- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Fisherking zou een goeie hoolie zijn
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sorry, maar ik heb blijkbaar Catalaans bloed. Vernietig de Madrilenen is mijn strijdkreet. 
Je kan niet alles hebben
Ik snap dat je wil vernietigen wat je zelf graag had willen zijn 
Zolang je het niet doet bij Atletico Madrid dan zal je mij niet horen 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Laat ik nou net een zwak voor Atletico hebben 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Feyenoord heb ik al afgeschreven voor de titel maar laat alsjeblieft PSV of AZ het worden, geen Ajax 
Doe dan maar toch PSV daar zijn nog wel wat spelers die ik het gun.
Het zou toch fantastich zijn als AZ kampioen zou worden. Eindelijk geen club uit de top 3 sinds 1981. Toen werd AZ namelijk kampioen.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Zou wel een stunt zijn, als een ploeg niet uit de top 3 toch kampioen wordt!
(sorry, erg flauw, kon het niet laten)
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
AZ - PSV, dat wordt dé wedstrijd. Als AZ in goede doen is kunnen ze dat arrogante PSV wel even een lesje leren.
Ik hoop ook dat AZ wint, maar denk eerder aan een hele zakelijke 0-1 voor de Eindhovenaren.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
AZ is mijn club, al jaren. Als ze het kunnen flikken, kampioen worden bedoel ik, gaat het dak eraf hier op mijn werk! 
Ik vrees inderdaad voor dat zakelijke van 'lucky' PSV... Ze komen er altijd wel weer op een of andere manier uit. Nare ploeg toch... Men heeft het vaak wel over lucky Ajax of lucky Feyenoord (de laatste tijd wat minder
) maar die Eindhovenaren kunnen er ook wat van.
Is natuurlijk ook een kwaliteit op zich!
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Bovendien is er niks lucky aan als je 90 minuten een dik overwicht hebt, maar pas in de laatste minuut scoort.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
juist wel dus ...
dan heb je toch geluk... als je geen geluk had gehad dan had je in die laatste minuut niet gescoord!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
AZ is mijn club, al jaren. Als ze het kunnen flikken, kampioen worden bedoel ik, gaat het dak eraf hier op mijn werk! 
Ik vrees inderdaad voor dat zakelijke van 'lucky' PSV... Ze komen er altijd wel weer op een of andere manier uit. Nare ploeg toch... Men heeft het vaak wel over lucky Ajax of lucky Feyenoord (de laatste tijd wat minder
) maar die Eindhovenaren kunnen er ook wat van.
Is natuurlijk ook een kwaliteit op zich!
Nou, AZ had tegen Heerenveen ook niet echt te klagen hoor.
Toch hoop ik ook dat ze kampioen worden. Ben al sinds 1980 fan van ze!!!! Heb alle magere jaren moeten doorstaan (na '83 zeg maar), en wil nu wel een heel vet jaar meemaken!!!
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
juist wel dus ...
dan heb je toch geluk... als je geen geluk had gehad dan had je in die laatste minuut niet gescoord!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Je hebt geluk dat je geen pech hebt... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ik hoop ook dat AZ wint, maar denk eerder aan een hele zakelijke 0-1 voor de Eindhovenaren.
Ik denk wel dat er meer doelpunten gaan vallen dan één, maar die omgekochte scheidsrechters zullen psv wel weer een penaltie geven, waardoor ze alsnog zullen winnen. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik denk wel dat er meer doelpunten gaan vallen dan één, maar die omgekochte scheidsrechters zullen psv wel weer een penaltie geven, waardoor ze alsnog zullen winnen. 
Nee hoor, Timmer stopt de penalty. Doettie altijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee hoor, Timmer stopt de penalty. Doettie altijd.
Wat hebben we hem toch goed opgeleid bij Feyenoord 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ja klopt:
CO STOMPÉ - Wayne Mardle
Andy Fordham - ROLAND SCHOLTEN
RAY.VAN BARNEVELD - Colin Lloyd
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat hebben we hem toch goed opgeleid bij Feyenoord 
Feyenoord en opleiden... vreemde combinatie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord en opleiden... vreemde combinatie.
Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer. Iemand opleiden die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt is natuurlijk geen opleiden
Van Persie is de beste nederlandse jeugdspeler samen met Robben al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Robin.
De 'zogenaamde' talentjes van Ajax hebben blijkbaar nog niet genoeg indruk gemaakt op de buitenlandse topclubs, ze kunnen niet eens omgaan met kritiek, een wissel of een wedstrijd op de bank. Als topvoetballer heb je ook de juiste persoonlijkheid nodig alleen individuele kwaliteiten is niet genoeg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
We vergeten Van der Meyde. De geschiedenis heeft trouwens bewezen dat Ajax de beste Nederlandse spelers heeft opgeleid, Johan Cruijf, Neeskens, Van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Van der Sar, Davids, Kluivert, Seedorf, broertjes de Boer, Overmars, etc.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer. Iemand opleiden die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt is natuurlijk geen opleiden 
Van Persie is een sukkel die bij Arsenal binnen een jaar weg is.
De 'zogenaamde' talentjes van Ajax hebben blijkbaar nog niet genoeg indruk gemaakt op de buitenlandse topclubs, ze kunnen niet eens omgaan met kritiek, een wissel of een wedstrijd op de bank. Als topvoetballer heb je ook de juiste persoonlijkheid nodig alleen individuele kwaliteiten is niet genoeg.
1 van Persil, en tachtig seedorfen, davidsen, bergkampen, jonken, kluivertsen, rijkaardsen en weetikveelnogwatmeersen??
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met zo'n opmerking kan ik niks.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Met zo'n opmerking kan ik niks.
Arsenal kan met Van Persie niks.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar denkt Arsenal anders over. Niet gek hoe beslissend Van Persie is geweest in een aantal duels. Je maakt per post een zieligere indruk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanavond staat dan eindelijk het 'doelsaldo interland' op het programma; Spanje - San Marino. Ik hoop dat er gekozen wordt voor het duo Raul en Fernando Torres en dan kan het niet meer mis gaan. Ik hoop ook dat we met een vleugel systeem spelen en dat moeten natuurlijk Vicente en Joaquin worden.
Hopelijk maken we vanavond de valse start weer ruimschoots goed 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Vanavond staat dan eindelijk het 'doelsaldo interland' op het programma; Spanje - San Marino. Ik hoop dat er gekozen wordt voor het duo Raul en Fernando Torres en dan kan het niet meer mis gaan. Ik hoop ook dat we met een vleugel systeem spelen en dat moeten natuurlijk Vicente en Joaquin worden.
Hopelijk maken we vanavond de valse start weer ruimschoots goed
Sorry, Naomi, maar wat bedoel je met 'doelsaldo interland'??
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer.
Nou gefeliciteerd, de Rotterdamse opleiding heeft één talent voortgebracht.
En ik denk toch echt wel dat vd Vaart verder is in zijn ontwikkeling dan Van Persie. Hij komt ook nog wel bij een topclub terecht en heeft al veel meer ervaring opgedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.