• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.247 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spijtig, maar wel dikverdiend van Brazilie.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Die hele Conf.cup kan me gestolen worden, maar ik vond het wel frappant dat ze zó blij waren allemaal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Prachtige beelden van aanvoerder Lucio die vlak voor tijd de winnende maakte. Hij liep met betraande ogen rond. Dat is sport. Sport is emotie.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar wel een bijzonder irritante knuppel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Want? Hij valt me nooit zo negatief op.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Want? Hij valt me nooit zo negatief op.

In de wedstrijd tegen Italië kreeg je nog een voorbeeld. Ik bedoel die fase waar hij Rossi in een spurtduel een beetje gaat uitdagen. Ik heb helemaal niets met Italië, maar voetbal is niet om een ander belachelijk proberen te maken.

Ik wil het weleens zien als ze tegen Engeland spelen, kijken of Lucio dat kunstje durft herhalen tegen een echt snelle speler als Walcott.

Het is maar een kleinigheid eigenlijk, maar aan zoiets merk je meteen dat het maar een arrogante kwal is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ach joh...voetbal is altijd dollen en uittesten. Net of een Cisse ofzo zo sportief is. Bij Ajax ook niet, bij Oranje niet...nergens.

Als je om zon reden een speler al niet mag...

Alleen wanneer een speler van die irritante maniertjes heeft krijg ik er een hekel aan. Dat geblaf van Ballack, dat gejank en gezucht van C Ronaldo, dat schmiechterige en smerige gedrag van v Bommel (die overigens wel een prima speler is voor in je eigen ploeg) etc.

Suarez mogen de meesten ook niet en als ie geen Ajacied was had ik hem ook vast niet gemogen. Zie Afellay bij PSV. Wat een galbak.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik wilde hem al niet met Van Bommel vergelijken, omdat ik die nog een stuk sympathieker vind ...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bovenal is Lucio over de datum.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Van Bommel sympathiek

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3736 stemmen

OlafK

• 955 berichten
  • 1827 stemmen

orbit schreef:

Van Bommel sympathiek

Quido zegt niet sympathiek, maar sympathieker dan Lucío !

Ach, ik ben het wel eens met Ajax&Litmanen1; dollen hoort erbij. Irritant gehuil niet.

De meest smerige overtreding van dit jaar was misschien wel die van Meeuwis op Tioté . Tioté had zn arm in t gips en Meeuwis trok daar op n gegeven moment aan. Dat was pas smerig !

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mooie pot gister.

Ik vind Lucio geweldig hoor, altijd met de borst vooruit voetballen. Vergeleken met hem is de Oranje Leeuw een blaffertje.

Alles geeft hij voor zijn vaderland en bovenal voor zijn God. Een oprechtere voetballer bestaat er niet, volgens mij.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Don Dijk schreef:

Alles geeft hij voor zijn vaderland en bovenal voor zijn God.

Alsof dat iets is om trots op te zijn...

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Geweldig gedaan weer van Brazilië. Wat een passie, zijn maar weinig landenteams die zoiets kunnen opbrengen.

Wat betreft Lucio irriteer ik me vooral altijd aan z'n vervelende Jezus-geneuzel.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Alsof dat iets is om trots op te zijn...

Wat bedoel je?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Geweldig gedaan weer van Brazilië. Wat een passie, zijn maar weinig landenteams die zoiets kunnen opbrengen.

Wat betreft Lucio irriteer ik me vooral altijd aan z'n vervelende Jezus-geneuzel.

Ik ook. Laat hem lekker zn geloofsovertuigingen voor thuis bewaren ofzo.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Martin Jol wil Joris Mathijssen en Ajax gaat vandaag toch onderhandelen met Twente over Elia in termijnen.

Zeker dat 2e is verrassend na alle uitlatingen uit Twente. Met Mathijssen zou ik trouwens erg blij zijn. Vond hem eerst matig maar hij laat nu al jaren zien te behoren tot de betere Bundesliga verdedigers. Al denk ik niet dat hij daar wil vertrekken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Matthijsen?

Ik snap niet wat die jongen zo goed kan maar het is (voor Ajax) een super verdediger. Maar ik kan niet geloven dat die naar Ajax wil komen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wou zeggen, ga je nu over elke gevestigde naam piepen...

