- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
zelda lijkt me leuk maar ik ben nu even bezig met red steel
hoe bevalt Red Steel?
goeie muziek? mooie levels (ook buiten locaties)?
hoe is de multiplayer?
hebben we hier te maken met een nieuwe Goldeneye, of zijn er ook wat minpuntjes.
ik moet hem nog spelen helaas. ik heb wel de game..maar nog geen Wii. zucht..
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Iemand die Gothic 3 toevallig gespeeld heeft? Lees nogal wat verschillende reviews. Bij de PU vonden ze het spel erg goed maar op Gamespy vinden ze het weer erg slecht.
En zijn de voorgaande delen de moeite waard? Zit na het spelen van Oblivion en Morrowind wel in het hele RPG sfeertje en ik vrees dat Gothic 3 een beetje te zwaar gaat zijn voor de aanwezige pc's in huis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gothic 3 is een goede game maar wel jammer van de bugs en de lange laadtijden. Gewoon de Patch downloaden dan is het een heel leuk spel. Op het begin als je nog niet echt krachtig bent kan het wel ergerlijk zijn dat je snel dood kan gaan maar als je daar eenmaal doorheen bent is het een intense leuke game ervaring.
Grafisch is het spel beeldschoon, de gameplay wordt ook stukken beter met de patch (al is de gameplay ook prima te doen zonder de patch) en het zal niet al te snel eentonig worden.
Ik heb alleen het voorgaande deel op deze gespeeld, die was ook hel goed te doen al zou ik beslist voor deze gaan.
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Red Steel heb ik ook....
Ik vind het persoonlijk een super spel....
Erg lange singleplayer en wanneer iedereen de controls een beetje doorheeft een mooie multiplayer.
De Muziek is erg goed en zorgt voor veel sfeer en door de controls voelt alles gewoon minder als een videogame aan. Ik ga nu niet beweren dat je echt denkt zelf de gun in je handen te hebben maar het komt er aardig bij in de buurt.
Ik heb ook Rayman Raving Rabbits, wel grappig maar ga hem denk ik ruilen voor Zelda bij iemand.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Ik zal dan ook nog maar even een verslagje doen. 
Sinds 7 december had ik dus ook de Wii, gelijk Wii Play en Zelda erbij gekocht. Wii Sports is erg leuk als partygame, al biedt het weinig diepgang en - zeker als je in je eentje speelt - het kan vrij snel gaan vervelen als de besturing niet meer vernieuwend is.
Wii Play is erg simplistisch, zeker niet kopen in latere stadia, maar om mee te beginnen: je leert je Wii Mote gewoon op een aardig leuke manier kennen. Die 10 euro is het wel waard.
Verder is Zelda natuurlijk een unicum. Niet zozeer vanwege de geïntegreerde Wii Mote bij het vechten - de GameCube versie is wat dat betreft bijna net zo goed - maar meer door de unieke sfeer en de gewoonweg geweldige gameplayelementen.
Monkey Ball is ook zeker een leuke titel. Ondanks het gedateerde concept en de kale graphics is het nog erg goed te doen. De besturing in de main game is érg goed, maar in de 50 minigames laat het nog wel wat steken vallen. Overmorgen komt recensie van Monkey Ball (van mij) op de site waarvoor is schrijf, ik ga zo geen reclame maken dus stuur maar een PM als je het wil weten. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik speel nu Football Manager 2007. De eerste managergame die ik speel maar het is echt één van de leukste ( en verslavendste!) games die ik de laatste tijd heb gespeeld!
