- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Weet ik, maar soms vergeet ik dat. Daarom leek het mij handiger als hij dat altijd automatisch doet. 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Weet ik, maar soms vergeet ik dat. Daarom leek het mij handiger als hij dat altijd automatisch doet. 
Je kunt ook het muiswieletje indrukken
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Hé dat wist ik dus niet, bedankt Hannibal 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Je kunt ook het muiswieletje indrukken
Bij mij werkt dat niet.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Bij mij werkt dat niet.
Even Firefox afsluiten en weer opstarten dan moet ie 't doen 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Helaas doet ie 't niet. Het zal waarschijnlijk wel aan mijn muisinstellingen liggen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik heb trouwens in FireFox, dat als ik de MM-updates aan het lezen ben, dat als ik op een film/topic sta, en op 'Back' klik, dat de Updates-pagina helemaal bovenaan staat. Dit is nogal irritant werken zo.
Voor zover ik weet heb ik dit alleen bij MovieMeter...
In Internet Explorerer stond je schuifbalk dan meteen als waar hij stond toen je op de film/topic klikte...
Wie o wie heeft dit ook ?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Wie o wie heeft dit ook ?
Dat is bij mij ook zo, en alleen bij Firefox.
Ik gebruik meestal Opera, die vind ik nog net iets gebruiksvriendelijker en sneller, maar ik heb Firefox er ook op staan, omdat het toch best een mooi programma is, maar met kleine schoonheidsfoutjes zoals deze.
alexis
-
- 381 berichten
- 489 stemmen
firefox is in iedergeval veiliger dan ms ie
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
firefox is in iedergeval veiliger dan ms ie
Niet alleen voor je computer, maar ook voor je eigen geestelijke gezondheid 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat de Bookmarks op alfabetische volgorde blijven staan? Ik kan ze in "Manage Bookmarks" wel in die volgorde neerzetten, maar als ik dan in de lijst zelf kijk staan ze gewoon in volgorde van toegevoegd.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
via Sort by Name, te vinden onder rechter muis knop (gebruiken als je in de te sorteren map sta)
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Ach , ik zie al wat het probleem is. Ik heb geen map met favorieten. Altijd als ik een site bookmark zet ik ze in mijn toolbarlijst. Die kun je niet automatisch sorteren, alleen met de hand.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik heb mijn bookmarks ook in de toolbar folder. Als ik met de rechtermuisknop op een folder klik, staat de optie Sort by Name er gewoon bij hoor.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Vreemd, bij staat er dan alleen: open, open in new window, open in new tab, new folder, cut, copy, paste, delete en properties 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Heb nu de nieuwste versie gedownload maar nog steeds geen Sort by Name hoor.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Morgen is de grote dag
Mozilla Firefox 1.0
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Ik heb nu 1.0PR, is dat een testversie ofzo dan?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
'PR' staat voor 'preview release'.
Ze houden het trouwens wel bij 'Firefox'? Ik begreep dat het oorspronkelijke idee was om het uiteindelijk gewoon 'Mozilla Browser' te gaan noemen. Maar ja.. die Mozilla-strategie qua naamgeving was toch al tamelijk onbegrijpelijk.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Het opstarten van FireFox begint bij mij nu verdacht lang te duren; ongeveer 20 seconden voordat ik daadwerkelijk de URL kan intypen. Komt 't doordat m'n computer gewoon oud is, of ligt het ergens anders aan ?
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik heb nog geen problemen ondervonden.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3230 stemmen
Bij mij +/- 3 seconden, zal wel aan je computer liggen 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Maar de site ligt er ook voortdurend uit. 
Firefox 1.0 lijkt trouwens in te slaan als een bom. Ik denk dat ik de Nederlandstalige versie eens ga pluggen onder digibeten zoals mijn ouders.
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Ik heb het ook maar eens geinstalleerd maar bij duurt het 25 seconden voor dat ik de url kan typen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik moet m'n logo onderaan maar van een andere server halen... beetje trage bende vandaag
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
En MozDev ligt er ook uit, net nu ik 'm nodig heb.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik was in ieder geval binnen 30 seconden klaar met downen. (net)