- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hyves
Hyves
niels08
-
- 8 berichten
- 43 stemmen
als je dan toch aan het hyven bent
wordt dan gelijk lid van movie-freaks.hyves.nl
dit is de grootste neutrale film hyve die er is
syndicate
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Filmgames > Filmspel.hyves.nl:
Heb je hyves, wordt gezellig lid van http://filmspel.hyves.nl .
Hoe meer leden, hoe gezelliger het wordt. Denk jij de beste filmkenner te zijn? Wordt dan nu lid en doe mee met de opdrachten, jou ideeen voor een ander spel is natuurlijk ook van harte welkom!
Groetjes
Syndicate (Beheerder Filmspel)
M0RK
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Is het niet mogelijk om via een gadget te laten zien welke films je hebt gezien?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
http://chilleremensen.hyves.nl/
Mocht iemand zich geroepen voelen..
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
www.arrogantieistop.hyves.nl[/url] bestond al volgens mij.
Maar jouw hyve is toch wel een stukje ... chiller.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Kan je van privéberichten op hyves achterhalen wat het ip-adres is?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Hyves is natuurlijk leuk maar ik hoop toch dat 'mensen door hebben dat al je 'vrienden' geen echte vrienden zijn. De helft ervan zijn mensen die je een beetje kent of gezien hebt.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Kan je van privéberichten op hyves achterhalen wat het ip-adres is?
Met een programmatje.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Hyves is natuurlijk leuk maar ik hoop toch dat 'mensen door hebben dat al je 'vrienden' geen echte vrienden zijn. De helft ervan zijn mensen die je een beetje kent of gezien hebt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of je kan je begeven in bvb het uitgaansleven en daar echte sociale interactie hebben met mensen en non virtuele "vriendschappen" opbouwen. Hyves is meer een Friend collect contest.
Voor contact leggen met anderen kan je het best naar sites als fling gaan ofzo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hyves is wel ok.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Narcisme heeft niks met Hyves te maken, maar Hyves wel met narcisme. Hoe meer "vriendjes" je op Hyves hebt, hoe stoerder je bent. Je wil dat zoveel mogelijk mensen jouw profiel zien, je zet er dingen op over jezelf. Foto's, filmpjes etc. mensen kunnen op je site vermelden waar ze je gezien hebben (weg privacy!), maar verder kun je er helemaal niks. Alleen jezelf laten zien en proberen zoveel mogelijk vrienden te maken. Geen probleem mee hoor, maar het geeft bij veel gebruikers narcistische neigingen, en bovendien zien die profielen er echt niet uit. Als dat Hyves nou nog eens wat aan de lay-out zou doen was het wellicht nog eens leuk om er rond te neuzen.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Volgens mij gaat dat maar over een hele kleine groep mensen. Meeste mensen onderhouden zoiets toch echt voor vrienden en familie.
Alsof je vakantiefotos aan iemand in het echte leven tonen meteen al aan narcisme gelinkt zou worden.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Narcisme heeft niks met Hyves te maken, maar Hyves wel met narcisme. Hoe meer "vriendjes" je op Hyves hebt, hoe stoerder je bent. Je wil dat zoveel mogelijk mensen jouw profiel zien, je zet er dingen op over jezelf. Foto's, filmpjes etc. mensen kunnen op je site vermelden waar ze je gezien hebben (weg privacy!), maar verder kun je er helemaal niks. Alleen jezelf laten zien en proberen zoveel mogelijk vrienden te maken. Geen probleem mee hoor, maar het geeft bij veel gebruikers narcistische neigingen, en bovendien zien die profielen er echt niet uit. Als dat Hyves nou nog eens wat aan de lay-out zou doen was het wellicht nog eens leuk om er rond te neuzen.
Óf je neemt jezelf en Hyves niet zo serieus en pleurt er wat foto's op (die je zelf uitkiest uiteindelijk), je maakt een eigen lay-outje en je pleurt wat dingen dr op wat je dr op wilt hebben.
Ik vind narcistisch in deze overigens een verkeerde term. Ik snap je wel maar ik zou het eerder aandachtsgeil noemen in sommige gevallen.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Volgens mij gaat dat maar over een hele kleine groep mensen. Meeste mensen onderhouden zoiets toch echt voor vrienden en familie.
Vakantiefoto's stuur ik naar familie en vrienden per email.
