- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oké
Wordt zondag sowieso wel weer een goede felle pot zoals de meeste (haast alle) Klassiekers.
Ik kan niet wachten. Ajax-NEC en PSV-Fey is slechts lucht vergeleken met wat zondag op het programma staat. DE wedstrijd der wedstrijden van onze competitie. Die 2 duels per jaar zijn prachtig. Al het andere boeit niet.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ik kan niet wachten. Ajax-NEC en PSV-Fey is slechts lucht vergeleken met wat zondag op het programma staat. DE wedstrijd der wedstrijden van onze competitie. Die 2 duels per jaar zijn prachtig. Al het andere boeit niet.
Jep, coulnd't agree more (alhoewel je kampioen wordt tegen de kleintjes om er eens een cliche tegenaan te gooien).
Ik hou me hart vast voor loting Twente uit. Ajax hoop ik nog niet tegen te komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook gewoon gaaf dat die klassieker bekend is in het buitenland en er aandacht aan werd besteed in Football Hooligans International.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Die 2 duels per jaar zijn prachtig. Al het andere boeit niet.
Haha zou ik ook zeggen als ik op negen punten stond.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha zou ik ook zeggen als ik op negen punten stond.
Dat maak jij er van. Ik zeg niet dat de Klassieker de enige prioriteit is. Ik zeg wel dat het de 2 belangrijkste duels van de competitie an sich zijn.
Niemand ziet PSV als speciaal. Ja, als concurrent of favoriet. Maar qua emotie maakt die club niks los.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ook gewoon gaaf dat die klassieker bekend is in het buitenland en er aandacht aan werd besteed in Football Hooligans International.
ja tof programma was dat wel, vooral de afleveringen in de Balkanlanden, maar soms ook een hoop stoerdoenerij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twente thuis, ik ben tevreden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Yes, prima zo.
Eagles uit is ook zeker geen makkie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Supporters mogen bij de bekerfinale gewoon komen waarschijnlijk.
Het moet gewoon Feyenoord-Ajax worden. Op zo'n lekkere warme zomerdag, helemaal top!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En in de finale zijn we iig geen uitspelende ploeg. Drama afgewend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fey-Twente woe 24 maart
Go Ahead-Ajax do 25 maart
En volgens die man mogen er miss supporters van beide ploegen mee bij een eventuele finale.
Had liever Ajax thuis gehad, maar het kan erger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Supporters mogen bij de bekerfinale gewoon komen waarschijnlijk.
Het moet gewoon Feyenoord-Ajax worden. Op zo'n lekkere warme zomerdag, helemaal top!
Mits de burgemeesters eruit komen, je kan je klok erop gelijk zetten dat dit niet gebeurt.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1449 stemmen
Hopen op een finale tussen Ajax en Feyenoord, dat zou mooi zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
wat een droomfinale zou dat zijn zeg..
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Als feyenoord dan ook nog de beker wint is die echt dik dikverdiend, az,psv,twente en ajax uitschakelen,dan verdien je em zeker!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mits de burgemeesters eruit komen, je kan je klok erop gelijk zetten dat dit niet gebeurt.
Denk dat Ajax niet gaat spelen als fans niet meemogen in zon geval. Mist de KNVB de finale, sponsors boos, publiek boos....
KNVB en burgermeesters kunnen eigenlijk niet weigeren. Schorsing stond eigenlijk vooral voor de competitie zei die man net.
Maar goed, eerst de halve finales maar eens. GAE uit wordt lastig zat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat een duf toernooi is het ook, nog een jupiler league eruit knikkeren en dan staan we in de finale.
De hoogst geplaatste tegenstander is het voor laatste elftal uit de Eredivisie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
8 pagina's vol, dat moeten wel belangrijke topwedstrijden zijn geweest vanavond...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgetypt door supporters met emotie die meeleven. Maar dat ken je niet, dus dat ontgaat je.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh, dat zal best, ik heb het niet nagelezen.
Ik hoop trouwens op een finale Feyenoord - Ajax zonder supporters, dat zou echt geweldig zijn. Gewoon lekker voetballen, geen gedoe. Dan ga ik zelfs kijken!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk als er geen supporters zijn de finale niet eens wordt uitgezonden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ook nog op een bijveldje in Zeeland ergens ofzo. Eigenlijk ook maar zonder live registratie op tv?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een voetbalveld is een voetbalveld is een voetbalveld. Gewoon 1 hoge camera en spelen maar.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
En de plaatselijke vakkenvuller mag fluiten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En de plaatselijke vakkenvuller mag fluiten.
Net zoals nu al gebeurt dus 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
(embed)
Dat is inderdaad ongelooflijk gaaf, vooral het stukje
Hamas! Gas The Jews! 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
(embed)
Dit is echt een amateuristische aflevering van Football Hooligans International. Alleen het feit al dat Danny Dyer bij ingang F van de arena staat en zegt dat dit het beroemde entree van de F-side is maakt deze hele aflevering al belachelijk!
Ingang F is namelijk de lange zijde bij de Arena, dus een ingang naar de bobo tribune waar ze bitterballetjes serveren. De beste man heeft z'n huiswerk niet eens goed gedaan 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
?? Het is niet bij de arena, maar bij de kuip.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.