menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #3

zoeken in:
T.Vermaelen naar Arsenal btw Combi.

combi
Erwinner schreef:
T.Vermaelen naar Arsenal btw Combi.
toch niet voor tien miljoen he?

kappeuter (crew)
Dit is het nieuwe Studio Sport topic.

Het oude is nog hier na te lezen:
Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #2

combi
Ajax-icoon Bobby Haarms overleden

dit doet pijn.

11.5 Miljoen. Kunnen ze weer een mooie grasmat van kopen oid .

Rampzalige dag dus voor Ajax. Na Sjakie Wolfs nu Bobby Haarms, het is bijna symbolisch voor de staat waarin Ajax verkeerd, er is niks meer over van het Ajax van de vorige eeuw.

En Vermaelen was onze beste verdediger. 11,5 miljoen lijkt veel, maar los je daarmee de defensieve problemen op? Ze zullen nu een linksback en een centrale verdediger moeten halen en dat moeten allebei kwaliteitsinjecties zijn, anders wordt het weer niks volgend seizoen. Dat gaat waarschijnlijk meer kosten dan dit bedrag.

Bah, wat een vreselijk nieuws. Een heel groot mens en pure Ajacied is heengegaan. We gaan hem missen. Hopelijk vind hij zijn rust na zn jarenlange ziekte die hij steeds weer overwon maar waar hij uiteindelijk toch aan heeft toegegeven.

Ben benieuwd hoe Vermaelen het gaat doen bij Arsenal.
Hij heeft denk ik wel genoeg kwaliteiten, zeker als je kijkt wat voor verdedigers daar nog rondlopen (Silvestre..)

Don Dijk
Silvestre is passé.

Hehe inderdaad. Ben geen Vermaelen fan maar hij kan Silvestre er echt wel uitspelen.

Het schijnt dat het bijna rond is voor 13 miljoen. Vind ik veel geld voor iemand van 't niveau Vermaelen. Arsenal krijgt er nog spijt van.

Erwinner schreef:
11.5 Miljoen. Kunnen ze weer een mooie grasmat van kopen oid .

hehe

Wat een bespottelijke actie van Arsenal.

speranza
Vermaelen is geen versterking voor Arsenal. Zijn vertrek is daarentegen wel een verzwakking voor Ajax.

Vind je? Als linksback vind ik hem matig en als centrale verdediger is hij vervangbaar. We hebben daar nog Oleguer, Wielaert, Alderweireld en Vertonghen indien nodig. Vermaelen maakt vaak dure foutjes...
Hoeft niet perse weg maar ik vind het geen grote ramp. Zeker voor 13 miljoen niet. Voor dat geld kan je een waardige vervanger halen en wie weet ook nog een nuttige spits en middenvelder.

Slappe finale bij het vrouwentennis. Vooral Safina was weer beschamend slecht bezig. Jammer.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Vermaelen maakt vaak dure foutjes...
Precies, die foutjes zijn te vaak bepalend geweest voor de eindstand imo. Ik zeg een héle grote strik eromheen.

Gaan er nog mensen Oranje kijken? Ik wel. Lekker met wat luitjes onder genot van een pilsje Oranje het WK ticket zien pakken!

Ik kijk nu een stukje Macedonie-Noorwegen. Na een dikke 70 minuten nog 0-0. Echt wat een niveau...je wordt er stil van zo slecht. Buiten het feit dat Oranje gewoon goed is, mag je best concluderen dat het niveau van de rest echt lachwekkend is. Zelfs Belgie was makkelijk 2e geworden in onze groep.

Tommeh schreef:
(quote)
Precies, die foutjes zijn te vaak bepalend geweest voor de eindstand imo. Ik zeg een héle grote strik eromheen.

ik dacht dat hij juist 1 van de betere spelers was? (samen met Vertongen?) Maar ja blijkbaar heeft de Belgische pers dat wat overdreven... (ik volg het voetbal in Nederland niet echt dus kan er zelf niet over oordelen)

Ajax&Litmanen1 schreef:
Zelfs Belgie was makkelijk 2e geworden in onze groep.

lol, daar ben ik niet eens zeker van

we hebben individueel wel goede spelers, maar er staat geen echte ploeg op het veld...

