• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.139 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.912 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Reinbo schreef:

Je geeft anders wel aan dat je het er zeker niet mee eens bent als ik stel dat de uitslag geflateerd was, maar de winnaar niet. Kan daar niets anders uit opmaken dat je vind dat PSV (overduidelijk) had moeten winnen.

Anyway: Ik ga lekker slapen.

Doelde op niet in gevaar geweest. Vond dat PSV wel degelijk kansen had om terug in de wedstrijd te komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

"Mario is iemand die een gouden pik heeft" . Die is waarschijnlijk iets lichter dan die van jou. . Heerlijke vent die Pi-Air.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

lol, geflatteerd?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Naomi Watts schreef:

"Mario is iemand dieeen gouden pik heeft" . Die is waarschijnlijk iets lichter dan die van jou. . Heerlijke vent die Pi-Air.

Hij is op dreef hé, vandaag. Kudos inderdaad.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Pierre is een vervelende en slechte analist. Zie liever Stam of v Halst. Of Been, of Jans, of Beenhakker of......maar geen Pierre.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Pi-Air is heilig, Saint Pierre moet ik eigenlijk zeggen.

En kom op met die loting

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ik ben ook helemaal niet gecharmeerd van Pierre, normaal gesproken. Maar met z'n opmerking over Cisse is hij voor vandaag in elk geval goed bezig.

En Van Halst? Pff, die staat erger onderaan mijn lijstje.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Pi-Air is heilig, Saint Pierre moet ik eigenlijk zeggen.

En kom op met die loting

Goede speler, vervelend mens. Tekenend was zijn gedrag toen Ruiz zijn record van duels op rij scoren af leek te nemen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kijken wat kos van de reacties van Vloet en Vlemincx vindt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Humberto is ook niet echt een geweldenaar. Komt vaak niet lekker uit zijn woorden en vindt het te belangrijk dat zijn tafelgasten hem mogen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Goede speler, vervelend mens. Tekenend was zijn gedrag toen Ruiz zijn record van duels op rij scoren af leek te nemen.

Ach ja daar staan ook weer sympathieke interviews tegenover.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bij hem? Heb ze nooit gezien. Pierre houdt van Pierre. Pierre vind maar 1 iemand belangrijk en dat is Pierre. Zijn ego is nog groter dan zijn lengte..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pi air heeft ons de uefa beker bezorgd, kan me daarom niet negatief over hem uitlaten.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bij hem? Heb ze nooit gezien. Pierre houdt van Pierre. Pierre vind maar 1 iemand belangrijk en dat is Pierre. Zijn ego is nog groter dan zijn lengte..

Ik heb ze wel gezien.

Verder een eigenzinnige vent, dat klopt. Sneijder ook, maar dan noem je het opeens karakter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pi-Air heeft een jaren geleden een romance gehad met een nicht van mij en hij was, indien mogelijk, ook op familiefeesten aanwezig. Echt een toffe peer. Eigenzinnig dat wel maar dat vind ik geen negatief iets.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Yup, als Pi-Air bij Ajax had gespeeld had deze discussie nooit plaats gevonden.

Ik vind het geen slechte analist, maar hij komt verder wel okay over. Al blijft het idioot om mensen te beoordelen die je nooit in het echte leven tegenkomt.

Even iets anders. Die assist van Aspas

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Herman, heb ik jou iets misdaan ofzo? .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Nee hoor, hoezo? Die eerste zin was eigenlijk nog een reactie op Bottleneck en A&L. Vond de vergelijking met Sneijder wel een mooie.

Misschien komt het een beetje raar over nu, maar was zeker niet de bedoeling.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Pi-Air heeft een jaren geleden een romance gehad met een nicht van mij en hij was, indien mogelijk, ook op familiefeesten aanwezig. Echt een toffe peer. Eigenzinnig dat wel maar dat vind ik geen negatief iets.

Jammer dat het bij een romance is gebleven, zou leuke gespreksstof opleveren om hem in je familie te hebben.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mooi filmpje herman. De assists lijken zo nog mooier, omdat ze ook daadwerkelijk tot een doelpunt leiden. Vind de assists die precies als ze stuiteren even stilvallen het knapste. Die van Aspas is het leukste om te zien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ik heb ze wel gezien.

Verder een eigenzinnige vent, dat klopt. Sneijder ook, maar dan noem je het opeens karakter.

Ik zeg nergens dat ik Sneijder een symphatieke kerel vind. Ik vind hem een geweldige voetballer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

herman78 schreef:

Nee hoor, hoezo? Die eerste zin was eigenlijk nog een reactie op Bottleneck en A&L. Vond de vergelijking met Sneijder wel een mooie.

Misschien komt het een beetje raar over nu, maar was zeker niet de bedoeling.

Ik doelde op de assist van Apsas tegen mijn Spaanse clubbie .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ah op die manier. Mijn excuses.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zeg nergens dat ik Sneijder een symphatieke kerel vind. Ik vind hem een geweldige voetballer.

Ook goed joh. Toegeven is niet je sterkste kant heh

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, was altijd zo. Zoek maar terug

Geniale speler, altijd spelen in Oranje, maar als mens kan het beter tegenwoordig.

Ik neem wel mn woorden terug over Feyenoord. Geweldige pot vanavond. Wordt zondag lastiger dan ik dacht na VVV-Fey.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Kom nou met die loting! Jezus.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, was altijd zo. Zoek maar terug

Geniale speler, altijd spelen in Oranje, maar als mens kan het beter tegenwoordig.

Ik neem wel mn woorden terug over Feyenoord. Geweldige pot vanavond. Wordt zondag lastiger dan ik dacht na VVV-Fey.

Oké

Wordt zondag sowieso wel weer een goede felle pot zoals de meeste (haast alle) Klassiekers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Al is Sparta afgedroogd te zien worden wel een fijn voorprogramma.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja jammer dat het door Twente was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Oké

Wordt zondag sowieso wel weer een goede felle pot zoals de meeste (haast alle) Klassiekers.

Zonder twijfel en als Babo ook nog even mag invallen dan zit het qua felheid helemaal goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.