• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.863 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kijkert schreef:

Sorry, Naomi, maar wat bedoel je met 'doelsaldo interland'??

Een interland waar het een nulletje of 5/6 moet worden. Goed voor het doelsaldo

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

EmDee schreef:

Nou gefeliciteerd, de Rotterdamse opleiding heeft één talent voortgebracht.

En ik denk toch echt wel dat vd Vaart verder is in zijn ontwikkeling dan Van Persie. Hij komt ook nog wel bij een topclub terecht en heeft al veel meer ervaring opgedaan.

Ajax ook niet veel alleen hun zogenaamde talenten (met uitzondering van Sneijder) worden zwaar overschat.

Beter 1 hele fantastische dan 3 wel goede talenten. Van Der Vaart verder dan Van Persie? kom op zeg! Die van der Vaart staat al jaren stil in zijn ontwikkeling. Van Persie ontwikkelt zich steeds meer en troeft van der Vaart op elk front af, op overdreven reageren na dan. Sneijder is daarintegen wel een groot talent.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

AJax ook niet veel alleen hun zogenaamde talenten worden zwaar overschat.

Hun zogenaamde prestaties ook. Hun erelijst verbleekt bij die van Feyenoord...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Je bedoelt andersom toch? Die van Feyenoord verbleekt bij die van Ajax..

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Je bedoelt andersom toch? Die van Feyenoord verbleekt bij die van Ajax..

ironie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je sterk moet staan door naar het verleden te kijken...

Hun laatste europese trofee dateert uit 1995, dat heeft dus niks meer met het huidige ajax te maken.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je sterk moet staan door naar het verleden te kijken...

eh.... ja, dat is eigenlijk wel de essentie van clubsupporterschap.

Natuurlijk moet er af en toe wat vers succes komen, maar zonder verleden is een club niets.

Alleen in de sport kan ik traditie waarderen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het ging er nu om dat er naar het verleden werd gekeken om te concluderen dat Ajax zogezegd 'beter' zou zijn dan Feyenoord. We waren aan het discussieren over 'nu' en dan lijkt mij het verleden irrelevant. Als we het hadden over het tot stand komen van je liefde voor een club of een nationaal team dan was ik het zeker met je eens.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Op dit moment heeft Ajax ook betere jeugdspelers dan Feyenoord (opgeleid).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar kan je over discussieren. Van Persie vind ik beter dan v/d Vaart, de Jong en Heitinga en ongeveer evenveel potentie hebben als Sneijder.

Nu maar focussen op Spanje - San Marino

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Volgens mij is er ook nog een andere wedstrijd vanavond

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het ging er nu om dat er naar het verleden werd gekeken om te concluderen dat Ajax zogezegd 'beter' zou zijn dan Feyenoord. We waren aan het discussieren over 'nu' en dan lijkt mij het verleden irrelevant. Als we het hadden over het tot stand komen van je liefde voor een club of een nationaal team dan was ik het zeker met je eens.

Wat clubliefde betreft zijn zowel ajax als fynoord oninteressant. Dan is er maar 1tje: AZ!!!! Retteketet!!!!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Egypte - België 4 - 0!!!

Sorry voor de onderburen, maar wat voetbal betreft heb ik geen sympathie voor jullie!!!

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou je geen sympathie hebben voor een verliezende ploeg, die niettemin meestal een stuk sympathieker overkomt dan de noorderburen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan zeer tevreden zijn over het spel van Spanje. Joaquin die steds de man op zocht en nooit 1 duel verloor. Raul die zich een geweldig leider toonde en door zijn bescheidenheid zag je ook dat San Marino erg veel respect voor de man heeft. Spanje die de wedstrijd won met 5 - 0 met goals van Joaquin, Curro Torres, Raul, Guti en Horno. Ik ben tevreden, Ogulloso Para Muy Espana!!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Menni schreef:

Waarom zou je geen sympathie hebben voor een verliezende ploeg, die niettemin meestal een stuk sympathieker overkomt dan de noorderburen?

België is altijd een laffe underdog op voetbalgebied. Niets sympathieks aan.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Natuurlijk zijn ze underdog, ze kunnen niet voetballen - hartstikke charmant .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Nedeland heeft sterk gespeeld vanavond btw.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Die 2e Egyptische goal was wel een schoonheid zeg. Over NL ben ik best tevreden, alleen zie ik ze het WK nog niet winnen. Eerst maar eens kwalificeren trouwens.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Mooi resultaat, goed gespeeld met de middelen die we hebben. Maar hier kunnen we toch niet tevreden mee zijn?

