- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Met de selectie EN de trainer in het geval van AZ & Ajax,
Feyenoord wil koevermans van PSV,aangezien Feyenoord geen team is die meedoet om het kampioenschap zouden ze hem zomaar kunnen verkopen...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als ik Grunn was, zou ik voor Koevermans gaan. Was vorig jaar ook al even licht sprake van maar dat ging toen niet deur.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord heeft nu Dudek en Koevermans op het oog. Prima versterkinge. Ik zie alleen niet hoe financiers daar wijzer van worden. Beide spelers hebben immers geen restwaarde... Of zouden ze voor hun investeringen de transferrechten van Wijnaldum willen hebben... Die moeten goed zijn voor 15-20 miljoen.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Feyenoord heeft nu Dudek en Koevermans op het oog. Prima versterkinge. Ik zie alleen niet hoe financiers daar wijzer van worden.
Als het team betere draait worden jonge spelers ook meer waard.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met de selectie EN de trainer in het geval van AZ & Ajax,
Feyenoord wil koevermans van PSV,aangezien Feyenoord geen team is die meedoet om het kampioenschap zouden ze hem zomaar kunnen verkopen...
AZ werd vorig jaar 11e, denk dat Feyenoord zeker mee gaat doen om de titel volgend jaar (Zeker als ze zich niet kwalificeren voor Europees voetbal).... Over de laatste 10 wedstrijden heeft Feyenoord het meest punten gepakt....
Maar ik hoop dat iedereen ons onderschat. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Of Grunn en NEC.
Ik hoor tot mijn grote plezier dat wij in ieder geval niet meer van die paniekhuurlingen gaan aantrekken.
!
Rommedahl weg, Dani weg, El-Ak mag voor 9 ton gerust naar Feyenoord. Beukering mag ook weg ,evenals Janssen.
Nu nog een wat ervaren spits er bij, met Ricky ten Voorde hebben we een leuk aanvallend talentje en Van Eijden kan een goede opvolger van Wisgerhof worden. Middenveld staat al prima met Schone, Sibum en Davids. Het enige probleem is de aanval.
We zien het wel, in ieder geval zijn ze bij ons wat sneller en concreter bezig dan normaal, dan moeten we altijd tot de laatste dag wachten.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
AZ werd vorig jaar 11e, denk dat Feyenoord zeker mee gaat doen om de titel volgend jaar (Zeker als ze zich niet kwalificeren voor Europees voetbal).... Over de laatste 10 wedstrijden heeft Feyenoord het meest punten gepakt....
Maar ik hoop dat iedereen ons onderschat.
Over de laatste 10 wedstrijden heeft feye....bla bla,weer teletekst supporter?
Tegen ado,twente,nac en psv kom je gewoon goed weg.
Puur geluk.
AZ werd 11e maar had het seizoen daarvoor al goed gepresteerd en met een trainer als Van Gaal weet je dat het goed komt,kijk naar Been bij Nec,minste punten gepakt van de laatste 10?
Maar ja,jij zei vorig jaar ook dat met Verbeek het zou veranderen en het jaar daarvoor ook met Van Marwijk,elk jaar gaat het veranderen,maar je hoort nou nooit eens jou of een andere feyenoorder zeggen dat je totaal geen inzicht hebt en er totaal naast zat.
Nee,je praat WEER over volgens seizoen,om maar zo snel mogelijk dit seizoen te vergeten waar je er compleet naast zat.
Leuk hoor,alles positief bekijken,maar dat is zoals ik al eerder zei in deze topic,ook naief en daardoor ben je niet objectief.
Feyenoord is geen titel-kandidaat,is geen onderschatting,is een feit.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nu nog een wat ervaren spits er bij, met Ricky ten Voorde hebben we een leuk aanvallend talentje en Van Eijden kan een goede opvolger van Wisgerhof worden. Middenveld staat al prima met Schone, Sibum en Davids. Het enige probleem is de aanval.
Die Ten Voorde is een goede speler Kos, prima gedaan.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Ik hoor goede dingen ja, ken hem verder niet echt. Maar hij is net 18 geloof ik, da's wel iets te jong om er meteen te staan een heel seizoen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooi dat John Higgins weer wereldkampioen snooker geworden is.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het is je wellicht niet opgevallen, maar Cruijff is ook nog een paar jaartjes coach geweest. Ging best aardig. En jij?
20 jaar terug ja... sindsdien is er niks nuttigs uitgekomen. Gekke Jopie geef je een mooi plekje op de eretribune, desnoods vernoem je het stadion naar hem, maar hem een miljoenenorganisatie laten leiden is absurd. Die man is al jaren hevig in de war.
