- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat Ajax met 2-0 achter komt te staan in een thuiswedstrijd tegen Heracles, was niet de fout van de scheidsrechter.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dat Ajax met 2-0 achter komt te staan in een thuiswedstrijd tegen Heracles, was niet de fout van de scheidsrechter.
Ik wilde er niet tegenin gaan, maar ik dacht ook nog dat Heracles daarna nog een paar enorme kansen mistte. Maar goed, ajax had natuurlijk makkelijk moeten winnen. 
Zoals elke wedstrijd, ze hadden eigenlijk ongeslagen kampioen moeten worden. Vind je niet?
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Jij begint over het feit dat Reinbo altijd naar het komende seizoen kijkt, omdat het huidige seizoen al is afgelopen. Ik zeg: precies hetzelfde als ajacieden, na hun verloren seizoen, ieder jaar opnieuw. Maar dat raakt jou dieper dan Reinbo, zo lijkt het.
Heerlijk dat het afgekeurde doelpunt tegen Heracles je nog steeds dwars zit.
Wie zegt dat ik niet realistisch ben? Feyenoord zal komend seizoen heus niet zomaar kampioen worden, maar jij schrijft Feyenoord nu al af, omdat je in je glazen bol hebt gekeken. Je weet al precies wat er bij Feyenoord gaat gebeuren. Knap.
Lijkt wel of ik met een dom klein kindje praat.
Je lult totaal je eigen weg en verzint bij elk bericht maar weer wat nieuws om iets te zeggen te hebben.
Je bent een teletekst kijker en hebt geen idee van de wedstrijden.
Goed weg tegen heracles?Hahaha,kun je wel slap lullen dat ik ermee zit,maar dat is totaal niet zo,dus praat niet achterlijk.
Ajax moet gewoon 4-0 voorstaan aan het einde,en als je dan de winnende maakt in de laatste minuten en die word afgekeurd is het je eigen schuld,dat het onterecht was is dan jammer.
Wat raakt mij dan dieper?
Kijk ik naar het komende seizoen dan,hij begint erover en ik reageer..
Echt snugger ben je niet volgens mij...
Ga je weer wat dingen verzinnen nu?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zoals elke wedstrijd, ze hadden eigenlijk ongeslagen kampioen moeten worden. Vind je niet?
Jazeker, Ajax wel! Maar.. met een type Stam erbij volgend jaar worden ze zéker kampioen! 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik hoef niets meer te verzinnen. Ik heb je al in de hoek waarin ik je wilde hebben.

Ps. Ik had al een seizoenskaart toen jij nog op de wereld moest komen, waarschijnlijk. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Lijkt wel of ik met een dom klein kindje praat.
Je lult totaal je eigen weg en verzint bij elk bericht maar weer wat nieuws om iets te zeggen te hebben.
Je bent een teletekst kijker en hebt geen idee van de wedstrijden.
Goed weg tegen heracles?Hahaha,kun je wel slap lullen dat ik ermee zit,maar dat is totaal niet zo,dus praat niet achterlijk.
Ajax moet gewoon 4-0 voorstaan aan het einde,en als je dan de winnende maakt in de laatste minuten en die word afgekeurd is het je eigen schuld,dat het onterecht was is dan jammer.
Wat raakt mij dan dieper?
Kijk ik naar het komende seizoen dan,hij begint erover en ik reageer..
Echt snugger ben je niet volgens mij...
Ga je weer wat dingen verzinnen nu?
.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Klopt,fout van ajax en een matige stekelenburg...
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik hoef niets meer te verzinnen. Ik heb je al in de hoek waarin ik je wilde hebben.

Ps. Ik had al een seizoenskaart toen jij nog op de wereld moest komen, waarschijnlijk.
Je hebt me nergens,op elk punt ben je eruit geluld,en je bent gewoon een lachertje....
Seizoenskaart van mvv zeker?
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Je hebt me nergens,op elk punt ben je eruit geluld,en je bent gewoon een lachertje....
Seizoenskaart van mvv zeker?
Nee, een seizoenskaart van de Amsterdam Admirals (tot 2007). Viel er tenminste nog iets te genieten in de ArenA.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Leidenaar, ik neem je tegen jezelf in bescherming: kap alsjeblieft met meer dingen te posten. 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Don dijk,wil je erbij horen knul,haha.Wat een zieltje..
