- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feyenoord oogt verschrikkelijk fit en gefocust vanavond.
Staan ook prima opgesteld en gaan dit niet meer weggeven.
Met hun hoofdjes in de wolken wint Ajax 2-0 van ze dit weekend. 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ja ben ook alles behalve Gio fan, maar prachtige goal inderdaad.
En wat is die Fer toch een heerlijke voetballer, zo snel mogelijk in oranje die kerel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Prachtgoal en bijzonder pijnlijk. Eigenlijk totaal niets aan de hand en toch met 2-0 achter.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Leuk voor Feyenoord, een succes is ze wel gegund. 
En de tijden van Lucky Ajax zijn weer terug...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lucky of gewoon de rente van 10 grote kansen?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooi he zo'n dinosaurus die zijn waarde keer op keer bewijst!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En twee rode kaarten...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Geweldige redding inderdaad. 41 die man 
Zo werkt dat niet.
Tegen AZ werden ze weggetikt en wonnen ze ook... En zo zijn er nog wel meer wedstrijden geweest. Er mag op elke linie wel een ijzervreter bij, misschien wordt het dan nog een keer wat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rood is rood, klaar. Die achterlijke manier van inkomen op Emanuelson had een 3e kunnen zijn.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Mooi he zo'n dinosaurus die zijn waarde keer op keer bewijst!
Uhuh. Hij kan weleens wat stijfjes overkomen en op momenten een houdbare bal door laten, maar een redding zoals daarnet bewijst toch maar weer dat een keeper het nooit verleerd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo werkt dat niet.
Tegen AZ werden ze weggetikt en wonnen ze ook... En zo zijn er nog wel meer wedstrijden geweest. Er mag op elke linie wel een ijzervreter bij, misschien wordt het dan nog een keer wat.
Grapjas. AZ was een tijdlang gelijkwaardig. Das heel wat anders. De betere kansen waren zondag ook voor Ajax, net als vandaag. Dat Ajax ze niet goed benut is een 2e.
En Enoh ontbreekt nog en Lodeiro moet er nog bijgevoegd worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En twee rode kaarten...
Waarvan rood voor Sarpong en 1x geel voor die andere gewoon terecht waren. Eigenlijk die andere geel ook, maar dan had Emanuelson hem ook verdiend.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Heel knappe reflex redding van Van Dijk.
Het afstandsschot van Gio leek me makkelijker houdbaar gezien de tijd waar de bal over deed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goed om te zien dat er geen glimlach vanaf kan bij de Feyenoorders bij het verlaten van het veld voor de rust. Denk dat we dit wel gaan vasthouden....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo werkt dat niet.
Woord lucky stoorde me gewoon. Tuurlijk moet Ajax met 2 vingers in de neus kunnen winnen. Ajax krijgt elke wedstrijd dotten van kansen en scoort ze vervolgens niet. Als ze er dan wat later in de wedstrijd alsnog in vallen noem ik dat dus niet lucky. Schoen of hoofd staat dan kennelijk eindelijk recht. Lucky vind ik als je een hele wedstrijd wordt weggespeeld en door een carambole alsnog wint.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tussendoor, Go Ahead 0-1 bij NAC voor met nog een kwartier te spelen. Moet Ajax hen maar in Amsterdam loten 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop natuurlijk op Twente - Ajax en Feyenoord - NAC/GAE.
Finale tegen Ajax zou mooi zijn, maar dan wil ik wel de garantie dat wij winnen. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En Enoh ontbreekt nog en Lodeiro moet er nog bijgevoegd worden.
Lodeiro heeft nog geen minuut gespeeld, voor hetzelfde geld is dat helemaal niets. En Enoh is wel een aardige speler, maar stiekem is Lindgren een stuk beter. Enoh maakt wel een dynamischere indruk, misschien dat daarom schijn bedriegt.
Van mij mag het straks wel Ajax - Nac worden, denk dat dat nog spannend gaat worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop natuurlijk op Twente - Ajax en Feyenoord - NAC.
Finale tegen Ajax zou mooi zijn, maar dan wil ik wel de garantie dat wij winnen.
Doemscenario van de KNVB haha. Want in de finale moet geloot worden wie de thuisploeg zal zijn en alleen zij mogen dan fans meenemen indien het Ajax-Feyenoord wordt.
Dat zou echt zonde zijn. Hoop dat er dan wat aan gedaan wordt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Waarom? Die regel is er toch niet voor niets?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik hoop natuurlijk op Twente - Ajax en Feyenoord - NAC/GAE.
Ik wil nog steeds een Ajax - Feyenoord in de kuip.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lodeiro heeft nog geen minuut gespeeld, voor hetzelfde geld is dat helemaal niets. En Enoh is wel een aardige speler, maar stiekem is Lindgren een stuk beter. Enoh maakt wel een dynamischere indruk, misschien dat daarom schijn bedriegt.
Enoh brengt wel power en inzet. Die zal zondag echt wel in de basis weer beginnen nu hij terug komt.
En Lodeiro is ook gehaald voor de basis.
Ik gok dat dit de ploeg tot het einde vd seizoen zal zijn:
Stekelenburg
Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson
Enoh, De Zeeuw, Lodeiro
Suarez-Pantelic-Rommedahl
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waarom? Die regel is er toch niet voor niets?
Wat is er leuk aan een finale zonder fans van 1 van de 2 ploegen? Speel hem dan niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Doemscenario van de KNVB haha. Want in de finale moet geloot worden wie de thuisploeg zal zijn en alleen zij mogen dan fans meenemen indien het Ajax-Feyenoord wordt.
Denk dat de wedstrijd dan of naar de Arena verplaats wordt, of de Ajax supporters thuis moeten blijven. 45.000 ajaxsieden naar de Kuip laten komen is vragen op kettingbostingen en treinontsporingen....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat we thuis mogen spelen. Moet er niet aan denken dat er straks een jood op mijn stoel zit.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zal nooit gebeuren, dan wordt de loting gestuurd. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moet er niet aan denken dat er straks een jood op mijn stoel zit.
ik moest lachen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
moet mn woorden terugnemen, toch een vrij onhoudbaar schot 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.