• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.892 films
  • 12.260 series
  • 34.056 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.673 stemmen

Hyves

zoeken in:

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Ik heb mijn hyves account een aantal weken geleden verwijderd. Facebook blijft wel. Vind ik wat handiger

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ben ik nou echt de enige ter wereld die Hyves veel makkelijker (iig overzichterlijker) vind als Facebook?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Nee, ik heb hetzelfde. Doe niet veel meer met Hyves, maar Facebook trekt me niet aan. Al zijn er veel mensen die proberen me daar te krijgen, ik vind het maar rommelig.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Hyves is passé... Facebook is nu helemaal in

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Het was dan ook een meesterzet van de makers om het te verkopen. Net op tijd het zinkende schip verlaten.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Elineloves schreef:

Facebook trekt me niet aan. Al zijn er veel mensen die proberen me daar te krijgen, ik vind het maar rommelig.

Helemaal mee eens.

starbright boy (moderator films)

• 22420 berichten
  • 5127 stemmen

Online kan het snel gaan. Nog iets langer terug was myspace een van de populairste sites op aarde. Vroeger, voor google, waren Altavista en Ilse de zoekmachines die ik gebruikte. Geocities was ooit heel groot om eigen websites op te zetten. En ooit hadden heel veel jongeren in Nederland een profiel op cu2. Sommigen bestaan niet meer, anderen zijn nu veel kleiner of compleet vergeten. Tijden veranderen.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Hyves heeft toch iets met Telegraaf Media Group vandoen? Vond het altijd al zo'n Telegraaf sfeer/uitstraling hebben. Ben dan ook totaal niet treurig dat het ten onder gaat

en om nog zo'n netwerk aan starbright boy's lijstje toe te voegen: Ilse chat en ICQ.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Cu2 en ilse (chat), jeetje, dat is old school zeg. Had vroeger echt een vet mooie cu2 pagina, helemaal met Jack Sparrow stuff gepimpt.

starbright boy (moderator films)

• 22420 berichten
  • 5127 stemmen

Nog zoiets: Komt er nog weleens iemand op startpagina.nl ?

En ik heb persoonlijk heel veel herinneringen wbs.net. Maar dan praten we over 1997.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Wat me elke keer opvalt is dat zo'n internet hype groot wordt en zodra het dan verkocht wordt voor enorme bakken geld het al snel daarna gewoon over is. En toch stinken bedrijven er elke keer in. Gebeurt niet altijd natuurlijk, maar wel vaak.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12869 stemmen

Hyves was gewoon rommel. Groot geworden omdat er destijds geen echte alternatieven waren, maar tegen een speler als Facebook was het gewoon goedkoop amateurisme dat er niet snel genoeg vantussen kon.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Hyves is zo goed als overleden, lijkt me...toch raar dat het 5 jaar geleden nog dé site van Nederland was.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

is myspace niet een goed alternatief?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Myspace was heel leuk. Ik gebruikte het vroeger heel veel om nieuwe muziek te ontdekken, maar met de nieuwe layout is het zo goed als waardeloos. Hyves heeft voor mij de gigantische beperking dat het een Nederlands iets is. Ik heb redelijk wat vrienden buiten de grenzen die natuurlijk never nooit niet een Hyves account aanmaken. Facebook is gewoon veel makkelijker.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

BoordAppel schreef:

Het was dan ook een meesterzet van de makers om het te verkopen. Net op tijd het zinkende schip verlaten.

Inderdaad. Begreep er toen al he-le-maal niets van wat de Telegraaf toen deed. Ik dacht dat ze misschien een geheim masterplan of zo zouden hebben, maar ja...

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Nog zoiets: Komt er nog weleens iemand op startpagina.nl ?

Slechts 29 websites worden in Nederland beter bezocht: http://www.alexa.com/siteinfo/startpagina.nl#

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Facebook is makkelijker maar over 3 jaar gebruikt ook niemand dat meer.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik bezoek Hyves trouwens nog steeds dagelijks want het nieuwsoverzicht daar is handig.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Pitakaas schreef:

Facebook is makkelijker maar over 3 jaar gebruikt ook niemand dat meer.

Ik heb mezelf al afgemeld, een grote rommel zooi en zeer onduidelijk.

Hyves is veel gebruikersvriendelijker.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hyves doe ik niks meer mee. Alleen nog Facebook, YouTube, LinkedIn en Twitter.

Facebook is ook veel handiger als je een bedrijfspagina hebt en wat meer verkeer naar je website wil.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Bestaat dat nog? Sinds gezichtboek hoor je helemaal niets over 'heb je Hyves?'.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Je bent ook eigenlijk je tijd aan het verspillen met die sites, ik ken wel mensen met hyves en/of facebook, maar waarom zou ik hun pagina bezoeken?

Ik heb wel wat beters te doen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Social media noemen ze dat... Iets met sociaal zijn op internet, etc.

Ik vind het ook niets. Doe er ook niet aan, nooit een Hyves, Twitter, Facebook en al dat andere dingen gehad. Ben het zeker niet van plan te doen. Ik heb alleen MSN en vind dat meer dan genoem om met mensen te chatten.

Het plaatsen van foto's, commentaar op geven en het één en ander in gaan vullen trekt me totaal niet aan al die sites.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Zijn er nog mensen die, eh, ahum.... die e-mailen?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Jimmiie schreef:

Zijn er nog mensen die, eh, ahum.... die e-mailen?

Lol! Jij hebt zeker geen baan?

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Hyves doe ik niks meer mee. Alleen nog Facebook, YouTube, LinkedIn en Twitter.

Facebook is ook veel handiger als je een bedrijfspagina hebt en wat meer verkeer naar je website wil.

Same here.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Het plaatsen van foto's, commentaar op geven en het één en ander in gaan vullen trekt me totaal niet aan al die sites.

Je kan het toch ook gewoon gebruiken om updates/foto's/nieuwtjes te zien? Facebook is wereldwijd, bijna onmisbaar voor zelfs bedrijven.

MSN is trouwens samen met Hyves ook al zo goed als verleden tijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.