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
RED STEEL
Singleplayer
Op Single Player gebied ziet Red Steel er zeker goed uit. Mooie licht en explosieve effecten en glanzende vloeren. Ik hou van alles wat met japan te maken heeft en vind om deze reden Red Steel dan ook erg gaaf. Spannende trommelmuziek tijdens de (in mijn ogen) goed uitgewerkte zwaard gevechten. De besturing was echt wennen in het begin. Vooral bij hectiche momenten, zoals tijdens vuur gevechten met groepen Yakuza gasten, wist ik van gekkigheid niet op welke knopjes ik moest drukken of welke beweging ik moest maken. Gelukkig ben ik er stukken beter in geworden en vind de Singleplayer in het algemeen zeer goed en sfeervol uitgewerkt. En dan nu het slechte nieuws:
Multiplayer
De multiplayer echter vind ik persoonlijk vies tegen vallen. Het geen wat deze game zo speciaal maakt, ook op multiplayer gebied, is natuurlijk de vernieuwde besturing. Het was voor mij echt wennen in het begin maar ik loop en schiet al wat beter zonder dat ik in het heetst van de strijd alle kanten op zwaai met m'n wapen. Wat mij stoort aan de multi zijn o.a. de graphics. Vergelijk deze eens met een top-shooter als Timesplitters 3 op de Gamecube. Zo zie je dat de characters er in RS een stuk hoekiger uit zien en grafisch een beetje tussen de N64 en Cube in zitten.
Het multiplayer start-scherm is zo beperkt als maar kan. Want op datzelfde scherm kun je enkel kiezen uit de mode, het aantal punten of de tijdsduur van het spelen. Daaronder nog wat kleine aanpassingen zoals Lock-on en nog eentje. Pak ik een game als Timesplitters 3 er bij met de bijbehorende en meesterlijke multiplayer dan stel ik de vraag in het geval van Red Steel: Waarom kun je niet het aantal van de wapens of de type wapens zelf bepalen? Waar zijn de BOTS (computer gestuurde tegenstanders)?
Is het niet meer dan redelijk om er BOTS in te stoppen? Zelfs het matige schietspel Geist had BOTS ter beschikking. Wat ik ook erg jammer vind aan Red Steel is het ontbreken van een soundtrack tijdens multiplayer. Dit schijnt nogal standaard te zijn met de intrede van shooters als Halo, Far Cry en Killzone. Maar geef mij maar een vette soundtrack die je zelf kunt aanpassen (Zie Perfect Dark en Timesplitters serie).
En dan nog de levels die je kunt kiezen in Red Steel. Waarom maar 4 levels? En ook nog eens 4 levels met domme fouten er in. Ergens achter blijven hangen zoals die metalen kasten in het level "Restaurant". Of ga in dat zelfde level maar eens naar het dakterras en spring op het muurtje. Spring nu vanaf het muurtje naar beneden en je belandt in een stukje tuin. Het probleem met deze tuin is dat het schijnbaar voor de achtergrond is gemaakt. Want je loopt dwars door de heuveltjes heen en belandt ergens in het niets. Een grote bug dus!
Shame on you Ubisoft! Hun andere titels in het zelfde genre zijn dan nog beter uitgewerkt. XIII heeft BOTS, aardig wat levels en andere opties. Het is bijlange na geen Timesplitters maar zeker wel beter dan Red Steel. Ze dachten daar bij Ubisoft waarschijnlijk van "Laten we nog maar efkes een multiplayer mode er in verwerken want dat schijnt er in te horen tegenwoordig". Al met al vind ik de multiplayer erg gerushed en daardoor veel te beperkt. En die bugs geven al aan dat het gewoon afgeraffeld is.
Wat ik al zei over de besturing dat deze erg vernieuwend is en dat het een poos duurt eer je er echt aan gewend bent. Deze game moet het in multiplayer zowieso hebben van dit onderdeel. En zeggen dat er, juist vanwege deze nieuwe besturing, de game wat beperkter moest blijven is onzin natuurlijk. Met nog 4 levels er bij (eventueel een outdoor level in een bamboe-woud), een optie om je type wapens uit te kiezen (Snipers, Automatics, Explosives...enz) en natuurlijk de BOTS. Al is die laatste alleen al vanwege het feit dat je niet online kunt spelen.
Ik heb gisteravond nog even met m'n broertje Red Steel gedaan. Na een tijdje zei hij: "Duw Timesplitters 3 maar in de Wii want deze gaat snel vervelen!". En dat hebben we dus ook gedaan. Het outdoor-level Siberia, wat BOTS en wapens er in naar eigen keuze. Zo hoort een multiplayer te zijn! Red Steel is qua Single Player goed uitgewerkt maar de multiplayer kan echt niet tippen aan Timesplitters 2+3, Goldeneye en Perfect Dark. Gemiste kans van Ubi...jammer!
