• 15.935 nieuwsartikelen
  • 178.873 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.526 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Je moet juist alle 22 spelers in hun waarde laten (kijk: Duitsland of Engeland), en natuurlijk mag je wat harder juichen als het om je eigen land gaat.

Diesel schreef:

Vooral die tweede doelpunt vond ik erg mooi.

Prachtige assist van Maxi en mooi afgemaakt door Eto'o.

Volgens Youri Mulder wilde hij eigenlijk op goal schieten en raakte ie m verkeerd. Daarna nogmaals het voorval gezien en het lijkt er inderdaad heel erg op.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ik meende, dat ie naar links (Eto'o) keek en toen de bal bewust voor gaf.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Rujar schreef:

FF een aanvulling op het sportcommentatoren in Nederland. Ik heb altijd een hekel gehad aan de commentatoren van de NOS! Hugo Walker was een uitzondering, vandaar dat hij ook min of meer weggebonjourd is.

Ben ik met je eens. Ik pleit voor een terugkeer van Hugo Walker op televisie.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Komt dat schooooooooooooooottttttttttttttt!!!!!!!

Ja, wat missen we dat!!!!! Want je hebt er tegenwoordig flapdrollen bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op de officiele website van LFP zei Maxi zelf dat het een welbedoelde voorzet was. Hij was van mening dat je alleen zo de engelse defensie kon verrassen.

Ik had nooit gedacht dat ik voor Barcelona zou zijn. Na al die arrogantie van Mourinho. Commentaar op Barcelona kon ik nog hebben maar dat hij het Spaanse nationale team af ging kraken en onze 'zogenaamde' topspeler is nog niet gelijk aan een redelijke spits uit de portugese competitie.

If you touch Raul, then you're finished.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

EmDee schreef:

Had die Maxi Lopez nog nooit gezien maar wat een heerlijke vrijbuiter is dat.

Ik kocht hem jaren geleden altijd in de Championship Manager op z'n 17de of zo .

En nog ff over het commentaar van Jeroen "Mister Monotoon" Grueter. Hij was zo duidelijk op de hand van Barca dat ik er niet goed van werd.

Inderdaad verschrikkelijk. Al erger ik me bij Nederlandse ploegen ook altijd enorm over het subjectieve commentaar. .

Tegenstander maakt overtreding: 'afschuwelijke tackel, daar moet een straf op staan'

PSV maakt dezelfde overtreding: 'Dit noemt men nu een 'professionele' overtreding, dat was nodig'

Tegenstander gaat wat verdedigen: 'dramatisch spel nu van (ploeg), afbraakvoetbal'

Nederlands team gaat verdedigen: ' Dit doen ze goed, het is nu noodzaak die voorsprong professioneel te behouden' .

etc. etc.

Volgens mij is er geen enkel land met zo'n slecht voetbalcommentaar.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ronald Koeman heeft ontslag genomen. Hopelijk is dit het begin van betere tijden. Nieuwe trainer zal wel Ten Cate of Blind zijn, gok ik.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Hopelijk wordt dit geen herhaling van 2000.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik kocht hem jaren geleden altijd in de Championship Manager op z'n 17de of zo .

Haha, zo had ik altijd vreselijk veel succes met Huntelaar . Regelmatig mega-topscorer in Oranje!

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Laten ze alstublieft niet weer een onervaren trainer (Blind) voor de leeuwen gooien. Maar eerder een ervaren trainer bijvoorbeeld Ten Cate of iemand anders.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Haha Cootje komt. Haha dan lach ik echt mijn lul uit mijn broek!!!!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Menni schreef:

(quote)

Haha, zo had ik altijd vreselijk veel succes met Huntelaar . Regelmatig mega-topscorer in Oranje!

Kennen we John Pelu nog.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Rujar schreef:

Kennen we John Pelu nog.

Ik ken nog wel ene Peter Prospar, Andri Sigporson en To Madeira: vast waardeloos in het echt maar legendarisch spitsen in cm.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Rujar schreef:

Haha Cootje komt. Haha dan lach ik echt mijn lul uit mijn broek!!!!

En dan is de cirkel pas echt rond.

gotti

• 14075 berichten
  • 5895 stemmen

Henk ten Cate lijkt me wel een goeie voor Ajax. Vond hem bij Nac altijd erg sterk.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

En nou is het te hopen dat hij weg wil bij Barcelona.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Voor Koeman is inmiddels al weer bij Valencia een plaatsje vrij gemaakt

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Dat is wel heel erg toevallig, maar ja alle 2 uit de Uefa Cup en veel punten verspeeld in de competitie. Valencia staat nu 6e in de spaanse competitie, dat is natuurlijk beneden hun stand. (van de laatste jaren)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik hoop dat Booy komt

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Er is interesse in Martin Jol, maar die zit lekker in Engeland bij de Spurs.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ajax wil altijd een grote naam hebben...maar ik zou Danny Blind een kans geven. Kent de club door en door, kent jeugdspelers door en door en had als speler altijd een weloverwogen visie.

Als NEC-supporter weet ik dat achter een 'naam' (Neeskens in dit geval) vaak een groot vacuüm aan trainerskwaliteit verborgen gaat.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

'Ajax hoopt Martin Jol zo snel mogelijk te strikken'

Volgens De Telegraaf is Martin Jol de belangrijkste kandidaat om Ronald Koeman op te volgen als hoofdtrainer van Ajax. De succesmanager van Tottenham Hotspur zou wel oren hebben naar een vertrek naar Amsterdam en de hoofdstedelingen hopen hem dan ook zo snel mogelijk vast te leggen.

