• 16.394 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.762 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zal hem eens op zoeken, stay tuned.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

BBC-analytici hebben hoge verwachtingen van vooral Ronaldo, Torres en... Huntelaar.

http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2008/04_april/23/euro2008_expert.shtml

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Huntelaar zal te weinig aan spelen toe komen, om zich te kunnen onderscheiden, vrees ik. Toch hoop ik dat Marco hem regelmatig veel speeltijd gunt, want Huntelaar is er klaar voor.

Mijn verwachtingen zijn hoog bij Torres, Modric, Sneijder en Ballack(die verkeerd in supervom op dit moment).

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ja, Huntelaar zal niet veel speeltijd krijgen, inderdaad. Van Basten zal vermoedelijk eerder aanpassingen doen aan het middenveld of verdediging dan aan zijn spits. Of het moet echt pompen worden; dan komt Vennegoor.

Ik verwacht ook veel van jouw rijtje, en hoop op een mooie rol voor Fabregas en Van Persie.

Verder heeft Duitsland zo'n eenvoudige pool dat Klose en/of Gomez vast hoog op de topscorerslijst zullen komen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Ze zijn daar wel heel positief over Nederland en Podolski (!).

Ik denk dat iemand als Modric en Kroatie in zijn geheel samen Rusland de verrassingen worden. Een jong Frankrijk (al verwacht ik dat niet) kan ook sterk voor de dag komen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Koekebakker schreef:

Verder heeft Duitsland zo'n eenvoudige pool dat Klose en/of Gomez vast hoog op de topscorerslijst zullen komen.

Ik hoop en denk ook wel dat Kroatië en het Polen van Don Leo Duitsland kunnen verrassen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik verwacht van Spanje erg veel van Torres, Villa, Fabregas (die waarschijnlijk niet eens in de basis begint ), Capdevila, Cazorla, De la Red en Guïza.

Van de overige landen verwacht ik veel van Ribery, Di Natale, Quaresma, van Persie en Ballack.

Mijn favorieten voor de titel zijn Duitsland en Italië. Tuurlijk ben ik oo kweer verplicht te zeggen dat ik Spanje ook als kandidaat zie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Fabregas (die waarschijnlijk niet eens in de basis begint ),

Niet? Iniesta en Xavi dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iniesta en Xavi krijge nde voorkeur, ook omdat ze samen spelen bij Barca en dus beter ingespeeld zijn op elkaar. En drie van dat type middenvelders vond Aragones iets te veel van het goede. Ik vind Fabregas van die drie wel de betere voetballer. Ik zie liever Fabregas met Xavi of Iniesta. Alledrie zie ik ook wel zitten hoor.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik verwacht van Spanje erg veel van Torres, Villa, Fabregas (die waarschijnlijk niet eens in de basis begint ), Capdevila, Cazorla, De la Red en Guïza.

Van de overige landen verwacht ik veel van Ribery, Di Natale, Quaresma, van Persie en Ballack.

Mijn favorieten voor de titel zijn Duitsland en Italië. Tuurlijk ben ik oo kweer verplicht te zeggen dat ik Spanje ook als kandidaat zie.

Italië (wereldkampioen) is dus favoriet, maandagavond tegen Holland, dat belooft ! België werd onlangs in een vriendenmatch weggespeeld : 3-1 en de Italianen hebben in de 2de helft bijna niet meer gespeeld.

Gelukkig is er geen mooie film te zien die dag.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Italie- Nederland

0-1

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een optimisme.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik denk zelfs dat oranje met 3-1 wint.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Iniesta en Xavi krijge nde voorkeur, ook omdat ze samen spelen bij Barca en dus beter ingespeeld zijn op elkaar. En drie van dat type middenvelders vond Aragones iets te veel van het goede.

Ik ben er van overtuigd dat Fabregas tegen Rusland toch gewoon aan de aftrap staat. Grote uitblinkers de komende maand. Torres, Ballack, Robben, Ribery en onze Russische vriend Pogrebaynak als hij tenminste op tijd fit geraakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik mag het hopen dat ie start. Aragones heeft al bewezen erg vreemde beslissingen te kunnen nemen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Moet voor jou toch een bijzonder positieve beslissing zijn neem ik aan. Een speler van het gehate Real die niet mee mag

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op welke speler doel je?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Raul?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar was ik al bang voor. Pijnlijk onderwerp.

Raúl is een idool, een legende, een rolmodel en een god voor mij. Het beste produkt wat ooit voort is gekomen van mijn Atlético Madrid. Raúl kent magere jaren maar is dit jaar weer helemaal uit dat dal gekropen. Hij heeft een topseizoen gedraaid, heeft ervaring etc. maar wordt voornamelijk buiten de groep door de vete met Aragones (omdat Raúl Aragones zijn racistische opmerking richting Henry publiekelijk afkeurde). Liggen echt geen voetbaltechnischeredenen ten grondslag. Bovendien wilde Guti hierdoor ook niet mee.

De manier waarop het ging geeft een nare nasmaak en Raúl hoort erbij. Die wilde zelfs als waterdrager wel mee. Het doet pijn om Raúl er niet bij te zien. De ene kant wil ik graag dat Spanje weer eens een titel pakt, aan de andere kant wil ik het niet omdat Raúl het verdient die beker in zijn handen te houden.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

lucdecoster schreef:

(quote)

Italië (wereldkampioen) is dus favoriet, maandagavond tegen Holland, dat belooft ! België werd onlangs in een vriendenmatch weggespeeld : 3-1 en de Italianen hebben in de 2de helft bijna niet meer gespeeld.

