- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Contador is dit jaar te pakken. je zag al in de dauphine dat hij niet goed genoeg was.
Ik denk dat het dit jaar gaat tussen Menchov en Armstrong.
Dat noemen ze niet in het rood rijden in voorbereiding op de Tour. Het zou zomaar kunnen dat hij niet in bloedvorm is maar dat is niet te achterhalen aan de hand van de Dauphine.
Want dan had Sastre vorig jaar ongeveer op plek 100 in de Tour moeten eindigen.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Dat noemen ze niet in het rood rijden in voorbereiding op de Tour. Het zou zomaar kunnen dat hij niet in bloedvorm is maar dat is niet te achterhalen aan de hand van de Dauphine.
Want dan had Sastre vorig jaar ongeveer op plek 100 in de Tour moeten eindigen.
daar geef ik je dan weer gelijk in.
maar we gaan het zien.
Maar Contador moet weten dat hij niet zoals vorig jaar in de Vuelta alles heel eenvoudig gaat winnen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
daar geef ik je dan weer gelijk in.
maar we gaan het zien.
Maar Contador moet weten dat hij niet zoals vorig jaar in de Vuelta alles heel eenvoudig gaat winnen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Inderdaad, Contador won nog nooit echt overtuigend een grote ronde.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
dus die overwinning vorig jaar in de vuelta, op die berg van 23.7 % was miniem?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
zucht, hij heeft nooit een ronde met minuten verschil gewonnen zoals armstrong dat wel heeft gedaan bijv.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
in de dauphine was contador juist wel erg sterk, echt pure voorbereiding.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
oke, daar geef ik je gelijk in.
maar zijn we er wel over uit dat Contador niet DE topfavoriet is?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
oke, daar geef ik je gelijk in.
maar zijn we er wel over uit dat Contador niet DE topfavoriet is?
ikzelf hoop stiekum op armstrong maar verwacht heelveel van andy.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Inderdaad, Contador won nog nooit echt overtuigend een grote ronde.
Het jaar met Rasmussen waren zij met z'n tweeen toch wel duidelijk de besten. Als een van de twee dan doping heeft gebruikt...
Nee. Normaal gesproken (geen hongerklop, val of tegenwerkende ploeg) moet Contador dit jaar de Tour winnen.
Waar zijn die verwachtingen van Andy Schleck toch eigenlijk op gebaseerd? Hij reed hopeloos in de Ronde van Zwitserland bijvoorbeeld. (Het zag er niet uit alsof hij aan het opbouwen was, hij was gewoon niet goed genoeg. Zegt natuurlijk niet alles, maar is wel een indicatie.) Ik verwacht voor het klassement niet zo veel van de Schlecks eigenlijk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het jaar met Rasmussen waren zij met z'n tweeen toch wel duidelijk de besten. Als een van de twee dan doping heeft gebruikt...
Eén van de twee? Over beiden gingen sterke geruchten, maar van geen van beiden is iets bewezen. Eén van beiden werd door z'n ploeg uit de tour gezet, de ander niet. Dat is verder nergens een bewijs voor.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
die Vos is me er toch ook eentje, de overtreffende trap van van Moorsel.
ongeloofelijk.
bij deze 
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Eén van de twee? Over beiden gingen sterke geruchten, maar van geen van beiden is iets bewezen. Eén van beiden werd door z'n ploeg uit de tour gezet, de ander niet. Dat is verder nergens een bewijs voor.
Ja, één van de twee. Geruchten interesseren mij niet. Rasmussen heeft bewezen gelogen over zijn verblijfplaats en in een sport die werkt met where-abouts is dat ongeveer net zo veel als een bewijs.
NK bij de mannen belooft leuk te worden. Interessant hoe de ploegentactieken gaan uitpakken. Ik weet niet precies wat voor parcour het is maar zolang dit in Nederland ligt lijkt Lars Boom mij altijd de grootste kanshebber.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
CR7 definitief naar Madrid.
