• 16.406 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.841 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet als je Piet de Visser niet meer tot je beschikking hebt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

tarentino schreef:

maar hier hecht ik niet al te veel waarde aan aangezien jij farfan een wereldvoetballer vind en waarschijnlijk vind je PSV dan ook een wereldteam.

Ja kijk als je iets niet wil lezen houdt het natuurlijk op. Ik heb een paar posts geleden nog gemeld dat en nu quote ik mezelf.

Maar het moge duidelijk zijn dat Messi en consorten nog een pak beter zijn. Wereldklasse was natuurlijk ook wat overdreven moet natuurlijk ook niet alles te serieus nemen. Ik wou alleen nog wat extra benadrukken dat het Europees gezien samen met Gomes de speler was die we het slechtst kunnen missen.

Kijk als je dan nog op dat ene woordje blijft hameren houdt het natuurlijk op en lijkt het erop dat je of niet wilt lezen, of gewoon een flauwe discussie wilt blijven voeren of en ik hoop dat het deze optie is dat je er per ongeluk overheen hebt gekeken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

tarentino schreef:

ik heb je ook gzegd dat ik geen zin heb om de laatste wedstrijden van PSV te kijken dus ik heb er ook niet over geoordeeld. En als je dan ook nog over verstand van voetbal wil praten, beetje raar om te zeggen dat ik er geen verstand van heb terwijl er geen aanleiding voor is.

Oke mijn excuses dan. Omdat je nakijken zei nam ik aan dat je het einde van het seizoen Farfan wel in actie had gezien maar die wedstrijden niet nog een keer wilde kijken. Maar aangezien je ze dus niet hebt gezien kunnen we hier nog lang over discussieren maar heeft dat weinig zin lijkt me .

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

Kijk als je dan nog op dat ene woordje blijft hameren houdt het natuurlijk op en lijkt het erop dat je of niet wilt lezen, of gewoon een flauwe discussie wilt blijven voeren of en ik hoop dat het deze optie is dat je er per ongeluk overheen hebt gekeken.
[/quote]

Nee ik had het wel gelezen, maar ik dacht je aan het terugkrabbelen was. Maar als je het echt zo bedoelt dan begrijp ik dat natuurlijk wel.

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

Oke mijn excuses dan. Omdat je nakijken zei nam ik aan dat je het einde van het seizoen Farfan wel in actie had gezien maar die wedstrijden niet nog een keer wilde kijken. Maar aangezien je ze dus niet hebt gezien kunnen we hier nog lang over discussieren maar heeft dat weinig zin lijkt me .[/quote]

excuses aanvaard Heeft idd weinig zin om hierover verder te discusieren, doen we dat tog weer een andere keer Ik vind het iig leuk om met jou te discusieren want wat die combi er allemaal uit haalt, snap dr niet veekl van

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kos zegt dat als Suljemani 18 miljoen moet kosten dat 10 miljoen voor Farfan niet al teveel is en jij ziet dit als een aanval op Ajax. Af en toe zie je echt spoken Combi. Wat heeft Ajax hiermee te maken?

18 miljoen voor suljimani

is 1 van zijn reakties, en nu zegt ie het nog fftjes tussen neus en lippen door, en wat het met ajax te maken heeft is dat zij (slim,dom of weet ik veel, de toekomst zal het zeggen) bereid zijn om het neer te leggen, volgens verschillende bronnen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

]wat die combi er allemaal uit haalt, snap dr niet veekl van
[quote]dat krijg je ervan als je geen verstand van voetbal heb

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

nou nee, veel zinnigs over voetbal heb ik je nog niet horen zeggen. Het ging dr meer om dat je je eige berichten quote.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tarentino schreef:

nou nee, veel zinnigs over voetbal heb ik je nog niet horen zeggen. Het ging dr meer om dat je je eige berichten quote.

ze zijn hier allemaal baanbrekend, behalve ik natuurlijk.

Edit omdat ik affelay en aissatti ook beter vind dan farfan, die was ik alleen vergeten dus quote ik mezelf.