Ik hoop dat een evenetuele tweede deel van Red Steel wat beter wordt uitgewerkt op dit onderdeel. Of ik vestig mijn hoop op Far Cry: Vengeance of heel misschien nog een nieuwe Timesplitters van Free Radical. Tot die tijd blijf ik met Red Steel bezig met de Singleplayer. En mochten er wat vrienden langskomen dan stop ik Timesplitters 3 er weer in. Meesterlijk spel!
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
TONY HAWK´S DOWNHILL JAM
Laatst besloot ik maar "Tony Hawk's Downhill Jam" voor de Wii aan te schaffen. Mijn oordeel over deze game vind je hieronder:
Qua opties zeer beperkt en vooral als je het vergelijkt met de vorige delen. Geen Park Editor en zelfs geen Character Creation. Ook geen Free Skate mode en het aantal levels is ook niet schokkend. Is er dan nog iets positiefs aan deze game? Ja natuurlijk want de Downhill levels zijn goed uitgewerkt en zien er grafisch iets beter uit dan de laatst Hawk game American Wasteland op de Cube. De multiplayer is ook erg tof en de soundtrack is weer als vanouds. Daar krijg je nog het eigen komische stijltje bij van Downhill die een klein beetje lijkt op Timesplitters.
Ik bedoel dan vooral de conversaties tussen de characters voordat de race begint. Verder is er genoeg snelheid in deze game en stuurt het een stuk beter dan GT Pro Series. Zie deze Hawk game als een arcade-variant op dit genre. Tony Hawk goes 1080 zeg maar. Niet de beste in de serie wat eigenlijk komt door het ontbreken van de boven opgenoemde opties. Maar verder is het wel weer even wat anders en verfrissend dankzij de Wii-besturing. Jammer dat het oorspronkelijke "Downhill Jam" level uit de eerste Tony Hawk er niet in zit als eerbetoon.
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Hoor ik hier een timesplitters fan? hahaha
Ik heb zelf heel erg veel plezier met de multiplayer van Red Steel maar dan vooral in de killer mode die je met zn 4en moet spelen.
Maar als je TS3 leuk vind raad ik je TS2 al helemaal aan. Ik vind dat deel namelijk een stuk leuker. Vooral ook omdat de levels groter worden naarmate je de moeilijkheidsgraad aanpast. Iets wat ik in TS3 heel erg miste. Maar in die 3e zat dan wel meer humor.
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Hoor ik hier een timesplitters fan? hahaha
Ik heb zelf heel erg veel plezier met de multiplayer van Red Steel maar dan vooral in de killer mode die je met zn 4en moet spelen.
Maar als je TS3 leuk vind raad ik je TS2 al helemaal aan. Ik vind dat deel namelijk een stuk leuker. Vooral ook omdat de levels groter worden naarmate je de moeilijkheidsgraad aanpast. Iets wat ik in TS3 heel erg miste. Maar in die 3e zat dan wel meer humor.
levels groter worden? in arcade bedoel je?
Mijn favorite level blijft nog wel Siberia in TS3. Veel groter dan Ice Station van TS2.
Ik heb zowel Timesplitters 3 als 2 en zelfs 1. Het tofste aan TS3 vind ik nog wel de terugkeer van de animatie als je een character kiest. Dit zat er ook al in bij TS1 maar werd weggelaten in TS2. Timesplitters 2 vind ik persoonlijk wat beter qua soundtrack omdat het meeste nog van Greame Norgate is (zie Goldeneye & Perfect Dark). TS3 heeft meer muziek van Christian Marcussen die een wat meer filmachtige soundtrack crëeerde. Persoonlijk vind ik die van Norgate wat meer charmes hebben qua stijl.
