- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Mooie gedeelte is ook dat die zegt dat t niet zo goed ging,feyenoord verloor met 4-0 haha.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
?? Het is niet bij de arena, maar bij de kuip.
OOh heb niet de moeite genomen om op play te drukken, maar dit is dan maar een klein deel van de aflevering. De hele aflevering is met Ajax, Feyenoord, Utrecht en ADO dat de boel geannuleerd had dacht ik.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3598 stemmen
Ik snap niet dat iedereen hier zich zo druk maakt over een finale zonder publiek. Hoezo zonder publiek: Twente en GAE hebben beide genoeg fans die er wel heen gaan 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Humberto is ook niet echt een geweldenaar. Komt vaak niet lekker uit zijn woorden en vindt het te belangrijk dat zijn tafelgasten hem mogen.
Vind Humberto juist een van de betere, komt altijd wel aardig over en niet zo gemaakt.
Wel is naar Boulevard gekeken met die ***. Hij is de enigste die niet zo gemaakt is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet dat iedereen hier zich zo druk maakt over een finale zonder publiek. Hoezo zonder publiek: Twente en GAE hebben beide genoeg fans die er wel heen gaan
Je heb wel een punt, er moeten eerst nog twee wedstrijden gespeeld worden en die zullen voor alle 4 de clubs lastig te winnen zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zoals het debacle van vorig bekerjaar tegen Heerenveen thuis zal het toch niet gaan worden gezien de betere periode
Maar Twente is onderhand wel een cupfighter en sowieso sterk, wordt ongetwijfeld spannend.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Kijken wat kos van de reacties van Vloet en Vlemincx vindt
Linkje?
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Trouwens
voor Feyenoord, al heb ik er niks van gezien.
Laat ze dan maar de beker winnen en PSV het kampioenschap.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wel leuke lezerscolumn op vi, snap de frequentie van die norm ook niet zo: http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Lezerscolumn/175490/Lezerscolumn-Wat-nou-Balkenendenorm....htm
Mooie goals van Feyenoord btw, hoop dat ze het zondag wat rustiger aan doen
En Maradonny natuurlijk..
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zat vanochtend een stukje Murray te kijken. Wat een weergaloos punt waarmee hij die break plaatst in de 2e set. 
Zijn er hier nog meer mensen die de Australian Open volgen en misschien ook mensen die naar het Krajicek's toernooi in Rotterdam gaan? Heb er wel zin in.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8240 stemmen
Ik volg al het tennis op de voet. Moet helaas werken, maar de finales komend weekeinde kan ik gelukkig wel zien. Dit jaar zou weleens de echte doorbraak van Murray kun worden, misschien een Grand Slam winnen en nr2 van de wereld?
Ik ben weleens in Rotterdam geweest, erg mooi toernooi om bij te zien, maar dit jaar ga ik waarschijnlijk niet.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik vind deze halve finale niet veel aan, je merkt gewoon dat Cilic niet goed genoeg is, weinig mooie punten. Dat punt in de tweede set was inderdaad prachtig, je bedoelt die winner van Murray na die lob van Cilic of niet herman78?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Jol hoopt op Rudolf en Boulahrouz Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Ajax-trainer Martin Jol hoopt Gergely Rudolf (24) te contracteren. De Hongaarse spits van Debreceni VSC, die in de ArenA aanwezig was en een gesprek voerde met Jol, moet de ontwikkelingen op de transfermarkt afwachten. ,,Ik wil hem er graag bij hebben. Maar wij kunnen alleen iets doen als er nog spelers vertrekken", was het enige dat Jol kwijt wilde. Ook Khalid Boulahrouz staat te trappelen om bij Ajax aan de slag te gaan. Maar voor hem geldt hetzelfde.
Gergely Rudolf Boulahrouz Foto: TLG De 1.77 meter lange Rudolf, die dit seizoen in Champions Leagueverband uitkwam tegen Fiorentina, Liverpool en Olympique Lyon, speelde eerder voor AS Nancy en heeft tien interlands onder Erwin Koeman achter zijn naam. In 46 duels voor Debreceni VSC scoorde hij 22 keer.
Ook PSV'er Balazs Dzsudzsak is afkomstig van de kampioen van Hongarije. Boulahrouz en Rudolf lijken afhankelijk van Rob Wielaert, die op huurbasis naar ADO Den Haag kan.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik vind deze halve finale niet veel aan, je merkt gewoon dat Cilic niet goed genoeg is, weinig mooie punten. Dat punt in de tweede set was inderdaad prachtig, je bedoelt die winner van Murray na die lob van Cilic of niet herman78?
Ja, dat punt inderdaad. Even daarvoor (eerste game 2e set?) maakte Cilic ook wel een erg mooi puntje. Strak om en om links en rechts... tot dat Murray er niet meer bij kon. Punt uit het boekje volgens de commentator. Maar al met al was Cilic toch een maatje te klein. Heeft geluk gehad dat Roddick last had van zijn schouder.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jol hoopt op Rudolf en Boulahrouz Van onze speciale verslaggever
Ik was altijd fan van Bouhla, maar wat moet Ajax met een speler die al jaren niet meer langdurig op niveau heeft gepresteerd? Wel goed dat ze eerst Wielaert willen verkopen; in potentie is Boula toch wel een fikse versterking.
