- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Goldeneye ruled op de N64! Je spreekt hier wel met iemand die bij de AG heeft gezeten!
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
mja ik was eerst ook anti playstation maar dat ding is wel heel gaaf. Ik bedoel Metal Gear solid is echt koel en International Super Star Soccer vind ik echt beter dan op de nintendo en TEKKEN!!!!!! 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Turok 2 is echt zo gaaf vooral multiplayer ik altijd pijltjes inhouden precies op hoofd hoogte, won altijd 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Metal Gear Solid lijkt me inderdaad cool en Tekken ruled ook wel
Maar niets gaat boven Nintendo haha
Shigeru Myamoto!
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Joh waarom denk je dat ik alle nintendo's heb 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Oeh Oeh wat ook echt supergaaf is op de playstation: INCREDIBLE CRISIS echt lachen is dat 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
multiplayer van deel 2 vond ik niks aan. ging veelst te sloom. de level waren wel erg cool en enorm groot. rage wars heeft voor n64 waarschijnlijk de beste multi-player.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ice hockey is echt koel op de nintendo 8 bit, mario ook ren gewoon door die hele game heen
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
ja maar mijn vrienden vonden die minder koel dus moest ik maar die andere Turok spelen 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Vergeet niet alle Zelda's!!
Persoonlijk vond ik Zelda 2 op de NES 1 van de moeilijkste Zelda's, jullie?
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
hmm mijn liefde voor Zelda is pas op de Nintendo 64 ontstaan dat was echt zo'n mooi spel.
Trouwens heb je ook Super Mario Brothers op de gamecube?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Mario 64 in da house ja!
It's meeeeeee.....Maaaaario!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
1 van de allerleukte multiplayer spellen is toch wel Mario Party op de N64 (Binnenkort ook Gamecube!!)
Als je met zijn 4en bent is er niets cooler dan dag! (alhoewel met zijn 4en Goldeneye'en ook wel heel cool is!)
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Super Mario Brothers op N64 is dus echt wel ff de beste Multi player game, daar valt niet over te twijfelen 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
bij goldeneye speelde ik alle level keer op keer en dan vooral het 'silo' level.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
het coolste aan silo is:
Zet de invincible-cheat aan en infinite ammo en ga heel het level door alleen maar Plastique's gooien
, je kunt dan doorlopen en iedereen die je tegenkomt valt gewoon om haha
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Super Mario Brothers op N64 beste multiplayer game? Hebben wij het over dezelfde game? Bedoel jij Smash Brothers?
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Haha ik weet nog wel bij goldeneye dat je de bad guy tegen komt als je die dingen op moet blazen maar toen wist je zeg maar nog niet dat hij bad guy was dus ik pak mijn gun schiet hem door zijn hoofd, ben ik game over
. Ik had de bad guy toch neergeschoten vind het nog steeds flauw 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
maar goed dat jullie ff weten dat ik wel de beste console player on this earth ben 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
kom maar op, is wel heel lang geleden
. Btw die controlers van de N64 sucken wel zwaar
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Het was wel even wennen, maar na een tijdje had ik er geen problemen mee. De controllers van de GameCube rulen wel trouwens.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ja maar bij mij gingen die dingen steeds kapot, die kleine joystickjes dat werkte voor geen meter. Na veel gebruik kwam er van dat witte spul tussne en hingen ze er beetje los in echt irritant
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
haha
Had jij ook last van het magische witte spul???? Ik dacht dat het toverzout was dat nog een beetje aan mijn vingers zat 
Maar bij mij zijn ze trouwens nog steeds niet kapot en ze zijn al 2401 x op de grond gevallen.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
mja ze doen het wel maar dat joystickje zat zo los en scheef dat er niet meer te spelen viel
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ik had in het begin ook erg veel moeite met die joystick, maar later had ik er geen last meer van. je kan ook veel soepeler en beter richten dan met bv een playstation joystick.