Gelukkig is er geen mooie film te zien die dag.

Ik hecht weinig waarde aan vriendschappelijke wedstrijden, maar ben er wel van overtuigd dat Italië 1e in de pool wordt. Nederland wordt gewoon 2e. Moet toch kunnen met de kwaliteit van de voorhoede. Frankrijk heeft zijn beste tijd gehad en Roemenië, ja die moet je natuurlijk niet onderschatten, maar die moeten wij niettemin toch kunnen verslaan. Verder heb ik uitgerekend dat als Nederland en Italië ook de volgende ronde doorkomen zij elkaar weer treffen in de halve finale. Als ik het mis heb dan hoor ik het graag.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar was ik al bang voor.

Raúl is een idool

en een perfecte prof

, een legende

een levende nog wel

, een rolmodel en een god voor mij.

Het beste produkt wat ooit voort is gekomen van mijn Atlético Madrid.

ik dacht dat hij gewoon vanaf het begin voor real speelde.

Raúl kent magere jaren maar is dit jaar weer helemaal uit dat dal gekropen.

Hij heeft een topseizoen gedraaid,

aggelopen seizoen was het ook al weer top.

heeft ervaring etc.

jazeker.

maar wordt voornamelijk buiten de groep door de vete met Aragones (omdat Raúl Aragones zijn racistische opmerking richting Henry publiekelijk afkeurde)

lullig, aangezien iedereen wel is een fout maakt.

. Liggen echt geen voetbaltechnischeredenen ten grondslag. Bovendien wilde Guti hierdoor ook niet mee.

nee, logisch want dan heb je totaal geen verstand van voetbal

De manier waarop het ging geeft een nare nasmaak en Raúl hoort erbij.

100%

Die wilde zelfs als waterdrager wel mee.
het bewijs van een echte prof.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fijn dat er nog iemand is die Raúl op waarde weet te schatten. Hij wordt vaak wat tekort gedaan m.i.

combi schreef:

ik dacht dat hij gewoon vanaf het begin voor real speelde.

Klopt ook wel hoor. Hij zat in de jeugd van Atlético maar toen werd de jeugdopleiding opgeheven en toen nam Real hem gewoon voor noppes over. In no-time stond hij toen in het eerste van Real en groeide hij uit tot een clubicoon.

lullig, aangezien iedereen wel is een fout maakt.

Was wel belachelijk natuurlijk en knap dat Raúl gewoon wat zei over die racistische uitlatingen van Aragones.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook opvallend trouwens:

'Milan mogelijk alsnog in Champions League'

AC Milan mag mogelijk toch volgend seizoen aantreden in de Champions League. De Italiaanse ploeg profiteert van het afhaken van CSKA Sofia, dat vanwege financiële problemen geen licentie kreeg van de UEFA.

Doordat de Bulgaarse ploeg niet meedoet is er een gat ontstaan in de derde voorronde van de Champions League. Italiaanse bronnen melden dat die plek wordt ingevuld door het team met de hoogste Europese coëfficiënt, en dat zou Milan zijn.

Milan eindigde dit seizoen teleurstellend vijfde in de Serie A. Fiorentina eindigde net boven de Rossoneri. Daarnaast wordt Italië in de Champions League vertegenwoordigd door Juventus, AS Roma en Internazionale.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

had ff verkeerd begrepen, dacht dat raul dat deede, maakt het nu natuurlijk al helemaal lachwekkend dat hij niet meegaat maar goed.

Wat milan betreft vind ik onlogisch, laat gewoon degene die achter cska sofia stond in hun competitie die plek invullen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was Aragones dus, en Raúl vond dat racisme niet thuishoorde bij het voetbal. Volgens Raúl had Aragones zich minstens verantwoorden bij de LFP en zijn excuses doen aan heel de donkere gemeenschap. Wat zal Marcos Senna zich op zijn gemak voelen bij Spanje. Zo zie je maar hoe persoonlijk die vete is geworden tussen Raúl en Aragones.

Ook wel fijn dat Raúl zijn rugnummer in de toekomst niet meer gedragen mag worden, mooi gebaar van de preses.

Mee eens, gewoon de nummer twee van Bulgarije op laten draven.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77275 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje ligt er in de eerste ronde uit is absoluut geen toernooi ploeg, kampioen wordt Duitsland of Portugal

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Spanje ligt er in de eerste ronde uit is absoluut geen toernooi ploeg, kampioen wordt Duitsland of Portugal

Dan geef ik Duitsland toch de meeste kans. De finale wordt in Wenen gespeeld en Oostenrijk is voor Duitsland toch ook beetje een thuisland. Dacht je Niet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Lijkt mij erg sterk. Die worden fluitend eerste in de groep.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77275 stemmen

Spanje speelt 2 maal gelijk en eenmaal verlies dus twee punten.

We zullen zien , je zult tijdens de EK nog aan me denken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zei je zoiets twee jaar geleden ook niet? Toen haalden ze ook gewoon 9 punten hoor.

Met alle respect; we hebben het over Rusland, Griekenland en Zweden hoor. Uitermate zwakke poule.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.