- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik zit liever bij Frankrijk en Italie en de gevaarlijkste tegenstander Roemenie dan in de poule waar Spanje tegen moet.
De reden zeg je net al zelf 'Uitermate zwakke poule.' en juist daardoor gaat Spanje niet door.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Raúl is een idool, een legende, een rolmodel en een god voor mij. Het beste produkt wat ooit voort is gekomen van mijn Atlético Madrid.
Lol ik blijf het toch grappig vinden dat een Athletico supporter zo'n groot fan van Raul kan zijn. Wel terecht overigens.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
kampioen wordt Duitsland
Daar heb ik € 50 euro op ingezet. Als Duitsland niet wint, zorgen ze opnieuw voor een 'Anschluss' met Oostenrijk. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol ik blijf het toch grappig vinden dat een Athletico supporter zo'n groot fan van Raul kan zijn. Wel terecht overigens.
Zo vreemd is dat toch niet? Het is een rivaal maar dat is wel gezonde rivaliteit. De haat gaat toch meer richting Barcelona vanuit Madrid. Dat is niet onderling tussen Atletico, Real en Getafe.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zo vreemd is dat toch niet? Het is een rivaal maar dat is wel gezonde rivaliteit. De haat gaat toch meer richting Barcelona vanuit Madrid. Dat is niet onderling tussen Atletico, Real en Getafe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, uiteraard. Je blijft toch rivalen, die dezelfde stad vertegenwoordigen. Maar zo onvriendelijk als tegen de Catalanen zal het nooit zijn. 
Al snap ik Timbo's punt wel, het is ook wel apart hoor. Zijn niet veel Atletico fans die Raúl zo adoreren. En veel Real fans zullen dat niet hebben bij Torres. Ik ben idd wel een uitzondering op de regel ja. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Porto en Sofia uit de CL gezet....kans is groot dat Milan toch mee mag doen en dan is er nog 1 plekje vrij....could it be? 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Porto en Sofia uit de CL gezet....kans is groot dat Milan toch mee mag doen en dan is er nog 1 plekje vrij....could it be? 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoezo dan Milan? Op basis van verleden ofzo? Zou m.i. logischer zijn als er een Bulgaarse en Portugese ploeg zouden mogen invallen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Waarom is Porto van deelname uitgesloten?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Lijkt me duidelijk dat dat never nooit Ajax kan worden. Milan wordt mogelijk geselecteerd op basis van het Europese coëfficiënt. Dat wordt vastgesteld op basis van de europese prestaties van de laatste vijf seizoenen. Ik neem aan dat dit voor clubs exact hetzelfde gaat als voor landen. Dus ik denk dat ik niet veel meer hoef te zeggen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Twee keer geprobeerd een scheidsrechter om te kopen in jaar dat ze Champions League wonnen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Mijn favorieten voor de titel zijn Duitsland en Italië. Tuurlijk ben ik oo kweer verplicht te zeggen dat ik Spanje ook als kandidaat zie.
Daar ga ik in mee. Alhoewel Spanje de afgelopen decennia bij elk toernooi wordt getipt als kanshebber, en het keer op keer niet waar weet te maken. In dat opzicht hebben Spanje en Nederland qua voetbal heel veel gemeen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Omkoping...
Overigens wel een beetje hypocriet van de Uefa om dan Milan er maar in te doen. Die zijn notabene zelf 2 jaar geleden gepakt, en toen had dat geen consequenties voor het Europese voetbal, en nu wel.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Tsja, hypocriet idd, er wordt daar wel vaker wat van de grote (commercieel interessantere?) landen door de vingers gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar ga ik in mee. Alhoewel Spanje de afgelopen decennia bij elk toernooi wordt getipt als kanshebber, en het keer op keer niet waar weet te maken. In dat opzicht hebben Spanje en Nederland qua voetbal heel veel gemeen.
Als supporter moet je wel een beetje chauvinistisch denken natuurlijk. Jij gokt met de EK poels toch wel op Nederland als winnaar. 
Ik vergat Portugal, als Ronaldo het opeens op zijn heupen krijgt en derest kan meetrekken dan kunnen ze wel eens gaan stunten. Met Cristiano Ronaldo, Nani, Ricardo Quaresma, Simao Sabrosa, Nuno Gomes, Hugo Almeida en Helder Postiga heb je in de aanval wel wat lopen.
