- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik denk dat hij bij Spurs meer verdient dan bij Ajax. Zelfde geld(t) voor Ten Cate. Waarom zou hij daar ook weg gaan.
De Nees komt. Ik zie verder geen andere kandidaat.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Om maar te zwijgen over het belachelijke wespennest wat je bij Ajax in het bestuur en technische staf hebt en de trieste, alles behalve loyale supporters die denken dat ze nog in de jaren '70 leven.
Daar heb je wel een punt, hoewel het relatief gezien nog niet zo lang geleden is dat Ajax opnieuw aan de top stond. Wellicht zal dat idd de laatste keer zijn geweest. Na het winnen van alle bekers in '95 werd de hele selectie kaalgeplukt en nog steeds is Ajax daar nog niet van hersteld, zal er waarschijnlijk ook nooit van herstellen...Koeman was tebminste wel realistisch, i.t.t. tot van Gaal, die verwachtte dat Ajax maar weer even alles goed maakte, dat leverde ook weer enorme druk.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En dat vind ik nou onzin. Afgezien van het feit dat je Europees voetbal afdoet als een bijzaak, deel ik ook je mening niet over bijv. Bolton en Southampton. Dat zijn misschien (?) betere clubs dan NEC en RKC, maar waar Ajax veelal wel wint van zulke clubjes heeft Tottenham wel moeite met de mindere goden. Ik bedoel, 11 keer winst, 10 keer verlies, dat blijft voor mijn gevoel een standaard middenmoter.
als jij sportief ziet als prijzen pakken, is ajax idd een betere keus. Maar qua sfeer/beleving/voetbal is Bolton uit wel degelijk heel wat anders dan bv NEC uit. Kijk alleen al naar de stadions, het publiek en de spelers (bij Bolton speelt bv de absolute balkunstenaar Okocha).
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Maar qua sfeer/beleving/voetbal is Bolton uit wel degelijk heel wat anders dan bv NEC uit... bij Bolton speelt bv de absolute balkunstenaar Okocha.
De sfeer bij NEC is uitstekend en we hebben ook een balgoochelaar...Ebbinge laat regelmatig de bal onvindbaar uit het stadion verdwijnen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
De sfeer bij NEC is uitstekend
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Komt waarschijnlijk door dat sfeervolle stadion 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
De Goffert is een heerlijk stadion. Nu tenminste...we hebben die betonbak niet meer mocht je dat nog denken.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Het stadion is inderdaad prima, maar er zijn teveel supporters die alleen de 'goede tijden' gewend zijn en hun ploeg nu laten zakken.
Van dat Ajax-publiek dus
.
Die hebben destijds niet in de kou op de East-side naar NEC-Telstar staan kijken, waarbij Frans Paymans nog gedold werd door een verloren spitsje
.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Charlton Athletic liet gister even een demonstratie van hoog rendement zien. 2 schoten op goal, 2 doelpunten.
Tegenstander Middlesborough: 18!!! schoten op doel, ook 2 doelpunten. 
Claus
-
- 117 berichten
- 968 stemmen
Hehe, dat heb ie bij Groningen geleerd (en van z'n pa, die ook bij Groningen heeft gespeeld). Over Ajaxpubliek: dat zit dus overal, geen club uitgezonderd.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Naamswijzing Amsterdam Arena niet aan orde
Uitgegeven: 8 maart 2005 14:11
Laatst gewijzigd: 8 maart 2005 14:57
AMSTERDAM - Een naamswijziging van de Amsterdam Arena in het Rinus Michels-stadion is vooralsnog niet aan de orde. Dat zei directeur Henk Markerink dinsdag. Hij reageerde daarmee op diverse suggesties om het stadion uit eerbetoon aan de overleden oud-trainer van onder meer Ajax en Oranje zijn naam te geven.
Onder meer supportersgroepen hebben een voorstel gedaan tot de naamswijziging van de Arena en inmiddels is ook de website rinusmichelsstadion.nl al in het leven geroepen. "Een naamswijziging staat op dit moment niet bij ons op de agenda", aldus Markerink.
Huisstijl
"Het is misschien een optie, maar het is niet iets wat je 1,2,3 doet. Een wijziging is behoorlijk ingrijpend. We hebben inmiddels onze eigen huisstijl en het heeft ons ook veel pijn en moeite gekost deze naam tot stand te brengen. Bovendien hebben we bij een wijziging ook met andere partijen te maken."
Tribune
De Arena heeft een tijd geleden al een Rinus Michels-zaal in het stadion gekregen. "Er zijn dus ook andere mogelijkheden voor een eerbetoon. Je zou ook kunnen denken aan het benoemen van een van de tribunes. Dat is in ieder geval eenvoudiger."
