• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.144 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.996 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ook mijn idee. Liever die 2 potten bij elkaar gooien en tegen elkaar laten spelen waarna wat winnaars wel mee mogen poolen. Duels tegen Andorra, San Marino, Faroer en Kazachstan zijn zinloos. Ik haat het al als competitieduels onderbroken worden voor interlands. Laat staan als ik Ajax een week niet kan zien voor Andorra-Nederland.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

'Wanderson naar Feyenoord'

Feyenoord slaat deze transferperiode mogelijk toch toe op de transfermarkt. De club is in verregaande onderhandeling met de Braziliaan Wanderson. De spits van GAIS Goteborg (Zwe) is zelfs al medisch gekeurd, meldt AD Sportwereld.

De komst van Wanderson is financieel alleen haalbaar als Feyenoord de komende dagen één of meerdere spelers kwijtraakt. Die vooruitzichten zijn goed, want Andwele Slory staat op het punt om een contract te tekenen bij West Bromwich Albion. Ook Luigi Bruins hoopt nog altijd op een tijdelijk vertrek uit de Rotterdamse Kuip.

Naar verluidt stond Wanderson (23) vorig jaar in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. In 2009 was de spits topscorer van de Zweedse competitie.

Bron: FC Update

Best een aardige spits, wat ik van hem gezien heb.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8240 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In totaal worden er dus negen groepen gevormd met allen zes teams.

Volgens mij kan dit niet, want ik tel in groep 6 maar 6 teams, waardoor je 3 poules met 5 landen krijgt of niet?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja zal wel weer wat verschil in het aantal landen in een poule zitten.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8240 stemmen

Cupido schreef:

Wow, Federer in de finale, wat een verrassing! Hoop nu dat ie Murray compleet vernedert, wat een grijze muis is dat. Die gast lijkt chagrijniger te worden van winnen dan verliezen. En die neppe, arrogante reacties van hem ook na zijn punten, die toegegeven soms best spectaculair zijn.

Mee eens! Geweldig dat Federer er weer staat, maar een verrassing is het nu ook weer niet, want het is immers alweer de 23e keer op rij dat hij de halve finale van een GRand Slam haalt. Dat is gewoon 6 jaar achter elkaar!!!!

Hopen dat hij van Murray wint, goede speler die Murray, maar veel arroganter en irritanter dan een Federer of Nadal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Federer verliest eigenlijk alleen maar finales van Nadal (en Del Potro dan een keer) en ik denk dan ook dat hij Murray volledig gaat declasseren in de finale. Murray is iets volwassener geworden, maar die verwende kop raakt hij natuurlijk niet meer kwijt. Vind het ook maar een grijze muis.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Vind het sowieso raar dat landen als Armenië, Kazachstan, Georgië en Azerbeidzjan mee mogen doen, nog even en heel West-Azië zit erbij. Die landen hebben toch niets met Europa te maken (politiek, geografisch, cultureel). Het is zeker omdat Turkije en Israël ook er in zitten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Volgens mij kan dit niet, want ik tel in groep 6 maar 6 teams, waardoor je 3 poules met 5 landen krijgt of niet?

Kan wel. Oranje was in de kwalificatiegroep voor het WK ook maar met 5 ploegen en de rest met 6.

Doe mij maar een wat kleinere groep. Duels tegen Andorra wint elk normaal land wel, dus dat zijn geen landen waar wij winnen en anderen punten verspelen gaan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Vindt Israel ook niet Europees...

Wat mij betreft zijn de landen op dit kaartje alleen Europees en houden we het daar ook bij! De zwakke broeders moeten ook een eerlijke kans krijgen helaas, al zou idd een apart poulesysteem voor hun wel fijner zijn. Hebben zij ook meer kans op een EK te komen en blijft het spannender.

http://cantina.radio6.nl/files/2009/06/europa1.jpg

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Turkije is ook niet echt Europa. .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Laat de paus zijn beste priesters opstellen en dan doet Vaticaanstad ook nog mee.

Israël zal wel uit veiligheidsvoorzieningen bij Europa horen. Anders zou het denk ik moord en doodslag worden bij wedstrijden tegen Irak en Iran of zo.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nee Turkije en Israel vind ik ook niet.

