• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.612 acteurs
  • 199.699 gebruikers
  • 9.420.733 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik geef toe, er kwam heel even een glimlachje opzetten toen ik het las over Fabio

Jammer voor Italië, maar gunstig voor Nederland. Ik verwacht dat nu die Barzagli daar gaat spelen, een behoorlijke verdediger hoor (had hem graag bij NL gezien) maar toch wel een pak minder dan Cannavaro.

Edit: Of uitgerekend boeman Giorgio Chiellini gaat daar spelen, ook een goede verdediger.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Miralem Sulejmani staat te trappelen te tekenen bij Ajax. Maar de Amsterdammers hebben te maken met een veeleisend SC Heerenveen, dat eigenlijk niet wil meewerken aan een vertrek van de Servische linkspoot.

SC Heerenveen heeft volgens De Telegraaf een prijskaartje van achttien miljoen euro gehangen om de nek van Sulejmani. Volgens zaakwaarnemer Jovica Radonjic is een overeenstemming tussen de clubs aanstaande.

'Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam', aldus Radonjic in De Telegraaf. 'Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn.' Voor Sulejmani ligt er in Amsterdam een contract voor vijf jaar klaar.

18 miljoen. .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Bizar hoog bedrag inderdaad, dat Ajax er nog mee akkoord gaat ook...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Is wel erg veel en het is de Telegraaf die het schrijft...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Is wel erg veel en het is de Telegraaf die het schrijft...

zijn meestal wel goed ingelicht wat ajax betreft, 18 miljoen is wel erg veel, maar goed als huntelaar weggaat voor 30 miljoen kunnen ze wel wat missen.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Europees gezien zijn dit soort bedragen niet vreemd toch.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Europees gezien zijn dit soort bedragen niet vreemd toch.

jazeker wel, beetje weinig namelijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bizar hoog voor een NL club, zeker omdat de doorverkoop echt niet het dubbele op zal leveren denk ik. Sneijder leverde ook ''maar'' 27 miljoen op. Ik wist wel dat Ajax een hoop geld had om te investeren, maar zoveel voor 1 speler en dan ook nog een talent vind ik teveel. Maar ik zie Sulejmani wel graag komen, was al bang dat de deal al afgeketst was, hoorde niks meer.

En kneusjes als Mitea, Manucharyan en Leonardo mogen weg lees ik. Goede zaak die sanering.

Met oa Huntelaar, Sulejmani, Cvitanic, Rommedahl en Perez heb je zat mensen met kwaliteit voorin.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nou ik vind dat leo toch wel ajax waardig is, begreep ook nooit waarom koster rommedahl opstelde inplaats van leo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, van de 3 vind ik Leo nog de beste en die had niet weggehoeven perse als ik de baas was. Andere kant, ik vind het goed dat Ajax saneert en weg doet over wie twijfels zijn. Als ze dit ook doen met de middenvelders en verdedigers dan gaan er nog wel 5 tot 8 weg gok ik. Wel gek dat Marco Kennedy wilt houden, die vind ik echt niks. Leonardo heeft veel meer talent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sulejmani speelt twee maanden erg goed en hij wordt gelijk de hemel in geprezen als een topaankoop. Iets te vroeg imo, als 020 echt 18 miljoen op tafel zou leggen dan rol ik hier over de grond van het lachen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sulejmani speelt twee maanden erg goed en hij wordt gelijk de hemel in geprezen

als we de hele heerenveen selectie plus trainer moeten geloven dan is het gewoon een feit.

als een topaankoop

dat weet je nooit van te voren

. Iets te vroeg imo,

laat hem maar eerst is bij ajax komen.

als 020 echt 18 miljoen op tafel zou leggen dan rol ik hier over de grond van het lachen.
ik ook vooral als hij er volgend seizoen 20 inschiet voor 020.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

combi schreef:

als we de hele heerenveen selectie plus trainer moeten geloven dan is het gewoon een feit.

Als er iets negatiefs te zeggen was, deden ze het ook niet. De negatieve verhalen over Alves kwamen ook pas toen het zeker was dat ie niet meer terug zou komen. Meningen die door meerdere personen gedeeld worden maken het nog geen feit.

ik ook vooral als hij er volgend seizoen 20 inschiet voor 020.

