- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
mijn favoriete oranje op stelling.
op goal timbo
RB. Knisper
centraal rechts Kos
centraal links Ajax & Litmanen1
LB. Kai
RH. otherfool
mid mid. Zavo
LH. Quido
RV.The Last
spits. Tommeh
LV. Materny
reserve combi
en Art 
En de winner wordt niet een opgesteld?
Toch geen vriendje van Van Basten?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Je mag mijn plek. Ik zal voor Seedorf spelen, ik trek me uit landsbelang terug, ik ben niet goed genoeg. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Das nou is sportief. Alhoewel ik ben ook al 36 jaar.
Maar wel met ervaring en linksbenig, ik kan de hele linkerflank invullen, al gaat mijn voorkeur nu naar de de linksback zonder conditie.
En er komt niemand langs mij heen, dat beloof ik.
Bijnaam in mijn jonge jaren: Romario.
laatste jaren: Spijker.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ook hier even reclame maken:
Voorspel het EK en houd je eer, en die van Moviemeter als voetbaldeskundigenbolwerk hoog: http://ekpoule.telesport.nl.
Naam poule: Moviemeter.nl (te vinden in categorie 'vrienden of familie')
Inlognaam: moviemeter
Wachtwoord: hupholland
Join! 
Na inloggen kan je onder persoonlijke gegevens je teamnaam veranderen in je nickname op moviemeter (wel zo duidelijk en leuk voor de anderen).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bouhlarouz is de laatste afvaller.
Jammer omdat ik hem normaal goed vind en ik vind dat Mathijssen Oranje onwaardig is maar de bondscoach heeft gewoon gelijk. Ooijer en Melchiot waren 1e keus en zijn fit en hebben itt Bouhlarouz een heel seizoen wel gespeeld.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2382 stemmen
Na inloggen kan je onder persoonlijke gegevens je teamnaam veranderen in je nickname op moviemeter (wel zo duidelijk en leuk voor de anderen).
Ik doe onder mijn eigen naam mee (Giedo) aangezien ik ook met andere subleagues meedoen waar anders verwarring ontstaat 
oh en btw:
Boulah > Melchiot > Mathijssen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer, had liever Boularouz dat Melchiot.....
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Beiden waren bankzitters geworden.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ook hier even reclame maken:
Voorspel het EK en houd je eer, en die van Moviemeter als voetbaldeskundigenbolwerk hoog: http://ekpoule.telesport.nl.
Naam poule: Moviemeter.nl (te vinden in categorie 'vrienden of familie')
Inlognaam: moviemeter
Wachtwoord: hupholland
Join! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hopelijk zag Van Basten vandaag dat Joris mietje Mathijsen echt niet basiswaardig is...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Van Basten ziet dingen die wij niet zien 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ze waren moe.....
En Oijer voeft ook niks toe en Heitinga stond weer is op de verkeerde plek.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, die hele verdediging van Oranje rammelt*. Neem dan Braafheid of Wieleart, of dat ventje van NEC ofzo mee. Jezus wat een prutser die van Basten...
(* op Heitinga na).
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De hele linkerflank lag stil, alles moest naar Robbe. Wel fijn dat Robbe nooit wedstrijdritme nodig heeft. Een echte prof.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hij had gewoon boula en davids mee moeten nemen!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik las gister wel een mooie post op een andere site.
Het was maar een oefenpotje. Als we een geniale wedstrijd hadden gespeeld had men gezegd dat het maar een oefenpot was en nu hij wat tegenviel zwijgt men over het OEFENpotje.
Oranje trainde zwaar, speelde schijnbaar (1e 70 minuut helaas gemist door werk) een goede 1e helft en zakte daarna terug. Lijkt me geen schande na zon zware week en met het vieze warme weer buiten.
Tegen Wales win je gewoon 2-0 ofzo en dan gaan we met vertrouwen naar het EK.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2382 stemmen
Ik droomde vannacht dat Mathijssen alsnog afviel en dat Boulahrouz erbij werd gehaald. Het was een mooie droom...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heb je 's ochtends wel je dekbed verschoond? 
michael
-
- 216 berichten
- 2426 stemmen
Zo wordt de verdediging alleen maar zwakker
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ach ja, linksachter is de enige positie waar ze nog redelijke opties hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach boeiend. Die is maandag over een week echt wel aanwezig tegen Italie (als ie een basisplek krijgt uberhaupt).
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
De aanvaller van Liverpool scheurde zaterdag tijdens de training van het Nederlands elftal in Hoenderloo zijn enkelbanden. Dat maakte de KNVB bekend.
Bondscoach Marco van Basten mag een vervanger oproepen voor Babel. Wie dat wordt, is nog niet bekend. De bondscoach zei op korte termijn zijn keuze bekend te maken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jammer Babel was in de vorm van z'n leven... Nu mist hij ook nog is de voorbereiding met Liverpool. Als het een beetje slecht uitpakt kan hij hier z'n hele carriere last van hebben.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
lullig voor babel maar waarschijnlijk wel goed voor oranje, tenminste als bassie boula meeneemt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, maar Robbe zal ook wel weer uitvallen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.