• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.449 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

oh ok..dat kan. ik ben er nog niet helemaal over uit eerlijk gezegd. ik ben gek genoeg om ze allebei te kopen denk ik. het lastige bij de Cube versie lijkt me (als het zo is) 2 discs aangezien de wereld gigantisch groot is. dat gewissel met die schijfjes. anderzijds doet de good-old-gamecube-besturing met wel het meest terug verlangen naar OOT op de N64 met zijn controller.

en door de video review van Matt heb ik ook weer zoiets van "tja, de Wii versie is natuurlijk wel een geweldige ervaring...als alles vrij natuurlijk aanvoelt". misschien koop ik ze allebei. ik heb van OOT namelijk ook meer dan één exemplaar (het origineel op de N64, bij WW's Limited Edition en op de Collector's Edition van de gamecube.

welke versie je ook aanschaft...het blijft dezelfde game in princiepe. alleen ben je op de Wii meer betrokken en heb je het gevoel dat je daadwerkelijk iets doet. één handige verbetering ten opzichte van OOT, MM en WW: je kan in TP nu rennend met je zwaard slaan. in de vorige delen stond je meteen stil als je wilde slaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

Ik ga 8 december m'n eerste console ooit kopen

Hmn, wordt misschien nog lastig zonder pre-order

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Hou ons op de hoogte Jordy

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

wie heeft hier dead rising gespeeld???

ik in ieder geveal wel en dat was vet de grapics zijn echt mooi en je kunt de zombies aanvallen met alles dat los en vast zit als ik deze game een cijfer moet geven

was het een 4.0

tony hawk project 8

krijgt een 3.5

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

tony hawk project 8 op de 360 heeft in de multiplayer

apart afgesloten levels

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

ik heb gister bij een vriend wel even Darkwatch en Obscure gespeeld.

Darkwatch:

first-person-shooter in de stijl van Van Helsing, Blade en Western films uit de jaren 60. knallen op vampieren in de meest duistere omgevingen. multiplayer maps zijn groots opgezet en variëren van Canyon's tot kolenmijnen (voertuigen inbegrepen net als Halo). de maps kun je zowel overdag als s'nachts spelen. s'nachts heb je het voordeel om een dubbele sprong te maken en je ogen veranderen in een soort infra-rood zicht.

Obscure:

dit keer geen standaard spookhuis of een leguber lab maar een verlaten high school. coöp is aanwezig in deze game wat het persoonlijk leuker maakt dan Resident Evil. de school is vergeven van de gemuteerde monsters die slecht tegen zonlicht kunnen. breek dus alle ramen open waneer je een klaslokaal betreed. wel een aardige game opzich, maar lang geen Resident Evil 4 natuurlijk.

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

ik heb de WII gereserfeert dus nog 7 nachtjes slapen en hij is van mij

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

ik heb hem ook een poos geleden gereserveerd bij Bol.com. momenteel hebben ze het nogal druk daar want overige bestellingen die al binnen hadden kunnen zijn geven nog steeds aan "wordt verwerkt". ik hoop dat ik m'n Wii een beetje op tijd krijg. wel een beetje jammer dat er zo weinig Wii's zijn bij Launch. was dat ook met de Gamecube in 2002?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Hmm...kan het me niet herinneren.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

somebody schreef:

ik heb de WII gereserfeert dus nog 7 nachtjes slapen en hij is van mij

De meeste winkels schijnen veel minder Wii's binnen te krijgen dan dat er gereserveerd zijn.

Op bartsmit.com was het een paar uur mogelijk om een Wii te bestellen die de 8e afgeleverd zou worden, ik had mazzel m'n order staat op "klaar voor verzending"

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

ik heb de WII gereserveerd ik kan niet wachten

nog 4 nachtjes

ja ik woon in een klein dorpje en mensen zijn hier niet zo gek op games dus ze hadden er nog wel eentje voor mij

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

niet dat het iemand wat kan schelen maar mijn moeder is morgen jarig

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

megaman schreef:

ik heb hem ook een poos geleden gereserveerd bij Bol.com. momenteel hebben ze het nogal druk daar want overige bestellingen die al binnen hadden kunnen zijn geven nog steeds aan "wordt verwerkt". ik hoop dat ik m'n Wii een beetje op tijd krijg. wel een beetje jammer dat er zo weinig Wii's zijn bij Launch. was dat ook met de Gamecube in 2002?

nou als dat zo was heb ik er niks van gemerkt ik hoefde hem niet te reserveren en ze hadden er nog een hele hoop

"hallo ik ben somebody en ik ben game verslaafd"

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

mijn moeder is jarig

ja.... dat is pas spam

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

yeee m'n Wii is binnen ik voel me weer 11

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

WEEEEEE!!!

Zonde van de pun Jordy... Hoe slecht hij ook is.

Welk spel heb je erbij?

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

Jordy schreef:

yeee m'n Wii is binnen ik voel me weer 11

heeft Sinterklaas hem gebracht dan?

Nee, serieus: laat ons maar zo snel mogelijk weten of hij je bevalt!

Ik sta ook op het punt om voor het eerst in mijn leven een spelconsole te kopen en de Wii maakt hiervoor een grote kans.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het is m'n eerste console ooit, dus ben geen kenner, maar de besturing is echt super relaxed, zowel van de Wii Sport-games (stellen niet zo veel voor qua spel, maar erg leuk om te staan golfen en tennissen in de huiskamer ) als van Zelda die ik er bij heb gekocht.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

De besturing bij consoles is altijd al superieur geweest

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Zelfs essentieel.