Don't worry, zal niet gebeuren. Negen ton per doelpunt vind ik ook wel wat veel. Zijn wel goedkopere alternatieven.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Prijskaartjes zijn altijd moeilijk. Achttien miljoen is wel heel erg veel, maar ik vind hem dan ook heel erg goed. Als ze in Amsterdam maar niet denken dat je hem ver aan de buitenkant neer moet zetten, deze jongen moet vaak in de buurt van de goal komen.

Een aanval Sulejmani - Huntelaar - Suarez is eigenlijk ongekend, spektakelvoetbal als Bassie het aandurft...

The Oceanic Six schreef:

Met oa Huntelaar, Sulejmani, Cvitanic, Rommedahl en Perez heb je zat mensen met kwaliteit voorin.

Die Cvitanovich gaat geen seconde spelen op zo'n manier...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Huntelaar gaat toch wel weg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Tuurlijk wel. Huntelaar in de spits, Cvitanic en Suarez op de flanken en Sulejmani kort achter Klaas Jan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat meer verdedigend ingestelde spelers kan ook geen kwaad. Wat een gatenkaas.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als er iets negatiefs te zeggen was, deden ze het ook niet. De negatieve verhalen over Alves kwamen ook pas toen het zeker was dat ie niet meer terug zou komen. Meningen die door meerdere personen gedeeld worden maken het nog geen feit.

dat is zekers waar, daarom zei ik al als we ze moeten geloven.

(quote)

Don't worry, zal niet gebeuren.

denk het ook niet hoor, hoop het wel mocht hij komen.

Negen ton per doelpunt vind ik ook wel wat veel

mwa vijf seizoen lang maakt het alweer een ander reken sommetje plus eventuele tussentijdse transfer.

. Zijn wel goedkopere alternatieven.
tja als hij echt zo goed blijft als die twee maanden waar jij het over heb is het een koopje.

maar het is allemaal koffiedik kijken ten eerste moet ie nog komen en ten tweede is ie mischien wel blesure gevoelig etc.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over vijf seizoenen gezien krijg je idd een heel ander rekensommetje. Maar ik verwacht geen tweede Suárez (en dat is ook te hopen van niet!).

We zullen zien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik verwacht wel eens 2e Suarez qua impact.

Enne, met Gabri en Lindgren staat er eens stevig blok achter de aanvallende spelers.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik verwacht wel eens 2e Suarez qua impact.

ik hoop het, verwacht trouwens dat suarez een nog beter seizoen gaat draaien en dan helaas weg gaat voor rond de 35 miljoen.

Enne, met Gabri en Lindgren staat er eens stevig blok achter de aanvallende spelers.

Lindgren was de beste man van het tweede seizoens helft en gabri stelt nooit teleur, het word een mooi seizoen aangezien ik ook veel van psv feyenoord en az verwacht.

zullen we het nu weer over oranje hebben, het is geen ajax topic

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik twijfel niet zo over Sulejmani, want hij is buitencategorie. Té goed voor Nederland eigenlijk, een toptalent waarvan je zeker weet dat hij dat hij ooit in de CL zal schitteren. Gewoon betalen, eindelijk een diepte investering... De grootste selectie van Nederland hebben we al, nu nog de beste.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Gabri en Lindgren een stevig blok..hm..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

zonde dat davids weg is maar lindgren deed het niet slecht dacht ik zo, en gabri speelt staat er altijd.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

kos schreef:

(quote)

18 miljoen. .

En dan te bedenken dat Ronaldinho tegenwoordig maar 20 miljoen waard is...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Ik verwacht ook nog dat De Zeeuw, Engelaar of een andere middenvelder naar A'dam komt. Dan nog 1 of 2 verdedigers + een grote sanering en op naar het kampioenschap.

Ik betrap me erop dat ik nu al in de Ajax grootspraak val

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

combi schreef:

(quote)
zonde dat davids weg is maar lindgren deed het niet slecht dacht ik zo, en gabri speelt staat er altijd.
Gabri is de moter van het elftal, een hele nuttige voetballer. De huidige Lindgren declasseert, de Davids van de laatste jaren. Davids gaan we niet zo missen, denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk dat Davids wel gemist gaat worden. Was vaak de enige 020-er die echt inzet toonde.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk dat Davids wel gemist gaat worden. Was vaak de enige 020-er die echt inzet toonde.

met zijn ervaring is het zoiezo al een gemis, dat ie wat minder was dan in voorgaande jaren (hoewel hij werd steeds beter) kan men zich wel aan hem optrekken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Hij kon door zijn drive toch heel de selctie meetrekken. Zou nu echt niet weten wie die taak nu op zich moet nemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.