TS2 is nog steeds net zo meesterlijk als TS3. Zoveel opties en andere leuke elementen die alleen de games van het N64 tijdperk nog enigzins bevatten. Ik bedoel dan vooral Goldeneye en Perfect Dark. Niet zo gek dat Timesplitters dezelfde aanpak kreeg en zelfs wat verwijzingen bevat naar deze N64 klassiekers. Je merkt dat hetzelfde team ook TS heeft gemaakt. De soepele besturing en het richten, de arcade-achtige multiplayer en het ontbreken van de spring-optie (vind ik niet erg).
Timesplitters 1 heb ik voor de PS2. Deze kocht ik pas na TS2 en heb ik niet zo vaak gespeeld. Toch had deze ook sterke punten en heeft zijn eigen sfeertje.
En dan de vele verwijzingen:
Timesplitters 2:
Siberia - Dam (Goldeneye)
- niet zo groot als de Dam van Goldeneye maar zeker wel een gaaf level. Zie ook de bekende alarm-knoppen en de zelfde camera's als in Goldeneye.
Aztec - Aztec (Goldeneye)
- behalve de naam geen overeenkomsten helaas.
Hangar [arcade] - Depot (Goldeneye)
- typisch een door Goldeneye gëinspireerd level. over het algemeen lijkt het veel op Depot maar bevat ook de bekende begage rolband die we ook zagen aan het einde van het level Faciltity.
en dan nog....
De standaard wapens zoals de Soviet, Silenced Pistol en om niet te vergeten: Time, Remote en Proximity Mine.
Time Mine: de klok op de mijn geeft aan 00:07.
Timesplitters 3:
Russian Connection - Depot (Goldeneye)
- zelfde idee van Depot en dan Train.
Khallos Express - Train (Goldeneye)
- precies dezelfde indeling van de walgons. links de zit-gedeeltes en rechts het loop pad.
Breaking and Entering - Datadyne [begin] (Perfect Dark)
- zie de ruimtescheepjes op de actergrond en het 'D' logo op één van flatgebouwen als je inzoomt met de Mag Charger. beetje in dezelde stijl als het 'DD' en Carrington logo.
en dan nog....
De standaard wapens zoals de Soviet, Silenced Pistol en om niet te vergeten: Time, Remote en Proximity Mine.
De Mag Charger die bijna hetzelfde doet als de Far Sight uit Perfect Dark.
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Kijk nog maar eens bij de single player / co op van Timesplitters 2 dan.
Wanneer je de levels op easy speelt krijg je minder objectives en worden de levels 3 keer zo klein.
Zie bijvoorbeeld het level Chicago waar je echt 4 of 5 objectives meer krijgt en zo`n half uur langer bezig bent om een level te halen ook omdat de moeilijksheidsgraad soms extreem hoog ligt.
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
oh wacht, ik weet wat je bedoelt. zoiets had je ook bij Aztec waar je bij Hard geloof ik dat extra gedeelte mocht betreden met die rollende steen en gouden kamer.
Toch denk ik dat de Story levels in TS3 over het algemeen groter waren. Vooral de levels die zich in de toekomst afspelen zoals Machine Wars. Het voordeel wat TS2 had was dat de levels al vanaf het begin in z'n geheel geladen waren net als bij Goldeneye en Perfect Dark vroeger. In Ts3 echter moet het level na een bepaald gedeelte geladen worden waarna je vaak niet meer terug kan.
Dit komt waarschijnlijk omdat er in de levels van TS3 meer aktiviteit zit. Kijk maar naar Scotland the Brave: De vliegtuigen, de schepen in de verte die schieten en die wagentjes op het eiland. Vergeleken met dit level is bv Siberia een stuk kleiner en rustiger.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Yay een longsleeve en kaligrafeerset gewonnen van Red Steel 
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Wie heeft Monster 4X4 World Circuit voor de Wii en hoe bevalt deze? Veel (verschillende) circuits en trucks? Hoe is de multiplayer en de graphics in het algemeen?
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Kutspel... ik heb hem gezien en is zeker geen aanrader. Koop Need for Speed Carbon, beste racespel op de Wii tot nu toe. Of wacht op Excite Truck.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Iemand enige idee hoe ik aan de muziek van Soldier Of Fortune II kan komen?? Ben daar al fucking lang naar op zoek...
