• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.886 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.625 stemmen

Hyves

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Wat een babytaal.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Eens ja. Ikzelf zou de voorkeur hebben gegeven aan Conversateur en Correspondeer, bijvoorbeeld

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik ben sinds kort ook lid, maar was nooit zo'n grote fan van zulke site's. Iedereen zeurde om mijn hyves, dus dacht dat ik het wel eens het proberen waard vond.. Ik heb het idee dat het een beetje een wedstrijd is wie de meeste vrienden heeft. Want zeg eerlijk, ik met mijn tot nu toe nog maar 16 vrienden, sta wel een beetje voor paal tussen de 86, 124 en zelf 549...

Wel leuk om een beeld te krijgen van een persoon. Dit is de mijne, voor de geintreseerde: http://rbin89.hyves.nl/ Voeg maar toe, als je wilt (dit is natuurlijk geen hulpeloze oproep)

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

IcU schreef:

Ik heb het idee dat het een beetje een wedstrijd is wie de meeste vrienden heeft. Want zeg eerlijk, ik met mijn tot nu toe nog maar 16 vrienden, sta wel een beetje voor paal tussen de 86, 124 en zelf 549...

Haha, dat klopt wel ja. Bij sommige mensen is het zo dat ze je een mail sturen als je hun 'vrienduitnodiging' niet snel genoeg accepteert. Dat is soms vrij komisch .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Waarschijnlijk is dat gewoon automatisch gegenereert.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Nee, dat kun je zelf aanklikken.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Ook ik heb hyves, voor de geïnteresseerden; http://doom85.hyves.nl/

Verder heb ik mij ook maar eens aangemeld bij de MovieMeter hyves.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Heb me trouwens ook maare aangemeld bij de moviemeter hyves.

stinissen (crew films & series)

• 23484 berichten
  • 76997 stemmen

Hoe doe je dat?

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Je logt je in op hyves, tikt op het zoekveld 'MovieMeter' in en wanneer je eenmaal in de juiste 'publieke hyves' bent aangeland klik je op 'lid worden'. En klaar is kees.

ML Webdesign

• 177 berichten
  • 103 stemmen

Ik dacht ook altijd hyves? niks voor mij, maar veel mensen vroegen wel mijn hyves... en toen kwam de dag dat ik iemand zocht, en google leverde niks op. Toen zeiden ze, ga eens op hyves kijken, daar vind je iedereen!

Dus voornaam en woonplaats en bingo!

Toen heb ik ook maar een accountje aangemaakt!

http://lady-moonlight.hyves.nl/

Voor de liefhebbers: voeg gerust toe:)

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Niet dat ik nu zo fanatiek ben met dat hyves maar heb mezelf ook maar lid gemaakt.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Same here

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Niet zo sarcastisch allemaal joh, hyves is best lollig. Leuke variant op mailen waarbij iedereen over je schouder kan meekijken wat je schrijft ^^

Ewing Oil

• 146 berichten
  • 49 stemmen

Ik heb sinds begin dit jaar ook een profile op Hyves omdat iedereen zat te zeuren bij mij op de cursus waarom ik nog geen profiel had, dan konden we tenminste nog contact houden als we straks klaar zijn met de opleiding, nou mijn antwoord daarop was heel simple, ik vind er niet veel aan, en je kunt niet echt veel met je profiel.

Kort gezegd, nee ik heb dan ook niet veel met Hyves, geef mij maar MySpace daar kun je veel meer mee, en je leerd gewoon sneller mensen kennen over de hele wereld. Ik had me dan ook altijd afgezet tegen Hyves omdat iedereen dat al heeft, ik wou iets wat niet veel mesnen kennen, nou schijnt MySpace inmddels ook al zijn populariteit te winnen in Nederland.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Als je iets wilt wat niet veel mensen kennen, hoe verwacht je daar dan nieuwe mensen te leren kennen?

Ewing Oil

• 146 berichten
  • 49 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Als je iets wilt wat niet veel mensen kennen, hoe verwacht je daar dan nieuwe mensen te leren kennen?

