- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Davids vertrek is enorm jammer, dat riep ik toen en dat zal ik volhouden. En zo slecht als sommigen beweerden dat hij nu is vind ik onzin. Hij heeft na de winter zat goede duels gespeeld. Samen met Heitinga en Gabri vaak knokkend tot het einde. Dat soort spelers heb je nodig en waardeer ik enorm. Davids zal altijd een held blijven voor elke Ajacied. Net als Kluivert...
Maar Gabri-Lindgren is echt een goed koppel hoor. Jullie onderschatten de klasse van Lindgren. En Gabri is naast een bikkelaar ook een uitstekende speler die ook aanvallend denkt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Ik verwacht ook nog dat De Zeeuw, Engelaar
Engelaar? Die is gek. Die gaat mooi naar Schalke.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat je de klasse van Lindgren OVERschat. Degelijk middenvelder hoor maar als dat de ruggengraat van je middenveld moet zijn, dan heb je een serieus probleem.
Je zei het al; Gabri is ook aanvallend ingesteld, dan kan Lindgren zijn borst wel nat maken. Tegen middenvelders als van Bronckhorst, Silberbauer, Afellay redt je het dan niet hoor.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Schalke kan die €8 miljoen niet ophoesten werd zondag/maandag bericht. Wat ik overigens vreemd vind met Gazprom erachter. Maar we wachten af.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Bericht door wie? Zou voor Schalke geen probleem moeten zijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
lijkt mij ook niet en wat ik van de laatste studio voetbal begreep is het allang rond!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat je de klasse van Lindgren OVERschat.
nou let maar is goed op hem, hij is echt gegroeit bij groningen en ajax plukt daar nu de vruchten van. 
. Tegen middenvelders als van Bronckhorst
vind hem niet meer echt goed zoals hij was, ben ook blij dat bassie hem niet meer op het middenveld zet.
wie?
beste middenvelder van de competitie en binnekort van nederland
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Silberbauer is de nieuwe aankoop van Utrecht. Deens international die nu al mateloos populair is bij de supporters omdat hij met Kopenhagen Ajax had uitgeschakeld voor de CL. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bericht door wie? Zou voor Schalke geen probleem moeten zijn.
http://fctwente.blog.nl/geruchten/2008/06/02/schalke-kan-engelaar-niet-betalen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
. Tegen middenvelders als van Bronckhorst
Dat is een lachertje natuurlijk, daar ligt Lindgren echt niet wakker van. Van Bronckhorst loopt op zijn laatste benen en is geen topper meer. Bij Ajax zou hij een plaatsje op de bank warmhouden waarschijnlijk. Vooral Offensief komt er weinig dreiging van hem uit, dan eerder Bruins of De Guzman. Zij kunnen feyenoord terug naar de top helpen, er zit zoveel potentie in die 2.
Goede voetballer, maar moet meer rendement krijgen. En fysiek wat sterker worden, er staat nog steeds geen kerel op het veld. Maar een plaag voor Ajax is hij wel ja.
De beste middenvelder van Nederland zal hij nooit worden, denk ik. Sneijder en Van der Vaart bijvoorbeeld zijn veel beter.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zuur voor Cannavaro en Italie dat hij niet mee gaat. Begreep ook dat Vieira en Chivu misschien niet mee gaan. Toch wat probleempjes voor onze tegenstanders.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Bronckhorst loopt op zijn laatste benen en is geen topper meer.
Hij heeft zijn goede jaren gehad maar nog steeds heel erg nuttig. Technisch zeer goed, de regisseur van het middenveld, een echte leider. We hebben het over Lindgren, en ik vind dat Lindgren het zeker aflegt tegen Gio. Lindgren is leuk materiaal voor de subtop maar daar houdt he twel op.
Denk ik niet, aangezien hem z'o graag wilde vastleggen vorig jaar.