Dus wil ik echt kwijt dit is echt een ontzettend matig elftal.

Ik hoop niet dat Van Basten met het gros van het elftal 2006 ingaat.

Dit was toch gewoon uit nood geboren elftal of hebben we helemaal geen goede spelers meer.

(uitgezonderd de geblesseerde spelers)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wat hebben we hem toch goed opgeleid bij Feyenoord

Ahum... volgens mij heeft onze Henk zijn opleiding bij PEC Zwolle genoten hoor...

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Wat clubliefde betreft zijn zowel ajax als fynoord oninteressant. Dan is er maar 1tje: AZ!!!! Retteketet!!!!

Met jou kan ik praten!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Komt het rood-wit op het veld,

Met zijn voetballend geweld.

En de spitsen die snel scoren.

IJzersterke moraal,

De tribunes vol kabaal.

Dan heeft de vijand snel verloren.

Ja, zo gaat het elke week.

AZ laat ons nooit in de steek.

AZ is de naam,

de strijd gaat nu beginnen.

AZ, AZ is de naam,

wij zijn niet te overwinnen.

Wat is de beste club?

AZ is de naam.

Wie wint er elke cup?

AZ, AZ is de naam

Uit of thuis het maakt niet uit,

Supportersbussen puilen uit.

Ook al staan we in de regen.

Zelfs de bobo's hebben lol,

Ereplaatsen zitten vol,

Zo'n aanhang kom je nergens tegen.

Nooit gelazer in de tent,

Ja, daar staan wij om bekend.

AZ is de naam,

de strijd gaat nu beginnen.

AZ, AZ is de naam,

wij zijn niet te overwinnen.

Wat is de beste club?

AZ is de naam.

Wie wint er elke cup?

AZ, AZ is de naam

AZ is de naam,

De strijd gaat nu beginnen.

AZ, AZ is de naam,

Wij zijn niet te overwinnen.

Wat is de beste club?

AZ is de naam.

Wie wint er elke cup?

AZ, AZ is de naam

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Rujar schreef:

Mooi resultaat, goed gespeeld met de middelen die we hebben. Maar hier kunnen we toch niet tevreden mee zijn?

Ik denk dat de Engelsen ook niet zo tevreden zullen zijn.

Dus wil ik echt kwijt dit is echt een ontzettend matig elftal.

Oneens, ik vind dat Nederland (volledig hernieuwd en onervaren) een goede start heeft gemaakt tot zover. Het spel is misschien (nog) wat minder sterk dan het oude sterrenelftal, maar deze selectie speelt iig leuker voetbal. Van Basten weet wel raad denk ik.

Ik hoop niet dat Van Basten met het gros van het elftal 2006 ingaat.

Ik ben bang dat er geen andere keuze is.

Dit was toch gewoon uit nood geboren elftal of hebben we helemaal geen goede spelers meer.

Je klingt wel erg pessimistisch, het oude elftal was opgebrand (zie EK 2004). Het is altijd goed om weer met jonge kuikentjes verder te gaan, die kunnen zich altijd nog verder ontplooien.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Wat een onzin, Rujar! Bedenk goed dat dit Nederlands elftal voor meer dan de helft bestaat uit neo-internationals. De enigen met echt veel ervaring die gisteravond speelden waren Van der Sar, Van Bronckhorst en Makaay. Als je met zo'n ploeg de Engelsen op 0-0 kunt houden is dat een prima prestatie.

Zeker de verdediging, dat was een experiment. Als je dan mensen als Beckham en Rooney van scoren weet te houden dan heb je het gewoon goed gedaan. Op de BBC waren ze bijvoorbeeld lyrisch over Boulahrouz en Mathijsen. Spelers waar ze daar nog nooit van gehoord hadden houden hun sterren op 0-0. Dit is een morele overwinning voor Oranje hoor!

Natuurlijk hadden we liever een paar mooie doelpunten willen zien, maar dat zat er niet in. De aanval was niet echt geweldig, maar zodra Nistelrooij en Robben weer fit zijn zal ook in de voorhoede de boel weer op orde zijn.

Ik vind het een prima prestatie van onze jongens.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Wat een onzin, Rujar!

Geen onzin Oranje in huidige vorm is gewoon matig elftal.