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Kutspel... ik heb hem gezien en is zeker geen aanrader. Koop Need for Speed Carbon, beste racespel op de Wii tot nu toe. Of wacht op Excite Truck.
thnx, ik ga Excite Truck zowieso wel halen. in januari komt hij uit toch of later? en is NFS Carbon net als Underground met die R&B stijl en het pimpen? daar hou ik persoonlijk niet zo van. ik geef meer om de standaard acrade-racers zonder het customizen en hiphop muziek.
darius666
-
- 42 berichten
- 0 stemmen
ik heb nog geen wii balen man
ik vind NFS carbon wel tof je speelt het alleen snel uit en mijn nickname komt van dat spel
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
In de nieuwe Ngamer:
Zelda Twilight Princess...een 10!
Red Steel...een 5.5!
helaas is Red Steel niet de game geworden waar iedereen op hoopte. bijlange na geen game van het niveau Goldeneye 64.
Zelda daarentegen is weer wel een must-have titel uiteraard! en een ode aan het meesterlijke en klassieke Ocarina of Time. verplichte kost voor Wii/Cube eigenaren!
Pascal A
-
- 213 berichten
- 0 stemmen
In de nieuwe Ngamer:
Red Steel...een 5.5!
helaas is Red Steel niet de game geworden waar iedereen op hoopte. bijlange na geen game van het niveau Goldeneye 64.
Zelda daarentegen is weer wel een must-have titel uiteraard! en een ode aan het meesterlijke en klassieke Ocarina of Time. verplichte kost voor Wii/Cube eigenaren!
Is niet de game waar iedereen op hoopte ? deze game word alleen verkocht omdat het een release titel is.
Toen ik deze game voor het eerst in een blad zag wist ik al gelijk dat dit een flut game zou worden.
Ik heb Zelda the twilight princes (Gamecube versie) nog niet uitgespeeld maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe The ocarina of time beter vind.
Pascal A
-
- 213 berichten
- 0 stemmen
In de nieuwe Ngamer:
Red Steel...een 5.5!
Is niet de game waar iedereen op hoopte ? deze game word alleen verkocht omdat het een release titel is.
Toen ik deze game voor het eerst in een blad zag wist ik al gelijk dat dit een flut game zou worden.
Ik heb Zelda the twilight princes (Gamecube versie) nog niet uitgespeeld maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe The ocarina of time beter vind.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Mijn top 5 favoriete games
1. Day of the Tenticale
2. Metal Gear Solid
3. Quake 3 Arena
4. Metal Gear Solid: Snake Eater
5. Monkey Island
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Net Runaway 2 completed. Fantastische game! Ook Sam & Max Episode One net voltooid! Ook dat is een aanrader. Geweldige humor!
Eén van m'n favogames is toch wel Monkey Island. Echt ontzettend geniaal. Die game is gewoon perfect! En in de toekomst komt er 99% zeker een vijfde deel 
mr.corleone
-
- 63 berichten
- 84 stemmen
ik houd et bij counter strike:source(die ik gratis heb gekregen dankzij een foutje van music store
)
en af en toe wat op de xbox
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Ik heb Twilight nog lang niet uitgespeeld dus ik kan zelf nog niet helemaal oordelen of deze nou minder of beter is dan het legendarische OOT. Ocarina was in 1998 een mijlpaal in de geschiedenis van de videogames en wordt nog steeds gezien als HET beste spel (of één van de beste spellen) ooit. OOT was toen meer een grafisch hoogdstandje en was ook echt vernieuwend. Twilight Princess is toch wel weer een Zelda deel zoals we die kennen uit de N64 dagen.
En zowieso veel beter dan Wind Waker. Twilight Princess is toch wel een klassieker in waarwording en zal over pakweg 10 jaar nog veel besproken worden. Wederom een meesterwerk met prachtige locaties en een gigantische wereld waar ik wel even van opkeek! En ik had weer dat gevoel van "Dit is weer typich OOT". Beter kan het niet! Maar ik snap wat je bedoelt. Ene Matt bij IGN.com zei in zijn Videoreview ook: De ervaring die je kreeg in OOT voor het eerst...dat heb je hier toch minder".
