- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Zeer slecht nieuws. Jeferson Farfan gaat voor tien miljoen naar Schalke '04. Enigzins tegenvallende prijs en onze enige spits van echte wereldklasse gaat vertrekken. Het is te hopen dat we een goede vervanger kunnen vinden want Lazovich, Koevermans en Amrabat gaan ons geen kampioen maken. Ik las de naam Jovanovich regelmatig opduiken maar lijkt me ook geen man die de aanval van PSV eventjes gaat leiden. Nee alleen Suljemani of een buitenlander die ik nog niet ken kan onze voorhoede nog redden.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
whaha wereldklasse, op het begin was ie goed maar laatste jaren niks meer van gezien, PSV moet es op houden om zuid amerikanen te kopen, die komen helemaal niet tot hun recht bij dat saaie spel van PSV.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Farfan kwam juist precies tot z'n recht bij dat saaie spel van PSV, hij was de ideale counterspits. Hoe vaak is het wel niet gebeurd de laatste jaren dat PSV een slechte wedstrijd toch won door een goal van Farfan in het laatste kwartier? Erg vaak.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
hij wordt opgeofferd door het spel van PSV, hij speelt zelden goed en soms scoort ie dan ook nog met alle geluk, die jongen kan veel beter naar een ander team gaan met wat meer tempo en beweeglijke spelers om hem heen. Afgelopen jaar heeft hij niks klaargespeeld.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ga je mond spoelen, beste psv speler van de laatse jaren en het verbaasde me dat hij er nog speelde. wereldklasse voetballer die zich zelfs wegcijferd voor de ploeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha wereldklasse en Farfan....zijn 1e 2 jaar leek hij dat te worden, maar de Farfan van nu is de beste PSV spits maar een Europese subtopper. Hij is geen doelpuntenkanon....
PS: Mag ik heel even voor mijn site waarvoor ik actief ben spammen?
heeft een nieuw reactiesysteem gelanceerd. Je kan oa een profielafbeelding nemen, je opstelling in een veld zetten en je eigen spelerscarriere vermelden. En nog een hoop leuke dingen waardoor de discussies's weer goed worden. Oa delen we bezoekers in 3 niveau's in van slecht tot goed en je kan als je in het 3e zit de lagere niveaus's wegfilteren.
Tot zover, dank u 
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Oa delen we bezoekers in 3 niveau's in van slecht tot goed en je kan als je in het 3e zit de lagere niveaus's wegfilteren.
En wie bepaalt dat dan?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
op het begin was ie goed maar laatste jaren niks meer van gezien.
Farfan was vorig seizoen en het seizoen juist enorm goed kijk alleen al naar de harde cijfers
.
2005/06 PSV 31 21 Nederland
2006/07 PSV 30 21 Nederland
Bovendien is Farfan de man die PSV dit jaar in de slotfase van de competitie kampioen heeft gemaakt. Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij dit jaar voor de winterstop en een kleine gedeelte erna een waardeloos seizoen heeft gedraaid maar vanaf het moment dat hij rechtsbuiten werd was hij geweldig. Ik zou zeggen kijk de laatste tien wedstrijden er nog maar eens op na. Enorm veel belangrijke goals zelf gemaakt en nog eens een aantal voorbereid ook nog. Nee dit wordt een bijzonder groot gemis.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
dat jij hem de beste speler van PSV vindt, zegt mij heel weinig over zijn niveau, het is een goede speler, maar wereldklasse, kom op. Messi, dat is wereldklasse. Ik neem aan dat jullie PSV supporters zijn, dan kan ik me nog wel indenken waarom je zoiets zegt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
dat jij hem de beste speler van PSV vindt, zegt mij heel weinig over zijn niveau, het is een goede speler, maar wereldklasse, kom op. Messi, dat is wereldklasse. Ik neem aan dat jullie PSV supporters zijn, dan kan ik me nog wel indenken waarom je zoiets zegt.
Ik wel Combi is Ajaxcied. Verder heeft Farfan in de loop der jaren juist bewezen Europees iets extra's te kunnen. Hij had een bijzonder grote rol in de Europese succesjaren van PSV en was ook dit jaar op de momenten dat het er om ging. Tottenham en Fiorentina bij de beste op het veld. Het was dan ook geen toeval dat toen Farfan en Affelay ontbraken PSV kansloos was tegen Fiorentina.
Maar het moge duidelijk zijn dat Messi en consorten nog een pak beter zijn. Wereldklasse was natuurlijk ook wat overdreven moet natuurlijk ook niet alles te serieus nemen. Ik wou alleen nog wat extra benadrukken dat het Europees gezien samen met Gomes de speler was die we het slechtst kunnen missen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een groot gemis inderdaad. De beste man kon zelfs op zijn slechtste dag nog erg beslissend zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Een groot gemis inderdaad. De beste man kon zelfs op zijn slechtste dag nog erg beslissend zijn.
Bijvoorbeeld met zijn vrije trappen.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
.
2005/06 PSV 31 21 Nederland
2006/07 PSV 30 21 Nederland
Bovendien is Farfan de man die PSV dit jaar in de slotfase van de competitie kampioen heeft gemaakt. Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij dit jaar voor de winterstop en een kleine gedeelte erna een waardeloos seizoen heeft gedraaid maar vanaf het moment dat hij rechtsbuiten werd was hij geweldig. Ik zou zeggen kijk de laatste tien wedstrijden er nog maar eens op na. Enorm veel belangrijke goals zelf gemaakt en nog eens een aantal voorbereid ook nog. Nee dit wordt een bijzonder groot gemis.
