• 16.037 nieuwsartikelen
  • 179.142 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.974 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh dat was iemand anders dan. Excuus!

Ik vind 't een hele matige voetballer verder.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind Vertonghen een geweldige speler. Altijd volle inzet, veel loopvermogen, een goed schot, technisch heel behoorlijk...

Hij mag nog wat pittiger verdedigen en wat vaker scoren (kan makkelijk gezien zijn schotkracht en kopkracht) maar hij is ook nog jong. Zie hem wel Vermaelen achterna gaan en bij een club als Arsenal ofzo belanden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

rep_robert schreef:

Al lijkt de finale bij het vrouwentennis eerder op een mannenfinale. S. Williams en Henin zijn niet bepaald vrouwelijk

Het is daarom dat Henin een petje draagt. Om te weten wat de voorkant is en wat de achterkant. Als ze het goed opzet tenminste.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Doe mij maar Kim Clijsters. Ziet er charmant uit, leuk koppie, symphatiek...

Die Henin vind ik net een verklede kerel. En die Williams zusjes zijn net bouwvakkers...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Clijsters moet eens van de hamburgers afblijven (om over Serena nog maar te zwijgen). Henin ziet er tenminste uit als sportster.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Henin ziet er uit als een jongetje van 12. Maar dat maakt verder niets uit, ze speelt immers mooi tennis.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Doe mij maar Kim Clijsters. Ziet er charmant uit, leuk koppie, symphatiek.

En ons nieuw aankomend talent, de 20-jarige Yanina Wickmayer, mag er ook best zijn. Zij staat momenteel al op een leuke 16de plaats in de WTA-ranking.

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

BoordAppel schreef:

Henin ziet er uit als een jongetje van 12. Maar dat maakt verder niets uit, ze speelt immers mooi tennis.

Dat laatste sowieso. Maar haar postuur is een combinatie van natuur en training, dat van Serena imo een professioneel atleet onwaardig.

speedy23 schreef:

En ons nieuw aankomend talent, de 20-jarige Yanina Wickmayer, mag er ook best zijn. Zij staat momenteel al op een leuke 16de plaats in de WTA-ranking.

Jaja jij weet vast meer van haar geheime whereabouts

stinissen (crew films & series)

• 23523 berichten
  • 77047 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind Vertonghen een geweldige speler. Altijd volle inzet, veel loopvermogen, een goed schot, technisch heel behoorlijk...

Hij mag nog wat pittiger verdedigen en wat vaker scoren (kan makkelijk gezien zijn schotkracht en kopkracht) maar hij is ook nog jong. Zie hem wel Vermaelen achterna gaan en bij een club als Arsenal ofzo belanden.

Daar zijn wij het dus niet eens ik vind Vertonghen een van de zwakste spelers hij speelt altijd lijkt wel zonder interesse.

Ik vind hem laks en door dat hij zo speelt komt hij zeer arrogant over , wat trouwens niet zo is .

Toby Alderweireld daar in tegen heeft een meer dan een uitstekende pas en is sterk in de lucht en heeft daardoor scorendvermogen.

Vertonghen heeft dit niet en als hij gaat schieten moeten de mensen in de 2de ring vaak naar beneden duiken... En wat het aller ergste bij hem is is zijn handelingssnelheid dat is gewoon in en in triest.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2484 stemmen

Pijnlijk: Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Olympisch Comité: 'Mutu test wederom positief op doping'. Jammer dat zo'n goede speler op deze manier zijn carrière waarschijnlijk definitief om zeep helpt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

otherfool schreef:

Dat laatste sowieso. Maar haar postuur is een combinatie van natuur en training, dat van Serena imo een professioneel atleet onwaardig.

Die foto is buiten het tennisseizoen genomen, ik zou er niet te veel waarde aan hechten.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

pascal83 schreef:

Pijnlijk: Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Olympisch Comité: 'Mutu test wederom positief op doping'. Jammer dat zo'n goede speler op deze manier zijn carrière waarschijnlijk definitief om zeep helpt.

Zeker zonde,maar hij kreeg laatst te horen dat die een schuld heeft van 17 miljoen,dan zou ik ook wel flink gaan snuiven ja.