Misschien moet je de Wii-versie eens proberen van Twilight Princess. Iedereen is er positief over en je haalt natuurlijk het beste uit deze Zelda wat weer uitmaakt of je deze game beter of minder vind dan klassieker Ocarina of Time!
Pascal A
-
- 213 berichten
- 0 stemmen
Ik heb Twilight nog lang niet uitgespeeld dus ik kan zelf nog niet helemaal oordelen of deze nou minder of beter is dan het legendarische OOT. Ocarina was in 1998 een mijlpaal in de geschiedenis van de videogames en wordt nog steeds gezien als HET beste spel (of één van de beste spellen) ooit. OOT was toen meer een grafisch hoogdstandje en was ook echt vernieuwend. Twilight Princess is toch wel weer een Zelda deel zoals we die kennen uit de N64 dagen.
En zowieso veel beter dan Wind Waker. Twilight Princess is toch wel een klassieker in waarwording en zal over pakweg 10 jaar nog veel besproken worden. Wederom een meesterwerk met prachtige locaties en een gigantische wereld waar ik wel even van opkeek! En ik had weer dat gevoel van "Dit is weer typich OOT". Beter kan het niet! Maar ik snap wat je bedoelt. Ene Matt bij IGN.com zei in zijn Videoreview ook: De ervaring die je kreeg in OOT voor het eerst...dat heb je hier toch minder".
Misschien moet je de Wii-versie eens proberen van Twilight Princess. Iedereen is er positief over en je haalt natuurlijk het beste uit deze Zelda wat weer uitmaakt of je deze game beter of minder vind dan klassieker Ocarina of Time!
Ik mis zeg maar de fun van Ocarina af time in het Twilight Princes , een soort van vrijheid om het spel op je eigen manier te spelen, in the twilight princes ben je vaak verplicht om het spel te spelen volgends een soort draaiboek, ik heb niet de vrijheid om te zeggen ik ga nu dit of dat halen of rond te kijken waar ik wil.
ook het spelen als wolf vind ik zwaar irri waar is de fun om achter elkaar van bugs te zoeken, als ik zelda save en afsluit terwijl ik een wolf ben zal ik mijn cube niet snel weer aan zetten.
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
ook het spelen als wolf vind ik zwaar irri waar is de fun om achter elkaar van bugs te zoeken, als ik zelda save en afsluit terwijl ik een wolf ben zal ik mijn cube niet snel weer aan zetten.
Als je de 3e dungeon heb gehaald ''opent'' Hyrule zich echt, en heb je de vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt....
(behalve het feit dat de dungeons in vaste volgorde gespeeld dienen te worden - maar dat is bij elke zelda nog het geval geweest)
Zelf vind Twilight Princess de beste zelda ooit. Het lijkt op sommige momenten zeker op Oricana of time, maar is bijna elk punt een verbetering.
Pascal A
-
- 213 berichten
- 0 stemmen
Zelf vind Twilight Princess de beste zelda ooit. Het lijkt op sommige momenten zeker op Oricana of time, maar is bijna elk punt een verbetering.
Zelfs de dungeons zijn in de zelfde volgorde als The Ocarina of time, maar die zijn idd beter.
Op alle punten is Twilight princess beter, behalve tot nu toe op de fun factor van het spel en dat is toch wel de belangerijkste.
1 groot min punt de wolf.
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
Niet echt een min punt hoor! Als je voor de 3e keer de bugs (voor de 3e dungeon) hebt moeten zoeken verdwijnt de twilight, en ben zowel als link als met de wolf ( je kunt ieder gewenst moment transformeren) vrij om rond te rennen in hyrule. Ik ook vond zelf ( zeker toen ik het voor de 3e, en dus laatste keer, keer moest doen) de bugs zoeken niet echt leuk om te doen, maar daarna merkte wel ik dat ik het ook heel leuk vond om als wolf te spelen.