Kr!kke schreef:
(quote)

ik dacht dat hij juist 1 van de betere spelers was? (samen met Vertongen?) Maar ja blijkbaar heeft de Belgische pers dat wat overdreven... (ik volg het voetbal in Nederland niet echt dus kan er zelf niet over oordelen)

Tsja, een hoop mensen loven Vermaelen, maar ik roep al langer dat hij te bepalend is met fouten. Daarnaast is hij nooit 90 minuten geconcentreerd. Weg een goede, sterke speler hoor maar zeker te vervangen.

PS: Bekijk deze fotoreportage over Bobby Haarms op ajax.nl eens. Dan kan je lezen hoeveel deze man heeft betekend voor Ajax. Held. Ik kreeg kippevel tijdens het lezen en kijken.

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bobby-Haarms-in-fotos.htm

Kr!kke schreef:
(quote)

lol, daar ben ik niet eens zeker van

we hebben individueel wel goede spelers, maar er staat geen echte ploeg op het veld...

Noorwegen, Schotland en Macedonie kan zelfs Belgie denk ik wel aan...
Wat een armoe troef, die Oranje poule.

We kunnen trouwens niet het 1e gekwalificeerde land worden. Japan heeft zich net al gekwalificeerd.

Nomak
Met tegenstanders als Spanje, Turkije en het verrassend sterke Bosnië is het voor het jonge en onervaren België bijna een onmogelijke opgave om zich te kwalificeren.

In de groep van Nederland zouden ze meer kans hebben.

Ik had graag Nederland in de plaats van België gezien. Ook zij zouden het erg moeilijk hebben.

Nomak schreef:
Met tegenstanders als Spanje, Turkije en het verrassend sterke Bosnië is het voor het jonge en onervaren België bijna een onmogelijke opgave om zich te kwalificeren.

In de groep van Nederland zouden ze meer kans hebben.

Ik had graag Nederland in de plaats van België gezien. Ook zij zouden het erg moeilijk hebben.

inderdaad, we zaten in een sterke groep... Maar ja ik vind wel dat ze Bosnië onderschat hebben, voor iedereen leek dit een hapje te gaan worden... ze hebben deze ploeg slecht gescout denk ik...

Ga weg. Spanje is gelijkwaardig of misschien iets beter dan Nederland maar we zouden gemakkelijk 2e worden. Turkije, Bosnie etc zijn voor een Oranje niet zon grote moeite. Sterker, Oranje wint vaak van grote landen als het moet dus zelfs plek 1 was niet onmogelijk.

Maar dat NL nu een zwakke groep heeft klopt. Maar mag het eens? Afgelopen EK was het zogenaamd de groeps des doods. Oranje pakte 9 punt. Wk 2006 hadden we ook de groep des doods met Argentinie, Servie en Ivoorkust. Oranje pakt 7 punt.

Nederland is gewoon 1 van de sterkste landenploegen ter wereld. Horen zeker bij de beste 4. Spanje, Argentinie, Duitsland en Nederland vind ik de sterkste teams.

Hopelijk vanavond Portugal weer onderuit. Zou mooi zijn als die arrogante drollen het toernooi missen.

Nomak
Kr!kke schreef:
Maar ja ik vind wel dat ze Bosnië onderschat hebben, voor iedereen leek dit een hapje te gaan worden... ze hebben deze ploeg slecht gescout denk ik...

Bosnië is momenteel zowieso veel te sterk. Die hebben vooral voorin echte topspelers rondlopen. Als die morgen weer tegen België spelen, dan winnen ze weer.

@ Ajax&Litmanen1

Wat een zelfvertrouwen toch.
Onderschat ploegen als Turkije en Bosnië maar niet. In een kwalificatiereeks kunnen die het iedereen lastig maken.

Dat jullie op een toernooi goed presteren tegen grote tegenstanders wil niet alles zeggen. In de vorige kwalificatiereeks was het ook niet altijd overtuigend, en dat waren ook vrij zwakke tegenstanders.

En ja, hopelijk verliezen de Portugezen.

speranza
Spanje is veel beter dan Nederland. Daar kan geen enkele discussie over zijn.

Nomak
Spanje is veel uitgebalanceerder. Die hebben topspelers op elke positie en ze zijn ook nog een goed ingespeeld team. Dat heeft Nederland niet.

speranza
Wij beschikken inderdaad in de verste verte niet over briljante spelers als Xavi Hernández, Andres Iniesta en Fernando Torres.

Nomak
Nederland heeft ook geen monsters in de verdediging als Sergio Ramos en Puyol.
Vroeger kon je nog zeggen dat Nederland een erg goed doelman had. Maar nu....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:13 uur

geplaatst: vandaag om 21:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.