• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.875 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.568 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Wat een vreselijk tenue was dat zeg. In het kader van anti-racisme ofzo?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je zou er bijna racist van worden...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Nee, en opbouwend was Mathijsen zwak, Kromkamp zeer slecht. Castelen kwam zn man niet voorbij. vdV deed voor spek en bonen mee, Kuyt was vooral eerste helft wel aardig, Mackaay niet gezien, Landzaat onopvallend, Bouhla goed, en degene die ik niet genoemd heb zie Mackaay.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Pitbull schreef:

Nee, en opbouwend was Mathijsen zwak, Kromkamp zeer slecht. Castelen kwam zn man niet voorbij. vdV deed voor spek en bonen mee, Kuyt was vooral eerste helft wel aardig, Mackaay niet gezien, Landzaat onopvallend, Bouhla goed, en degene die ik niet genoemd heb zie Mackaay.

He he eindelijk een realist weer eens aan het woord.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Pitbull schreef:

Mackaay niet gezien

Weet je zeker dat je niet naar het Schotse elftal hebt zitten kijken?

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Weet je zeker dat je niet naar het Schotse elftal hebt zitten kijken?

Ik denk dat hij ondertussen na de mcdonalds is geweest.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Rujar schreef:

He he eindelijk een realist weer eens aan het woord.

Ik ben ook een realist. Lees mijn posts nog maar eens terug...

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Ik ben ook een realist. Lees mijn posts nog maar eens terug...

Ja weet ik maar jij houd nog een slag om de arm.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pitbull schreef:

Gelukkig heb je nog wel wat goeds over Dirk Kuyt

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Wat een negativiteit, wie niet tevreden is met de huidige selectie moet uiteraard ook komen met suggesties hoe het beter zou moeten. Nederland is pas begonnen met een jong elftal dat z'n draai nog moet vinden en men verwacht nu al dat we 'toplanden' zoals Engeland horen te verslaan?

Alsof Nederland het enige land is wat goed voetbalt...

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Helaas heeft mijn cluppie niet kunnen winnen van PSV, maar de 0 - 0 stand zorgt in elk geval nog voor voldoende spanning in de competitie!

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

En wat ging ünser Barney heerlijk af hè. Beste darter, my ass (arse)

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Lance gaat voor een 7e Touroverwinning dit jaar. We zullen zien hoe ver ie het schopt....

Amstel Gold Race en Ronde van Vlaanderen zou ie gaan fietsen, maar die zijn uit het programma geschrapt helaas.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zowel Ajax en Feyenoord hebben gister hun Europees avontuur met enig perspectief hervat. Tuurlijk had Ajax met 2-0 moeten winnen en had feyenoord tegen 10 man de gelijkmaker moeten maken, maar feit is dat Ajax de belangrijke '0' heeft gehouden en dat Feyenoord in een uitwedstrijd gescoord heeft. De bal is uiteraard rond, maar ik denk dat ze beide door gaan. Hoop dat AZ en Heerenveen die tendens kunnen voortzetten!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

De samenvating gaf niet echt een realistisch beeld van de wedstrijd, wie in de arena was weet dat Ajax tenminste 75 minuten de wedstrijd domineerde. Begin 2e helft leek het tij even te keren toen Auxerre druk begon uit te oefenen, maar langer dan 15 minuten zou het niet duren.

Ajax heeft verdiend gewonnen, een 2-0 zou wellicht beslissend zijn geweest.

Heerenveen maakt helaas geen schijn van kans tegen Newcastle, een Engelse ploeg die wekelijks te maken krijgt met tegenstanders zoals Manchester, Arsenel, Chelsea en Liverpool.

Hoewel ik het Heerenveen zeker gun! Ik hoop ook dat we verrast zullen worden. AZ moet moeiteloos kunnen winnen...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Heerenveen maakt helaas geen schijn van kans tegen Newcastle, een Engelse ploeg die wekelijks te maken krijgt met tegenstanders zoals Manchester, Arsenel, Chelsea en Liverpool.

Kan wel kloppen, maar voorlopig verliest Newcastle wel telkens kansloos tegen die ploegen, terwijl Heerenveen resultaten haalt tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Stuttgart en Zagreb. Moet het nog zien!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ja ik probeer realistisch te blijven Maar ik hoop ook zeker dat Heerenveen wint hoor, ik vind het altijd leuk als Nederlandse ploegen het goed doen in Europa, zelfs PSV en Feyenoord (zolang ze maar verliezen in de competitie

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

RWL schreef:

Lance gaat voor een 7e Touroverwinning dit jaar. We zullen zien hoe ver ie het schopt....

Amstel Gold Race en Ronde van Vlaanderen zou ie gaan fietsen, maar die zijn uit het programma geschrapt helaas.

Ik heb begrepen dat hij de Ronde van Vlaanderen wel wil gaan fietsen. Maar meer om kilometers te maken.