Zal me niks verbazen als die zegt dat die door de stress daarvan weer de fout in is gegaan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ik moet de eerste man met cup D nog tegen komen anders.

Ik heb niks tegen negers of zo hoor, maar Serena Williams lijkt net een aap dat teveel steroïden heeft geslikt. Ze ziet er echt verschrikkelijk uit. Bovenstaande link(van Otherfool)met een foto van haar zegt natuurlijk ook genoeg, dikke papzak, topsporter onwaardig.

Typisch Amerikaans product ook, alleen maar kracht. Er komt verder weinig techniek bij deze "vrouw" om de hoek kijken. Dan liever Venus Williams.

speedy23 schreef:

(quote)

Het is daarom dat Henin een petje draagt. Om te weten wat de voorkant is en wat de achterkant. Als ze het goed opzet tenminste.

Exactly!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Late reactie, maar wat een schitterende pot gisteren. Feyenoord had geluk dat ze door een fout van psv op 0-1 kwamen en door een zondagsschot van Gio op 0-2, maar verder professioneel uitgespeeld. El Ahmadi had de verjaardag van zijn leven, wat een geweldige 2e goal. Een ontlading bij mij, en dat gevoel heb ik een tijd niet meer zo gehad bij Feyenoord. Al is het "maar" voor de beker, toch een erg mooie opsteker. Kijken wat de rest van het seizoen brengt. Het kan nog alle kanten op met Feyenoord.

Edit: in ieder geval dit:

Slory per direct naar West Bromwich Albion

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 28-01-2010 Bron: Elfvoetbal.nl

Andwelé Slory gaat per direct spelen voor West Bromwich Albion. De Engelse club uit de Championship heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de transfer van de 27-jarige vleugelaanvaller. Eerder deze week werd al bekend dat Slory verhuurd mocht worden voor de rest van het seizoen. Tegen Vvv-Venlo en gisteravond tegen Psv behoorde hij niet tot de selectie van de Rotterdamse club. Maar toen bevond Slory zich al in Birmingham om de details van zijn overgang af te ronden. Zijn transfer is overigens op permanente basis.

Blackburn Rovers leek aanvankelijk de beste papieren in de hand te hebben om Slory, wiens verbintenis bij Feyenoord aan het einde van het seizoen afliep, aan te trekken. Maar manager Roberto Di Matteo van West Brom, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League, wist Slory met zijn verhaal te overtuigen. Momenteel ondergaat hij de medische keuring, waarna hij later vandaag officieel wordt gepresenteerd. Dan wordt ook bekend gemaakt voor hoeveel jaar hij tekent bij de huidige nummer 3 van de Championship.

West Bromwich hoopt de tweevoudig international reeds komend weekend in te zetten als de ploeg de strijd met Sheffield United, de nummer 6 van de ranglijst, wacht. Bij WBA vindt Slory, die dit seizoen in acht competitieduels drie keer scoorde, in Gianni Zuiverloon een landgenoot en oud-Feyenoorder terug.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

de Goeij een extravagante playboy?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het lijkt wel 1 april, maar als het allemaal waar is, ben ik voor.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

"Nu Van der Sar bedankt heeft voor het Nederlands Elftal, lijkt de weg naar Oranje en het WK vrij voor de Goeij"

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Vraag me dan ook af of hij zijn rollator meeneemt als ie bij de selectie zit..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Al komt die met een elektrische rolstoel. Als hij Feyenoord kan en wil redden zou dat natuurlijk geweldig zijn!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jullie zien toch wel dat dit een grap is hoop ik?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Best grappig stukje

Say Oe Ah Ed de Goeij

gotti

• 14076 berichten
  • 5899 stemmen

Natuurlijk is het niet waar. Daarvoor zijn de 'quotes' net iets te lollig geschreven...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

De kogel komt uit zuid... Maar natuurlijk belachelijk dat Ed niet vaker onder de lat heeft gestaan in het nationale elftal!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Voor alle carnavallende Rotterdammers:

NAC Fanzine De Rat Breda ONLINE - derat.nl

Sympathieke actie van DeRat

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

orbit schreef:

Maar natuurlijk belachelijk dat Ed niet vaker onder de lat heeft gestaan in het nationale elftal!

