• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.605 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.889 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Denk dat de wedstrijd dan of naar de Arena verplaats wordt, of de Ajax supporters thuis moeten blijven. 45.000 ajaxsieden naar de Kuip laten komen is vragen op kettingbostingen en treinontsporingen....

Kuip heeft en houdt de finale dus dat is geen optie.

Zou wel een giller zijn, 25000 Ajacieden (de rest is altijd bobo van de KNVB) en geen Feyenoorders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vrij onhoudbaar, loep zuiver, technisch perfect en krijgt op het laatst nog een lekkere curve plus snelheid mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tommeh schreef:

En wat is die Fer toch een heerlijke voetballer, zo snel mogelijk in oranje die kerel.

Eindelijk iemand die het ook wil-durft te zeggen. Geweldige voetballer, fysiek sterk, ziet het spelletje en ook zijn celebrations vol emotie zijn erg mooi om te zien .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat is er leuk aan een finale zonder fans van 1 van de 2 ploegen? Speel hem dan niet.

Tsja, uiteindelijk gaat het toch om het voetbal. Als de supporters zich niet normaal kunnen gedragen dan moet het maar zo. Van mij mag de maatregel ook wel verlengd worden.

Als je een keer een fiets naar je hoofd hebt gehad, omdat je toevallig in de buurt was, dan ga je er vanzelf zo over denken.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zou wel een giller zijn, 25000 Ajacieden (de rest is altijd bobo van de KNVB) en geen Feyenoorders.

Dat ben ik dan wel weer met je eens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Tsja, uiteindelijk gaat het toch om het voetbal. Als de supporters zich niet normaal kunnen gedragen dan moet het maar zo. Van mij mag de maatregel ook wel verlengd worden.

Als je een keer een fiets naar je hoofd hebt gehad, omdat je toevallig in de buurt was, dan ga je er vanzelf zo over denken.

Over dat 1e....echt niet. Voetbal is naast het voetbal zelf ook mooi door emotie. Wie net als ik bij de bekerfinale Ajax-AZ was zal dat beamen. Die sfeer, die emotie....op TV merk je de helft niet.

Dat 2e...heb je gelijk in. Hooligans zijn triest. Maar om dan duizenden goedwillende fans ook tegen te houden is zo zonde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsof zo'n verbod supporters tegen houdt. Er zijn Ajax supporters die dan een Feyenoord cc kopen en vice versa. En alsof er zoveel gebeurt is tussen de twee supportersgroepen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Prachtig doelpunt van Gio, Feyenoord speelt bijzonder professioneel. En wat een redding van Van Dijk, die man bewijst wekelijks zijn waarde.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Over dat 1e....echt niet. Voetbal is naast het voetbal zelf ook mooi door emotie. Wie net als ik bij de bekerfinale Ajax-AZ was zal dat beamen. Die sfeer, die emotie....op TV merk je de helft niet.

Tsja, het is maar hoe je het beleeft. Ben bij Ajax - FC Twente geweest en vond de sfeer in de Arena nogal bloedeloos eerlijk gezegd. In mijn vak was ik als niet-supporter nog een van de meest enthousiasten, de meesten stonden alleen even op bij een doelpunt.

En voor de buis heb ik toch ook mooie momenten meegemaakt... het gaat om het voetbal he... het randgebeuren is leuk maar niet waar het me om gaat.

Dat 2e...heb je gelijk in. Hooligans zijn triest. Maar om dan duizenden goedwillende fans ook tegen te houden is zo zonde.

Ja, dat is zeker zonde. Maar je kan het niet maken steeds maar weer de samenleving op te laten draaien voor de kosten van het voetbal/politie-inzet/troep van rellen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax-Twente, laatste pot vorig seizoen? Sja...een week ervoor werd CL deelname definitief verneukt dus het duel had geen waarde meer...

Ja, dat is zeker zonde. Maar je kan het niet maken steeds maar weer de samenleving op te laten draaien voor de kosten van het voetbal/politie-inzet/troep van rellen.

Verhaal de kosten op de 2 clubs. Laat ze de kosten voor extra politie delen. Iedereen blij.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wou net zeggen dat het mee zit vanavond, maar Bahia.... die zullen we zondag goed kunnen gebruiken....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geel van Bronckhorst, en dan die PSV-er de Tomasson er vlak voor rust onderuit schoffelde niet...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Tja vreemd beslissing was dat.

Fer had de wedstrijd moeten beslissen, damn.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verhaal de kosten op de 2 clubs. Laat ze de kosten voor extra politie delen. Iedereen blij.

Het gaat niet om de kosten, het gaat erom dat ze het gedoe rondom die wedstrijden niet meer willen volgens mij.

Je zegt toch ook niet 'sla mij maar op mijn bek, als je de dokter maar betaalt'?

Denk sowieso niet dat Ajax en Feyenoord het nog zouden kunnen betalen, maar dat terzijde.

Spannende wedstrijd wel... zou me niets verbazen als PSV nog terugkomt. Een zondagsschot van Affelay en daarna een stormloop... Die Cissé is wel een beetje een domme draver trouwens.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

PSV zette ff goed druk,Feyenoord had het ff moeilijk maar is die fase doorgekomen...

PSV moet snel gaan scoren willen ze nog een slot-offensief eruit gooien maar de tijd begint nu te dringen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord wint gewoon, klaar. Verliezen is ook wel een keer goed voor de saaiste club op aarde

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, veel saaier dan PSV zijn clubs niet.

Helaas landelijk gezien ook niet veel clubs die succesvoller zijn de laatste 10 jaar

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Maak daar maar de laatste 25 jaar van. Geen enkele zelfs.

Al is PSV niet altijd zo saai geweest natuurlijk.

*droom terug naar de thuiswedstrijd tegen Steaua met Romario*

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Romario

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Als een duveltje uit een doosje... zoals de commentator toen zei over hem

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Maak daar maar de laatste 25 jaar van. Geen enkele zelfs.

Al is PSV niet altijd zo saai geweest natuurlijk.

*droom terug naar de thuiswedstrijd tegen Steaua met Romario*

25 jaar is onzin. De jaren 90 waren grotendeels voor Ajax. Toen was Europa zelfs echt bang als Ajax langs kwam. Maar vanaf 1999 ofzo....bah.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ook weer een nette goal hoor dik verdient, deze 3-0

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Fantastisch!

Feyenoord verbaast vriend en vooral vijand.

Mooi zo.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Zo, dat staat mooi hoor. 0-3.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

25 jaar is onzin. De jaren 90 waren grotendeels voor Ajax. Toen was Europa zelfs echt bang als Ajax langs kwam. Maar vanaf 1999 ofzo....bah.

Misschien moet je eens even de titels bij elkaar optellen? Ajax is 3 keer achter elkaar kampioen geworden in de jaren '90, maar daarbuiten niet zovaak hoor...

16 titels voor PSV, 6 voor Ajax, 2 voor Feyenoord en 1 voor AZ....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daar kunnen ze wel weer even op teren ja.

PSV heeft sowieso altijd meer moeite met Feyenoord dan met Ajax.

Erg knap!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Enne... El Ahmadi. Eindelijk.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Verdiende overwinning maar geflatteerd.

Feyenoord kwam af en toe goed weg,maar hebben erg goed gespeeld,en PSV 1 van de zwakste wedstrijden van dit seizoen gespeeld.

Ben benieuwd naar de loting.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Mooie overwinning van Feyenoord hoor, maar vraag me af hoeveel waarde PSV aan deze wedstrijd hecht, die liepen echt als zoutzakken rond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.