Met Parijs-Nice begint pas zijn echte seizoen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ja ik probeer realistisch te blijven Maar ik hoop ook zeker dat Heerenveen wint hoor, ik vind het altijd leuk als Nederlandse ploegen het goed doen in Europa, zelfs PSV en Feyenoord (zolang ze maar verliezen in de competitie

Met je prioriteiten zit het iig wel goed!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wel erg jammer dat ze eerst beweren dat armstrong meer in het voorjaar gaat rijden en uiteindelijk alles toch hetzelfde blijft. Overigens wel geweldig dat hij er met de tour weer bij is.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

EmDee schreef:

Ik heb begrepen dat hij de Ronde van Vlaanderen wel wil gaan fietsen.

Ja, klopt.

Ik dacht gister tijdens Studio Sport te horen dat ie die Ronde niet zou gaan doen. Nu zie ik in de krant dat ie hem wel gaat doen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Wat een wedstrijd zonet! Barcelona mag tevreden zijn met het resultaat. Die rode kaart maakte alles weer goed en heeft waarschijnlijk Barcelona gered, iig het tij gekeerd. De eerste helft was zeer matig, Chelsea concentreerde zich met man en macht op de verdediging waar de aanval van Barcelona in de eerste instantie geen raad mee wist. Na die lullige 0-1 dacht ik echt even dat het voorbij was, in de 2e helft leverde Barca voetbal van wereldklasse niveau, zelfs de ijzeren verdediging van Chelsea was niet opgewassen tegen de beste aanval.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Inderdaad, zo speel je een wedstrijd met een man meer, ruimtes vinden, snel spelen en aanval over aanval.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Bizarre uitslag ook bij Werder - Lyon, dat is echt de enige beslissing so far. Verders zijn het allemaal spannende returns!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Lyon was gewoon een maatje te groot. AC Milan weer lekker op z'n italiaans gewonnen = zwakker spelen maar toch scoren..

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

kos schreef:

Inderdaad, zo speel je een wedstrijd met een man meer, ruimtes vinden, snel spelen en aanval over aanval.

Mee eens, maar ik vind dat de arbitrage grote invloed heeft gehad op t resultaat. 2 makkelijk gegeven gele kaarten voor Drogba (bij de laatste greep de keeper pijnlijk naar zijn schouder? ) en geen kaart voor de overtredingen van Marquez en de overduidelijke schwalbe van Deco onder de ogen van Frisk. Daarbij werd Cole onterecht buitenspel gegeven waarna hij anders alleen op de keeper af had kunnen gaan.

Tweede helft begint Chelsea iets aanvallender en de eerste tien minuten spelen ze ook veel op de helft van Barca. Dat ze met 10 man terug gaan tegen Barca vind ik geen schande. Had die Maxi Lopez nog nooit gezien maar wat een heerlijke vrijbuiter is dat.

En nog ff over het commentaar van Jeroen "Mister Monotoon" Grueter. Hij was zo duidelijk op de hand van Barca dat ik er niet goed van werd. Alles van Chelsea werd op voorhand afgekraakt. Als dat nu de tactiek is van die ploeg is, waardeer het dan ook op die manier. Dat je voorkeur hebt voor het meer voetballende Barca mag, maar ga niet vertellen dat ze onverdiend op voorsprong komen. Want Barca had tot de 0-1 slechts 2 schoten op doel gelost.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

EmDee schreef:

... Had die Maxi Lopez nog nooit gezien maar wat een heerlijke vrijbuiter is dat.

Zeer talentvolle jongen inderdaad. Prachtige actie bij dat eerste doelpunt.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Vooral die tweede doelpunt vond ik erg mooi.

Prachtige assist van Maxi en mooi afgemaakt door Eto'o.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

FF een aanvulling op het sportcommentatoren in Nederland. Ik heb altijd een hekel gehad aan de commentatoren van de NOS! Hugo Walker was een uitzondering, vandaar dat hij ook min of meer weggebonjourd is. Zo slecht en te vaak onnodige info (beetje RTL Boulevard niveau, zoals de vrouw van … is zojuist bevallen van een zoon ) en een matige inzicht in het spelletje. Vaak zijn ze ook zo emotieloos. Lijken vaak wel van die nep-Ajax supporters. Maar dat is weer een ander verhaal.

Kan mijn Nederland –Brazilië nog zo goed herinneren. Evert ten Napels zat Ronaldo aan te moedigen om te scoren!!! Hij gunde hem zo een doelpunt. Ik kon die kerel wel wat aan doen.

Als Nederlandse clubs tegen elkaar spelen begrijp ik dat je neutraal moet blijven, maar als Nederland speelt of een Nederlandse club in europees verband speelt ben je gewoon partijdig. Ik zeg Jack van Gelderen weer terug op TV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.