- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk dat Urby erbij komt, met het oog op Babel én De Cler...
De kans dat robben geblesseerd raakt zoals Erwin(?) al zegt is aanzienlijk.
Stiekem hoop ik ergens nog op Seedorf al lijkt daar een wonder voor nodig.
Edit: Urby is nog steeds geblesseerd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Op zich zijn er genoeg opties voor op links, dus wat mij betreft kan hij het best een extra verdediger meenemen, Boularouz dus.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Edit: Urby is nog steeds geblesseerd.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Altijd fijn, steun uit onverwachte hoek:
http://www.guardian.co.uk/football/poll/2008/may/30/euro2008.chooseateam
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Het Nederlands voetbal is erg geliefd in Engeland. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

dat hij dus niet geselecteerd word, aangezien ik hem al een tijdje niet goed vind ballen, neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is als uberhaupt iemand geblessert is.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
[quote="Zavo[/quote]
Yep, is net bevestigd!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Gelukkig Boulahrouz. Die gaan we nog hard nodig hebben; de enige verdediger die een beetje in de buurt van Jaap Stam komt, qua mentaliteit. De rest is slappe hap. En het is geen Ajacied, en da's ook erg fijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gek, verdediger voor een vleugelspits, maar ik ben er wel blij mee. Aanvallend hebben we genoeg kwaliteit, defensief juist niet. En liever een Bouhlarouz met weinig ritme dan Joris mietje Mathijsen. Leuk voor Bouhlarouz trouwens, toch ondanks alles het EK.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2382 stemmen
Ik droomde (...) dat Boulahrouz erbij werd gehaald. Het was een mooie droom...
De meeste dromen zijn bedrog...?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gek, verdediger voor een vleugelspits, maar ik ben er wel blij mee. Aanvallend hebben we genoeg kwaliteit, defensief juist niet..
dus niet gek....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wordt hier inmiddels wel gedaan alsof Boulahrouz een verdediger van internationaal topniveau is. Met alle respect maar dat is hij niet en veel aan het spelen zal hij ook niet toekomen. Ik denk namelijk dat de opstelling wel zo goed als vaststaat dat het alleen nog interessant wordt of we met Robben of Van der Vaart gaan spelen. (Of gaat Van Persie er toch naast beginnen) Ik zou gaan voor Van Persie, Sneijder en Robben. Maar denk dat Van Basten Van der Vaart laat staan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel, want dan had de bondscoach een aanvaller thuis moeten laten ten faveure van Bouhlarouz. Nu doet hij het alleen omdat er 1 uitvalt die op zijn positie niet gelijkwaardig te vervangen valt. Ik bedoel, je roept geen Bobson of Dave vd Bergh op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wordt hier inmiddels wel gedaan alsof Boulahrouz een verdediger van internationaal topniveau is. Met alle respect maar dat is hij niet .
Klopt helaas.
Hij wordt als een topverdediger beschouwd door z'n resultaten en speelstijl op het Wk van 2 jaar terug. Natuurlijk had heel Nederland veel symphatie voor de jongen die zich steeds meer begon te ontwikkelen als de nieuwe Jaap Stam.
Dankzij de geniepigheid van Figó stond Oranje nog meer achter Khalid, en 16 miljoen Nederlanders hadden hun nieuwe favoriete verdediger gevonden.
2 jaar verder is dat nog niet veranderd, maar z'n voetbal waarschijnlijk wel na zo'n lang blessureleed.
Moeilijk te zeggen waar z'n niveau zich momenteel bevindt.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Nu doet hij het alleen omdat er 1 uitvalt die op zijn positie niet gelijkwaardig te vervangen valt. Ik bedoel, je roept geen Bobson of Dave vd Bergh op.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Altijd fijn, steun uit onverwachte hoek:
http://www.guardian.co.uk/football/poll/2008/may/30/euro2008.chooseateam
Is een Geenstijl.nl actie niet te veel waarde aan hechten dus 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
van Basten had ook Jermaine Lens kunnen nemen, maar goed, 't is immers al bekend dat hij meer kijkt naar de spelers van de top 3.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Jermaine Lens heb je niet al teveel aan met de speelstijl van Oranje...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En even tussen het voetbalgeweld door:
Contador wint Giro voor Riccardo Ricco. Belg Jürgen Van den Broeck eindigt deze Giro op een schitterende zevende plaats.
En Stijn Devolder pakt de eindzege in de Ronde van België. Greg Van Avermaet werd tweede en de Rus Serguei Ivanov eigende zich de derde plaats toe.
De laatste rit was voor Tom Boonen in een massasprint.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Tja de belgen hebben nergens over te praten aangezien ze niet meedoen aan t EK.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tja de belgen hebben nergens over te praten aangezien ze niet meedoen aan t EK.
Strooi nog maar wat zout in de wonde... 
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Strooi nog maar wat zout in de wonde... 
haha nee was gewoon als gezonde rivaliteit bedoeld
, iik heb ze laatse nog tege Italie zien spelen en daar is echt wel iets van te maken, leuke ploeg ook, wielrennen vind ik trouwens ook een hele mooie sport hoor.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Naam poule: Moviemeter.nl (te vinden in categorie 'vrienden of familie')
Inlognaam: moviemeter
Wachtwoord: hupholland
ook ingeschreven!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En even tussen het voetbalgeweld door:
Contador wint Giro voor Riccardo Ricco. Belg Jürgen Van den Broeck eindigt deze Giro op een schitterende zevende plaats.
Een wat kleurloze Giro maar inderdaad een briljante prestatie van Van den Broek. Ook Menchov maakte een goede indruk als hij net zo verbetert als dat hij normaal doet na een goede ronde dan wordt hij voor mij de persoon die de tour gaat winnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Canavaro geblesseerd geraakt bij Italie, misschien een ernstige blessure want ze hebben hem naar het ziekenhuis gebracht. Zou een prettige meevaller zijn.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77275 stemmen
Mijn zoon en ik ook 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Cannavaro moet EK laten schieten
Fabio Cannavaro zal niet deelnemen aan het aankomende EK in Oostenrijk en Zwitserland. De Italiaanse verdediger viel maandag geblesseerd uit op de training, en blijkt zwaarder getroffen te zijn dan in eerste instantie werd verwacht.
De 34-jarige mandekker kwam vandaag op de training ongelukkig in botsing met teamgenoot Giorgio Chiellini en moest per brancard het trainingsveld verlaten. In eerste instantie werd er gehoopt dat de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar gewoon fit zou zijn voor het eerste duel met Nederland, maar die hoop blijkt ijdel.
Welke vervanger bondscoach Roberto Donadoni oproept voor de defensieleider van het Spaanse Real Madrid is nog niet bekend.
Bron: Voetbalzone.nl
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Altijd gunstig. Helaas hebben ze nog een blik topverdedigers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.