• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Fisherking zou een goeie hoolie zijn .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FisherKing schreef:

Sorry, maar ik heb blijkbaar Catalaans bloed. Vernietig de Madrilenen is mijn strijdkreet.

Je kan niet alles hebben Ik snap dat je wil vernietigen wat je zelf graag had willen zijn

En als ik toevallig in de krant lees dat Real heeft verloren heb ik al een anjer in mijn pochet zitten

Zolang je het niet doet bij Atletico Madrid dan zal je mij niet horen

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Laat ik nou net een zwak voor Atletico hebben

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Naomi Watts schreef:

Feyenoord heb ik al afgeschreven voor de titel maar laat alsjeblieft PSV of AZ het worden, geen Ajax

Doe dan maar toch PSV daar zijn nog wel wat spelers die ik het gun.

Het zou toch fantastich zijn als AZ kampioen zou worden. Eindelijk geen club uit de top 3 sinds 1981. Toen werd AZ namelijk kampioen.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Zou wel een stunt zijn, als een ploeg niet uit de top 3 toch kampioen wordt! (sorry, erg flauw, kon het niet laten)

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

AZ - PSV, dat wordt dé wedstrijd. Als AZ in goede doen is kunnen ze dat arrogante PSV wel even een lesje leren.

Ik hoop ook dat AZ wint, maar denk eerder aan een hele zakelijke 0-1 voor de Eindhovenaren.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

AZ is mijn club, al jaren. Als ze het kunnen flikken, kampioen worden bedoel ik, gaat het dak eraf hier op mijn werk!

Ik vrees inderdaad voor dat zakelijke van 'lucky' PSV... Ze komen er altijd wel weer op een of andere manier uit. Nare ploeg toch... Men heeft het vaak wel over lucky Ajax of lucky Feyenoord (de laatste tijd wat minder ) maar die Eindhovenaren kunnen er ook wat van.

Is natuurlijk ook een kwaliteit op zich!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Bovendien is er niks lucky aan als je 90 minuten een dik overwicht hebt, maar pas in de laatste minuut scoort.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

juist wel dus ...

dan heb je toch geluk... als je geen geluk had gehad dan had je in die laatste minuut niet gescoord!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

AZ is mijn club, al jaren. Als ze het kunnen flikken, kampioen worden bedoel ik, gaat het dak eraf hier op mijn werk!

Ik vrees inderdaad voor dat zakelijke van 'lucky' PSV... Ze komen er altijd wel weer op een of andere manier uit. Nare ploeg toch... Men heeft het vaak wel over lucky Ajax of lucky Feyenoord (de laatste tijd wat minder ) maar die Eindhovenaren kunnen er ook wat van.

Is natuurlijk ook een kwaliteit op zich!

Nou, AZ had tegen Heerenveen ook niet echt te klagen hoor.

Toch hoop ik ook dat ze kampioen worden. Ben al sinds 1980 fan van ze!!!! Heb alle magere jaren moeten doorstaan (na '83 zeg maar), en wil nu wel een heel vet jaar meemaken!!!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

BenicioDelToro schreef:

juist wel dus ...

dan heb je toch geluk... als je geen geluk had gehad dan had je in die laatste minuut niet gescoord!

Nee, je hebt gewoon pech dat je niet eerder hebt gescoord.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Nee, je hebt gewoon pech dat je niet eerder hebt gescoord.

Je hebt geluk dat je geen pech hebt...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

EmDee schreef:

Ik hoop ook dat AZ wint, maar denk eerder aan een hele zakelijke 0-1 voor de Eindhovenaren.

Ik denk wel dat er meer doelpunten gaan vallen dan één, maar die omgekochte scheidsrechters zullen psv wel weer een penaltie geven, waardoor ze alsnog zullen winnen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik denk wel dat er meer doelpunten gaan vallen dan één, maar die omgekochte scheidsrechters zullen psv wel weer een penaltie geven, waardoor ze alsnog zullen winnen.