Het over Ajax altijd goed geïnformeerde dagblad zegt dat Jol zijn seizoen bij de Spurs wel wil afmaken. De komende maanden zou hij dan in een tijdelijke constructie samenwerken met Ruud Krol en Tonny Bruins Slot, de voormalig assistenten van Koeman die momenteel de leiding hebben.

Omdat het al jaren zijn grote wens is om een Nederlandse topclub te trainen, wordt voor Jol mogelijk een droom werkelijk. Overigens blijft Henk ten Cate ook in de picture. Mochten de onderhandelingen met Jol op niets uitlopen en ook Ten Cate niet komen, dan zou Danny Blind de trainer worden.

Bron: Voetbalzone.nl

Hoe verging het Wouters? Ik heb niks persoonlijks tegen Blind, maar als ik hem was zou ik eerst wat ervaring op het hoogste niveau gaan opdoen. Bijvoorbeeld bij Sparta.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Jol zou echt gek zijn om naar Ajax te gaan.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Ja, dat wel! Maar hopen kan altijd.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kos schreef:

Jol zou echt gek zijn om naar Ajax te gaan.

Nou ja zeg! Tuurlijk is Ajax dit seizoen ondermaats, zelfs middelmaat, maar Ajax is wel een topclub, die 4 a 5 van de 10 keer kampioen wordt, en dus minstens even vaak CL speelt. Een enkele keer daarvan komen ze zelfs verassend ver in Europa. De Spurs komen natuurlijk uit in een fantastische competitie, maar vervullen daarin, en daardoor dus ook internationaal, een beperkte rol van betekenis. Voor een ambitieuze coach als Jol is Ajax dus absoluut sportief een verbetering (wellicht niet financieel).

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Alleen Europees gezien is Ajax sportief een verbetering.

Elke week Premier League en de FA en League Cup zijn sportief heel wat interessanter dan de eredivisie en de amstelcup. RKC en NEC uit heeft echt niet de zelfde impact dan bv Bolton of Southampton uit.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

En dat vind ik nou onzin. Afgezien van het feit dat je Europees voetbal afdoet als een bijzaak, deel ik ook je mening niet over bijv. Bolton en Southampton. Dat zijn misschien (?) betere clubs dan NEC en RKC, maar waar Ajax veelal wel wint van zulke clubjes heeft Tottenham wel moeite met de mindere goden. Ik bedoel, 11 keer winst, 10 keer verlies, dat blijft voor mijn gevoel een standaard middenmoter.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Overigens:

Jol sticking with Spurs

Copyright Press Association Ltd. Sunday, 27 February 2005

--------------------------------------------------------------------------------

Tottenham boss Martin Jol has dismissed speculation linking him with a move to Ajax by pledging his future to the London club.

Ajax parted company with Ronald Koeman on Friday with reports in the Dutch media stating Jol - who replaced Jacques Santini as Spurs manager in November - has been lined up as the successor.

But the Dutchman, whose side inflicted a 2-0 defeat on Fulham on Saturday, said: "Every time a big club in Holland loses a manager they are linked with my name. It's not a big issue. My future is at Spurs - I'm satisfied here."

He added: "You never know - I might get sacked in two weeks' time and I would have to change my mind. But seriously, the whole question of joining Ajax is hypothetical and I don't want to talk about it."

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

PartyMarty schreef:

Nou ja zeg! Tuurlijk is Ajax dit seizoen ondermaats, zelfs middelmaat, maar Ajax is wel een topclub, die 4 a 5 van de 10 keer kampioen wordt, en dus minstens even vaak CL speelt. Een enkele keer daarvan komen ze zelfs verassend ver in Europa. De Spurs komen natuurlijk uit in een fantastische competitie, maar vervullen daarin, en daardoor dus ook internationaal, een beperkte rol van betekenis. Voor een ambitieuze coach als Jol is Ajax dus absoluut sportief een verbetering (wellicht niet financieel).

Het huidige Ajax is bepaald geen sportieve vooruitgang t.o.v. Tottenham...

Financieel zal het niet veel schelen en in de Premier League spelen, redelijk succesvol zijn en die hele voetbalcultuur in Engeland zijn vele malen interessanter voor een trainer dan hier bij Ajax.

Om maar te zwijgen over het belachelijke wespennest wat je bij Ajax in het bestuur en technische staf hebt en de trieste, alles behalve loyale supporters die denken dat ze nog in de jaren '70 leven.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kos schreef:in de Premier League spelen, redelijk succesvol zijn en die hele voetbalcultuur in Engeland zijn vele malen interessanter voor een trainer dan hier bij Ajax.

Dat is dus het maximaal haalbare bij de Spurs idd. Snap best dat mensen afkeer hebben van Ajax, maar dit kun je redelijkerwijs toch geen sportieve verbetering noemen tov vrijwel elk jaar Europees en toonaangevend in NL? Ben het overigens wel met je eens dat het in de directie van Ajax niet allemaal ok in elkaar zit, maar vrij recentelijk gebeurde er (zoals, heel normaal in voetballand, bij meer clubs) iets soortgelijks bij Tottenham. Vraag maar aan Santini.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.