menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #3

zoeken in:
kos
Ik hoor tegenwoordig bijna alleen Twente en PAOK liedjes in de Arena .

Ik hoorde ook een raar deuntje idd, vlak voor of na de 1-0. klonk al niet echt des Ajax.

1-1 alweer, maar wel een aantrekkelijke wedstrijd.

Hava naguila hava zeker

Uefa Cup
Valencia-Club Brugge. 0-1 !
Silva rood.

Wederom naïef verdedigen van Vertonghen

Netjes van Club

Voorzet van Suljemani is illustratief voor wedstrijd. Juventus had hem wel binnengeknikt De Jong doet dat niet.

Del Piero

't is trouwens Club Brugge - Valencia, maar evengoed is het wel knap dat ze voorstaan.

Als je Standard dan ziet, die zijn weer lekker bezig...

Straks Anderlecht nog op Bilbao, ben benieuwd...

Waanzin die reacties op die Suk net zo als de overdreven gedoe over Eriksen na twee wedstrijden.

Tsja, naar de entree van Eriksen werd voor zijn debuut al een tijdje uitgekeken. Staat al lang bekend als een heel groot talent.

Sulejmani speelt trouwens best goed: strakke corners, goede voorzetten... als je Ajax zo ziet is er wel heel veel potentie. Siem de Jong bevalt me ook wel, maar wel even een heel eind doeltreffender worden...

Tis maar net wat je waanzin noemt.. Mensen hebber er een publiekslieveling bij, big deal.

De Jong schiet bijna de paal in 2en.

DieGo schreef:
Tis maar net wat je waanzin noemt.. Mensen hebber er een publiekslieveling bij, big deal.

Komt zo treurig over dat publiek dat ineens zo overdreven begint te juichen voor een Zuid-Koreaan die ze totaal niet kennen.

Ajax verdient gelijkmaker trouwens wel.

Jawaddedadde schreef:

Als je Standard dan ziet, die zijn weer lekker bezig...

moet mezelf corrigeren, Standard van 0-2 achter naar 3-2 voor.

kos
Klassiek lesje Italiaanse efficiency. Het is alleen nog wachten op de 'eigenlijk waren wij beters', de 'wat hadden zij mazzels', de 'wij hadden constant balbezitjes' en de 'voor hetzelfde geld..-jes'.

Dat zou wel typisch zijn tegen een Italiaanse ploeg.

Suarez had een penalty moeten hebben, maar hebben het verder wel aan zichzelf te wijten. Zoveel kansen missen...

Het spel van Ajax biedt wel hoop voor de toekomst.

Return lijkt me een kansloze bedoening, helemaal zonder Suarez. Al weet je het nooit in dat troosteloze stadion waar Juve nu speelt.

Ontzettend zonde dit, ajax speelde (vooral de eerste helft) erg goed en had hier zóooo veel meer verdient zeg.. Maarja, het werd nergens afgemaakt en dan weet je het wel..

Doet me denken aan Sparta en Nec ( beker ). Legio aan kansen, lekker vlot combinerend de tegenstander stuk spelen; maar scoren ho maar. De 2e helft kwam Juve nog niet eens meer over de middellijn.........

Twente wint wel mooi van Werder Bremen.

Derksen zei het goed: niet Ajax, maar Vertonghen heeft verloren.

Materny schreef:
De 2e helft kwam Juve nog niet eens meer over de middellijn.........
En bij die 2e goal dan?

Genoeg hoop opgebouwd in de Arena zullen we maar zeggen.

Materny schreef:
De 2e helft kwam Juve nog niet eens meer over de middellijn.........

Bij 1-1 en 1-2 gaat Juve natuurlijk ook geen pressievoetbal op de helft van de tegenstander spelen.

Joy4ever schreef:
(quote)
En bij die 2e goal dan?

Typisch Italiaans. En dat is absoluut niet negatief bedoeld. Het Italiaanse voetbal is gewoon een effectieve val waar onervaren muisjes als Vertonghen en van der Wiel inlopen.

Nee maar zo efficient als vanavond is Juve ook niet iedere week. Was gewoon een onterechte en gestolen zege maar die tellen helaas net zo hard.

Bottleneck schreef:
(quote)

Bij 1-1 en 1-2 gaat Juve natuurlijk ook geen pressievoetbal op de helft van de tegenstander spelen.

Nee, maar ik had wel verwacht dat ze wat verder van de goal af zouden spelen. Nu brachten ze zichzelf behoorlijk in de knel met hun verdedigende spel, iets wat dan weer niet typisch Italiaans is.

herman78 schreef:
Twente wint wel mooi van Werder Bremen.

.

Heel mooi inderdaad. En ik hoop dat Psv het vanavond net zo doet tegen Hsv. Zou leuk zijn als Nederland weer eens van zich laat spreken bij onze buren. De laatste jaren is dat toch beduidend minder geweest

Zuur Manolev....

Nog een of twee van die Lazovic buitelingen en de bal komt wel op de stip voor Psv.

Die van net was ook minstens net zo'n grote penalty als die HSV. Overigens echt oerdom van Manolev. Begint sowieso dramatisch

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:55 uur

geplaatst: vandaag om 20:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.