Even teruglezend zag ik jouw Hyvesprofiel, waar je naar eigen zeggen niet mee doet en dat erop staat war erop moet staan.
Ik zie daar een aantal foto's van Linn. Ik ben geen vriend en ook geen familie.
Ik denk dat de meeste mensen het toch wel 'cool' vinden als ze veel aandacht krijgen, ook al is het van onbekenden.
Om dat dan narcisme te noemen gaat dan misschien inderdaad wel wat ver, maar sommigen gooien echt hun hele privéleven in de openbaarheid, en geven iedereen een link naar hun hyves-profiel. Dat noem ik gewoon narcistisch, of naïef, of dom.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar neem je jezelf dan niet iets te serieus?
Wat maakt mij het nou uit dat mensen foto's van mij kunnen zien, of van mn vrouw. Ik ben op beide trots, dus de hele wereld mag ze zien van mij, I don't care.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Ja prima. Ik doe het zelf ook wel (ook al heb ik geen Hyves meer)
maar voor mij zijn er grenzen. Bij sommige hyvers heb ik het gevoel dat het ze alleen maar om het aantal vrienden gaat, er hangt nog nét geen prijskaartje bij.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Vakantiefoto's stuur ik naar familie en vrienden per email.
Jouw goed recht, maar ik vind het toch aangenamer als iemand mij een linkje doormailt ipv een mailbom van 30MB aan vakantiefotos.
Ik zie daar een aantal foto's van Linn. Ik ben geen vriend en ook geen familie.
Ik doe er inderdaad niet zoveel mee, het is ook niet helemaal aan mij besteed (heb niet voor niks een eigen blog uiteraard), maar wat daar opstaat mag iedereen zien. Moet niet, hoeft ook niet, mag wel.
Daarnaast is jouw mailoplossing toch een stuk opdringeriger. Op een profiel kijkt iedereen die interesse heeft, anders van je iedereen lastig waarvan je vermoed dat hij interesse heeft.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Of je kan je begeven in bvb het uitgaansleven en daar echte sociale interactie hebben met mensen en non virtuele "vriendschappen" opbouwen. Hyves is meer een Friend collect contest.
Edit: In hetgeen dat in je laatste zin staat heb je overgens groot gelijk, vandaar dat ik er ook niets tot weinig mee doe.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Hyves is gewoon gezellig. 
Zijn er nog mensen die ik mag toevoegen zodat ik meer vrieden heb en stoerder ben?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iets dat niet voor iedereen even makkelijk is natuurlijk...
Vind het meestal maar aanstellerij, het is maar interactie, het is niet geboeid zwemmen.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Voor sommige mensen is het moeilijker dan je denkt, heeft niets met aanstellerij te maken. Maar goed als je er zelf geen problemen mee hebt kan ik me opzich voorstellen dat je dat zegt natuurlijk. Iedereen is immers anders...
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Narcisme heeft niks met Hyves te maken, maar Hyves wel met narcisme. Hoe meer "vriendjes" je op Hyves hebt, hoe stoerder je bent.
Bovendien is krabbelen best leuk om te doen (en het wordt ook steeds grappiger naarmate de nacht vordert).
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Hyves is toch best leuk. Ik heb een vroegere vriendin weer terug gevonden via hyves. Kijk er elke dag wel even op...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hyves is toch best leuk. Ik heb een vroegere vriendin weer terug gevonden via hyves. Kijk er elke dag wel even op...
Inderdaad! Ik heb weer contact met vrienden van twintig jaar geleden, mensen die me heel dierbaar zijn, maar die ik uit het oog verloren was. Vrijwel alle vrienden (op een stuk of 10 na) die ik op Hyves heb zijn mensen die ik in het echte leven ook ken, zoals vrienden, familie, (ex)collega's en ex-klas- of studiegenoten. Ik heb er wel wat persoonlijke dingen op staan, maar alleen mijn vrienden kunnen mijn Hyves pagina zien, dat is gewoon een keuze die je maakt. Dit doe mede door mijn werk, waardoor ik mijn privéleven , voor mijn veiligheid, beter anoniem kan houden en mijn cliënten vaak ook een Hyvesprofiel hebben.
Je kunt er zoveel of zo weinig uithalen als je zelf wilt. Het is puur een middel waar iedereen zelf zijn invulling aan geeft.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Handig als je even iemand snel iets wilt laten weten, even krabbeltje of tik versturen en iedereen is weer op de hoogte.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.