Je zegt het zelf al er is geen genoeg ervaring in de ploeg. Simpelweg om dat ze gewoon niet goed genoeg zijn en op hoog niveau hebben gespeeld.

Wij zijn een aanvallende ploeg en ik heb amper een verdediger vooruit zien schuiven. Wat zeg ik het middenveld was zelfs aan het verdedigen en Kuyt speelde ook niet in de punt van de aanval. Makkelijk verdedigen dan!

Aanvallend was het gewoon slecht en dat komt mede door de verdediging. Totaal geen inspiratie om een goede pass af te leveren of een aanval op te kunnen zetten. Is gewoon een gebrek.

Misschien kan je ook zeggen zwak van Van Basten om verdedigend te spelen, maar die ziet ook gelijk dat dit elftal geen enkele potentie heeft om een goede aanval op te zetten. Dus dan maar de nul houden, behoudend spelen en hopen op een lucky uitbraak.

Dus nogmaals we zijn gewoon een matig elftal. We zijn gewoon niet in staat om met zo’n elftal te kunnen winnen!!! En zeker niet op een WK.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Vindt dat die AZ verdedigers de kans nu echt verdiend hebben, evenals Boulahrouz. Zeker Kromkamp zal volgend jaar bij Valencia (misschien) veel sterker worden. Normaal gesproken is het het belangrijkst om uit de '0' te houden. Vond de voorhoede ook niet slecht, soms krijg je weinig kansen en dan is een bal op de paal en een afgekeurde goal toch nog redelijk. Middenveld idem dito, jammer dat die bal van Van Bommel gekraakt werd.

Nog effe terugkomen op een 'ouwe koe':

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee Van Persie is een hartstikke slechte voetballer. Iemand opleiden die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt is natuurlijk geen opleiden Van Persie is de beste nederlandse jeugdspeler samen met Robben.

De uitzondering die de regel bevestigt ('Kent U die uitdrukking?' zou Ds. Gremdaat er aan toevoegen)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Rujar schreef:

(quote)

Geen onzin Oranje in huidige vorm is gewoon matig elftal.

Je zegt het zelf al er is geen genoeg ervaring in de ploeg. Simpelweg om dat ze gewoon niet goed genoeg zijn en op hoog niveau hebben gespeeld.

Wij zijn een aanvallende ploeg en ik heb amper een verdediger vooruit zien schuiven. Wat zeg ik het middenveld was zelfs aan het verdedigen en Kuyt speelde ook niet in de punt van de aanval. Makkelijk verdedigen dan!

Aanvallend was het gewoon slecht en dat komt mede door de verdediging. Totaal geen inspiratie om een goede pass af te leveren of een aanval op te kunnen zetten. Is gewoon een gebrek.

Misschien kan je ook zeggen zwak van Van Basten om verdedigend te spelen, maar die ziet ook gelijk dat dit elftal geen enkele potentie heeft om een goede aanval op te zetten. Dus dan maar de nul houden, behoudend spelen en hopen op een lucky uitbraak.

Dus nogmaals we zijn gewoon een matig elftal. We zijn gewoon niet in staat om met zo’n elftal te kunnen winnen!!! En zeker niet op een WK.

Het was de bedoeling van Van Basten om deze wedstrijd te gebruiken om vooral wat betreft de verdediging het een en ander uit te proberen. Het was bovendien een VRIENDSCHAPPELIJK duel, dus er stond niets op het spel. Daar hoef je je conclusies dus niet uit te trekken.

Maar goed, je mag denken wat je wilt. Natuurlijk winnen we nu geen WK, maar dit is toch duidelijk een team in opbouw of niet? En dan nog, zelfs met een geweldig team met allemaal toppers wonnen we het EK/WK niet (gouden generatie uit de jaren negentig met onder anderen Bergkamp bijvoorbeeld).

Het is ons überhaupt maar een keer gelukt! Dat zegt genoeg. Dat ligt niet aan de spelers alleen hoor, dat ligt aan de mentaliteit en het gebrek aan teamgeest. Ik vind het goed dat Van Basten eens wat heilige huisjes omverschopt en de verwende jongens thuis laat en met jonge onervaren gasten aan de slag gaat. Met die andere - ervaren - jongens winnen we ook geen grote titels ...

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Volgens mij heb ik de verkeerde wedstrijd gezien ofzo, wat een bagger.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik vond Oranje (lees: zwart-wit) behoorlijk goed spelen.

Allen Heitinga als mid-mid kan ik echt niet begrijpen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.