En ik? Ach, als ik zeg dat Van Nistelrooy een goede speler is, en Cruyff zegt het tegenovergestelde, dan heb ik gelijk. Punt.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Over de laatste 10 wedstrijden heeft feye....bla bla,weer teletekst supporter?
Tegen ado,twente,nac en psv kom je gewoon goed weg.
Puur geluk.
Nee,je praat WEER over volgens seizoen,om maar zo snel mogelijk dit seizoen te vergeten waar je er compleet naast zat.
Leuk hoor,alles positief bekijken,maar dat is zoals ik al eerder zei in deze topic,ook naief en daardoor ben je niet objectief.
Feyenoord is geen titel-kandidaat,is geen onderschatting,is een feit.
En ajax kwam goed weg tegen NEC, Volendam, Heracles, etc, etc. Dat is natuurlijk een reden/smoes van niets. Ze hebben gewoon die punten gepakt, hoe, dat maakt in dit geval niet uit. Bovendien waren een aantal van die overwinningen die je noemt van Feyenoord gewoon terecht.
En Reinbo praat weer over volgend seizoen, inderdaad. Precies zoals jij ook doet elk jaar. Ajax maakt het ook niet waar, elk jaar weer opnieuw, dus moeten ze WEER naar het komende seizoen kijken en 50 miljoen over de balk gooien voor spelers die zogenaamd de druk niet aankunnen.
Onzin om in dit stadium al te zeggen dat Feyenoord geen titelkandidaat voor het komende seizoen is, omdat dit seizoen niet eens is afgelopen en de hele transferperiode nog moet komen. Wie weet wat er gebeurd? Je kunt pas van kampioenskansen spreken als de transferperiode is afgelopen.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Sowieso is de hele subtop met 2 a 3 gerichte aankopen volgend seizoen al titelkandidaat. Momenteel is alles helemaal open.
Ik zou niet weten hoe Ajax en PSV volgend seizoen per se weer boven Twente en AZ zouden moeten eindigen. Dan is er nog heel wat werk aan de winkel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als van Gaal vertrekt wil ik het allemaal nog wel zien daar in Alkmaar. Ik verwacht ook wel dat er wat sterkhouders gaan vertrekken. Mochten Arnautovic en Elia ook vertrekken dan wil ik het ook nog wel zien in Twente.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik ben benieuwd hoelang Twente zijn toppers kan behouden. Elia zal ook wel in de belangstelling staan. Geweldige speler. Bij AZ behouden ze hun spelers wat makkelijker, heb ik het gevoel. Hoewel Dembele en El Hamdaoui misschien zullen vertrekken. Hun 2 beste spelers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onderschat de waarde van De Zeeuw ook niet. Schaars sijpelt rond in het Vicente Calderon
.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Tuurlijk kunnen ze belangrijke spelers verliezen, maar dat kunnen Ajax en PSV ook.
En ik vind AZ en Twente de laatste jaren een uitstekende jeugd en scouting opgezet hebben, vooral Twente. Je moet eens zien wat die allemaal aan jeugdig talent uit het buitenland hebben aangetrokken de laatste jaren.
Die blijven nog wel een tijdje meedoen hoor. En kapitaal is er ook wel, vooral als ze zulke spelers verkopen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Onderschat de waarde van De Zeeuw ook niet. Schaars sijpelt rond in het Vicente Calderon
.
Uiteraard zijn dat de 2 leiders op het middenveld bij AZ, maar niet de beste spelers.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
.
Ik vind die 2 ook belangrijker dan een El Hamdaoui.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er is ook een groot verschil tussen beste spelers en belangrijkste spelers. Marcos Senna is ook de belangrijkste speler van het Spaanse team maar hoort nog niet eens tot de 5 beste.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat Naomi zegt: dat is iets anders. Maar je kunt ze misschien moeilijk belangrijker noemen dan El Hamdaoui met 22 doelputen en hoeveel assists? Dan kun je zeggen dat die ballen er moeten komen bij hem, maar ze moeten er wel ingeschopt worden. Ieder zijn kwaliteit. Deze spelers zijn dan ook niet met elkaar te vergelijken.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
En ajax kwam goed weg tegen NEC, Volendam, Heracles, etc, etc. Dat is natuurlijk een reden/smoes van niets. Ze hebben gewoon die punten gepakt, hoe, dat maakt in dit geval niet uit. Bovendien waren een aantal van die overwinningen die je noemt van Feyenoord gewoon terecht.
