- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ook hoor, maar dan wel met echte karaktermensen naast zich.
Ooijer naast Heitinga....Ooijer heeft dan wel degelijk een karaktermens naast zich. Ik denk dat onze CV Ooijer en Heitinga moeten zijn. Melchiot op rechts en De Cler of Gio links. Dan heb je geen wereldachterhoede maar wel de beste die Oranje kan hebben.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Gaat niet gebeuren, Marco werkt volgens de standaard Oranje/Ajax stijl dus zal altijd de linksbenige Bouma centraal opstellen. Niet 2 rechtsbenige verdedigers centraal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kan ook, Ooijer RB en Heitinga en Bouma dan centraal. Dikke Fred vind ik ook aardig goed geworden het laatste jaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
stopt heel veel strafschoppen en is erg ervaren.
Nog even afwachten hoe dat zich doorzet maar hij is hierin echt spectaculair gegroeid. Ik weet nog dat ik vorig jaar de bekerfinale met onsteltenis heb bekeken over hoe slecht Stekelenburg en Waterman wel niet waren wat penalty's keepen betreft. Daarom ben ik nog niet volledig overtuigd maar het afgelopen seizoen was in ieder geval veelbelovend.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Stekelenburg pakte toen de pingel van Donk hoor...
Geloof me, ik was die dag er zelf bij, mooiste voetbalduel waar ik ooit bij was. Stekelenburg en Davids waren helden in de penaltyreeks!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik heb die wedstrijd op tv gezien en was een prachtige wedstrijd maar je kan toch niet serieus gaan beweren dat Stekelenburg daar held was en dat hij daar goed penalty's stond te keepen. Het was dat die Waterman dus echt helemaal geen penalty's kan keepen. Nee als je er één uit acht pakt ben je mijn inziens dus echt niet de held van de penaltyserie. En zeker in die penaltyserie niet. Dan ben je de minst slechte. Maar nogmaals dit seizoen heeft hij zich wel enorm verbetert en lijkt het goed te komen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Kan ook, Ooijer RB en Heitinga en Bouma dan centraal. Dikke Fred vind ik ook aardig goed geworden het laatste jaar.
ja, op links, niet centraal.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
mijn favoriete oranje op stelling.
op goal timbo
RB. Knisper
centraal rechts Kos
centraal links Ajax & Litmanen1
LB. Kai
RH. otherfool
mid mid. Zavo
LH. Quido
RV.The Last
spits. Tommeh
LV. Materny
reserve combi
en Art 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Waterman

Was er ook bij, heerlijke wedstrijd was het!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Haha, zal vooral de tegenstander leuk vinden denk ik. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@ Combi,
Linksback? Dan doe je me echt te kort...
Ik ga liever als defensieve middenvelder, maar wil wel de lijnen uitzetten een type Pirlo dus. Met Kos en Litmanen centraal achterin kan ik ook nog is af en toe een steekje laten vallen.
Bel jij Marco?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben uiteraard gezien mijn nickname de #10 van het elftal he. De man met de geniale ingevingen waar iedereen op leunt 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
We zoeken nog wel een waterdrager. Ook leuk.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Nou kai, ik wil wel op linksback spelen hoor. Is opzich één van mijn favoriete posities, al speel ik nu voornamelijk met nog iemand centraal of verdedigend middenvelder. Maar backs spelen is echt een dikke positie. Lekker opkomen, combineren, opbouwen, bikkelen op z'n tijd en duels aangaan. Love it 
edit: we zitten hier wel te grappen, maar ik probeer serieus een proffesionele carriere neer te zetten. Tja heb niet veel keus; ben voor tweedemaal gestopt met school, mijn ouders betalen geen opleiding meer en ik heb zelf niet de middelen om mij daarvan te voorzien. En als ik serieus iets goed kan, dan is het wel voetballen. En dan lijkt dat wel allemaal zo verweg, zo onbereikbaar, zo'n veels te ´kleine jongensdroom´, te mooi om waar te zijn etc. maar nooit geschoten is altijd mis, om maar eens een cliché van stal te trekken 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Waar voetbal je? Weet niet hoe oud je bent maar je zou dan toch al bij een BVO in de jeugd moeten spelen of op hoog amateurniveau. Anders zal het geen makkie worden.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik mid mid, en nu ik op leeftijd ben moet ik opeens een plaats naar achteren.
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik mid mid, en nu ik op leeftijd ben moet ik opeens een plaats naar achteren.
.
Ik altijd voorhoede. Het liefst linksbuiten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
if you will it, it's no dream!
Maar waar voetbal je ben benieuwd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Maar waar voetbal je ben benieuwd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lv betekent dat ik naar binnen trek automatisch door m'n slechte linkerbeen 
Ik ruil wel met Kos, die kan nog wel een actie buitenom maken op z'n leeftijd. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Bij welke site moeten we zijn om een gezellige EK-voorspellingstrijd met elkaar te voeren?
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Sowieso weet ik niet of het wel een goed idee is om kos en Ajax & Litmanen1 samen als centraal duo neer te zetten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Bij welke site moeten we zijn om een gezellige EK-voorspellingstrijd met elkaar te voeren?
Ik organiseer een EK Poule. Ik kan daarnaast ook wel een Moviemeter EK Poule organiseren en die apart bijhouden als daar interesse voor is? We zijn met potentieel best veel mensen dus is wel leuk als iedere deelnemer zoals wel eens eerder is gebeurt een dvd'tje inbrengt of dat we gewoon echt werken met een kleine inleg. Ik hoor het wel
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Onder voorbehoud ook interesse in een EK-poule!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.