Jarenlang basisspeler en zelfs ook al een tijd captain in de Bundesliga bij 1 van de grootste clubs.

Maar ik verwacht niet dat hij toehapt al weet ik wel dat hij graag toen met Jol werkte en zijn vertrek erg jammer vond. Ik had ook nooit verwacht dat we Jol aan konden trekken...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Verschil is wel dat Jol onder vuur lag en op het randje van ontslag zat, terwijl Matthijsen eerder op een stap omhoog zit, iets wat Ajax niet bepaald is. Verder is zijn prijs +/-15 miljoen schat ik, en dat is toch wel heel veel geld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hahahahaha wtf...Jol onder vuur en richting ontslag? Jongejonge je zoekt altijd wat negatiefs he. Heb nog niet 1 kreet of verhaal in die richting gelezen. Men was hij HSV hartstikke tevreden met Jol en had er graag nog mee doorgegaan. Waarom denk je dat het zon schok was dat hij naar Ajax wilde. Niemand zag een vertrek aankomen.

Maar ik ga mn tijd niet meer aan je besteden. Word ik alleen maar droevig en depressief van.

Voor de liefhebber, hier het stuk van vi.nl

Joris Mathijsen moet bij Ajax het verlies van Thomas Vermaelen - die vanaf komend seizoen voor Arsenal speelt - opvangen, weet Bild te melden. De Oranje-international zou in Amsterdam herenigd worden met Martin Jol, met wie hij afgelopen seizoen samenwerkte bij Hamburger SV. De voormalig AZ-verdediger is in Hamburg onomstreden basisspeler, maar zou volgens de Duitse boulevardkrant wel wat zien in een Amsterdams avontuur.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Hm.. ik kan me recent nog herinneren dat iedereen Mathijsen afkraakte in Oranje.

Ik vond hem overigens altijd wel een degelijke verdediger, hoop dat hij lekker daar blijft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heb ik ook aan meegegaan, maar dat was zo tot WK 2006 en wat erna. Was een beetje een clichebeeld, alsof Mathijssen nooit meer beter zou kunnen worden. Hij verdedigt al jaren naar behoren, doet nooit wat geks en is altijd basisspeler bij club en land.

We zien 't wel

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Joris Mathijssen is veel te goed voor Ajax. Hij speelt nu al bij een betere club dan de vergane Amsterdamse glorie. Ik zie deze vaste waarde van Oranje zelfs nog een stapje omhoog maken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan alleen maar zeggen dat Mathijsen in Hamburg ontzettend gegroeid is. Hij geeft z'n directe tegenstander in de 16 soms nog nét dat ene metertje teveel maar zo kun je over iedere verdediger wel wat te zeuren hebben. Ik zou hem graag zien komen, absoluut.

Dacht wel trouwens dat Joris geen back is, speelt bij Hsv en oranje altijd in het centrum. Maar goed : Hamburg zal zich niet goedkoop laten beroven.Al komen die belachelijke 10mil van Vermaelen nu wel ontzettend goed uit.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Tuurlijk is dat geen back. Die gaat echt niet op de flank spelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joris Mathijsen moet bij Ajax het verlies van Thomas Vermaelen - die vanaf komend seizoen voor Arsenal speelt - opvangen

Daarom had ik mijn twijfels. Misschien dat Jol Urby weer wil gaan positioneren op LB. Zal hij zelf niet blij mee zijn, maar zo schandalig slecht balt hij daar ook weer niet. In de voorhoede valt hij juist zwaar tegen.Weinig goals en te weinig assists vorig jaar.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nee Mathijssen is inderdaad geen back. Zou een goede versterking wezen voor Ajax. Ondertussen missen ze nog steeds een linksback.

Ik vond hem nooit echt slecht, maar voor afgelopen seizoen was hij niet echt geweldig. Afgelopen seizoen heeft hij echt een stap gemaakt. Het is geen wereldverdediger, maar zeker wel te goed voor de Nederlandse competitie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jol snapt ook wel dat hij geen back is. Mathijssen zou bij ons eventueel spelen als centrale verdediger.

Ik vraag me ook af hoe het staat met beoogd linksback Obradovic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.