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Gisteren probeerden de Britten Kalmthout in te nemen. Ze wisten dat wij(de wehrmacht) door onze voorraden zouden heengeraken en dat we vanuit Wuustwezel(ongeveer 20 km westelijker) zouden proberen materiaal en verse troepen aan te voeren. Na een verkenningsactie van een kameraad van mij kwamen we erachter dat de Britten de aanvoerweg tussen Kalmthout en Wuustwezel met behulp van twee 2-ponder kannonen onder vuur hielden. We besloten nu om deze kanonnen uit te schakelen. Na een doldrieste actie, zonder verliezen, lukte dit. Vervolgens stuurden de Britten vanuit Antwerpen een colonne tanks om een nieuwe poging te wagen om onze aanvoerlijn af te snijden(ondertussen ging het er hard aan toe in Kalmthout). Via de radio hoorden we allerlei berichten over delen van het stadje welke in handen van de Britten waren gekomen. Ze hoopten op een uitputtingsslag waarbij wij het zouden moeten afleggen zonder aanvoer van nieuw materiaal. Gelukkig voor ons had mijn eenheid ondertussen(door de uitschakeling van de kannonen) genoeg tijd gehad om een verdedigingsperimeter op te zetten zo'n 10 km ten oosten van Kalmthout rond de aanvoer route. Hierdoor werden de diverse aanvallen met behulp van tanks, infanterie en artillerie telkens afgeslagen. Met hier en daar verliezen aan onze kant, maar hevige zeer zware verliezen aan de kant van de vijand, moesten ze hun aanval staken. Ze probeerden het nog eenmaal met een overwicht aan luchtsteun.(Het wemelde van de Spitfires en Hurricanes) Maar het mocht niet meer baten. Kalmthout was weer stevig in onze handen. Mede dankzij onze inzet om de tactisch sterke zet van de Britten tijdig in te zien en natuurlijk de samenwerking tussen diverse wapenvakken van onze divisie.

We konden ons nu opmaken voor een tegenaanval. Eerst Schilde en dan, als het meezit, de hoofdprijs....Antwerpen. Maar de vechtlust van de Britten kennende, zou ik me opmaken voor een harde en lange strijd die wel een paar dagen zou kunnen duren.

Dit was een beschrijving van een 4 uur durend gevecht om een stadje, zoals die gisteren plaats vond in de MMO War Simulation Game Battleground Europe waar de schaal 1 op 2 is en Zuid-Nederland, Belgie, West Duitsland, Noord-Frankrijk en Zuid-Engeland gedetailleerd zijn weergegeven. Een strategische simulatie van het begin van de Tweede wereld oorlog tot aan hoe het spel zich ontwikkeld, met duizenden te gelijk op één server, 24 uur per dag.

Kijk voor meer info op de Nederlandse communitysite

www.dutchd.nl of de officiele site www.battlegroundeurope.com[/url]

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

ik en mijn beste vriend hebben even een paar games gespeeld en dit vonden we ervan

prince of persia the 2 thrones

graphics: 7

gameplay:8

cijfer:7.5

killzone liberation

graphics: 8

cijfer:8

dead or alive 4

graphics:7.5

gameplay:6

cijfer:6.5

mario smash football

graphics:6.5

cijfer:7

fifa 07

grapihics:6.5

gameplay:7

cijfer:6.5

gears of war

graphics:9

gameplay:9

cijfer:9

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

DE Wii IS UIT VANDAAG! 8 DECEMBER FOKES!!

ik heb echter alleen Red Steel en Zelda binnen gekregen. heel goed nieuws...alleen wat minder dat ik nog geen Wii heb om ze af te draaien. nogal frustrerend om die hoesjes hier te zien liggen er niks mee kunnen doen!

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

nou met de Wii is er eidelijk en console die ik en mijn vriendin allebij leuk vinden

het was het wachten waard

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Iemand als Zelda gespeeld op de Wii?

any one?? Zo ja, hoe bevalt hij?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb nog nooit van m'n leven een console gehad, en nog nooit een Zelda gespeeld, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal... maar ik vind het heel erg leuk. Sfeervol, erg fijne controls waar de mogelijkheden van de Wii echt heel goed worden ingezet met bv. zwaardgevechten en vissen...

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Wie van jullie kent de snel rijzende game secondlife ? Een super mMoG met een eigen economie e.d. Mensen die grond en huzien verkopen etc. Zo'n hype dat zelfs ABN AMro er een vestiging gaat openen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Lijkt me wel leuk. Draait om geld en seks Helaas kost het bergen met geld als je een beetje plezier wil hebben, en daar heb ik geen zin in.

En ik zag dit spel laatst op tv bij het programma Radar of zo. Dat het oplichterij was volgens mij, met betalingen.

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

zelda lijkt me leuk maar ik ben nu even bezig met red steel

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Second Life heeft al een self-proclaimed miljonair opgeleverd. In onroerend goed in een virtuele wereld.

In Everquest (of World of Warcraft) zijn er zelfs zgn. 'sweatshops' die dus alleen maar 'farmen'.

Heb je je diploma zodat je geen schoenen hoeft te naaien, word je achter een computer geplaatst om 'online' goud te delven.

Op het journaal meldden ze dat ABN er werknemers mee wil werven, al lijkt het mij een grote marketingactie.

Zoals Postbank en Philips in Habbo Hotel zijn de compulsieve internetters die er een tweede (online) leven op nahouden, waardevol genoeg om aan te pakken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.