En kwam Ajax niet lengte tekort? Waarom dan een spits halen van 1m77? Kun je net zo goed Cvitanich terughalen...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Gisteren wees ook wel weer uit dat we lengte voorin tekort komen, ik heb wel minstens 50 voorzetten gezien, pas in de laatste 10 minuten van de verlenging gingen er twee goed.
Verder heb ik ook mijn twijfels bij Bouhlarouz, ik heb toch liever iemand die wat minder blessuregevoelig is, iemand die er een heel seizoen kan staan. Alle respect voor Jaap Stam bijvoorbeeld, maar die kon het ook allemaal niet meer opbrengen en die heeft dus meer wedstrijden gemist dan we allemaal hadden gehoopt van tevoren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Rudolf zal waarschijnlijk op de flanken geposteerd worden. En dat je vijftig voorzetten gezien hebt zonder resultaat ligt niet zozeer aan een gebrek aan lengte - stormram Ursaiz heeft in zijn hele Ajax-loopbaan misschien twee keer gekopt - maar omdat a) de vrije trappen en hoekschoppen vaak van bedenkelijk niveau zijn en b) we vrijwel geen luchtduels winnen door een tekort aan duelkracht.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Henin haalt gewoon de finale van de Australian Open. Erg knap. Helaas demonstreert ze daarmee wel het trieste niveau van het vrouwentennis. Zheng sloeg maar liefst 3 winners in de hele partij! En dat in een halve finale
.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1884 stemmen
Dat is wel matig ja, maar ik weet niet of je kunt stellen dat het complete niveau van het vrouwentennis zo beroerd is. Met Clijsters en Henin zijn de echte toppers gewoon weer terug. Er is nu ook weer, net als in het mannentennis, een variatie aanwezig in speelstijlen, die ontbrak tijdens de pauzes van de twee Belgischen. Vooral op de langere termijn gaat de terugkeer van Henins speelstijl nog wel veel meisjes inspireren vermoed ik.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Al lijkt de finale bij het vrouwentennis eerder op een mannenfinale. S. Williams en Henin zijn niet bepaald vrouwelijk 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik was altijd fan van Bouhla, maar wat moet Ajax met een speler die al jaren niet meer langdurig op niveau heeft gepresteerd? Wel goed dat ze eerst Wielaert willen verkopen; in potentie is Boula toch wel een fikse versterking.
En kwam Ajax niet lengte tekort? Waarom dan een spits halen van 1m77? Kun je net zo goed Cvitanich terughalen...
Van Boula weet je dat hij beter kan, maar dat hij nu niet speelt. Wielaert is onder ons niveau en als Boula komt mag Oleguer van mij ook weg. Hebben we meteen het linksback probleem opgelost. Kan Vertonghen naar links en Anita naar de bank.
Maar goed, ik denk dat hij niet komt. Wielaert pakt lekker zijn centjes en speelt niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geloof dat Mauresmo cursus scheidsrechter heeft gevolgd en in de finale op de stoel zit. Kan interessant worden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Van Boula weet je dat hij beter kan, maar dat hij nu niet speelt. Wielaert is onder ons niveau en als Boula komt mag Oleguer van mij ook weg. Hebben we meteen het linksback probleem opgelost. Kan Vertonghen naar links en Anita naar de bank.
En wie moet er dan centraal spelen als Alderweireld of Bouhla geblesseerd is? Blijft niet veel over zo. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Al lijkt de finale bij het vrouwentennis eerder op een mannenfinale. S. Williams en Henin zijn niet bepaald vrouwelijk
Ik moet de eerste man met cup D nog tegen komen anders. 
Wat het niveau van het vrouwentennis betreft: dat is inderdaad wel heel erg wisselend. Zijn ook maar een paar vrouwen die het langer dan 2 jaar aan de top volhouden. Die Servische vrouwen zijn ook nergens meer te bekennen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tennis is na voetbal de mooiste sport.
Ik vind het erg knap van de 2 Belgische meiden. Henin met haar techniek en Clijsters met vooral power.
Zonde dat de mooiste tennisster in tijden is afgedaald naar de nummer 21 op de Women's Tennis WTA Rankings - 2010.
Ana Ivanovic 

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En wie moet er dan centraal spelen als Alderweireld of Bouhla geblesseerd is? Blijft niet veel over zo.
Vertonghen!
Trekken we wel eenmalig Anita of Emanuelson van stal als linksback.
En ik ben benieuwd, misschien kan Lindgren wel laatste man spelen. Vind hem een multi inzetbare speler.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kan Vertonghen naar links
De Beste MiddenVelder Van De Eredivisie!?!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je hebt het zelf toch echt gezegd... kom je erop terug?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik durf wel te zweren dat ik hem nooit de beste middenvelder van de eredivisie heb gevonden. Ik vind hem btw wel een heel erg goede speler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.