En Reinbo praat weer over volgend seizoen, inderdaad. Precies zoals jij ook doet elk jaar. Ajax maakt het ook niet waar, elk jaar weer opnieuw, dus moeten ze WEER naar het komende seizoen kijken en 50 miljoen over de balk gooien voor spelers die zogenaamd de druk niet aankunnen.
Onzin om in dit stadium al te zeggen dat Feyenoord geen titelkandidaat voor het komende seizoen is, omdat dit seizoen niet eens is afgelopen en de hele transferperiode nog moet komen. Wie weet wat er gebeurd? Je kunt pas van kampioenskansen spreken als de transferperiode is afgelopen.
Wat heeft Ajax er uberhaubt mee te maken?Slaat totaal nergens op wat je zegt,ajax was dit jaar geen titelkandidaat nee,officieel deden ze tijdje mee,maar met die opstellingen en wedstrijden die ajax speelde zat het er al aan te komen dat ze op achterstand zouden komen van een constant AZ.
Zie je mij positief praten over volgend seizoen?Zowiezo eerst kijken wie er komen,en of Van Basten trainer blijft,Reinbo is al positief met dezelfde spelers.
Waarom je Ajax erbij haalt slaat dus nergens op en wat bedoel je ermee dat ajax goed wegkwam tegen heracles?
Ajax had moeten winnen,onterecht afgekeurde doelpunt in de laatste minuut,zelfs de scheids gaf dat toe.
En die wedstrijden waren niet terecht gewonnen door Feyenoord.
Feyenoord is geen titelkandidaat,anders zijn groningen en nac dat ook.
Omdat Feyenoord een grotere aanhang heeft maakt een team nog niet beter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord dicht ik ook veel kansen toe. Wat Feyenoord misten op het middenveld hebben ze nu gevonden in Fer. Dan heb je nog geweldige en gevarieerde middenvelders als Wijnaldum, De Guzman, El Ahmadi en van Bronckhorst.
Bahia vindt ik ook opvallend een spurt maken de laatste tijd, hopen dat de problemen van Vlaar voorbij zijn, El Akchaoui en De Cler vechten het maar uit op links en rechts gaat naar Tiendalli (weg met die Fernandez). Met dan nog Leerdam en Norichio "de Slager" Nieveld achter de hand kan het nog wel leuk gaan worden.
Ik verwacht dat de voorhoede bestaat uit Jesus Christ Biseswar, Koevermans en Lens (of Pedro). Makaay wordt het breekijzer
.
De sleutel blijft natuurlijk heel blijven, niet zo'n volle ziekenboe gals dit jaar.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat heeft Ajax er uberhaubt mee te maken?Slaat totaal nergens op wat je zegt,ajax was dit jaar geen titelkandidaat nee,officieel deden ze tijdje mee,maar met die opstellingen en wedstrijden die ajax speelde zat het er al aan te komen dat ze op achterstand zouden komen van een constant AZ.
Zie je mij positief praten over volgend seizoen?Zowiezo eerst kijken wie er komen,en of Van Basten trainer blijft,Reinbo is al positief met dezelfde spelers.
Waarom je Ajax erbij haalt slaat dus nergens op en wat bedoel je ermee dat ajax goed wegkwam tegen heracles?
Ajax had moeten winnen,onterecht afgekeurde doelpunt in de laatste minuut,zelfs de scheids gaf dat toe.
En die wedstrijden waren niet terecht gewonnen door Feyenoord.
Jij spreekt een Feyenoorder aan om te zeggen dat Feyenoord totaal geen kans maakt volgend jaar. Jij bent ajacied, we doen het omgekeerde en je gaat zeuren?
En je moet er niet tegenin gaan wbt de wedstrijden tegen Heracles, etc. Je lijkt Marco van Basten wel. Waar het om gaat: in het voetbal heb je geluk zo nu en dan nodig. Zonder geluk heb je maar een heel kleine kans om kampioen te worden. we kunnen een uur discusseren of Feyenoord die wedstrijden wel of niet terecht heeft gewonnen, eruit komen zullen we toch niet. En dat maakt ook niet uit: Feyenoord heeft die wedstrijden gewonnen. Daar gaat het om.
Waar je dan niet tegenin gaat: waarom zou Feyenoord geen kans maken volgend jaar? Je weet nog niet eens welke spelers er spelen dat seizoen.
Edit: ik zie nu dat je er opeens een reden bijgezet hebt waarom Feyenoord geen kampioen kan worden. Naja, een reden.... Daar kan ik niets mee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
prognose volgend seizoen.