Nee hoor, Timmer stopt de penalty. Doettie altijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kijkert schreef:

Nee hoor, Timmer stopt de penalty. Doettie altijd.

Wat hebben we hem toch goed opgeleid bij Feyenoord

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

Vanavond NL-ENG !!!!!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ja klopt:

CO STOMPÉ - Wayne Mardle

Andy Fordham - ROLAND SCHOLTEN

RAY.VAN BARNEVELD - Colin Lloyd

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wat hebben we hem toch goed opgeleid bij Feyenoord

Feyenoord en opleiden... vreemde combinatie.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

1-0 voor kijkert

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

haha wat mij betreft de eindstand!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kijkert schreef:

Feyenoord en opleiden... vreemde combinatie.

Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer. Iemand opleiden die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt is natuurlijk geen opleiden Van Persie is de beste nederlandse jeugdspeler samen met Robben al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Robin.

De 'zogenaamde' talentjes van Ajax hebben blijkbaar nog niet genoeg indruk gemaakt op de buitenlandse topclubs, ze kunnen niet eens omgaan met kritiek, een wissel of een wedstrijd op de bank. Als topvoetballer heb je ook de juiste persoonlijkheid nodig alleen individuele kwaliteiten is niet genoeg.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

We vergeten Van der Meyde. De geschiedenis heeft trouwens bewezen dat Ajax de beste Nederlandse spelers heeft opgeleid, Johan Cruijf, Neeskens, Van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Van der Sar, Davids, Kluivert, Seedorf, broertjes de Boer, Overmars, etc.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer. Iemand opleiden die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt is natuurlijk geen opleiden

Van Persie is een sukkel die bij Arsenal binnen een jaar weg is.

Van Persie is de beste nederlandse jeugdspeler samen met Robben al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Robin.

De 'zogenaamde' talentjes van Ajax hebben blijkbaar nog niet genoeg indruk gemaakt op de buitenlandse topclubs, ze kunnen niet eens omgaan met kritiek, een wissel of een wedstrijd op de bank. Als topvoetballer heb je ook de juiste persoonlijkheid nodig alleen individuele kwaliteiten is niet genoeg.

1 van Persil, en tachtig seedorfen, davidsen, bergkampen, jonken, kluivertsen, rijkaardsen en weetikveelnogwatmeersen??

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kijkert schreef:

Van Persie is een sukkel die bij Arsenal binnen een jaar weg is.

Met zo'n opmerking kan ik niks.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Met zo'n opmerking kan ik niks.

Arsenal kan met Van Persie niks.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar denkt Arsenal anders over. Niet gek hoe beslissend Van Persie is geweest in een aantal duels. Je maakt per post een zieligere indruk.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Valt wel mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vanavond staat dan eindelijk het 'doelsaldo interland' op het programma; Spanje - San Marino. Ik hoop dat er gekozen wordt voor het duo Raul en Fernando Torres en dan kan het niet meer mis gaan. Ik hoop ook dat we met een vleugel systeem spelen en dat moeten natuurlijk Vicente en Joaquin worden.

Hopelijk maken we vanavond de valse start weer ruimschoots goed

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vanavond staat dan eindelijk het 'doelsaldo interland' op het programma; Spanje - San Marino. Ik hoop dat er gekozen wordt voor het duo Raul en Fernando Torres en dan kan het niet meer mis gaan. Ik hoop ook dat we met een vleugel systeem spelen en dat moeten natuurlijk Vicente en Joaquin worden.

Hopelijk maken we vanavond de valse start weer ruimschoots goed

Sorry, Naomi, maar wat bedoel je met 'doelsaldo interland'??

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer.

Nou gefeliciteerd, de Rotterdamse opleiding heeft één talent voortgebracht.

En ik denk toch echt wel dat vd Vaart verder is in zijn ontwikkeling dan Van Persie. Hij komt ook nog wel bij een topclub terecht en heeft al veel meer ervaring opgedaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.