Als Israel nou gewoon in de Azië Cup uitkomt, kunnen het leuke potjes worden tegen Saudi Arabië, Libanon of Irak.

edit wat moviemafketel zegt dus gheghe

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

@Bottle: Great minds think alike!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8240 stemmen

Israël zit er natuurlijk al jaren bij wegens geloofs, veiligheids en politieke redenen. Voor hun zijn wedstrijden tegen bijvoorbeeld een Iran of zo veels te link.

edit: beetje trage reactie van me zie ik .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja dat zou niet bij Bengaals vuurwerk blijven vrees ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Laten we nog meer splitsen. Alleen kwalificatieduels van west en midden Europa. Niemand wordt ook blij van Bulgarije, Rusland en Letland uit

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dus dan krijgen we eigenlijk eerst het pre-Europees Kampioenschap en dan het echte EK haha.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Laat de paus zijn beste priesters opstellen en dan doet Vaticaanstad ook nog mee.

Israël zal wel uit veiligheidsvoorzieningen bij Europa horen. Anders zou het denk ik moord en doodslag worden bij wedstrijden tegen Irak en Iran of zo.

Sport verbroederd....toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Sport verbroederd....toch?

Heerlijk dat er nog dromers bestaan

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Gewoon weer net als vroegah. Twee poules van vier ploegen (!), in totaal 5 wedstrijdjes en je bent Europees Kampioen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

'Wanderson naar Feyenoord'

Feyenoord slaat deze transferperiode mogelijk toch toe op de transfermarkt. De club is in verregaande onderhandeling met de Braziliaan Wanderson. De spits van GAIS Goteborg (Zwe) is zelfs al medisch gekeurd, meldt AD Sportwereld.

De komst van Wanderson is financieel alleen haalbaar als Feyenoord de komende dagen één of meerdere spelers kwijtraakt. Die vooruitzichten zijn goed, want Andwele Slory staat op het punt om een contract te tekenen bij West Bromwich Albion. Ook Luigi Bruins hoopt nog altijd op een tijdelijk vertrek uit de Rotterdamse Kuip.

Naar verluidt stond Wanderson (23) vorig jaar in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. In 2009 was de spits topscorer van de Zweedse competitie.

Bron: FC Update

Best een aardige spits, wat ik van hem gezien heb.

Het schijnt rond te zijn.... Slory weg, Wanderson erin.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nog beter: schaf het hele internationale voetbal af. Wakkert alleen maar nationalisme en carnavalsgedrag aan. Beide zeer verwerpelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Schaf dus gewoon supporters af. Eindelijk een medestander.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Zavo schreef:

Nog beter: schaf het hele internationale voetbal af. Wakkert alleen maar nationalisme en carnavalsgedrag aan. Beide zeer verwerpelijk.

In Nederland ja, in het buitenland is het wel anders....

Cupido

• 524 berichten
  • 1914 stemmen

Spetie schreef:

(quote)
Mee eens! Geweldig dat Federer er weer staat, maar een verrassing is het nu ook weer niet, want het is immers alweer de 23e keer op rij dat hij de halve finale van een GRand Slam haalt.

Sarcasme dude, sarcasme

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hele mooie revanche van Federer op plaaggeest Davydenko. Vandaag geen spaan heel gelaten van Tsonga. Hij is het aan zijn enorme status verplicht nu in de finale ook met Murray af te rekenen. Hij is natuurlijk al de beste tennisser ooit. Hij moet er voor zorgen dat niemand hem ooit meer voorbijstreeft.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

speranza schreef:

Hij is natuurlijk al de beste tennisser ooit. Hij moet er voor zorgen dat niemand hem ooit meer voorbijstreeft.

Nadal is beter dan Federer. Die heeft hem in rechtstreekse ontmoetingen al duidelijk voorbijgestreeft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Roland Garros is van Nadal. Wimbledon van Federer.

Beide hebben ze een titel op de ondergrond die ze het minst ligt.

Federer is de beste tennisser ooit. Onderling heeft Federer mentaal en fysiek inderdaad vaak moeite met Nadal. Nadal daarentegen kan met zijn langzamerhand doorzichtige spel van iedereen verliezen, waar Federer door zijn variatie op het hele veld blijft voorlopen.

Nadal zal het record van Grandslams niet van Federer gaan afpakken.

Het is maar wat je als referentie gebruikt om iemand beter te noemen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Nadal is beter dan Federer. Die heeft hem in rechtstreekse ontmoetingen al duidelijk voorbijgestreeft.

Grappenmaker.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nadal heeft inderdaad vaker gewonnen van Federer dan andersom. Desondanks kan de Spanjaard niet in de schaduw van de Zwitser staan. Federer heeft namelijk veel meer grand slams gewonnen en vorig jaar in de "thuishaven" van Nadal zijn nog ontbrekende grand slam binnengesleept. Het niet winnen van de US Open en de ATP finals is bijzonder jammer. Gelet op zijn superioriteit had deze gigant uit Basel had nog veel meer grand slams binnen moeten slepen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.