Bron: voetbalzone.nl
Alsof dat nieuws is, toen de Arena net klaar was wilde de supporters toch ook dat het Johan Cruijff stadion of Cruijff stadion. Maar dat kon toen ook niet. Zoveel respect kennen ze in Nederland niet. Het is tot hier en niet verder. Een voetbalstadion vernoemen naar 1 persoon, hoe verzin je het.
Het zou toch fantastich zijn "Het Michels stadion" of Het Cruijff stadion". Maar goed het zal wel altijd bij dagdromen blijven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Duivendrecht Arena lijkt me een betere naam. AMsterdam Arena heb ik altijd onterecht gevonden, het stadion staat toch echt in Duivendrecht.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ouderkerk a/d Amstel misschien nog beter!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Alsof dat nieuws is, toen de Arena net klaar was wilde de supporters toch ook dat het Johan Cruijff stadion of Cruijff stadion. Maar dat kon toen ook niet. Zoveel respect kennen ze in Nederland niet. Het is tot hier en niet verder. Een voetbalstadion vernoemen naar 1 persoon, hoe verzin je het.
Men bouwe een stadion in Heerenveen...
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Die was ik effe vergeten, daar weten ze teminste hoe het moet, maar ik doelde eigenlijk ook op al die "reclame stadions". Mandemakers Stadion van RKC, Vast&Goed Stadion van RBC, Arke Stadion van FC Twente, MyCom Stadion van NAC. VRESELIJK!
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Nog even 1 laatste puntje, Marco van Basten moet niet doorslaan in het (voor) selecteren van Ajax spelers.
Ook al ben ik voor Ajax, Maduro (90 min gevoetbald in de eredivisie!) selecteren is te gek voor worden!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Snap niet waarom ze er zo moeilijk over doen om die naam te veranderen, zonder Michels zou die Arena überhaupt nooit gebouwd zijn denk ik.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Duivendrecht Arena lijkt me een betere naam. AMsterdam Arena heb ik altijd onterecht gevonden, het stadion staat toch echt in Duivendrecht.
Nee hoor, de Arena staat binnen de gemeentegrenzen van Amsterdam.
Ik vind Amsterdam Arena trouwens best een goede naam, als het ooit Michels of Cruijff wordt noem het dan "Michels Arena" of "Cruijff Arena", want in de volksmond zal het toch wel Arena blijven denk ik. De beste naam lijkt me trouwens gewoon "Johan". 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nog even 1 laatste puntje, Marco van Basten moet niet doorslaan in het (voor) selecteren van Ajax spelers.
Ook al ben ik voor Ajax, Maduro (90 min gevoetbald in de eredivisie!) selecteren is te gek voor worden!
Vergeet niet dat hij Maduro goed kent van z'n tijd bij Ajax 2, hij weet dus precies wat hij kan. Ben het wel met je eens dat het vreemd is, maar hij zal wel niet bij de definitieve selectie zitten denk ik.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vergeet niet dat hij Maduro goed kent van z'n tijd bij Ajax 2
Dat zei het orakel net ook bij Tom Egbers. Wat een fantastische 1ste helft trouwens. Dat balletje achter het standbeen van Cole, die schijnbewegingen van Ronaldinho, echt voetbal op z'n mooist. Kan niet wachten op de 2de helft.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Gewoon schandalig dat iemand die 1 wedstrijd in een eerste elftal speelt geselecteerd wordt voor een nationaal elftal.
Briljante wedstrijd op ned. 2 nu trouwens
.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Tip van Cruijff in de rust: Barcelona moet proberen 'de drie' te houden. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Damn, ik was al weggezapt na die 3-0, staat het opeens 3-2. Toch maar de tweede helft kijken dan. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
gewelidge wedstrijd (pas de 1ste helft).... met een subliem doelpunt van Ronaldinho..!!!! wat gaat dit nog meer brengen dan???
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Zoals Gullit ooit zei: "That's the clash of the titanics."
Nah verdiend, maar ik gun het ze voor geen enkele meter.
Helemaal door zo'n irritannte coach en dat het grote geld wint. Maar ja Barcelona is volgens mij ook niet de armste.
By the way Lyon heeft ook behoorlijk uitgehaald..
wow! 7-2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een geweldige wedstrijd was dit. Ondanks de arrogantie van Mourinho en al de uitlatingen die hij heeft gedaan in de media kon mijn Madrileense denkwijze Barcelona niks gunnen. Wat een ontlading bij mij toen de 4 - 2 viel 
Wat een geweldige actie van Lampard trouwens door naar de hoek te lopen en tijd te rekken.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Damn, ik was al weggezapt na die 3-0, staat het opeens 3-2. Toch maar de tweede helft kijken dan. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zoals Gullit ooit zei: "That's the clash of the titanics."
Zei hij dat? Hahaha, wat een sukkel! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.