Nog meer geruchten:
Drenthe zo goed als zeker naar Fiorentina
Keirrison naar Barcelona. Deze zou dan onmiddelijk worden uitgeleend aan Valencia, als onderdeel van een deal voor David Villa
Adebayor staat in de belangstelling van Milan
Pirlo misschien naar Chelsea
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha de coach van Kerrison, Luxemburgo (oud coach van Real Madrid oa) is ontslagen door de transfer. Hij heeft openlijk kritiek geuit op de transfer e.d. en de voorzitter heeft hem daarvoor ontslagen haha.
Ajax heeft trouwens met 1-10 zijn 1e pot gewonnen. Jol ontkent dat Ajax met Berg onderhandeld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord heeft met 0-5 van SC Feyenoord gewonnen. 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ajax heeft trouwens met 1-10 zijn 1e pot gewonnen. Jol ontkent dat Ajax met Berg onderhandeld.
Berg zou in de belangstelling staan van oa. Fiorentina.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fiorentina heeft ontkend ook maar enige interesse te hebben. Ik sluit niet uit dat Jol Berg wel wil en dat zijn woorden nu tactische steekspellen zijn.
starbright boy (moderator films)
-
- 22438 berichten
- 5132 stemmen
NK bij de mannen belooft leuk te worden. Interessant hoe de ploegentactieken gaan uitpakken. Ik weet niet precies wat voor parcour het is maar zolang dit in Nederland ligt lijkt Lars Boom mij altijd de grootste kanshebber.
Maar door de ploegentactiek verwacht ik niet dat hij het zal worden. Rabobank zal om publicitaire redenen het liefst Gesink als kampioen willen en ik denk dat Boom voor Gesink aan de slag zal moeten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vorig jaar zei ook iedereen dat Moerenhout wel zou moeten winnen omdat hij de Tour ging rijden en dat goede reclame was. Drie seconden later knalde Boom vol uit het wiel om vervolgens Nederlands Kampioen te worden. Ik geloof kortom niet dat Boom dergelijke cadeautjes uitdeelt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22438 berichten
- 5132 stemmen
Kadootjes niet. Als ze samen vooraan komen te zitten mogen ze het gewoon uitmaken, anders is het sowieso wat al te opzichtig. Maar ik denk dat Rabobank in principe Gesink als kopman aanwijst en niet Boom. En dat Boom pas wint als hij door het verloop van de wedstrijd toch vooruit komt te zitten, zoals vorig jaar.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Als het morgen een massasprint gaat worden geef ik Kenny van Hummel en Tom Leezer de meeste kans. Maar ik denk dat renners als Sebastian Langeveld, Niki Terpstra en natuurlijk Lars Boom de beste papieren hebben om Nederlands Kampioen te worden. Er zitten niet genoeg venijnige stukken in het parkoers anders hadden wat mij betreft bij die drie namen ook Thomas Dekker en Robert Gesink gestaan. Ik hoop op een mooie koers en ook ik ben benieuwd naar de ploegentactieken. Kan bijvoorbeeld de eenling van Milram opboksen tegen de geslepen Rabo-ploeg? Morgen weten we meer
Vergeet ik Stef Clement nog te vermelden. Ook een kanshebber. Zeker nu hij in de Dauphiné Libéré heeft laten zien dat hij meer kan dan tijdrijden!
stinissen (crew films & series)
-
- 23503 berichten
- 77023 stemmen
Mensen doe mee met de tour hives poule 
subleague moviemeter 
wachtwoord film 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Dat heeft toch niks te maken met Berg?
Ik dacht dat het nog over Drenthe ging 
-
- 23503 berichten
- 77023 stemmen
[quote]stinissen schreef:
Mensen doe mee met de tour hives poule 
subleague moviemeter 
wachtwoord film 
Telegraaf
Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl
-
- 23503 berichten
- 77023 stemmen
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
ik heb een team hoor.
ik zit in de subleauge
enigste die erin zit is Henk.
wie is Henk:P
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.