Had ook voornamelijk te maken met de defensieve kwetsbaarheid. Dan gaat hij niet de vrije pipo uithangen bij het strafschopgebied van de tegenstander.
Eens, en vergeet El Ahmadi niet. 
De beste middenvelder van Nederland zal hij nooit worden, denk ik. Sneijder en Van der Vaart bijvoorbeeld zijn veel beter.
Van der Vaart vindt ik anders ook een miet eerste klas hoor. En die sleutelhanger Sneijder is een goede voetballer, moet je hem wel de bal geven anders gaat ie weer irritant met dat vingertje wijzen en zich gedragen als een vedette eerste klas. Deed hij ook bij Guti, heeft ie ook wel geweten toen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zuur voor Cannavaro en Italie dat hij niet mee gaat. Begreep ook dat Vieira en Chivu misschien niet mee gaan. Toch wat probleempjes voor onze tegenstanders.
Chivu schijnt op een spuitje te gaan spelen. Vieira is over zijn top heen en als je dan Flamini er voor terug krijgt dan ga je er niet op achteruit hoor.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hij heeft zijn goede jaren gehad maar nog steeds heel erg nuttig. Technisch zeer goed, de regisseur van het middenveld, een echte leider. We hebben het over Lindgren, en ik vind dat Lindgren het zeker aflegt tegen Gio. Lindgren is leuk materiaal voor de subtop maar daar houdt he twel op.
Oneens, Lindgren is klaar voor de top. Maar dat is een welles-nietes discussie.
Denk ik niet, aangezien hem z'o graag wilde vastleggen vorig jaar.
Klopt maar vond het toen ook erg opmerkelijk. Op dit moment zie ik liever Lindgren/Gabri. Jij niet begrijp ik als als Madrileen en Feyenoorder 
Had ook voornamelijk te maken met de defensieve kwetsbaarheid. Dan gaat hij idd niet de vrije pipo uithangen bij he tstrafschopgebied van de tegenstander.
Dat zei ik ook omdat Lindgren daarom niets van Gio te vrezen heeft. Hij komt hem simpelweg niet tegen.
Eens, en vergeet El Ahmadi niet.
Ik zag hem over het hoofd inderdaad, vraag me wel af naar de nieuwe invulling van Feyenoord op het middenveld. Bruins vanaf links, De Guzman (mits hij blijft) Centraal, Hofs vanaf rechts en Gio en El Ahmadi erachter? Ik vind het wat gewaagd eerlijk gezegd.
Van der Vaart vindt ik anders ook een miet eerste klas hoor. Sneijder is een goede voetballer, moet je he mwel de bal geven anders gaat ie weer irritant met dat vingertje wijzen en zich gedragen als een vedette eerste klas. Deed hij ook bij Guti, heeft ie ook wel geweten toen. 
Ik snap wat je bedoeld. Maar Sneijder en Van der Vaart hebben wel de arrogantie die Affelay een beetje mist. In Nederland redt hij zich nog wel maar of hij dat ook in het buitenland doet betwijfel ik. Maargoed dat zei ik jaren geleden ook over Sneijder. En bij prins Guti moet je zoiets inderdaad niet flikken 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lindgren was de laatste maand bij Ajax echt geweldig. Centraal achterin als opbouwer geweldig, als controleur meer dan goed. Speelt snel, heeft het spel door, denkt aanvallend, kan bikkelen....de belangrijkste speler die Groningen aan ons is kwijtgeraakt denk ik. Dat zeggen zelfs Groningenfans tegen me op een voetbalforum. Als iemand durft te beweren dat van Bronckhorst beter is dan moet ik lachen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen

Haha, inderdaad.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mocht Chivu niet meedoen met Roemenië acht ik Roemenië helemaal kansloos. Maar toch hoop ik in tegenstelling tot Cannavaro dat Chivu er wel bij is tegen Nederland, daar is mijn Ajax hart toch te groot voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt maar vond het toen ook erg opmerkelijk. Op dit moment zie ik liever Lindgren/Gabri. Jij niet begrijp ik als als Madrileen en Feyenoorder 
Valt het zo erg op. 
