• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.376 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Been zag aanwinst Ignjatovic alleen op dvd

Been laat in De Telegraaf weten blij te zijn met de komst van de Serviër. "Hij is een echte verdediger", omschrijft de trainer de huurling. "Fysiek sterk, met veel kopkracht en meedogenloos in de duels. Een type Kevin Hofland. Voetballend hebben we hem niet goed kunnen beoordelen, maar we willen minder goals tegen krijgen en kunnen daarom een pure verdediger goed gebruiken."

Hahahaha ik dacht dat Feyenoord wel een goede aan deze jongen zou kunnen hebben, maar als Been hem omschrijft als een Type Hofland , zie ik het somber in

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

In Servië is ook nog al vreemd gereageerd op de aankoop. Ignjatovic staat daar niet te boek als een groot talent, integenstelling tot de andere cv van Borac. Ignjatovic was er niet voor niets niet bij in Zweden. Ik vind het op z'n zachts gezegd erg vreemd dat Feyenoord hem aantrekt zonder hem goed te beoordelen. Het zou me niet verbazen als er nu (of in de toekomst) nog meer spelers uit Servië volgen. Constructies als deze komen daar wel vaker voor (een club mag niet alleen de goede kopen, maar het moet ook mindere goden van dezelfde zakenwaarnemer aantrekken, zakenwaarnemers zijn een zeer belangrijke en lastige partij bij Servische voetballers).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hij schijnt gescout te zijn door Rinus Israel. Die vind niet zo snel iemand goed. En hij is tenminste kopsterk. Kunnen we goed gebruiken, zeker als je ziet hoeveel tegendoelpunten we vorig jaar uit stilstaande situaties kregen. Van mij krijgt Beenhaker het voordeel van de twijfel.En als hij tegenvalt geven we 'm volgend jaar terug. Denk dat hij sowiso voor de bank is gehaald. De basisverdediging wordt:

Bronckhorst - Bahia - Vlaar - Fernandez

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Vlaar is nog steeds aan het revalideren las ik gister. Wel weer looptraining maar duurt ws nog wel 2 maand voordat ie weer volledig fit is en dan is het nog maar de vraag hoe hij terugkomt na van beide knieen de kruisbanden gescheurd te hebben. Dus ik denk wel dat Feyenoord hem nu gelijk moet laten spelen, die servier. Mja, gelukkig hebben wij Raijkovic nog een jaar

stinissen (crew films & series)

• 23503 berichten
  • 77023 stemmen

Tour spel 2009

Deelname is gratis

subleague moviemeter

wachtwoord film

Telegraaf

Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wel grappig dat men Gullit verweet te scouten per dvd en dat verlosser en held Been hetzelfde doet.

Ik ken hem niet, weet alleen dat zijn ploeg Borac tegen Ajax 2x erg zwak was en dat niemand uitblonk.

En het spreekt al helemaal niks in het voordeel van die jongen dat Been hem een type Hofland noemt haha

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Het eerste deel van het artikel op VZ is weggelaten uit bovenstaande quote:

"De komst van Aleksandar Ignjatovic naar Feyenoord is voor een groot deel de verdienste van Rinus Israël. De oud-verdediger, en tegenwoordig als scout in dienst bij de Rotterdammers, leverde positieve scoutingsrapporten in bij de technische staf van Feyenoord. Mario Been zelf zag de Servische verdediger niet aan het werk."

Hij is dus niet op basis van die DVD gescout, maar Been zelf heeft hem alleen op DVD gezien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, weet ik, had het artikel al gelezen. Maar een coach die zijn eigen spelers niet echt gezien heeft...das toch vreemd. Ik weet overigens niet hoe goed de scout Israel is. Is dat ook de man van al die exotische mislukkelingen de laatste jaren?

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Dat is inderdaad de vraag. Het scoutingsrapport kan nog zo positief zijn, als de scout niet goed is, heb je er nog niks aan. Gezien de vele waardeloze aankopen in de loop der jaren, heb ik niet echt vertrouwen meer in de scouting van Feyenoord.

Heeft Jol al zijn potentiele aankopen wel zelf gezien dan? Laat ie toch ook aan zijn scouting over. En daar zou ik ook niet al te veel vertouwen meer in hebben bij Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jol schijnt aanwezig geweest te zijn bij Jong Zweden-Jong Servie waar hij Berg en Obradovic bekeek.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Alsof een wedstrijdje kijken veel verschil maakt.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Spanje....

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Reinbo schreef:

Spanje....

Zonder Xavi, Puyol, S. Ramos, Fabregas, Iniesta...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuke laatste minuten....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Inderdaad, erg leuk.

starbright boy (moderator films)

• 22436 berichten
  • 5131 stemmen

Wat een tótaal geschift NK wielrennen. En wat leuk, dat laatste uur. Volkomen onvoorspelbaar en dan die ouwe Koos die ineens gaat winnen.

En Joost Van Leijen rijdt volgend jaar voor Rabobank, Vancansoleil of Skil. Lijkt me zeker.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Koos Moerenhout.

Doodzonde dat hij niet meegaat naar de tour. Zou veel beter in de plaats van Posthuma kunnen gaan.

Verder bizar koersverloop, spannend ook. Hoezo ploegentactieken? Hoezo Lars Boom?

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

stinissen schreef:

Tour spel 2009

Deelname is gratis

subleague moviemeter

wachtwoord film

Telegraaf

Nog belangstellenden voor Rondemaster?

Verreweg het mooiste tourspel. Elke etappe je team opnieuw vormgeven. Er is wel eens eerder een moviemeter subleage geweest dacht ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kijkt er iemand de Confederations Cup finale Amerika-Brazilie? Net is Amerika op 1-0 gekomen

Heerlijk!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En 2-0.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha prachtig. Brazilie had ook een paar goede aanvallen maar de 2-0 is gewoon terecht.

• 23503 berichten
  • 77023 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Nog belangstellenden voor Rondemaster?

Verreweg het mooiste tourspel. Elke etappe je team opnieuw vormgeven. Er is wel eens eerder een moviemeter subleage geweest dacht ik.

Is bij de telegraaf ook hoor.

• 23503 berichten
  • 77023 stemmen

Tour spel 2009

Deelname is gratis

subleague moviemeter

wachtwoord film

Telegraaf

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik haat wielrennen en weet er niks van dus ik sla over

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat de Brazilianen gescoord hebben.

Hopelijk houden de Amerikanen de voorsprong vast, al zal dat nog moeilijk worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Geweldig leuk potje voetbal zoals veel duels dit toernooi toch leuk waren. Opvallend, want het toernooi zelf is natuurlijk zinloos.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad redelijk zinloos, maar wel professioneel van de deelnemende landen dat ze het toch erg serieus nemen en met de sterkste selecties komen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spetterend slot met een zeer aandringend Brazilie dat terecht op 2-2 is gekomen.

Benieuwd of Amerika er een verlenging uit kan slepen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Pffff 2-2, jammer.

En Altidore eruit, ik weet niet of dat zo een goed idee is. Die kerel is zo sterk dat hij altijd meerdere verdedigers bezighoudt.

Jammer dat Freddy Adu geen kans krijgt om zich eens te laten zien.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Verdomme, ik kan die Lucio sowieso al niet hebben!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.