MySpace is een Amerikaans variant op Hyves, maar dan veel uitgebreider en leuker, en daarmee is de kans dan ook groter dat je daar meer mensen leert kennen uit andere landen. En ik bedoel daarmee dat ik niet mee wil doen met de hype die mijn vrienden kringen hebben zoals Hyves, maar om hun toch toch een beetje mee te doen heb ik een gesloten Hyves profiel die alleen maar voor echte vrienden en kennis is bedoeld waar ik nu ook echt mee optrek.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Heb ook toch maar eens een hyve aangemaakt. Geloof niet dat je mijn mooie Manhattan-achtergrond oningelogd zien kan en ik merk dat je oningelogd ook niet naar beneden scrollen kan...maar goed. Wie me graag toevoegen wil mag dat uiteraard doen maar graag wel even erbij vermelden wat je nick is.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Je profiel is alvast erg interessant Goodfella, zeker de overige en voedsel

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Ik heb ut ook. ben alleen niet lid van de mm hyves

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3247 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Heb ook toch maar eens een hyve aangemaakt. Geloof niet dat je mijn mooie Manhattan-achtergrond oningelogd zien kan en ik merk dat je oningelogd ook niet naar beneden scrollen kan...maar goed. Wie me graag toevoegen wil mag dat uiteraard doen maar graag wel even erbij vermelden wat je nick is.

Rock liefhebber..? pure gok hoor..

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3282 stemmen

Zonder Hyves geen vrienden en ook geen sociaal leven.....

Deze mail kreeg ik toen ik mijn Hyves-account wilde verwijderen:

Hyves schreef:

Er moet een vergissing in het spel zijn, want als we niet beter wisten zouden we denken dat je je account permanent wilt verwijderen. Hiermee verwijder je ook al je foto's, video's, vrienden en deel je je sociale leven een klap toe die niet zelden fataal blijkt... Vaak hebben mensen ook even nodig om hun draai te vinden op Hyves. Maar goed. Haal diep adem, tel tot 10 en klik op de link om je verwijdering definitief te maken. Gebruik je Hotmail of werkt de link niet? Copy-paste dan de link tekst naar je browser.

Wat ben ik blij dat ik er nu vanaf ben, dan maar geen sociaal leven.

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4040 stemmen

Goed zo, Hanni, lang leve de asocialen!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Grote onzin allemaal.

Zie sommige mensen op hyves, die ik in real life ken met zogenaamd 300 vrienden. In real life tel ik er niet meer dan 8.

Allemaal overhypt, met totaal geen enige betekenis.

Zie geen reden waarom de broer van een vriend m'n achterneef nu opeens wel een zogenaamde '' vriend '' is voor me.

Lijkt wel weer zo'n rage van de jaren 90, kijken wie de meeste flippo's of pokémon kaarten heeft, maar nu dan met mensen.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Grote onzin allemaal.

Zie sommige mensen op hyves, die ik in real life ken met zogenaamd 300 vrienden. In real life tel ik er niet meer dan 8.

Ja dat verschijnsel ken ik ook.

Ik heb zelf geen hyves en nooit gehad ook, ben zo wel tevreden.

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Heb er ook weinig interesse in, ik sluit niet uit dat ik het in de toekomst neem ofzo

(je weet het natuurlijk maar nooit) maar voorlopig neem ik genoegen met msn...

Achmed

• 550 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb heel lang geleden een hyves gemaakt maar kom er niet vaak op, om de 2 maanden ofzo om de profiel foto te veranderen of iets dergelijks

http://amellow.hyves.nl/

sherena

• 261 berichten
  • 123 stemmen

Ook ik heb een hyve onder mijn echte naam. Ben ook na aandringen van paar collega's maar 'swat gaan proberen.... Is inderdaat wel grappig en heb al een antal Oude Bekende Teruggevonden

leidsehoodie

• 506 berichten
  • 412 stemmen

Ik werk op een klantenservice waar een hoop gezeik binnen komt.

Hoe leuk is het om het gezicht/profiel van diegene te zien die jou net via een brief of door de telefoon heeft staan uitschelden omdat de bus 1 minuut te laat was! Hyves is geniaal.

Wat het zo succesvol maakt is denk ik een combinatie van voyeurisme (zie mijn stukje hierboven), maar toch zeker ook omdat het handig is. De ander hoeft net op het zelfde tijdstip online te zijn om hem/haar iets korts mede te delen.

Maar het is ook gewoon grappig om te weten wat mensen die je half kent (schoolgenootjes oid) uitspoken in hun vrije tijd. Dus toch dat sleutelgat idee.

Ben net lid van de MM hyves, 136 leden, whoohoo!

Lui (crew films)

• 3493 berichten
  • 11959 stemmen

ik vind hyves wel leuk, sommige mensen spreek ik anders nooit meer (groot gedeelte wat ik via internet ken) ben ook dagelijks op hyves

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.