Met vorig seizoen bedoel ik natuurlijk afgelopen seizoen. Vanaf het moment dat hij rechtsbuiten speelde werd het nog dramatischer, hij kan nieteens man uitspelen. Enorm veel goals? 7 in totaal? En bedankt maar ik ga de laatste 10 wedstrijden niet nakijken, ik ben net wakker en dat wil ik zo houden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat jij hem de beste speler van PSV vindt,
mwa, op gomez na wel of weet jij een nog betere?
als je je oogkleppen op houd begrijpelijk
tja.
nee, dat is buiten categorie. 
jullie is joden volk en ben een ajacied.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Met vorig seizoen bedoel ik natuurlijk afgelopen seizoen. Vanaf het moment dat hij rechtsbuiten speelde werd het nog dramatischer, hij kan nieteens man uitspelen. Enorm veel goals? 7 in totaal? En bedankt maar ik ga de laatste 10 wedstrijden niet nakijken, ik ben net wakker en dat wil ik zo houden.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Maar het moge duidelijk zijn dat Messi en consorten nog een pak beter zijn. Wereldklasse was natuurlijk ook wat overdreven moet natuurlijk ook niet alles te serieus nemen. Ik wou alleen nog wat extra benadrukken dat het Europees gezien samen met Gomes de speler was die we het slechtst kunnen missen.
Daar zeg je het, Gomes dat is nou wel een wereldklasse voetballer. Daar heeft PSV het al die jaren aan te danken. Als hij weg zou gaan mogen jullie volgend jaar hopen op een 5e plek.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Farfan was in de slotfase van de competitie inderdaad weer op zijn oude niveau. Hij heeft een mindere periode gehad maar het blijft gewoon een topspeler die elke ploeg goed zou kunnen gebruiken. Erg jammer dat hij weggaat, maar dat was ook wel te verwachten. We hebben er lang van kunnen genieten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En wie bepaalt dat dan?
Wij als moderators 
Als men goed post zullen ze stijgen. Of als we ze al kennen als goede posters, dan delen we ze meteen hoog in.
PS: Farfan is best goed, maar verre van wereldtop. Kon de laatste 1,5 jaar in NL en Europa zijn stempel nauwelijks meer drukken. 10 miljoen is trouwens wel een lachertje....Koevermans kostte PSV al 7 miljoen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
10 miljoen vindt ik anders niet zo slecht hoor.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
mwa, op gomez na wel of weet jij een nog betere?
affelay en aissatti natuurlijk 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vind het ook wel meevallen. Het is maar hoe je het interpreteert. Als Sulejmani 18 miljoen kost is het idd niet al te veel.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Vind het ook wel meevallen. Het is maar hoe je het interpreteert. Als Sulejmani 18 miljoen kost is het idd niet al te veel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is natuurlijk een kromme vergelijking. Als ik mijn vermogen vergelijk met die van Bill Gates wil toch ook niet zeggen dat ik een arme sloeber ben?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hij heeft gewoon een hekel aan ajax en pakt alles aan om het maar eventjes duidelijk te maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Jij zei helemaal niet vorig seizoen maar de afgelopen jaren. Dus vandaar de gegevens van de afgelopen jaren. En wat de rest van je post betreft zijn we denk ik redelijk snel uitgepraat. Als jij beweert dat Farfan op het einde van het seizoen dramatisch speelde zie ik er weinig uitdaging meer in het er nog verder over te hebben. Want dan heeft het met alle respect gewoon met een gebrek aan verstand van voetbal te maken.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
hij heeft gewoon een hekel aan ajax en pakt alles aan om het maar eventjes duidelijk te maken.
Gaat dit over mij? want de link ontgaat me even.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Gaat dit over mij? want de link ontgaat me even.

bij jou is alles anti ajax dus doe niet of dat je neus bloed!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
bij jou is alles anti ajax dus niet of dat je neus bloed!
Kos zegt dat als Suljemani 18 miljoen moet kosten dat 10 miljoen voor Farfan niet al teveel is en jij ziet dit als een aanval op Ajax. Af en toe zie je echt spoken Combi. Wat heeft Ajax hiermee te maken?
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Afgelopen jaar zei ik, op het begin was ie goed, maar hij werd steeds minder. En ik vond farfan als rechtsbuiten niet goed spelen(van de wedstrijden die ik gezien heb) ik heb je ook gzegd dat ik geen zin heb om de laatste wedstrijden van PSV te kijken dus ik heb er ook niet over geoordeeld. En als je dan ook nog over verstand van voetbal wil praten, beetje raar om te zeggen dat ik er geen verstand van heb terwijl er geen aanleiding voor is, maar hier hecht ik niet al te veel waarde aan aangezien jij farfan een wereldvoetballer vind en waarschijnlijk vind je PSV dan ook een wereldteam.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Maar het valt wel op dat anti-ajax supporters het hier opvallend vaak met elkaar eens zijn, en het onnodig vaak voor elkaar opnemen. 
10 miljoen is indd niet veel voor een speler als Farfan, die van grote waarde was voor PSV. Het zal niet makkelijk worden om een waardige vervanger aan te trekken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.