Huh?! Hij heeft er toch al onwaarschijnlijk veel gespeeld voor iemand van zijn kaliber. Snap zijn cultstatus in Rotterdam best (El Salvador met de Snor), maar die vrije trap van Branco had ie moeten hebben. Jammer dat Sar toen nog niet gearriveerd was, want anders...

Cupido

• 524 berichten
  • 1914 stemmen

Wow, Federer in de finale, wat een verrassing! Hoop nu dat ie Murray compleet vernedert, wat een grijze muis is dat. Die gast lijkt chagrijniger te worden van winnen dan verliezen. En die neppe, arrogante reacties van hem ook na zijn punten, die toegegeven soms best spectaculair zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Arm Belgie..

België in pot 4 bij loting voor EK-kwalificatie, Oranje is groepshoofd

Het België van bondscoach Dick Advocaat kan een pittige loting verwachten voor de kwalificatiereeks voor het EK 2012. De UEFA maakt vrijdag op haar officiële website de pottenindeling bekend en de Rode Duivels zitten in pot 4. Nederland is, zoals al eerder bekend was gemaakt, groepshoofd.

De ploeg van Bert van Marwijk zit met Spanje, Duitsland, Italië, Engeland, Kroatië, Portugal, Frankrijk en Rusland in Groep 1. In totaal worden er dus negen groepen gevormd met allen zes teams. Polen en Oekraïne zijn als organisatoren al zeker van kwalificatie en hoeven niet in spanning af te wachten bij de loting, die op 7 februari gehouden wordt.

De Belgen zitten in pot 4, samen met Slovenië, Letland, Hongarije (van Erwin Koeman), Litouwen, Wit-Rusland, Wales, Macedonië en Cyprus. België kan zodoende een pittige groep verwachten en kan dus op Oranje stuiten. De eerste kwalificatiewedstrijden worden in september 2010 gespeeld.

De pottenindeling:

Pot 1: Spanje, Duitsland, Nederland, Italië, Engeland, Kroatië, Portugal, Frankrijk, Rusland

Pot 2: Griekenland, Tsjechië, Zweden, Zwitserland, Servië, Turkije, Denemarken, Slowakije, Roemenië

Pot 3: Israël, Bulgarije, Finland, Noorwegen, Ierland, Schotland, Noord-Ierland, Oostenrijk, Bosnië

Pot 4: Slovenië, Letland, Hongarije, Litouwen, Wit-Rusland, België, Wales, Macedonië, Cyprus

Pot 5: Montenegro, Albanië, Estland, Georgië, Moldavië, IJsland Armenië, Kazachstan, Liechtenstein

Pot 6: Azerbeidjaan, Luxemburg, Malta, Faroer-eilanden, Andorra en San Marino

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Cupido schreef:

Wow, Federer in de finale, wat een verrassing! Hoop nu dat ie Murray compleet vernedert, wat een grijze muis is dat. Die gast lijkt chagrijniger te worden van winnen dan verliezen. En die neppe, arrogante reacties van hem ook na zijn punten, die toegegeven soms best spectaculair zijn.

Indeed, vooral die ene blik gister van hem toen hij naar de buitenkant van het veld gespeeld werd en de bal nog in het hoekje wist te krijgen(al ging ie langs de zijkant vh net ipv eroverheen). Die blik ergerde ik me dood aan..

Fantastisch dat Federer er toch maar weer staat, wat een klasbak is deze man toch. Bewijst ook maar is dat het een completere tennisser dan Nadal is. Hij is teveel geblesseerd en speelt teveel op kracht i.p.v. techniek, wat je dus afleest aan de vele blessures van Nadal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wanneer gooien ze die potten 5 en 6 eens bij het grof vuil?

Moet ik weer zien hoe 9 San Marino-spelers hun goal gaan verdedigen.

Laat die potten eerst onderling een competitie spelen en de nummers 1 en 2 mogen dan bij de kwalificatie meedoen of zo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.