menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #3

zoeken in:
speranza
Nederland kan in geen enkele linie aan een gigant als Spanje tippen. Iedereen verwacht dat Oranje volgend jaar werledkampioen gaat worden. Het ontgaat mij volledig waar die verwachting op gebaseerd is.

Reinbo
Wie verwacht dat dan? Ik ken niemand die denkt dan Nederland wereldkampioen gaat worden..... "t zou kunnen, maar die kans schat ik rond de 12%. We missen een dijk van een verdediger. Wel is het middenveld met Van Bommel een stuk sterker.
Verwacht trouwens dat Van der Sar meegaat.

De doelstelling is de halve finale halen, geloof ik. En dan moet je gewoon een beetje mazzel hebben met de loting. Ik heb ook geen idee wie wel wereldkampioen gaat worden....

stinissen (crew)
Gelukkig de wezel heeft Van Der vaart op gesteld , jammer dat Huntelaar niet mee doet ik zou een van de niet voetballers eruit gooien , Bommel of de Jong.
Let op de beste voetballer die Nederland heeft: Van der Vaart

Hij zal nu wel achter de spits spelen en ja ook op het middenveld is hij drie keer beter als Bommel en de Jong , dat heeft hij wel bewezen bij HSV.

En jahoor, van Bronckhorst er weer in ipv Braafheid. Wat een gelul zeg.

speranza
Je kunt van der Vaart onmogelijk met van Bommel en de Jong vergelijken. Van deze "niet voetballers" kun je er vanavond wellicht één op de bank houden. Tegen giganten als Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië heb je beide spelers keihard nodig voor de balans in het elftal.

speranza
Tommeh schreef:
En jahoor, van Bronckhorst er weer in ipv Braafheid. Wat een gelul zeg.
Die keuze begrijp ik ook niet.

Reinbo
Bronckhorst is bij het Nederlands elftal niet zo slecht als bij Feyenoord Hij kan ook beter meevoetballen dan Braafheid. Maar misschien is die laatste na een jaartje Bayern volgend jaar wel de beste optie...

Ik heb meer moeite met Ooijer...

stinissen (crew)
speranza schreef:
Je kunt van der Vaart onmogelijk met van Bommel en de Jong vergelijken. Van deze "niet voetballers" kun je er vanavond wellicht één op de bank houden. Tegen giganten als Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië heb je beide spelers keihard nodig voor de balans in het elftal.

Gelul in de ruimte Van der Vaart heeft het meer dan goed gedaan in de Bundesliga als linkermiddenvelder en is 8 klasse beter dan Bommel.
En waarom Ooier en geen Maduro op die positie.........

Reinbo
Je hebt iemand nodig die oorlog voert als je even een mindere periode hebt, daar heb je Van Bommel voor nodig. Met Van der Vaart win je die oorlog niet..... Nederland heeft een overschot aan goede voetballers, maar mist de over mijn lijk mentaliteit.

stinissen (crew)
Reinbo schreef:
Je hebt iemand nodig die oorlog voert als je even een mindere periode hebt, daar heb je Van Bommel voor nodig. Met Van der Vaart win je die oorlog niet..... Nederland heeft een overschot aan goede voetballers, maar mist de over mijn lijk mentaliteit.

Niet waar kan Van der Vaart ook , oorlog maken dat kan zelfs Schneider vraag maar aan jan

Direct een scherp potje voetbal!

§§§GOAL§§§

lol, tijdens mijn bericht een doelpunt.

Reinbo
stinissen schreef:
(quote)

Niet waar kan Van der Vaart ook.

Die gaat al onder het bed liggen als er op de deur wordt geklopt...

Of Ijsland is zwak, of NL is strak in vorm. Wie wil het zeggen.
Ga toch voor de 2e optie.

Reinbo
Ik ga voor beide.

Ik vind IJsland niet echt super presteren. Ben dan wel niet zo'n voetbalkenner, maar ik zie het verschil tussen beide teams enorm.

Elineloves schreef:
Ik vind IJsland niet echt super presteren. Ben dan wel niet zo'n voetbalkenner, maar ik zie het verschil tussen beide teams enorm.

