• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.892 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik had deze week al vaak terug gedacht aan Henk Fräser, maar het blijft natuurlijk 'Geen woorden maar daden'. Effe vasthouden die vorm.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Even ode aan de meest technische voetballer die op de Nederlandse velden rondloopt; El Ahmadi. Ik hoop dat ie zondag mag starten. Wat een voetballer is het toch.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tommeh schreef:

Mooie overwinning van Feyenoord hoor, maar vraag me af hoeveel waarde PSV aan deze wedstrijd hecht, die liepen echt als zoutzakken rond.

Na de 0-2 zeker, maar het moge duidelijk zijn dat er voor Feyenoord (veel) meer op het spel stond.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Naomi Watts schreef:

Even ode aan de meest technische voetballer die op de Nederlandse velden rondloopt; El Ahmadi. Ik hoop dat ie zondag mag starten. Wat een voetballer is het toch.

Hopelijk is dit het begin van een ontbolstering... Kan niet zijn dat ie het niveau van Twente helemaal kwijt is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Loting staat vast: zowel Feyenoord als Ajax gaat uit loten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor het eerst in zijn tijd bij Feyenoord laat ie weer zijn 'oude' zelf zien. Werd ook wel tijd . En van het weekend viel ie al op maar ook nu hield de Vrij zich weer goed staande.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ben benieuwd welke club Go Ahead Eagles kan afstoppen.

Twente lijkt me wel een mooie bekerwinnaar na het echec van vorig seizoen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hopelijk beseffen er nu meer clubs dat er ook tegen PSV iets te behalen valt. Prima wedstrijd van Feyenoord, heb ze in jaren niet meer zo zien spelen. Als ze dit vast weten te houden kan het nog wel eens verrassend eindigen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie scoren, verdiend ook. Mooi dat PSV eens slaag krijgt al was andersom vanavond ook goed haha.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Knap werk van Feyenoord maar bijzonder geflatteerd. Vond PSV beter en dreigender maar bal wilde er simpelweg niet in. Richting einde weet je dan dat je een counter om de oren gaat krijgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Knap werk van Feyenoord maar bijzonder geflatteerd. Vond PSV beter en dreigender maar bal wilde er simpelweg niet in. Richting einde weet je dan dat je een counter om de oren gaat krijgen.

Meer balbezit zeker, maar dreigender? In geen duizend jaar. Deden veel te weinig met het balbezit, speelde deze match alsof het een trainingspartijtje was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

De uitslag wel, die winnaar niet. Feyenoord had gewoon veel meer focus, zijn eigenlijk nooit in echt gevaar geweest.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Psv ging vandaag elk duel in met 50%, Feyenoord 100%.

Voor de rest goed gespeeld door Feyenoord en El Ahmadi

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ik heb aardig wat grote kansen gezien. En talloze voorzetten die net niet goed vielen. Maar laatste kwartier was Feyenoord natuurlijk dreigender.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Pff zat kansen voor Feyenoord ook. Prima countervoetbal bij 0-2.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Buitenkantje rechts, wat een balbeheersing.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

HCS

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Reinbo schreef:

De uitslag wel, die winnaar niet. Feyenoord had gewoon veel meer focus, zijn eigenlijk nooit in echt gevaar gerwwest.

Daar ben ik het echt niet mee eens. Feyenoord komt op twee nul zonder zelf een kans te creeren. PSV heeft eerste 70 minuten zeker vijf enorme kansen gehad die ze normaal gewoon maken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat je de enige bent die vind dat PSV de wedstrijd had moeten winnen, liepen constant achter de feiten aan. Werden gewoon op strijd en wilskracht afgetroefd en daarom zat het tegen...

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Zeg het niet vaak als het om z'n analyses gaat maar: Van Hooijdonk

Cisse, tja "die werkt als een paard, maar soms denkt 'ie ook als een paard". Kan het niet beter omschrijven.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Heb niet echt 5 enorme kansen gezien, 2 schoten van Toivonen volgens mij. En een schuivertje van Affelay.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Die beker die feyenoord onder van marwijk won was amper indrukwekkend te noemen met thuiswedstrijden tegen matige tegenstanders.

Maar als ze nu de beker winnen alle respect,want AZ en PSV al gehad,en ze moeten minstens dan nog twente of ajax uitschakelen dus dat zou dan in ieder geval een mooie reeks zijn waar je trots op mag zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als dat enorme kansen waren dan heeft Feyenoord er wel een stuk of twintig gehad .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Menace2society schreef:

Die beker die feyenoord onder van marwijk won was amper indrukwekkend te noemen met thuiswedstrijden tegen matige tegenstanders.

Groningen en Utrecht o.a., behoorlijk matig inderdaad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En Ajax 50

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beetje voorbarig om nu al over beker winst te praten, zitten nog 3 lastige clubs in de koker. Maar het is wel een van de sterkste beker tournoien ooit....

Vind het trouwens wel (al jaren) een onterecht voordeel dat de finale in de Kuip is...... Maar daar ga ik natuurlijk niet over klagen, zeker niet in 2002.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Reinbo schreef:

Denk dat je de enige bent die vind dat PSV de wedstrijd had moeten winnen, liepen constant achter de feiten aan. Werden gewoon op elk vlak afgetroefd en daarom zat het tegen...

Zeg helemaal niet dat PSV had moeten winnen en vind het ook niet onterecht. Had volgens mij alleen ook andersom kunnen zijn. Vind echt dat Feyenoord eerste helft absoluut niet beter is (eerste 13 minuten niet gezien want toen was Ajax nog bezig) en toch met 2-0 voorstaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel erg sterk inderdaad. Ik hoop op een nuttige loting, iig thuis. Wie naar de Kuip komt maakt me niet echt uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zeg helemaal niet dat PSV had moeten winnen en vind het ook niet onterecht. Had volgens mij alleen ook andersom kunnen zijn. Vind echt dat Feyenoord eerste helft absoluut niet beter is (eerste 13 minuten niet gezien want toen was Ajax nog bezig) en toch met 2-0 voorstaat.

Je geeft anders wel aan dat je het er zeker niet mee eens bent als ik stel dat de uitslag geflateerd was, maar de winnaar niet. Kan daar niets anders uit opmaken dat je vind dat PSV (overduidelijk) had moeten winnen.

Anyway: Ik ga lekker slapen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Grapje zeker? Feyenoord was veel feller en had ook nog een stel mogelijkheden op meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.