Verdediging is ook top natuurlijk met namen als Carvalho, Pepe, Meira etc. Alleen het middenveld vindt i kvoor Portugese begrippen iets minder.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Omdat Raul niet mee mag, wens ik Spanje er in de 1ste ronde uit, sorry NW.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn hart is ook opgesplits in twee kampen. Positief punt is wel dat Del Bosque aangaf dat Raul na het ek weer bij de selectie zit. Als aanvoerder.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat is dat dan voor onzin? Of heb ik iets gemist waarom ie nu dan niet mee mag / gaat?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij heeft de laatste 2 jaar niet eens een voorlopige selectie gehaald.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
wordt voornamelijk buiten de groep door de vete met Aragones (omdat Raúl Aragones zijn racistische opmerking richting Henry publiekelijk afkeurde). Liggen echt geen voetbaltechnischeredenen ten grondslag. Raul draait een topseizoen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Altijd fijn, steun uit onverwachte hoek:
http://www.guardian.co.uk/football/poll/2008/may/30/euro2008.chooseateam
http://www.guardian.co.uk/football/2008/jun/04/euro2008.netherlands

Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Iniesta en Xavi krijge nde voorkeur, ook omdat ze samen spelen bij Barca en dus beter ingespeeld zijn op elkaar. En drie van dat type middenvelders vond Aragones iets te veel van het goede. Ik vind Fabregas van die drie wel de betere voetballer. Ik zie liever Fabregas met Xavi of Iniesta. Alledrie zie ik ook wel zitten hoor. 
Spanje speelt toch ook vaak met alledrie?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Als supporter moet je wel een beetje chauvinistisch denken natuurlijk. Jij gokt met de EK poels toch wel op Nederland als winnaar. 
Nee, eigenlijk niet, maar misschien deze keer wel
Portugal maakt indd ook een goede kans, alhoewel ik Ronaldo overrated vindt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
If the level of support for the Netherlands seems surprisingly high, it is because Dutch ingenuity even extended to hacking into and trying to rig the Guardian's online poll.
In the final days of voting, the Dutch website GeenStijl (literally "no style") instigated a campaign to tilt the balance their country's way, eventually spawning a triumphant piece of hacking that gave Holland an improbable percentage of the votes.
Maar:
Since they would have won without cheating, the Guardian decided not to disqualify the team.

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
The times en the daily mail worden ook al gedomineerd by the dutch. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kuiper: "Vertrek Sulejmani naar Ajax onwaarschijnlijk"
SC Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper noemt een mogelijke overgang van Miralem Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk. "Wij spelen net als Ajax UEFA Cup, dus voor zijn ontwikkeling kan hij net zo goed bij Heerenveen blijven", zegt de preses in VI.
"Als Mickey zijn carrière in Nederland voortzet, zie ik niet in waarom hij niet bij Heerenveen kan blijven. Hij heeft nog geen jaar in het eerste elftal gespeeld bij ons. We zijn dan ook niet bereid om mee te werken aan een eventuele transfer", aldus Kuiper.
De Telegraaf meldde afgelopen week nog dat Ajax en Heerenveen een akkoord naderden. Sulejmani, die zo rond de achttien miljoen euro moet kosten, zou op de drempel van een overgang naar de Amsterdamse club staan.
Wel neemt Heerenveen deze zomer hoogstwaarschijnlijk afscheid van de Amerikaanse middenvelder Michael Bradley. Zijn contract loopt nog tot 2009, maar Bradley gaf aan zijn overeenkomst niet te willen verlengen. De Friese club staat daarom niet onwelwillend tegenover een mogelijk vertrek van de speler.
Het Engelse Middlesbrough zou één van de gegadigden zijn die zijn pijlen op Bradley gericht heeft.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
SC Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper noemt een mogelijke overgang van Miralem Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk. "Wij spelen net als Ajax UEFA Cup, dus voor zijn ontwikkeling kan hij net zo goed bij Heerenveen blijven", zegt de preses in VI.
is natuurlijk de grootste larie koek, alleen de trainingen zijn bij ajax 5x zo een hoog niveau, laat ik het dan nog niet eens over de druk hebben die bij ajax ligt wil je er slagen, maar grappig om te lezen, kan me ook zoiets herinneren van groningen.
"Als Mickey zijn carrière in Nederland voortzet, zie ik niet in waarom hij niet bij Heerenveen kan blijven. Hij heeft nog geen jaar in het eerste elftal gespeeld bij ons. We zijn dan ook niet bereid om mee te werken aan een eventuele transfer", aldus Kuiper.
hij bedoelt ik wil wel zoveel mogelijk aan hem verdienen natuurlijk.
De Telegraaf meldde afgelopen week nog dat Ajax en Heerenveen een akkoord naderden. Sulejmani, die zo rond de achttien miljoen euro moet kosten, zou op de drempel van een overgang naar de Amsterdamse club staan.
blijft wel veel hoor 18 miljoen.
Wel neemt Heerenveen deze zomer hoogstwaarschijnlijk afscheid van de Amerikaanse middenvelder Michael Bradley. Zijn contract loopt nog tot 2009, maar Bradley gaf aan zijn overeenkomst niet te willen verlengen. De Friese club staat daarom niet onwelwillend tegenover een mogelijk vertrek van de speler.
het is toch best wel erg, het voetbal draait gewoon totaal niet meer om het voetbal alleen nog maar om geld, niks nieuws ik weet het maar toch.
Het Engelse Middlesbrough zou één van de gegadigden zijn die zijn pijlen op Bradley gericht heeft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sulejmani komt wel....die ouwe Fries drijft de prijs effe echt op naar 18 miljoen, Ajax betaald en hoppa. Groningen riep ook dat hun spelers niet weg mochten....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.