Dat jullie wat tegen ajax hebben is de reden dat je het voor elkaar opneemt,prima,laat me zien hoe jullie zijn...
Daarom zijn die laatste seizoenen van feyenoord heerlijke leedvermaak! 
Weer een seizoen waarin feyenoord niet van ajax kan winnen ook..
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Luister nou gewoon naar Don (hij heet niet voor niets Don) en praat weer over films. Dat gaat je hopelijk beter af.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
prognose volgend seizoen.
1. Fc Twente
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. Ajax
6. Heerenveen
7. Vitesse
8. Groningen.
9. de rest
Ik vind Ajax ook waardeloos dit jaar, maar dit is wel iets meer dan realistisch
010 mag blij zijn als ze dezelfde positie halen met dit materiaal en de "mogelijkheden". Ik denk dat Ajax echt wel top3 haalt, maar kampioen lijkt me niet nee..
Het interessantst wordt AZ natuurlijk als Louis inderdaad naar Munchen gaat, De vraag is of Co dan komt en de boel weer kan oppikken zoals ze ooit andersom hebben gedaan. Klinkt bijna te simpel..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Ik ben sprakeloos eigenlijk. Ook nog echt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25209 stemmen
Nu al prognoses over het volgende seizoen
.
Eerst maar eens kijken wie er naar het buitenland vertrekt. Suárez, Van der Wiel, Afellay, Elia, Arnautovic, De Zeeuw, Dembélé, El Hamdaoui, Schaars, Romero, Mendez, Lazovic, Salcido, Afellay, De Guzman, Biseswar, Pranjic... zomaar een greep van spelers die volgend jaar wellicht niet meer in Nederland voetballen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Pranjic mischien naar Liverpool hoorde ik? Redt ie niet ben ik bang.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dat zijn - op een enkeling na - de beste spelers inderdaad. De smaakmakers. Zou bijzonder jammer zijn als deze spelers vertrekken.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Pranjic mischien naar Liverpool hoorde ik? Redt ie niet ben ik bang.
Als linksback, toch? Dan maakt hij wel een kans. Opstomen. Wel jammer, want zijn aanvallende kwaliteiten zijn toch het grootst.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25209 stemmen
Over linksbacks gesproken. Maxwell schijnt voor zes miljoen te mogen vertrekken bij Internazionale. Dat lijkt me wel een echte versterking voor Ajax en dat mag best wat kosten (ook qua salaris inderdaad!).
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik weet alleen niet of hij wel terug wil naar de Eredivisie. Lijkt me een enorme stap terug.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atlético Madrid, Barca, AC Milan en Lyon schijnen ook al te hengelen naar Maxwell dus zet dat maar gauw uit je hoofd.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25209 stemmen
Ik weet alleen niet of hij wel terug wil naar de Eredivisie. Lijkt me een enorme stap terug.
Hij wil naar eigen zeggen meer speeltijd. Bij Ajax is hij 100% zeker van een basisplaats. Dan kan Vermaelen tenminste weer terug naar het centrum.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25209 stemmen
Atlético Madrid, Barca, AC Milan en Lyon schijnen ook al te hengelen naar Maxwell dus zet dat maar gauw uit je hoofd.
Bij die clubs heeft hij ook (veel) concurrentie. Ik denk dat Maxwell stiekem wel eens van het WK in Zuid-Afrika droomt en als je dan elke week speelt maak je meer kans lijkt me. Dunga heeft al eerder aangetoond dat hij ook de Nederlandse competitie volgt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij AC willen ze van Jankulovski af, bij ATletico heeft hij Antonio Lopez en Pernia voor zich (wint ie met gemak) en bij Barca wille nze van Abidal af. Bij Lyon wordt ie ook zonder moeite de eerste keus.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dat lijkt mij ook. En anders zijn er een hoop clubs, in aantrekkelijkere competities dan de Eredivisie, waar hij aan de slag kan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bij Veendam in de Jupiler League zoeken ze nog een backie geloof ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sjakie speel je er niet zo snel uit
. Wat mis ik die vent zijn interviews zeg
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.