de andere recentelijke Superbowls erbij te halen.

Ravens-Giants, na de Vikings afgemaakt te hebben met vier [?] touchdownpasses in de NFC kampioenschap, is Giants QB Collins opeens de schlemiel in de Superbowl door werkelijk als een amateur te gooien.

Hetzelfde overkwam Gannon van de Raiders in de finale tegen de Buccaneers, na wonderbaarlijk genoeg een superseizoen te draaien en MVP te worden. Heb er geen statistieken bij, maar volgens mij hebben de verliezende QB's de laatste jaren echt 3+ interceptions gegooid.

Spektakel vond ik het al lang niet meer. Zelfs de entourage was niet om aan te zien [sir Paul met golden oldies, cheerleaders die opeens XXL shirts aantrekken].

Hopelijk Vick vs Manning volgend jaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Purmerend schreef:

Wat is er mis met Barca?

Voor Madrilenen is alles mis met Barca en Catalonie. Voor buitenstaanders misschien moeilijk te begrijpen. Het is zoiets tussen Nederland en Duitsland maar dan 25 x erger ongeveer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ToNe schreef:

cheerleaders die opeens XXL shirts aantrekken].

Dat vond ik nou een groot pluspunt, was er erg gecharmeerd van.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Ja, dat begrijp ik wel maar dat is toch niet zo voor Nederlanders. Ik hou van mooi voetbal en soms speelt Barca dat en soms Real!

Ik ben 1 keer naar Barca-Real geweest toen de eurotop er was en er twee mafkezen zich aan de doelpalen hadden vast geketend. Dus ik heb wel wat van de sfeer meegemaakt. En de higodapoeta's ook veelvuldig gehoord! Sorry voor de spelling.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Na het Janet Jackson en Desperate Wives-debacle zal het me niks verbazen als verontruste gezinshoofden tijdens halftime naar Fox hebben gebeld om te klagen dat er veel 'skin' te zien is.

Die close-ups waren een leuke afleiding tussendoor.

Het is niet echt wat je zegt, toegevoegde waarde tov. het spel, dus 'shake what your momma gave you, please.'

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Voor buitenstaanders misschien moeilijk te begrijpen. Het is zoiets tussen Nederland en Duitsland maar dan 25 x erger ongeveer.

Arnhem-Nijmegen

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Celtic-Glasgow

Ajax-Feyenoord

Inter-Ac Milaan

Boca-River Plate

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is echt op sportief gebied. Voor Madrilenen geldt: "De enige goede catalaan is een dode catalaan".

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Co Stompé heeft net verdraaide goed staan gooien. Hoop dat hij verder komt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Purmerend schreef:

Celtic-Glasgow

Ajax-Feyenoord

Inter-Ac Milaan

Boca-River Plate

Dan zou ik hier Galetasery-Fenerbache (ja, ik weet het, het is fout geschreven) zeker aan toevoegen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat is echt op sportief gebied. Voor Madrilenen geldt: "De enige goede catalaan is een dode catalaan".

Ik neem aan dat je dat bedoelt als grap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee dat is serieus, zo wordt er gedacht. Niet dat ik zo ben, mijn houding tegenover Catalanen is meer gebaseerd op rivaliteit niet op haat.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Als men in Spanje zo tegenover elkaar staan, waarom verdelen ze het land dan niet? Haat is namelijk niet zomaar iets..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Spanje een presidentschap had en jij stelde zoiets voor had je een hele grote kans om gekozen te worden.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

AZ - PSV, dat wordt dé wedstrijd. Als AZ in goede doen is kunnen ze dat arrogante PSV wel even een lesje leren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord heb ik al afgeschreven voor de titel maar laat alsjeblieft PSV of AZ het worden, geen Ajax

Doe dan maar toch PSV daar zijn nog wel wat spelers die ik het gun.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Als AZ in goede doen is kunnen ze dat arrogante PSV wel even een lesje leren.

En daarna komt Van Gaal erbij, kunnen ze het ultieme lesje arrogantie krijgen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad Menni. Weer heel scherp

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Naomi Watts schreef:

Feyenoord heb ik al afgeschreven voor de titel maar laat alsjeblieft PSV of AZ het worden, geen Ajax

Doe dan maar toch PSV daar zijn nog wel wat spelers die ik het gun.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee dat is serieus, zo wordt er gedacht. Niet dat ik zo ben, mijn houding tegenover Catalanen is meer gebaseerd op rivaliteit niet op haat.

Sorry, maar ik heb blijkbaar Catalaans bloed. Vernietig de Madrilenen is mijn strijdkreet.

Franco was een iemand die dat ook publiekelijk overal verkondigde. Chemische industrie speciaal in de haven/strand kwakken.

Geef de Catalanen een eigen staat. De Filips II adepten etc etc en wat ik verder iedereen historisch bedoel in de geschiedenis van spanje) Wil je je Catalaanse gevoel wat verder ontwikkelen, lees dan de magnifieke boeken van Eduardo Mendoza.

En als ik toevallig in de krant lees dat Real heeft verloren heb ik al een anjer in mijn pochet zitten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.