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

als jij t zegt

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik zeg het niet, ik typ het!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Back on topic maar weer.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

blessure sneijder valt mee, doet vanavond gewoon met de training mee.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Yep goed idee. Topscoorder euro 2008 wordt Torres en Spanje wordt Europees kampioen heb ik net besloten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is pas wat je noemt een brainwave.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Spanje 1e ronde exit. Rusland en Griekenland door.

Appeltje/eitje .

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ik heb Spanje en Zweden door.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

kos schreef:

Spanje 1e ronde exit. Rusland en Griekenland door.

Appeltje/eitje .

Griekenland en Oostenrijk zijn enkel toernooivulling. In de poule even ieder 8 goals om de oren krijgen en hup weer naar huis.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Griekenland en Oostenrijk zijn enkel toernooivulling. In de poule even ieder 8 goals om de oren krijgen en hup weer naar huis.

Was griekenland 4 jaar geleden ook toernooivulling?? Knappe toernooivulling, dan moeten we Nederland ook maar zo gaan noemen!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

PS: 10 miljoen is trouwens wel een lachertje....Koevermans kostte PSV al 7 miljoen...

Er is ook geen pijl meer op te trekken. Het is tegenwoordig wat de gek er voor geeft. Je schijnt je ook zomaar scheel te kunnen betalen aan het salaris van Albert Lugue en dat terwijl deze knuppel niks uitvoerd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kuffour was volgens mij ook niet echt goedkoop qua salaris.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Nee dat denk ik ook niet. Ik hield het nog bescheiden met alleen luque. Het verschil is trouwens, dat ze van Kuffour makkelijker afkunnen dan van Luque.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, klopt. Ik weet niet wanneer zijn contract afloopt maar ze staan niet zo te springen om Luque. Vooral niet met die salariseisen van hem.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik heb gelezen, dat zijn contract pas in 2010 afoopt. Dus tot dan zal hij wel blijven of ze moeten een club vinden, die nog geld voor hem over heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat gaat een lastig verhaal horen. Las ook dat van Basten al heeft laten weten hem niet nodig te hebben. Erg opmerkelijk om dat nu voor de voorbereiding nog al te laten weten.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Oostenrijk wel ja, maar Griekenland zeker niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sterker, met dat baksteenvoetbal kan Griekenland ver komen. Schat ze niet slechter in dat de 2004 ploeg van hen. Alleen onderschat niemand nu Griekenland nog...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Blijkbaar wel. .

Bovendien zijn ze nu een stuk sterker dan in 2004.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Maar Griekenlans heeft wel drie goede tegenstanders, dus wat dat betreft wordt het een lastig verhaal.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

http://www.gelderlander.nl/sport/ekvoetbal/3233396/Erwin-Koeman-mist-een-type-Erwin-Koeman.ece

LAUSANNE - Geef de artiesten van Oranje een bal en ze behoren tot de aller besten van Europa. Maar er zijn ook momenten in voetbal dat je de bal niet hebt. [...]

Dergelijke spelers zijn goud waard. Ze ruimen het puin dat de vedette laat liggen. Italië heeft Gattuso, Frankrijk Makélélé. Eenmansdestructiebedrijven zijn dat. Spelers die tegenstanders slopen, maar hun eigen elftal bij elkaar houden.

Oranje heeft Nigel de Jong. Dat zegt misschien wel voldoende. Het middenveld van Nederland is gebouwd op stilisten. Spelers als Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken er de dienst uit. Klein, fijn, maar kwetsbaar als de bal bij de tegenpartij is.

"Het zijn allemaal spelers die technisch veel beter zijn dan ik ooit ben geweest. Maar ik voegde wel wilskracht aan het elftal toe", zegt Koeman. "Het is bij Oranje te veel van hetzelfde. Voetballend behoren we bij de top van Europa, maar ik vrees dat we op het fysieke vlak op de beslissende moment tekort komen. Het ontbreekt ons aan balans, aan dynamiek en vechtlust op het middenveld. We hebben geen spelers die bij balverlies de durf en het inzicht hebben om een overtreding te maken." Met andere woorden: "Deze selectie mist een type-Jan Wouters en een type-Erwin Koeman."

Compleet eens, mijns inziens al jaren het probleem van Oranje en het enige dat Marco had moeten doen toen hij werd aangesteld was dit oplossen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.