- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hyves
Hyves

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Als je een baan hebt kun je niet e-mailen?
Als je werkt dan weet je dat e-mail nog steeds een onmisbaar medium is en vraag jij je niet af of daar nog wel gebruik van gemaakt wordt.

Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Dat begrijp ik wel, maar waar is die social media dan voor nodig?
er is toch e-mail?

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Dat is toch een wezenlijk verschil? Het heeft zelfs weinig met elkaar te maken, vind ik.

Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
ik gebruik voornamelijk e-mail om mijn sociale contacten te onderhouden, en daarom vind ik facebook, hyves e.d. ook min of meer overbodig, het heeft idd weinig met elkaar te maken maar het gaat wel beide om sociale contacten.

Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik had eerder wel Hyves en Myspace. Facebook vind ik niets aan en het andere is bij mij ook wel weer opgehouden qua activiteiten. En mailen doet iedereen toch?

Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Ben ik mooi voor niks een kruistocht voor e-mail aan het houden

Nijmegen
-
- 323 berichten
- 682 stemmen
Moet toch altijd zo lachen dat die mensen van Hyves het hebben verkocht voor een paar miljoen aan de (?) Telegraaf Group net toen iedereen er mee stopte.

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2492 stemmen
MSN is trouwens samen met Hyves ook al zo goed als verleden tijd.
Het is wel iets wat ik nog gebruik als ik met mensen (die überhaupt online komen) mee in contact wil. Vaak gebruik ik ook via Messenger de Hotmail voor mails. Van Hyves heb ik niets meegekregen, omdat ik daar nooit aan begon. Zulk soort websites blijf ik zien als een online foto album waar je je eigen foto's kunt uploaden en mensen erop los kunnen reageren, iets wat ik niet al te geweldig vind.
Wel merk ik inderdaad dat minder (eigenlijk erg weinig) mensen gebruik maken van MSN. Dit is eigenlijk voor vele zo goed als overbodig geworden, aangezien iedereen met een BlackBerry pingt of met een iPhone whatsappt.

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Moet toch altijd zo lachen dat die mensen van Hyves het hebben verkocht voor een paar miljoen aan de (?) Telegraaf Group net toen iedereen er mee stopte.
Dat gebeurt sowieso vaak. Het wordt groot, dan vaak verkocht voor een belachelijke hoeveelheid geld en daarna is het over.......Kaazaa schiet me zo al te binnen.

Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
O ja, vergeten, ik heb ook nog YouTube. Een stuk of 20 filmpjes geupload, 5 favorieten toegevoegd en daarna niks meer mee gedaan. Schiet ook niet op dus.

606
-
- 23834 berichten
- 12035 stemmen
Wie heeft een Tablet of Ipad en kan mij vertellen of je via www.hyves.nl en dan games landleven kan spelen ??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.