1. Fc Twente
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. Ajax
6. Heerenveen
7. Vitesse
8. Groningen.
9. de rest
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Jij spreekt een Feyenoorder aan om te zeggen dat Feyenoord totaal geen kans maakt volgend jaar. Jij bent ajacied, we doen het omgekeerde en je gaat zeuren?
En je moet er niet tegenin gaan wbt de wedstrijden tegen Heracles, etc. Je lijkt Marco van Basten wel. Waar het om gaat: in het voetbal heb je geluk zo nu en dan nodig. Zonder geluk heb je maar een heel kleine kans om kampioen te worden.
Waar je dan niet tegenin gaat: waarom zou Feyenoord geen kans maken volgend jaar? Je weet nog niet eens welke spelers er spelen dat seizoen.
Edit: ik zie nu dat je er opeens een reden bijgezet hebt waarom Feyenoord geen kampioen kan worden. Naja, een reden.... Daar kan ik niets mee.
Oh ik mag er niet tegenin gaan wat betreft de wedstrijd tegen heracles omdat je totaal ernaast zit,zo kan ik ook wel onzin lullen als niemand er wat op kan zeggen.
Ik weet niet wie er nieuw bijkomen bij Feyenoord maar ze zijn arm,en iemand als Koevermans is echt geen verlosser hoor.
Biseswar vertrekt ook,en voor de rest zal 80% van dit team hetzelfde blijven,slecht dus.
We doen het omgekeerde,wie is we?Je praat toch voor jezelf of niet?
Of heb je hulp nodig?
Heb je mij zien zeggen dat Ajax volgend jaar kampioen gaat worden?NEE....
Precies mijn punt,slaat nergens op dat je over ajax begint.
Als ik een paar belgen op straat zie lullen dat ze het WK winnen,ik lach ze uit,en ze beginnen over nederland dan slaat het nergens op.
Naief om zo te denken,ik ben realistisch,en als Van Basten blijft zitten word ajax zeker geen kampioen nee,zal me niet verbazen als ajax een periode a la feyenoord krijgt,10 jaar geen kampioen(hoewel feyenoord er 30 van gaat maken)
Ik zie psv als grootste kandidaat,als ze 2 goede aankopen doen...
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
1. Fc Twente
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. Ajax
6. Heerenveen
7. Vitesse
8. Groningen.
9. de rest
lol
1 PSV
2 AJAX
3 Heerenveen
4 Twente
5 AZ
6 Groningen
7 Feyenoord en de rest 
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
1. Fc Twente
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. Ajax
6. Heerenveen
7. Vitesse
8. Groningen.
9. de rest
Is het daar niet een beetje vroeg voor.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Oh ik mag er niet tegenin gaan wat betreft de wedstrijd tegen heracles omdat je totaal ernaast zit,zo kan ik ook wel onzin lullen als niemand er wat op kan zeggen.
Ik weet niet wie er nieuw bijkomen bij Feyenoord maar ze zijn arm,en iemand als Koevermans is echt geen verlosser hoor.
Biseswar vertrekt ook,en voor de rest zal 80% van dit team hetzelfde blijven,slecht dus.
We doen het omgekeerde,wie is we?Je praat toch voor jezelf of niet?
Of heb je hulp nodig?
Heb je mij zien zeggen dat Ajax volgend jaar kampioen gaat worden?NEE....
Precies mijn punt,slaat nergens op dat je over ajax begint.
Als ik een paar belgen op straat zie lullen dat ze het WK winnen,ik lach ze uit,en ze beginnen over nederland dan slaat het nergens op.
Naief om zo te denken,ik ben realistisch,en als Van Basten blijft zitten word ajax zeker geen kampioen nee,zal me niet verbazen als ajax een periode a la feyenoord krijgt,10 jaar geen kampioen(hoewel feyenoord er 30 van gaat maken)
Ik zie psv als grootste kandidaat,als ze 2 goede aankopen doen...
Jij begint over het feit dat Reinbo altijd naar het komende seizoen kijkt, omdat het huidige seizoen al is afgelopen. Ik zeg: precies hetzelfde als ajacieden, na hun verloren seizoen, ieder jaar opnieuw. Maar dat raakt jou dieper dan Reinbo, zo lijkt het.
Heerlijk dat het afgekeurde doelpunt tegen Heracles je nog steeds dwars zit.
Wie zegt dat ik niet realistisch ben? Feyenoord zal komend seizoen heus niet zomaar kampioen worden, maar jij schrijft Feyenoord nu al af, omdat je in je glazen bol hebt gekeken. Je weet al precies wat er bij Feyenoord gaat gebeuren. Knap.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.