- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
oorspronkelijk bij Resident Evil
Ze zouden eens een hele mooie fantasy/avonturen-film van Zelda moeten maken! Zoveel sfeer in dat spel, dat zou op het grote doek ook werken denk ik. Een beetje zoals Lord of the Rings, maar dan Link 
Maar dan wel met de muziekjes, die zijn geweldig
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ze zouden eens een hele mooie fantasy/avonturen-film van Zelda moeten maken! Zoveel sfeer in dat spel, dat zou op het grote doek ook werken denk ik.
Ik denk het niet ,het toffe van games -en met name Zelda- is het feit dat je zélf puzzles moet oplossen, juiste keuzes maken,etc kortom tot een goed einde brengen. Daar zijn de verhaallijnen ook op gebaseerd. In films word dit ontdekken vóór je gedaan.Net effe minder leuk (Alhoewel er in Metal Gear Solid wel een zeer sterk verhaal schuilt)
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Resident Evil is een spel waar je bang van wordt tijdens het spelen. Je hebt gewoon vaak momenten dat je niet eens vooruit durft te lopen.. dat heb ik nog nooit in een game gezien
Nightmare Creatures. enger dan Resident Evil
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Nightmare Creatures is eng maar zeker niet enger dan de gamecube-versie van Resident Evil...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik had het inderdaad over de Gamecube versie... enger kan niet.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Helemaal mee eens. Omdat ik het orgineel nog nooit had gespeeld op de PSX was de Cube-versie nog helemaal nieuw voor me en ik kan gerust zeggen dat dit spel engere momenten kent dan menig horrorfilm. Vooral bij het stukje dat die 2 honden door het raam kwamen springen schrok ik me helemaal te pletter (des te meer omdat ik s'nachts speelde).
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Wij spelen ook altijd in het donker (Mik is er ook altijd bij) en ook alleen maar 's avonds, maar poe.. het is soms echt super eng.
Heb jij het al helemaal uitgespeeld Joe?
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar vraag niet hoe;). Alleen op easy en ik deed er iets van 15 uur over geloof ik.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Heb je gecheat Joe?
Wij spelen alleen maar in het weekend, vandaar dat we nog niet super ver zijn.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Nee, ik wilde perse niet cheaten (hoewel ik een keer op het punt heb gestaan om het wel te doen), vandaar dat ik er ook zolang over heb gedaan. Ik heb later gelezen dat sommige mensen er 2 uur over hebben gedaan, een tijd die ik voorlopig nog niet zal halen.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
We gaan wel beetje off topic zo
. Anyhoe Pikmin is ook gaaf de kleine dudes roelen 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
ehm, ohja! over de film eh..
Milla Jovovich ziet er wel aardig uit 
eh.. slechte poging 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
ach jordy maakt hier vast nog wel een gamecube topic van dus ga gerust verder 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
GAME CUBE RULES!!!
en dat meen ik echt wel Tovenaar! hehe,
Resident Evil Ruled nog veel meer! Het spel dan..
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ik wil nog ff melden dat Super Monkey Ball 2 ongelofelijk koel wordt 
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen

http://zooi.swinxunited.com/bobby.jpg
Enfin maar weer ontopic; tenzij Jordy er iets voor voelt de topictitel in 'Algemeen GameCube topic' te veranderen. 
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
En nu maar op Zelda wachten....
Om er maar ook een PSX2 topic van te maken : GTA-Vice City is ook wel een game waar ik om zit te smachten...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jeuj! Eindelijk hebben we ons zin hahaha, bedankt EmDee 
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
GTA-Vice City is ook wel een game waar ik om zit te smachten...
Hier zit er nog eentje
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
hey Joehallenbeck, jij als Resident Evil-dude, geef me eens even advies.
Zoals ik je al zei spelen wij altijd met vrienden in het weekend Resident Evil. We hebben nog maar net dat eerste masker gehaald, maar we zitten met een supergroot probleem.
Wij wisten niet dat als je een zombie gewoon killed, ipv in de fik te zetten of zijn kop er af te knallen, dat ie dan daarna 5 x zo bikkel terug komt!
Er lopen nu dus echt 10 van die geflipte zombies rond, wat raad je me aan, opnieuw beginnen of doorgaan? Het kost me zo wel ontzettend veel ammo!
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
hahahaaa!.....fuck hé?
Ik heb precies hetzelfde probleem maar speel wel gewoon door...
De meeste zombies ren je er wel uit - tot aan de volgende deur tenminste.
En ze grijpen ook nogal eens mis.....
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
haha, tja, zo kan het ook, ik heb de meeste er ook wel uitgerend, maar toch, ze graaien ook vaak wel raak!
heb jij het ook uitgespeeld Pjotr?
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ik had dus hetzelfde probleem en heb toen maar besloten om overnieuw te beginnen omdat, 1. de 'crimson heads' op plaatsen liepen waar je vaak moet zijn (dus ontwijken wordt dan lastig iedere keer), 2. het veel te veel ammo kost om ze neer te knallen.
Ik ben nu op een moeilijkere setting overnieuw begonnen en probeer nu om alle zombies te ontwijken en niet neer te schieten. Ik moet zeggen dat dit een stuk makkelijker is dan het klinkt, alleen bij hele smalle gangen wil het nog weleens misgaan.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Eh nee ik heb 'm nog niet uitgespeeld - ik heb op het moment helaas niet zoveel tijd om te gamen. Ik heb wel getwijfeld om opnieuw te beginnen na een paar blunders - toch meteen die shotgun van de muur te halen terwijl ik "the broken shotgun" nog niet had om die er in de plaats van neer te hangen (tja triggerhappy hé?) en nadat ik teveel heb zitten treuzelen (lees "schieten") kwam ik veel te laat met het tegengif om die dude te redden...en die is dus ook dood...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
ehm... dude... ik heb ook gewoon die shotgun gepakt!!! en echt het weekend daarna vond ik pas die broken shotgun.. oeps... wat is er nu gebeurd dan?? Nou ik dat ding niet terug heb gehangen?
kwam ik veel te laat met het tegengif om die dude te redden...en die is dus ook dood...
ehh.. daar ben ik nog niet 
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Maakt weinig uit of je op tijd bent met het antigif of niet. Uiteindeljk verandert ie (ben z'n naam vergeten) toch in een zombie.