Dat heb je uitstekend gezien

Het is lang geleden dat ik zo'n leuke en goede (muv het uitblijven van meer doelpunten) eerste helft heb gezien van het Nederlands Elftal.

Reinbo
Klote Portugal wint in de 93e minuut van Albanië. Maar de kan blijft gelukkig vrij groot dat ze het niet redden....

stinissen (crew)
Weer was Van der Vaart geniaal en de beste speler, de slechtste speler was zonder te overdrijven Ooier , het is eigenlijk een schanda dat deze houthakker in ons elftal speelt . Deze zeer snel vervangen door maduro of heitinga die in het centrum vele male beter is.

Robben had je al na 25 min moeten vervangen wat een egotripper blijft dat toch , zeer laag rendament en we hebben nu toch wel gezien dat onze beste nummer tien rafael is, en Dirk veel beter als rechter spits is die de hele rechterkant bezet.
Je had beter huntelaar in de spits kunnen zetten en Van Persie op links en Robben altijd pas brengen in een wedstrijd als je achter staat om wat te forceren.

De rechtachter positie bv mendes een kans geven.
van der Vaart altijd op tien.
Probeer Maduro in het centrum met Heitinga.
Geef braafheid speelminuten op de linksback plaats.
Probeer Said Boulharouz ook weer eens in het centrum.
Mits fit (bijna nooit) probeer Afellay als rechterspits

Nu hebben we een jaar om tot de beste selectie te komen en Bronkhorst en vooral Ooijer moet je bedanken voor hun inzet en daarna passeren.

Al die optie´s die je opnoemt worden heus wel tijdens trainingen geprobeerd. Men moet gewoon een keuze maken en ergens voor kiezen. Vond het allemaal wel goed uitpakken vanavond, alleen het laatste stuk niet gezien btw.

Mendes als rechtsachter lijkt me een slecht idee, bij AZ pakte dat ook niet zo goed uit.

Ik vind deze opstelling eigenlijk wel prima zo, al zou Madura inderdaad een optie kunnen zijn voor in de verdediging. Bij Valencia heeft ie het daar redelijk gedaan de laatste tijd. Maar Bouhlarouz lijkt me een beter idee, Ooijer ben ik ook niet meer zo'n fan van en ik denk dat de sleet daar na al dat degradatievoetbal ook wel flink op zit. Robben vind ik een vreselijke speler, maar ik denk dat je niet om hem heen kunt. Ik mag alleen hopen dat hij zijn kansen maakt als het er wel echt om gaat. Dat gepruts en gelig van vanavond ging echt nergens over; eigenlijk was 'ie alleen bij de goal van Van Bommel nuttig.

pascal83 schreef:
Het is lang geleden dat ik zo'n leuke en goede (muv het uitblijven van meer doelpunten) eerste helft heb gezien van het Nederlands Elftal.

De vorige interland niet gezien?

Hoe zit het met Marcellis? Ik dacht dat hij de toekomst van de Nederlandse verdediging was? Is hij gekwetst?

Aan de andere kant heeft Ooijer zijn verdedigende kwaliteiten amper kunnen laten zien samen met de hele verdediging. Volgens mij heeft ie weinig fout gedaan toch?

Ooijer hoort er inderdaad gewoon in thuis, tot het tegendeel bewezen wordt.

Reinbo schreef:
Klote Portugal wint in de 93e minuut van Albanië. Maar de kan blijft gelukkig vrij groot dat ze het niet redden....

Denk nu eigenlijk dat ze het wel gaan redden. Bijzonder jammer van die goal in de 93e minuut.

speranza schreef:
Nederland kan in geen enkele linie aan een gigant als Spanje tippen. Iedereen verwacht dat Oranje volgend jaar werledkampioen gaat worden. Het ontgaat mij volledig waar die verwachting op gebaseerd is.

Bull-shit.

Oranje is aanvallend niks minder dan Spanje. Sterker, als je de aanvallende middenvelders en voorhoede bekijkt dan heeft Nederland zelfs een bredere keus met allemaal wereldklasse.
Controlerend behoren De Jong en Bommel ook tot de top. Spanje heeft alleen een betere keeper en achterhoede maar dat zegt ook niet alles want Nederland staat achterin stabiel.