Dat zei ik ook omdat Lindgren daarom niets van Gio te vrezen heeft. Hij komt hem simpelweg niet tegen.
Is ook weer zo maar dat kan volgend jaar maar net anders zijn.
Ik zag hem over het hoofd inderdaad, vraag me wel af naar de nieuwe invulling van Feyenoord op het middenveld. Bruins vanaf links, De Guzman (mits hij blijft) Centraal, Hofs vanaf rechts en Gio en El Ahmadi erachter? Ik vind het wat gewaagd eerlijk gezegd.
Ja inderdaad. Maar ik hou er wel rekning mee dat hij vertrekt. Dan heb je natuurlijk ook nog Landzaat.
Dat is ook zo. Hij speelt ook nooit 30+ wedstrijden. Hij is fysiek wel erg zwak ja.
Ik denk het niet. Arsenal schijnt hem nauw te volgen. Afellay i nde PL. 
Maar die was volgens mij ook niet erg fysiek zwak. Vraag was bij mij of Sneijder het zou kunnen op technisch gebied. Fysiek nooit echt getwijfeld.

Inderdaad. 
Jammer dat Guti niet meegaat naar het EK trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mocht Chivu niet meedoen met Roemenië acht ik Roemenië helemaal kansloos. Maar toch hoop ik in tegenstelling tot Cannavaro dat Chivu er wel bij is tegen Nederland, daar is mijn Ajax hart toch te groot voor.
Mijn Ajax hart en symphatie voor Chivu is heel groot, maar op het EK gaat Oranje me voor alles. Ik heb liever de meeste kans dat we door gaan. Laat Chivu maar tegen Italie en Frankrijk spelen en tegen Oranje niet. Ik denk dat Roemenie de groep niet door komt e als zij Italie of Frankrijk puntverlies af kunnen nemen, dat Oranje daarbij gebaat is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een rare vergelijking. Lindgren speelt één maandje goed, en hij is meteen beter dan v Bronckhorst? Voorlopig is zo'n vergelijking nog niet aan de orde. Liever een 33 jarige ervaren van Bronckhorst dan een speler met één goede maand achter de rug.
Nee, als ik mocht kiezen tussen Lindgren en Van Bronckhorst kies ik zeker de laatste (alhoewel Lindgren wel goed is in mijn PES2008 master league. Ik heb hem wel direct weg gedaan toen hij naar Ajax ging
)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lindgren speelde bij Groningen vorig jaar en dit jaar ook erg goed en bij Ajax al maanden. Was vanaf het begin basisspeler.
Leeftijd zegt niks, je bent zo goed als je bent en Lindgren is niet voor niets geloof ik verkozen in het eredivisie elftal vh jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanaf het begin basisspeler? Volgens mij heeft hij voornamelijk op de bank gezeten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet...na een paar duels basisspeler.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/RasmusLindgren.htm
Gewoon alles gespeeld bij Grunn. Ik ben het overigens met Litmanen eens (hoe wil je eigenljk genoemd worden op mm want je username is zo lastig
)
Maar dit is meer een Ajax - Feyenoord discussie, de Feyenoorders kiezen logischer wijs voor Gio, ik vind ze volslagen belachelijk en kies voor Lindgren. De werkelijkheid ligt vast in het midden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
A-L is makkelijk genoeg om te typen
Dan snap ik het wel.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Chivu schijnt op een spuitje te gaan spelen. Vieira is over zijn top heen en als je dan Flamini er voor terug krijgt dan ga je er niet op achteruit hoor.
Dat denk ik ook. Het team zou weleens beter kunnen voetballen met Flamini dan Viera.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Deed hij ook bij Guti, heeft ie ook wel geweten toen. 
Is daar een flimpje van?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.