Daarnaast heb ik nooit gezegd dat we wereldkampioen worden en ook niet dat we Spanje effe pakken.
Laten we het trouwens met Spanje ook niet overdrijven. Die hebben nu 1 toernooi goed gepiekt terwijl die selectie ook al jarenlang grotendeels hetzelfde is.

stinissen schreef:
Weer was Van der Vaart geniaal en de beste speler, de slechtste speler was zonder te overdrijven Ooier , het is eigenlijk een schanda dat deze houthakker in ons elftal speelt . Deze zeer snel vervangen door maduro of heitinga die in het centrum vele male beter is.

Robben had je al na 25 min moeten vervangen wat een egotripper blijft dat toch , zeer laag rendament en we hebben nu toch wel gezien dat onze beste nummer tien rafael is, en Dirk veel beter als rechter spits is die de hele rechterkant bezet.
Je had beter huntelaar in de spits kunnen zetten en Van Persie op links en Robben altijd pas brengen in een wedstrijd als je achter staat om wat te forceren.

De rechtachter positie bv mendes een kans geven.
van der Vaart altijd op tien.
Probeer Maduro in het centrum met Heitinga.
Geef braafheid speelminuten op de linksback plaats.
Probeer Said Boulharouz ook weer eens in het centrum.
Mits fit (bijna nooit) probeer Afellay als rechterspits

Nu hebben we een jaar om tot de beste selectie te komen en Bronkhorst en vooral Ooijer moet je bedanken voor hun inzet en daarna passeren.

Waarom het gehele elftal omgooien terwijl ze er met Euro 2008 en deze kwalificatieronde goed mee hebben gepresteerd? Zeer onlogische gedachte.

PS: Erg jammer van Portugal. Maar het gat is nog 4 punt met nog maar 4 duels te gaan daar. Maar zo zonde, dit had de definitieve nekslag kunnen zijn.

Yes Yes!

Ik wilde het nog even zeggen.
Ik ben erg blij dat Roda JC gewoon in de Eredivisie blijft. Die club hoort daar gewoon in.

speranza schreef:
Spanje is veel beter dan Nederland. Daar kan geen enkele discussie over zijn.

stinissen schreef:
(quote)

Gelul in de ruimte Van der Vaart heeft het meer dan goed gedaan in de Bundesliga als linkermiddenvelder en is 8 klasse beter dan Bommel.
En waarom Ooier en geen Maduro op die positie.........

Als v/d Vaart onze beste voetballer is (van Nederland dus), dan is het slecht gesteld met ons voetballandje. Een speler die het bij lange na niet gered heeft bij Real Madrid. Waar Sneijder het overigens wel redt, dus Sneijder is in feite op dit moment een stuk beter dan v/d Vaart.

Houd eens op met het overschatten van v/d Vaart. Om de 10 pagina's vertel je namelijk dat hij de beste voetballer is.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Waarom het gehele elftal omgooien terwijl ze er met Euro 2008 en deze kwalificatieronde goed mee hebben gepresteerd? Zeer onlogische gedachte.

PS: Erg jammer van Portugal. Maar het gat is nog 4 punt met nog maar 4 duels te gaan daar. Maar zo zonde, dit had de definitieve nekslag kunnen zijn.

van Marwijk hoeft het ook niet helemaal om te gooien. In ieder geval Ooijer eruit voor de resterende wedstrijden. Ik wil heel graag Maduro zien op die positie. Heeft voor Valencia heel goede wedstrijden gespeeld. (Eto'o uit de wedstrijd gespeeld tegen Barca). Ik vind hem een zeer verrassende openbaring uit de Spaanse competitie. Verder in de aanval heeft hij zeer veel gelijkwaardige opties. Van der Vaart vond ik de beste gisteren. Robben stel je natuurlijk altijd op, maar ik had ook wel Elia willen zien in de tweede helft ipv babel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:59 uur

geplaatst: vandaag om 20:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.